hirdetés

Partnereink

Egyre többen keresik a színes háztartási gépeket

hirdetés

Egyre többen keresik a színes háztartási gépeket

A színek mindenkire hatással vannak és komoly befolyásoló erővel bírnak. Személyiségtől függően egyes színeket kifejezetten utálunk, míg másokat szeretünk. A különböző árnyalatok is máshogy hatnak ránk. A színek a lakberendezésben, köztük a konyhában is hatalmas szerepet kaptak az elmúlt években. A színes ma divatos, az emberek pedig stílusosan szeretnek élni.

Minden kornak megvannak a maga trendjei. A konyhában a tavalyi és idei év slágerei egyértelműen a pasztell termékek. A konyha ma már központi teret tölt be az otthonokban, a nők és háziasszonyok, valamint gourmet-rajongók pedig mindennap ebben a térben töltik el a legtöbb időt. Ennek köszönhetően alakultak át az igények is a konyha berendezése és az ott használatos gépek terén. Nem elég a funkció, mellette olyan plusz igények dominálnak, mint a vélemény és az egyéniség kifejezése, hangsúlyozása, valamint az egyediség.

A Sencor egy évvel ezelőtt dobta piacra pasztell-kollekcióját. A márka szakértői megvizsgálták a piacot és ezt követően döntöttek úgy, hogy a naponta használatos konyhai kisgépek közül a legnépszerűbbeket öltöztetik pasztellszínekbe. A visszajelzések alapján a vásárlók szeretik ezeket a termékeket és a vásárláskor abszolút befolyásolja őket a termék színe, különösen a hölgyeket” – hangsúlyozza Lucza András, a Sencor magyarországi termékmenedzsere.

Az emberek többsége – körülbelül 80 százaléka – vásárláskor általában érzelmi alapon dönt, amit rendkívül nagy hányadban befolyásolnak a színek. Különösen igaz ez a lakberendezési tárgyakra, bútorokra és ma már a konyhai gépekre is. A Sencor termékei a kifinomult stílus mellett kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, emellett egyes termékekre akár 6 év garanciát is vállal a cég.

A Sencor-ról

A SENCOR egy fogyasztói elektronikai termékek gyártására és kereskedelmére szakosodott vállalat, melyet a 60-as évek végén, Japánban alapítottak. Az elsődleges cél magas presztízs elérése volt az audio technológiai megoldások terén. A korai 90-es években, amikor a SENCOR európai márka lett, a termékskála jelentősen bővült. A SENCOR a legmodernebb technológiák megalkotásának és alkalmazásának japán márkákra jellemző tradícióját köti össze a modern, komfortos otthon trendjeivel - kiegészülve emocionális, egyediségre törekvő és szórakoztató jellemzőkkel.

Napjainkban a SENCOR több mint ezerféle terméket kínál hat nagyobb termékcsoportban - fogyasztói elektronikai termékek, tabletek, mobiltelefonok, irodai és autós elektronikai termékek, háztartási készülékek, egészség és szépségápolás -, világszerte több mint 25 országban. A design a cég számára elsődleges fontosságú - magára a termékre és annak csomagolására vonatkozóan is. Számos termékkategóriában a SENCOR kínálja a legszélesebb színskálát.

Szöveg, kép: One On One Kommunikáció

 

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 04.26.

Ma Ervin napja van.

Már csak pár napig lehet pályázni az ingyen falfestékre

Vasárnapig jelentkezhetnek az iskolák, óvodák, kórházak, önkormányzatok a Let’s Colour Településszépítő Egyesület pályázatára, melynek keretében 800 n...

  • 2018-04-25 09:55
Idén is a pápai csapat bizonyult az ország legjobb matekosának

1240 csapat vett részt a Játssz!Ma! gondolkodásfejlesztő játékban, amelynek vasárnapi döntőjében a tíz legjobb csapat mérte össze tudását és talpraese...

  • 2018-04-24 17:52
Szárnyakat kaphatnak a Petőfi Rádió hallgatói!

Ezen a héten Nagy Futam lázban ég a Talpra Magyar három műsorvezetője: Harsányi Levente, Szabó Győző és Bikfalvi Tamás, hiszen szerencsés hallgatóik k...

  • 2018-04-24 15:23
Cseh Anna Marie: „Képtelen vagyok nem magyarként létezni a világban”

Modellként világszerte ismerik Cseh Anna Marie­ arcát, színésznő­ként pedig most már a nevét is. Életét nagy vargabetűk jellemzik, itthon a Corvinusra...

  • 2018-04-24 12:44
15 éve jelent meg először a magyar National Geographic

Idén ünnepli tizenötödik évfordulóját, és változatlanul őrzi piacvezető pozícióját a National Geographic magazinmagyar nyelvű kiadása.

  • 2018-04-23 11:21

hirdetés

Már hazánkban is elérhető a titániumból készült karóra

Több, mint harmincöt évvel ezelőtt a Casio egyik mérnöke, Mr. Ibe legyőzte a fizika törvényeit. Megalkotott egy olyan órát, amely ellenáll az ütődésne...

  • 2018-04-23 09:16
Megújul a Finlandia üvege

Új dizájnt kap a népszerű finn vodka. A Finlandia új megjelenését a jég inspirálta és néhány jellegzetes finn motívum is megjelenik a csomagoláson.

  • 2018-04-22 21:10
Fiatalok első lakása: a többség nyitott a hitelre

A fiatalok többsége nyitott a hitelfelvételre lakásvásárlás esetén – derül ki a Fundamenta 25 és 35 év közötti magyarok körében végzett felméréséből. ...

  • 2018-04-22 18:33
Ördög Nóra: „Ott volt mellettem, amikor babáért küzdöttem”

Az erős nők erősítik egymást. Ezt vallja Ördög Nóra, Mádai Vivien és Rubint Réka is, akik ezúttal közösen álltak a világ egyik vezető női fehérnemű má...

  • 2018-04-22 16:21
Nagy Sándor életében mindig is komoly szerepet játszott a hit

Peller Mariann „Utazás a lelked körül” című műsorának legújabb vendége Nagy Sándor színész, aki betekintés nyújt spirituális világnézetébe. A színész ...

  • 2018-04-22 14:02

Minden cikk

hirdetés

hirdetés