Partnereink

Eredményes első félévet zárt hazánkban a Taxify

Eredményes első félévet zárt hazánkban a Taxify

Sikeresen zárta első fél évét a Taxify Magyarországon. A társaság alig hat hónap alatt megduplázta flottája méretét, így már 200 autóval van jelen a főváros taxi piacán.  Az elmúlt félévben közel negyedmillió fuvart bonyolított le Budapesten a cég. Idei terveik között szerepel a vidéki indulás, valamint erősítik a céges ügyfélkört is.

A nemzetközi hátterű start-up applikációját hazánkban már több mint 60 ezren töltötték le, közülük körülbelül 40 ezren legalább egyszer használták is a szolgáltatást. A kapacitás növelésével a cég hatékonysága is javult, a kezdeti 10-12 perces átlagos várakozási időt az elmúlt hat hónap során sikerült 4-5 percre csökkenteni.

Nő a bizalom az applikációban történő fizetés iránt

A Taxify célközönsége kezdetben leginkább az innovációra fogékony, az applikációkat és online fizetési módot szívesen használó utasok voltak. Mára azonban elmondható, hogy rengeteg olyan utassal bővült az ügyfélkör, akik alapvetően bizalmatlanok voltak ezekkel az újításokkal szemben. Ezt bizonyítja, hogy bár Közép-Kelet-Európában a nyugatihoz képest kisebb arányban használják az emberek a bankkártyás fizetés lehetőségét, a hazai Taxify-os utazások kiegyenlítésének közel 60%-a az applikációban történik a korábban uralkodó készpénzessel szemben.

A külföldiek is preferálják a mobilalkalmazást és a bankkártyás fizetést

„Mivel a Taxify számos európai országban jelen van, a külföldről hazánkba látogatók a már ismert, megbízható szolgáltatást tudják igénybe venni. Ehhez nagy segítség a 20 nyelven elérhető applikáció, mely valóban népszerű a Budapestre látogató turisták körében is” – mondta el Cziráki Dániel, a Taxify operatív vezetője. Kiemeli: a turisták szívesen használják akár egészen rövid távra is a Taxify autóit, különösen a 3-4 fős baráti társaságok. „Az applikációval könnyen még a kávézóban, étteremben megrendelik az autót és fejenként gyakorlatilag egy vonaljegy áráért eljutnak az úti céljukhoz úgy, hogy készpénzre sincs szükségük. A magyar fővárosba látogatók körében a leggyakoribb úti célok között természetesen a nagyobb látnivalók, a repülőtér és a belvárosi buli negyed szerepel” – összegez Cziráki Dániel.

Régiós szinten vezető a magyar Taxify

A körülbelül negyedmillió lebonyolított utazással  jelenleg hazánk a régióvezető. A sofőrök átlag értékelése az utasok visszajelzései alapján 4.89, ami kiemelten magasnak számit régiós szinten is a Taxify-nál, A közép-európai régióban Bukaresten, Prágában, Kijevben, Varsóban, Pozsonyban és Belgrádban van még jelen a cég.  Globálisan a Taxify márciusiban közel 1,5 millió utat bonyolított le világszerte. A februári globális növekedésük közel 20%-os volt, a márciusi közel 40 %-os és az áprilisi hónapra is közel 40%-os növekedést tervez a cég.

A Taxify-ról

A Taxify egy dinamikusan fejlődő személytaxi-szolgáltatást nyújtó társaság. A vállalat kiemelt célja a modern technológiában rejlő lehetőségek kiaknázása a nagyvárosi mobilitás területén. Szolgáltatásuk mobilalkalmazással hívható, mely a lehető leggyorsabban köti össze az utast a sofőrrel. További előnye, hogy az utas látja a várható érkezési időt, a körülbelüli árat, a jármű típusát, valamint a korábbi utazók értékeléseit is. A megrendelés visszaigazolása után az autó érkezése térképen követhető a Taxify alkalmazásban.

A cég 2013-ban alakult Észtországban, ahol 2014-ben elnyerte a legjobb mobilalkalmazás díját. Szolgáltatásuk több mint 25 városban érhető el.  A magyarországi indulás  mellett Egyiptomban és Dél-Afrikában, illetve az Egyesült Királyságban léptek legutóbb piacra,. Többek között a Skype, a Pipedrive, az Adcash, a Rubylight és a TMT Investments is befektetett a start up vállalkozásba.

Szöveg, képek: One On One Kommunikáció

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 12.13.

Ma Luca, Otília napja van.

A legvágyottabb céges ajándékok

Ha választhatnának év végi munkahelyi ajándékot, a pénznek és a wellnessutalványnak örülnének a legjobban a magyarok – derül ki a NaturMed Hotel Carbo...

  • 2017-12-07 18:15
A szülői elidegenítés súlyos károkat okoz

A szülői elidegenítés (Parental Alienation) fogalma hazánkban még kevéssé ismert. A jelenség, miszerint a szülő érzelmi zsarolással vagy fenyegetéssel...

  • 2017-12-06 13:39
A „szeretlek” az egyik legnépszerűbb tartalom a Viberen

Az emberek egyre inkább a privát csatornáikon keresztül fogadnak és osztanak meg tartalmakat. A csevegőrobot, a social media platformok új generációja...

  • 2017-12-06 09:32
Élményt karácsonyra!

A karácsonyi meghitt készülődést gyakran beárnyékolja a megfelelő ajándékok utáni ádáz hajsza. Márpedig mindenki szeretné megtalálni szeretteinek a le...

  • 2017-12-05 20:27
Ismét öt jó ügynek gyűjtött a Playboy

Sikeresen zárult a harmadik Playboy Hero jótékonysági kampány, közel másfél millió forint gyűlt össze a résztvevő szervezetek részére. Idén azonban ne...

  • 2017-12-05 19:00

hirdetés

Dukai Regina saját kollekciójában várja a telet

A modell, énekesnő már korábban is tervezett kiegészítőket a nemzetközileg is elismert magyar divatmárkával közösen, de most először volt lehetősége a...

  • 2017-12-05 17:29
Újabb mérföldkő a magzati genetikai szűrővizsgálatok terén

Mérföldkőhöz érkezett az Európában elsőként bevezetett, és jelenleg magánfinanszírozás keretében Magyarországon is elérhető non-invazív genetikai szűr...

  • 2017-12-05 16:10
Személyesen népszerűsítik a mezőgépész szakmát

Több mint 100 gépforgalmazó, legalább 26 szakiskola, közel 30 pályaválasztási nap, több száz továbbtanulás előtt álló diák… Szakiskolai előadások és p...

  • 2017-11-25 18:11
Limitált kiadású whiskey-vel ünnepli legendás bárját a Jack Daniel’s

125 évvel ezelőtt nyitotta meg Amerika egyik ikonikussá vált bárját a legendás lepárló mester, Jack Daniel. A lynchburgi Red Dog alapításának jubileum...

  • 2017-11-25 14:21
Foltmentesítére fel!

A fiatalság egyik alapvető ismérve az egységes színű makulátlan – azaz foltmentes – arcbőr.

  • 2017-11-25 12:18

Minden cikk

hirdetés

Likeolj minket

hirdetés