Partnereink

Eredményes első félévet zárt hazánkban a Taxify

Eredményes első félévet zárt hazánkban a Taxify

Sikeresen zárta első fél évét a Taxify Magyarországon. A társaság alig hat hónap alatt megduplázta flottája méretét, így már 200 autóval van jelen a főváros taxi piacán.  Az elmúlt félévben közel negyedmillió fuvart bonyolított le Budapesten a cég. Idei terveik között szerepel a vidéki indulás, valamint erősítik a céges ügyfélkört is.

A nemzetközi hátterű start-up applikációját hazánkban már több mint 60 ezren töltötték le, közülük körülbelül 40 ezren legalább egyszer használták is a szolgáltatást. A kapacitás növelésével a cég hatékonysága is javult, a kezdeti 10-12 perces átlagos várakozási időt az elmúlt hat hónap során sikerült 4-5 percre csökkenteni.

Nő a bizalom az applikációban történő fizetés iránt

A Taxify célközönsége kezdetben leginkább az innovációra fogékony, az applikációkat és online fizetési módot szívesen használó utasok voltak. Mára azonban elmondható, hogy rengeteg olyan utassal bővült az ügyfélkör, akik alapvetően bizalmatlanok voltak ezekkel az újításokkal szemben. Ezt bizonyítja, hogy bár Közép-Kelet-Európában a nyugatihoz képest kisebb arányban használják az emberek a bankkártyás fizetés lehetőségét, a hazai Taxify-os utazások kiegyenlítésének közel 60%-a az applikációban történik a korábban uralkodó készpénzessel szemben.

A külföldiek is preferálják a mobilalkalmazást és a bankkártyás fizetést

„Mivel a Taxify számos európai országban jelen van, a külföldről hazánkba látogatók a már ismert, megbízható szolgáltatást tudják igénybe venni. Ehhez nagy segítség a 20 nyelven elérhető applikáció, mely valóban népszerű a Budapestre látogató turisták körében is” – mondta el Cziráki Dániel, a Taxify operatív vezetője. Kiemeli: a turisták szívesen használják akár egészen rövid távra is a Taxify autóit, különösen a 3-4 fős baráti társaságok. „Az applikációval könnyen még a kávézóban, étteremben megrendelik az autót és fejenként gyakorlatilag egy vonaljegy áráért eljutnak az úti céljukhoz úgy, hogy készpénzre sincs szükségük. A magyar fővárosba látogatók körében a leggyakoribb úti célok között természetesen a nagyobb látnivalók, a repülőtér és a belvárosi buli negyed szerepel” – összegez Cziráki Dániel.

Régiós szinten vezető a magyar Taxify

A körülbelül negyedmillió lebonyolított utazással  jelenleg hazánk a régióvezető. A sofőrök átlag értékelése az utasok visszajelzései alapján 4.89, ami kiemelten magasnak számit régiós szinten is a Taxify-nál, A közép-európai régióban Bukaresten, Prágában, Kijevben, Varsóban, Pozsonyban és Belgrádban van még jelen a cég.  Globálisan a Taxify márciusiban közel 1,5 millió utat bonyolított le világszerte. A februári globális növekedésük közel 20%-os volt, a márciusi közel 40 %-os és az áprilisi hónapra is közel 40%-os növekedést tervez a cég.

A Taxify-ról

A Taxify egy dinamikusan fejlődő személytaxi-szolgáltatást nyújtó társaság. A vállalat kiemelt célja a modern technológiában rejlő lehetőségek kiaknázása a nagyvárosi mobilitás területén. Szolgáltatásuk mobilalkalmazással hívható, mely a lehető leggyorsabban köti össze az utast a sofőrrel. További előnye, hogy az utas látja a várható érkezési időt, a körülbelüli árat, a jármű típusát, valamint a korábbi utazók értékeléseit is. A megrendelés visszaigazolása után az autó érkezése térképen követhető a Taxify alkalmazásban.

A cég 2013-ban alakult Észtországban, ahol 2014-ben elnyerte a legjobb mobilalkalmazás díját. Szolgáltatásuk több mint 25 városban érhető el.  A magyarországi indulás  mellett Egyiptomban és Dél-Afrikában, illetve az Egyesült Királyságban léptek legutóbb piacra,. Többek között a Skype, a Pipedrive, az Adcash, a Rubylight és a TMT Investments is befektetett a start up vállalkozásba.

Szöveg, képek: One On One Kommunikáció

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 06.26.

Ma János, Pál napja van.

Red Bull Air Race: Budapesten dől majd el a holtverseny

Július 1-2-án, immáron tizedik alkalommal tér vissza Budapestre a Red Bull Air Race versenysorozat. A jövő hétvégén igazán kiélezett versenyre számíth...

  • 2017-06-25 17:53
5+1 működő szülői intelem fesztiválokra

Minden szülő életében elérkezik az idő, amikor el kell engednie a gyermekét az első fesztiváljára, vagy legalább gólyatáborba. A „vigyázz magadra!” és...

  • 2017-06-25 13:49
Citrus, a nyár legmenőbb illata

Ha beköszönt a nyár, ugrásszerűen megnő a limonádéfogyasztás. Előszeretettel kortyolgatunk bodzás, levendulás, epres, málnás frissítőt, de azért a slá...

  • 2017-06-25 11:03
Először jön Magyarországra a Foster The People

Ugye neked is egyből beindul a lábad, ha felcsendül egy buliban a Pumped Up Kicks? Ha igen, akkor neked is ott a helyed július 4-én a Budapest Parkban...

  • 2017-06-24 19:35
Amit eddig nem mondtak a glutén bevezetéséről

A hozzátáplálásról sokszor, sok helyen olvashatunk. Nemsokára pedig útjára indul Előke címmel egy olyan konferencia-sorozat is, amely kitűnő szakértők...

  • 2017-06-24 17:11

hirdetés

A yesyes a VIVA júniusi kedvence

Két pimaszul fiatal zenész, akik az elektronikus popzenei alapokat mesterien ötvözik az élőzene szépségével. A tehetségkutatókból ismert harmonikás-én...

  • 2017-06-20 10:50
Mario Vargas Llosa: Öt sarok

Öt sarok címmel adta ki a Nobel-díjas perui szerző, Mario Vargas Llosa új regényét az Európa Könyvkiadó. Az eredeti nyelven 2016-ban megjelent kötetbe...

  • 2017-06-19 21:46
Sokszínű Babilon

A Thievery Corporation egy saját zenei világot teremtett, melynek kiindulópontja a brazil bossa nova volt, mára azonban elektronikus zenei világukba a...

  • 2017-06-19 19:57
Védjük meg a bolygónk!

Tripsánszki Dávid, Tripo kortárs festőművész, gyerekkora óta hivatásának érzi a rajzot, a festészetet. Nem iskolában tanulta a művészetet, autodidakta...

  • 2017-06-19 18:40
Divatikonok az Európa Könyvkiadónál

Az idei év első felében két ikonikus divattervezőről jelentetett meg életrajzi kötetet az Európa Könyvkiadó. Yves Saint Laurent-ről Laurence Benaïm ír...

  • 2017-06-19 17:23

Minden cikk

hirdetés

Likeolj minket

hirdetés