hirdetés

Partnereink

Papírra veti álmait, majd megvalósítja azokat

hirdetés

Papírra veti álmait, majd megvalósítja azokat

Dallos Bogi maga sem gondolta volna, hogy ilyen fiatalon ekkora sikereket fog elérni. Az énekesnő még csupán 22 éves, ám már mostanra valóra váltotta több álmát is: a zenei pályán, és műsorvezetőként is bizonyított, hamarosan pedig mentorként láthatjuk viszont egy népszerű televíziós műsorban. Emellett három esztendeje ő a Skechers cipőmárka nagykövete, amire nagyon büszke, mivel odavan a kényelmes és szupertrendi modellekért. Bogi azt is elárulta, hogy ha valamire nagyon vágyik, akkor azt felírja egy papírra és elképzeli, hogy megvalósul. És úgy tűnik, eddig minden be is jött neki…

Dallos Bogi csupán 15 esztendős volt, amikor elindult a zenei pályán. Tehetségének, kitartásának, és egy csipetnyi szerencsének köszönhetően Dallos Bogi azóta is sikert sikerre halmoz és sorra valósítja meg az álmait. „Már gyerekkoromban is rengeteg áldozatot hoztam azért, hogy most itt tarthassak. Míg az osztálytársaim élvezték az önfeledt tinédzser éveket, addig én folyamatosan stúdióztam és forgatásokra jártam.” – mesélte Bogi, aki elárulta azt is, hogy ha nagyon vágyik valamire, azt felírja egy papírra és elképzeli, hogy megvalósítja azt. „Eddig nagyon sok minden teljesült, de nem csak azért, mert hittem bennük, hanem mert keményen megdolgoztam értük.”

hirdetés

 A bájos énekesnő azonban nem csak a zenei életben brillírozik, műsorvezetőként is bebizonyította már, mennyire tehetséges és nagy örömére egy olyan világszerte népszerű cipőmárkát is képviselhet, amiben nem csak az utcán, hanem a színpadon is szárnyalhat. Bogi immár közel három éve a Skechers nagykövete, és nem titkolja, hogy hatalmas rajongója a márkának. „Imádom az üzenetét és stílusát! Szabályosan beleszerettem a kényelembe és változatosságba, amit a Skechers modelljei képviselnek. Nem csak a hétköznapokra, hanem a fellépésekre is nagyon beváltak ezek a darabok.” Az énekesnő elmondta, hogy színpadi emberként kedveli az egyedi modelleket, amik nem jönnek vele szemben az utcán. Legújabb kedvence az Energy Sneaker, amelyet Oláh Anna, az AnnaAmélie tervezője varázsolt Bogi számára különlegessé. „Különösen örültem a Skechers és Oláh Anna dizájner közös kollaborációjának. Korábban is viseltem Anna Amélie táskáit, kiegészítőit, így nagy öröm volt számomra, hogy kedvenc basic cipőmet Anna grafikái varázsolták teljesen egyedivé.”

Forrás: KRQ

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Párkapcsolat

Névnap 12.11.

Ma Árpád, Árpádina napja van.

Több fronton is változást hozott Lilu életébe a várandósság

Lilu lenmagolajjal küzd a striák ellen, Nagy Réka kegyetlen recepttel izzasztja barátait. Többek között ezekről is szó esett a Természetes gyógymódok ...

  • 2019-12-10 21:25
Karbonsemlegességet 2050-re!

Közép- és kelet-európai zöld civil szervezetek nyílt levélben kérik az eddig vétózó magyar, cseh és lengyel miniszterelnököt, hogy a december 12-13-i ...

  • 2019-12-10 19:22
Több mint 3 millió magyar érkezik haza külföldről az ünnepekre

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a csa...

  • 2019-12-10 17:38
Ezért van több női coach, mint férfi

Hazánkban is egyre kevésbé kell magyarázni, hogy létjogosultsága van a business és life coach szakmának. A világtrendhez hasonlóan itthon is több nő v...

  • 2019-12-10 14:47
12 000 iskolatáska talált gazdára

Segíteni jó. Adni jó. Karácsonyhoz közeledvén mindig különleges erejük van ezeknek a szavaknak, de szerencsére sokan érzik úgy, hogy nem csak az év eg...

  • 2019-12-10 12:32

hirdetés

A visszatérés küszöbén

Teljes értékű edzésmunkával készül a visszatérésre Baji Balázs. A februárban súlyos sérülést szenvedett világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüs...

  • 2019-12-10 10:52
Vegyszermentes téli hajápolás

Megérkezett a tél, és vele a hajproblémák is. A kinti hideg és a benti meleg, a száraz levegő szárítják a fejbőrt és a hajat, a sapkától könnyebben zs...

  • 2019-12-10 09:00
Élhető jövőért kampányol a Z-generáció

2018-ban 580 millió darab (17.000 tonna) tejes- és gyümölcsleves italos kartondoboz került forgalomba, 2019 végére ez a szám várhatóan 590 millióra (1...

  • 2019-12-08 19:53
Megrendezték a SPAR első Uzsinapját

Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészít...

  • 2019-12-08 17:30
Az anyatejes táplálás is hozzájárulhat a kisgyermekkorban kialakuló tejfehérje-allergia megelőzéséhez

A tejfehérje-allergia egy specifikus; tejet vagy tejszármazékot tartalmazó élelmiszer fogyasztása után jelentkező tünetegyüttes. A tejben található fe...

  • 2019-12-08 14:19

Minden cikk

hirdetés

hirdetés