hirdetés

Partnereink

1,8 milliárd forint a Fashion Days fél éves bevétele

hirdetés

1,8 milliárd forint a Fashion Days fél éves bevétele

Idén január és augusztus között 1 823 138 000 Ft volt a Fashion Days magyarországi bevétele. Ez a vártnál magasabb, 44%-os növekedést jelent a tavalyi év első nyolc hónapjához képest. A Romániában és Bulgáriában is jelenlévő webshopon egyre több a megrendelés az éjjeli órákban: a magyar éjszakai vásárlók hajnali 5 és 6 óra között a legaktívabbak.

Jobbak lettek az előre jósoltnál a régió legnagyobb divatportáljának eredményei az év első nyolc hónapjában. A cégcsoport összesen 60%-os, azaz 41,5 millió eurós növekedést mutatott ebben az időszakban. Ha ez a tendencia folytatódik, akkor a Fashion Days 50%-kal jobb teljesítménnyel zárja majd az évet, mint 2016-ban.

“A Fashion Days a régió legfontosabb piaci szereplői között van, mert évek óta szinten tartja a növekedés mértékét és a piac többi szereplőjére is hatással van. A három országnak több mint 700 000 vásárlója volt az elmúlt években, és csak ebben az elmúlt nyolc hónapban 2,18 millió terméket értékesítettünk.” – nyilatkozta Robert Berza, a Fashion Days vezérigazgatója. 

A Fashion Days fél éves elemzése alapján, az online vásárlás rugalmasságát kihasználva, egyre többen választják az éjszakai, vagyis az éjfél és reggel 6 óra közötti vásárlást. Magyarországon az éjszakai vásárlások 71%-át mobiltelefonról kezdeményezték, 10%-uk pedig tabletről vásárolt szívesen. Ez az arány a három Fashion Days ország közül itthon a legmagasabb.

Az éjszakai vásárlások során megrendelt legnagyobb értékű termék itthon egy Dolce&Gabbana ruha volt 154 340 Ft értékben. Magyarországon a megrendelések átlagértéke 21 000 Ft volt az elemzett időszakban, melyek nagy része női vásárlóktól érkezett. Míg Romániában és Bulgáriában a legtöbb éjszakai vásárlást éjfél és egy óra között regisztrálták, a magyarok szeretik a vásárlást inkább korán kezdeni. 54%-uk reggel 5 és 6 óra között adta le rendelését. Az viszont mindhárom országra igaz, hogy a legkevésbé forgalmas időszak hajnali 4 és 5 óra közöttre esik.

Az elkövetkező időszakban a Fashion Days a vásárlói élmény további növelésére koncentrál majd. A cég október elejétől már bevezette a pick-up pontokon és postákon történő csomagátvételt, valamint a csomag ellenőrzése kézhezvételkor funkciót. Átmeneti újdonságként mától október végéig ingyenes szállítást biztosít a webshop minden megrendelésre, miközben készülnek az ősz legnagyobb dobására, a Black Friday akcióra is.

Szöveg, kép: Positive Communications Kft.

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 04.26.

Ma Ervin napja van.

Már csak pár napig lehet pályázni az ingyen falfestékre

Vasárnapig jelentkezhetnek az iskolák, óvodák, kórházak, önkormányzatok a Let’s Colour Településszépítő Egyesület pályázatára, melynek keretében 800 n...

  • 2018-04-25 09:55
Idén is a pápai csapat bizonyult az ország legjobb matekosának

1240 csapat vett részt a Játssz!Ma! gondolkodásfejlesztő játékban, amelynek vasárnapi döntőjében a tíz legjobb csapat mérte össze tudását és talpraese...

  • 2018-04-24 17:52
Szárnyakat kaphatnak a Petőfi Rádió hallgatói!

Ezen a héten Nagy Futam lázban ég a Talpra Magyar három műsorvezetője: Harsányi Levente, Szabó Győző és Bikfalvi Tamás, hiszen szerencsés hallgatóik k...

  • 2018-04-24 15:23
Cseh Anna Marie: „Képtelen vagyok nem magyarként létezni a világban”

Modellként világszerte ismerik Cseh Anna Marie­ arcát, színésznő­ként pedig most már a nevét is. Életét nagy vargabetűk jellemzik, itthon a Corvinusra...

  • 2018-04-24 12:44
15 éve jelent meg először a magyar National Geographic

Idén ünnepli tizenötödik évfordulóját, és változatlanul őrzi piacvezető pozícióját a National Geographic magazinmagyar nyelvű kiadása.

  • 2018-04-23 11:21

hirdetés

Már hazánkban is elérhető a titániumból készült karóra

Több, mint harmincöt évvel ezelőtt a Casio egyik mérnöke, Mr. Ibe legyőzte a fizika törvényeit. Megalkotott egy olyan órát, amely ellenáll az ütődésne...

  • 2018-04-23 09:16
Megújul a Finlandia üvege

Új dizájnt kap a népszerű finn vodka. A Finlandia új megjelenését a jég inspirálta és néhány jellegzetes finn motívum is megjelenik a csomagoláson.

  • 2018-04-22 21:10
Fiatalok első lakása: a többség nyitott a hitelre

A fiatalok többsége nyitott a hitelfelvételre lakásvásárlás esetén – derül ki a Fundamenta 25 és 35 év közötti magyarok körében végzett felméréséből. ...

  • 2018-04-22 18:33
Ördög Nóra: „Ott volt mellettem, amikor babáért küzdöttem”

Az erős nők erősítik egymást. Ezt vallja Ördög Nóra, Mádai Vivien és Rubint Réka is, akik ezúttal közösen álltak a világ egyik vezető női fehérnemű má...

  • 2018-04-22 16:21
Nagy Sándor életében mindig is komoly szerepet játszott a hit

Peller Mariann „Utazás a lelked körül” című műsorának legújabb vendége Nagy Sándor színész, aki betekintés nyújt spirituális világnézetébe. A színész ...

  • 2018-04-22 14:02

Minden cikk

hirdetés

hirdetés