hirdetés

Partnereink

Eredményes első félévet zárt hazánkban a Taxify

hirdetés

Eredményes első félévet zárt hazánkban a Taxify

Sikeresen zárta első fél évét a Taxify Magyarországon. A társaság alig hat hónap alatt megduplázta flottája méretét, így már 200 autóval van jelen a főváros taxi piacán.  Az elmúlt félévben közel negyedmillió fuvart bonyolított le Budapesten a cég. Idei terveik között szerepel a vidéki indulás, valamint erősítik a céges ügyfélkört is.

A nemzetközi hátterű start-up applikációját hazánkban már több mint 60 ezren töltötték le, közülük körülbelül 40 ezren legalább egyszer használták is a szolgáltatást. A kapacitás növelésével a cég hatékonysága is javult, a kezdeti 10-12 perces átlagos várakozási időt az elmúlt hat hónap során sikerült 4-5 percre csökkenteni.

hirdetés

Nő a bizalom az applikációban történő fizetés iránt

A Taxify célközönsége kezdetben leginkább az innovációra fogékony, az applikációkat és online fizetési módot szívesen használó utasok voltak. Mára azonban elmondható, hogy rengeteg olyan utassal bővült az ügyfélkör, akik alapvetően bizalmatlanok voltak ezekkel az újításokkal szemben. Ezt bizonyítja, hogy bár Közép-Kelet-Európában a nyugatihoz képest kisebb arányban használják az emberek a bankkártyás fizetés lehetőségét, a hazai Taxify-os utazások kiegyenlítésének közel 60%-a az applikációban történik a korábban uralkodó készpénzessel szemben.

A külföldiek is preferálják a mobilalkalmazást és a bankkártyás fizetést

„Mivel a Taxify számos európai országban jelen van, a külföldről hazánkba látogatók a már ismert, megbízható szolgáltatást tudják igénybe venni. Ehhez nagy segítség a 20 nyelven elérhető applikáció, mely valóban népszerű a Budapestre látogató turisták körében is” – mondta el Cziráki Dániel, a Taxify operatív vezetője. Kiemeli: a turisták szívesen használják akár egészen rövid távra is a Taxify autóit, különösen a 3-4 fős baráti társaságok. „Az applikációval könnyen még a kávézóban, étteremben megrendelik az autót és fejenként gyakorlatilag egy vonaljegy áráért eljutnak az úti céljukhoz úgy, hogy készpénzre sincs szükségük. A magyar fővárosba látogatók körében a leggyakoribb úti célok között természetesen a nagyobb látnivalók, a repülőtér és a belvárosi buli negyed szerepel” – összegez Cziráki Dániel.

Régiós szinten vezető a magyar Taxify

A körülbelül negyedmillió lebonyolított utazással  jelenleg hazánk a régióvezető. A sofőrök átlag értékelése az utasok visszajelzései alapján 4.89, ami kiemelten magasnak számit régiós szinten is a Taxify-nál, A közép-európai régióban Bukaresten, Prágában, Kijevben, Varsóban, Pozsonyban és Belgrádban van még jelen a cég.  Globálisan a Taxify márciusiban közel 1,5 millió utat bonyolított le világszerte. A februári globális növekedésük közel 20%-os volt, a márciusi közel 40 %-os és az áprilisi hónapra is közel 40%-os növekedést tervez a cég.

A Taxify-ról

A Taxify egy dinamikusan fejlődő személytaxi-szolgáltatást nyújtó társaság. A vállalat kiemelt célja a modern technológiában rejlő lehetőségek kiaknázása a nagyvárosi mobilitás területén. Szolgáltatásuk mobilalkalmazással hívható, mely a lehető leggyorsabban köti össze az utast a sofőrrel. További előnye, hogy az utas látja a várható érkezési időt, a körülbelüli árat, a jármű típusát, valamint a korábbi utazók értékeléseit is. A megrendelés visszaigazolása után az autó érkezése térképen követhető a Taxify alkalmazásban.

A cég 2013-ban alakult Észtországban, ahol 2014-ben elnyerte a legjobb mobilalkalmazás díját. Szolgáltatásuk több mint 25 városban érhető el.  A magyarországi indulás  mellett Egyiptomban és Dél-Afrikában, illetve az Egyesült Királyságban léptek legutóbb piacra,. Többek között a Skype, a Pipedrive, az Adcash, a Rubylight és a TMT Investments is befektetett a start up vállalkozásba.

Szöveg, képek: One On One Kommunikáció

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 09.18.

Ma Diána napja van.

Nőtt, de még mindig nem elégséges a gyermekek tejtermékfogyasztása

Javultak a gyermekek táplálkozással kapcsolatos ismeretei, 10-ből 8 gyermek már ismeri a tej- és tejtermékek kalciumtartalmának élettani hasznosságát,...

  • 2018-09-16 15:40
Sneakermánia és plogging

Sneaker-rajongók és környezetvédők - egy különleges programsorozat hozza össze ezt a két, valószínűleg egymástól kicsit távolabb álló csoportot. Az ap...

  • 2018-09-16 11:17
Mire elég 42 másodperc?

kiélvezni a kávéfőzés minden pillanatát, de nem akarják, hogy ez a folyamat sok időt vegyen igénybe” – hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor te...

  • 2018-09-16 09:32
Egymillió forintba is kerülhet a fővárosi életkezdés

Jelentős kompromisszumokra kényszerül, aki most ősszel költözne a fővárosba – köztük elsősorban a friss egyetemisták ütközhetnek nehézségekbe.

  • 2018-09-12 21:54
Folytatódik a SPAR Életmód Program

Fejlődik a SPAR Életmód Programja: az egészségtudatos termékek választékának bővítésén túl a SPAR egy praktikus receptkönyvvel is segíti a vásárlókat....

  • 2018-09-12 17:59

hirdetés

Egészséget az uzsonnáscsomagba!

Becsöngettek. Ez ugyebár elsősorban az iskolás gyerekeknek szól, de voltaképpen a szülőknek is. Leginkább az anyukáknak, akik ilyenkor újra kezdhetik ...

  • 2018-09-12 14:53
Csobot Adél: „Bencéből ösztönösen jön minden apai gondolat”

Egy harmonikus családban elengedhetetlen, hogy az anyuka mellett az édesapa is partner legyen a gyermeknevelésben. Majoros Hajnalka és Csobot Adél osz...

  • 2018-09-12 12:29
Összefogás a biztonságos közlekedés érdekében

A Continental szakmai partnere a Safety-Hungary a motorosok vezetéstechnikai képzésében és a fiatalok biztonságos közlekedésre nevelésében. Évente köz...

  • 2018-09-12 10:14
Így gyógyulnak a sztárok

Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a sztároknak milyen könnyű, hiszen szépek, gazdagok és általában sugárzóan boldogok is. De az igazság az, hogy b...

  • 2018-09-12 08:27
Nagy Adri: „Eltűntek a legnagyobb félelmeim”

Az anyaság minden pillanatát ajándékként éli meg Nagy Adri, aki alig néhány hete adott életet első gyermekének, Benedeknek. Az énekesnő várandósága al...

  • 2018-09-11 14:47

Minden cikk

hirdetés

hirdetés