hirdetés

Partnereink

A budapesti BL döntő hőseit támogatja a Mastercard

hirdetés

A budapesti BL döntő hőseit támogatja a Mastercard

A Mastercard a mai bejelentésével a női labdarúgás iránti elkötelezettségét erősíti. A lépés egyben üzenet a nemek közötti egyenlőség fontosságáról a sport világában is, de a világ legnagyobb sporteseményeinek elkötelezett támogatójaként a Mastercard már régóta támogatja a sokszínűséget, az elfogadást és a sportszerűséget a pályán és azon kívül is.

A labdarúgás ma már az egyik legnépszerűbb sport a fiatal nők körében. A várakozások szerint az új játékosok száma tovább nőhet, köszönhetően női klubcsapatok sikereinek és a világszerte megjelenő „szuper tehetségek" feltűnésének.

hirdetés

Ebben a folyamatban úttörő az az együttműködés, amely a Mastercard kezdeményezésére jött létre a fizetéstechnológiai cég és olyan klubok között, mint az Arsenal FC vagy az Olympique Lyonnais.  A Mastercard női futball nagykövetei a két klub játékosai, Ada Hegerberg és Alex Scott lettek. Az első aranylabdás női játékos, Ada Hegerberg az Olympique Lyonnais csatáraként pár napja éppen Budapesten segítette csapatát a Bajnokok Ligája trófeájának elhódításához.

A Financial Times által az év asszonyának választott Alex Scott az Arsenal és az angol nemzeti válogatott csapatkapitányaként lett nemzetközileg is elismert. Visszavonulása óta ő az első női elemző a férfi-futball mérkőzéseken. Az Arsenal csapata a Női Szuper Ligát uralja rekord számú, tizenkét győzelmével (a tornát összesen 17 alkalommal rendezték meg).

„Hisszük, hogy egy márka akkor lehet igazán emberközeli, a mindennapi életünk része, ha megérti és támogatja a közönsége érdeklődését. Továbbra is az a célunk, hogy a tevékenységeinkkel és a támogatói együttműködéseinkkel mindazokat képviseljük, akiket szolgálunk" – tette hozzá Raja Rajamannar, a Mastercard marketingkommunikációs vezetője. „A labdarúgás nagyhatású élsport, a támogatásával közvetlenül hatással lehetünk a sportolók életére és lehetőségünk nyílik olyan programok kialakítására, melyek világszerte elérhetők a nők számára."

A Mastercard olyan nemzetközi sportversenyeket és szervezeteket támogat, mint a Roland-Garros, vagy az UEFA-bajnokok ligája. Ezekkel az együttműködésekkel a vállalat felbecsülhetetlen élményeket szeretne nyújtani a kártyabirtokosoknak, melyek révén közelebb kerülhetnek szeretett sportjaikhoz és példaképeikhez.

Forrás: Local Time PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 06.26.

Ma János, Pál napja van.

A Naptól is óvja gyermekeit Lilu

Fejest ugrottunk a nyárba, ám nem szabad megfeledkezni arról, hogy a szikrázó napsütés komoly veszélyeket hordoz magában. A RossmanNő soron következő ...

  • 2019-06-25 13:16
Bátrabb nyelvtudásra volna szükség

Május 22-én írták az általános iskolák 6. és 8. osztályai a nyelvi kompetenciamérés feladatait. Évek óta látható tendencia, hogy sokkal jobb eredménye...

  • 2019-06-25 11:04
Aminosavak: tested építőköveiről közérthetően

A testépítés mellett szinte minden sportágban kulcskérdés az izmok építése illetve megtartása, amely a megfelelő tápanyagok folyamatos bevitelével érh...

  • 2019-06-24 22:07
Pécset is meghódítják a blinkee.city elektromos robogói

20 robogóval indult el az E.ON és a blinkee.city együttműködése Pécsen. A főváros után elsőként az egyetemi városban élvezhetik a hazai használók a 10...

  • 2019-06-24 19:23
Kollagén: az ízületeid védőbástyája

Ha keményen edzel, akkor bizony előfordulhat, hogy a tested ízületei is extrém terhelést kapnak, rosszabb esetben károsodhatnak is.

  • 2019-06-24 16:39

hirdetés

Egy karóra, amit a nőiesség szimbóluma ihletett

A Szingapúr égboltja felé nyíló szirmokkal az ArtScience Múzeum olyan hatást kelt, mintha lebegne a víz felett. A modern épület tökéletesen mintázza m...

  • 2019-06-24 15:01
Fekete berkenye lett az év pálinkája

Az 1Csepp Pálinka fekete berkenyéje lett 2019-ben az ország legjobb pálinkája. Az Országos Pálinka- és Törkölypálinka Verseny díjait július 20-án adtá...

  • 2019-06-24 13:51
Pulykát a piknikkosárba!

Itt a nyár, ilyenkor még a megrögzött otthonülők is a szabadba kívánkoznak. Kirándulás helyett vagy mellett élvezhetjük a szabadtéri étkezés örömeit.

  • 2019-06-24 10:29
A nyár slágere: rosé és fröccs a teraszokon

A nyári időszakban legszívesebben hangulatos teraszon rosét isznak a közösségi média használók, ilyenkor inkább édes vagy félszáraz ízt választanak, é...

  • 2019-06-24 08:43
Magyarország látványosságait fedezhetik fel a gyerekek a SPAR-ral

A SPAR csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezéséhez, és a nyári vakációban egy egyedi matricagyűjtő akciót indít a gyermekek számára.

  • 2019-06-20 18:37

Minden cikk

hirdetés

hirdetés