hirdetés

Partnereink

Mire kattan a nő?

hirdetés

Mire kattan a nő?

Mikor, mire és mennyit használják a nők mobiljukat? Az ilyen alapvető kérdések mellett arra is választ kaptunk az NLCafé legújabb felméréséből, hogy a telefonnak milyen hatása van az online világhoz való emocionális kötődésünkre.

A piacvezető női portál Mire kattan a nő? A mobil alap. És az influencer? nevet viselő konferenciájának második felében arra is kitértek a szakértő előadók, hogy a közösségi média és az influencer-jelenség mennyire formálja véleményünket és online viselkedésünket.

hirdetés

Az NLCafé kérdőívét kitöltők 45 százalékának fontos a telefon külalakja, ami tökéletesen bizonyítja, hogy a zsebünkben lapuló kis eszköz mekkora státuszszimbólummá vált az évek alatt – ám a fő funkciója a válaszadók 83 százaléka szerint továbbra is a telefonálás. „Nem titkolt tény, hogy direkt úgy állítottuk össze ezt a kérdéssort, hogy két év múlva ugyanebben a formában, ugyanennek a célcsoportnak újra kiadhassuk és felmérhessük a különbséget és a rohamos változásokat, irányokat.” – mondta el a negyven pontból álló kérdőív kapcsán Kisszékelyi Veronika, a Central Médiacsoport online női portfólió menedzsere.

A konferencia második felében kicsit más irányból közelítették meg az előadók az online világot. Elsőkörben Pácsonyi Daniella, az NLCafé főszerkesztője beszélt Mádai Viviennel az Instagramról és a képek mögött álló világról. A műsorvezető elmondta, hogy egy instaprofil attól lesz jó, hogy a tartalomból átérződik az ember személyisége és nem csak jellegtelen képek sorát posztolja. Elmondása szerint ezért is van az, hogy csak olyan együttműködéseket vállal, amelyekkel tényleg azonosulni tud és olyan termékeket posztol csak, amelyekkel egyébként is elégedett.

A főszerkesztő később a véleményvezér és az influencer fogalmak közötti különbségekről beszélt. „A hatékonyság kedvéért minden esetben tisztázni kell a különbségeket. Az influencer – nagyon általánosítva – megmondja a követőtáborának, hogy mi a jó, a véleményvezér pedig minden posztjával üzen valamit, háttértudást ad, hogy a követő maga hozza meg a döntést.” Emiatt tekintenek például az NLCaféra is véleményvezér site-ként, hiszen médiumként is üzenetet közvetít és képvisel.

Hajagos Rita, a Red Lemon Media egyik tulajdonosa, szakmai vezetője – akik egyébként a korábban megszólaló Mádai Vivient is képviselik – többek között az ügyfél oldalon felmerülő kérdésekről, hitelességről és az influencer önazonosságáról is beszélt, majd elmondta, hogy az ügynökség egyfajta szűrőként is működik az influencer és a (potenciális) ügyfelek között – mindez leginkább azért, hogy a tartalomgyártás hiteles és minőségi maradhasson.

Kép és szöveg: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 10.18.

Ma Lukács napja van.

Kétszer is levetítik Goztola Kristina filmjét Los Angeles-ben

Két alkalommal is levetítik a Los Angeles-i magyar filmfesztiválon a Les recherches continuent – Engedj el! című alkotást. A magyar-francia kisfilm pr...

  • 2018-10-17 18:21
Először adták át az Arany Bot Díjat

Október 15-én este, a Fehér Bot Napján, a látássérültek nemzetközi világnapján adták át az első Arany Bot Díjat négy kategóriában.

  • 2018-10-17 15:19
Divat vagy minőség, avagy mitől kézműves a kézműves termék?

Kézműves szappan, lekvár, ékszer vagy csoki – vajon mindenki azt ír a termékére, amit akar vagy ellenőrzi bárki is, hogy mi kézműves és mi nem az? Egy...

  • 2018-10-17 12:53
Magyarországon is bemutatják a Recirquel sikerprodukcióját

Budapesten is bemutatja legújabb, My Land című produkcióját a Recirquel Újcirkusz Társulat. A Vági Bence által rendezett, hét világklasszis ukrán arti...

  • 2018-10-17 10:05
Segítség, apuka leszek!

Valószínűleg minden férfiben, akinek gyermeke születik van egy egészséges félsz, és ott motoszkál a fejében a kérdés: milyen szülő leszek, helyt tudok...

  • 2018-10-17 08:11

hirdetés

Magasabbra száll a páva, mint valaha

Különleges évaddal jelentkezik a Fölszállott a páva népzenei és néptáncos tehetségkutató műsor.

  • 2018-10-03 14:18
Írd meg Te Magyarország dalát!

A Duna Televízió idén is keresi Magyarország dalát: azt az egész országot megmozgató zenét, amely végigkíséri a 2019-es évet.

  • 2018-10-03 08:12
Nőtt, de még mindig nem elégséges a gyermekek tejtermékfogyasztása

Javultak a gyermekek táplálkozással kapcsolatos ismeretei, 10-ből 8 gyermek már ismeri a tej- és tejtermékek kalciumtartalmának élettani hasznosságát,...

  • 2018-09-16 15:40
Sneakermánia és plogging

Sneaker-rajongók és környezetvédők - egy különleges programsorozat hozza össze ezt a két, valószínűleg egymástól kicsit távolabb álló csoportot. Az ap...

  • 2018-09-16 11:17
Mire elég 42 másodperc?

kiélvezni a kávéfőzés minden pillanatát, de nem akarják, hogy ez a folyamat sok időt vegyen igénybe” – hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor te...

  • 2018-09-16 09:32

Minden cikk

hirdetés

hirdetés