hirdetés

Partnereink

Tanulj, fejlődj! – Nagykép a gasztronómiáról

hirdetés

Tanulj, fejlődj! – Nagykép a gasztronómiáról

Tanulj, fejlődj! – Nagykép a gasztronómiáról címmel indítja első online kampányát a Piqniq Budapest. A Mastercarddal közösen megvalósuló kezdeményezésben közel száz szakember megszólalásával, huszonöt témán keresztül mutatkoznak be a hazai gasztronómia szereplői: vendéglátósok, beszállítók, szolgáltatók és a szektorhoz kapcsolódó számos további szakma képviselői. 

Milyen jövő elé néz a vendéglátásban érintett közel 52 ezer hely és a sok ezer kapcsolódó vállalkozás? Mi történik kedvenc éttermeinkkel, kávézóinkkal, streetfood-helyeinkkel ebben a vendéget és vállalkozót egyaránt próbára tevő időszakban? Hogyan vészelték át a járványhelyzet kihívásait? Milyen új ötletek, megoldások születhetnek a legnagyobb nyomás alatt? 

A három hónapon át tartó kampány során ilyen, és ezekhez hasonló kérdésekre keresi a választ a Piqniq Budapest, elsődleges célja pedig a tudás és a tapasztalatok megosztása. A most induló kampány több oldalról, színes tartalmakkal mutatja be a gasztronómiai vállalkozások hétköznapjait, hogy az egyes szektorok sikeres szereplői milyen válaszokat adnak a mindennapi kihívásokra, és melyek azok a megoldások, amelyek mások számára is inspirációt jelenthetnek. 

hirdetés

A gasztronómia kapcsolódás 

A kampány bemutatja az iparágban dolgozók hálózatát, kapcsolatrendszerét, kiemelt figyelmet fordítva a vállalkozások mögött álló hétköznapi emberekre. Bepillantást enged többek között a vendéglátóhelyek kulisszái mögött zajló folyamatokba, az ételfutárok mindennapjaiba, a női vállalkozók életébe, az alapanyagok előállítóinak munkájába. A Piqniq Budapest hétről hétre újabb témákon keresztül, 25 különféle nézőpontból mutatja be a hazai gasztronómiai vállalkozások sokszínűségét, köztük olyan, különösen aktuális témákat is érint, amilyenek például 

      a gasztrodigitalizáció, 

      a mezőgazdaság új generációja, 

      a húsmentesség trendje, 

      a fenntarthatóság, vagy 

      a társadalmi felelősségvállalás 

 

"A gasztronómia lényege, hogy kapcsolódunk és találkozunk."

- Ispán Sziszi, Grumpy Food Bar

"Nincs vendéglátás anélkül, hogy látod a másikban az embert."

- Tálos Gábor, Zhao Zhou teázó

"Ehhez elvetemültnek kell lenni." 

- Faludi Dani, Füstölgő Sarok BBQ terasz  

 "Olyan eszközökhöz kell nyúlni, ami normál esetben nem kell egy jó étterem működtetéséhez."

- Unger Zsolt, prémiummárka-építő, Unger and Partners 

 

„Ez az év embert próbáló volt mindannyiunk számára, de a vendéglátás különösen megsínylette ezt az időszakot. Éppen ezért jó azt látni, hogy Magyarországon milyen sokan válaszoltak innovációval és újszerű gondolkodással a válságra. Úgy látjuk, hogy azok a vállalkozások tudtak nem csak túlélni, de előre is lépni, akik önmaguk helyett most is a vendégeikre figyeltek és azokra a megváltozott igényekre, amit az idei év hozott.  Az innováció elkötelezett támogatójaként természetes volt számunkra, hogy beállunk egy olyan kezdeményezés mögé, ami őket mutatja be, ezzel is motiválva a piaci szereplőket – mondta Eölyüs Endre a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Idén különösen fontos társadalmi feladat, hogy a gasztrovállalkozások nagyobb láthatóságot, több megnyilvánulási lehetőséget kapjanak mind egymás, mind a vendégek felé. A Piqniq Budapest riportsorozatában ugyancsak kiemelt szerepet kap az üzletek, ügyek és vállalkozások mögött álló emberi értékek megmutatása, a Mastercarddal közös kampány a következő hónapokban ezért időt és teret biztosítani a közös tanulásnak, fejlődésnek. 

A kezdeményezésben részt vesz többek között a Salt, a Freyja, az Artizán Pékség, a Róma ételbár, az Eisberg, az Élő Bolygó, a Netpincér, a Wolt, a Kifli.hu és az Édes Város. A vállalkozások mellett olyan neves iparági szakemberek nyilatkoznak a kampány három hónapja során, mint Tóth Sándor, kávés szakember, Tálos Gábor, a Zhao Zhou teaház alapítója, Unger Zsolt prémiummárka-építő, valamint Forgács Attila gasztropszichológus. 

A Piqniq Budapest nyitott közösségként köti össze a gasztronómia szereplőit; célja a szektorhoz köthető vállalkozások, szakemberek és érdeklődők támogatása tudásmegosztással, információval, a pozitív változások érdekében. Eseményeiken teret adnak a fejlődésnek, a tanulásnak és a közösségépítésnek. A kampány fő támogatója a Mastercard, kiemelt médiapartnerei a Dívány és a We Love Budapest, szakmai partnerek többek között a Kutyabarát, a Loffice Budapest, a Bridge Budapest, illetve a Vállalható Üzleti Kultúráért programja.

 

Forrás: LocalTime PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Egészség

Névnap 10.31.

Ma Farkas napja van.

Szigorító intézkedéseket követel a kormánytól a Magyar Orvosi Kamara

Szigorító intézkedések meghozatalát javasolta a kormánynak kedden a Magyar Orvosi Kamara. A 48 ezer orvost tömörítő szervezet figyelmeztet, hogy a jár...

  • 2020-10-28 22:25
Nyilvános tobozszüret a Follyban

A Folly idén is nyitvatartási időben rendezi meg a tobozszüretet az öthektáros arborétumban. 2020. november 7-én alpintechnikával szüretelik le az óri...

  • 2020-10-28 21:00
Mádai Vivien: „Ha jól érzem magam a bőrömben, jobban teljesítek"

A nőknek gyakran több szerepben is helyt kell állniuk párhuzamosan, sűrű, elfoglalt napjaikban pedig fontos a kényelem és a magabiztosság érzete. A Tr...

  • 2020-10-28 18:37
Varga Mihály pénzügyminiszter is felszólal a HBLF gazdasági csúcsán

Innováció, kiberbiztonság, digitális gazdaság és egészségügy is szóba kerülnek a Hungarian Business Leaders Forum október végi gazdasági csúcstalálkoz...

  • 2020-10-28 15:53
Kőzetbe zárt vízmolekulák és vízjég is van a Holdon

Bebizonyosodott, hogy kőzetekbe zárt vízmolekulák és vízjégraktárak is vannak a Holdon, jelentette be a NASA. Már korábban is erős jelek utaltak rá, h...

  • 2020-10-28 14:20

hirdetés

Valóban az iskolában van a gyerek helye?

Több millió szülő ismerkedett meg idén kényszerűségből az otthonoktatással Európában. Közülük sokan folytatnák ezt a rugalmas tanulási módszert. Állam...

  • 2020-10-28 12:36
„Látni és látszani 2020" kampányával hívja fel a figyelmet az ORFK-OBB

Az ORFK-OBB idén október 19. és december 6. között rendezi meg „Látni és látszani 2020" kampányát, amellyel szeretnék felhívni a figyelmet az őszi idő...

  • 2020-10-28 11:03
8 érdekesség a Becsúszó szerelemről

November 12-től látható a hazai mozikban az ősz romantikus vígjátéka, a Becsúszó szerelem, ami érzelmes, humoros történetén keresztül bepillantást eng...

  • 2020-10-28 09:11
Tényleg érdemes ingatlanirodát nyitni a válság idején?

Egységben az erő – ez a mondás igaznak bizonyul 2020-ban, és minden bizonnyal a következő időszakban is mindazok számára, akik ingatlanközvetítéssel s...

  • 2020-10-26 20:25
A gumiszervizek többsége az extra költségek ellenére sem tervez áremelést

Csökkent a gumiszervizek forgalma a tavaszi lezárások idején, harmaduk pedig még ennél is gyengébb eredményre számít az őszi szezonban – ez derült ki ...

  • 2020-10-26 18:07

Minden cikk

hirdetés

hirdetés