Partnereink

A KAJAHU lett az év kereskedője

A KAJAHU lett az év kereskedője

A KAJAHU közösségi étterem és piac lett idén Az Év Kereskedője verseny abszolút győztese. A második helyezettnek járó elismerést ezúttal a tavalyi győztes Decathlon kapta, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig három kereskedő, a Spar Magyarország, a Laptop.hu és a Rossmann állhatott fel.

 A Mastercard  második alkalommal hirdette meg Az Év Kereskedője versenyt azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.  A meghirdetetett 3+1 kategóriában összesen 30 pályázat érkezett, melyekből hatfős független szakmai zsűri választotta ki a legkiemelkedőbbeket.

Az egyik legnépszerűbb kategória A legjobb ügyfélélmény volt, 21 érvényes pályázattal. Olyan kereskedők szálltak versenybe a címért, akik a termékértékesítés során extra élményt nyújtanak vásárlóiknak. A kategória győztese aCybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac lett, akik újszerű digitális megoldásukkal, valamint sokoldalú szórakoztató lehetőségeikkel – élménypiac, élményfőzés – nyerték el a zsűri elismerését. A második helyezettnek járó oklevelet a Spar Magyarország vehette át az érdi Interspar áruházban megvalósított különleges vevőélményeket bemutató pályázatával. A harmadik helyet a City Taxi szerezte meg megújult mobilapplikációjával, hybrid autókampányával és „Ilyen is volt Budapest” szolgáltatásával.

A legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett online is értékesítenek. A pályázatokban szerepelt az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell, a kereskedő a fizikaihoz képest milyen különbségeket tapasztal az online értékesítésben, és ehhez milyen információkat, adatokat gyűjt, illetve milyen visszaigazolásokat kap a vásárlóktól. Ebben a kategóriában a Decathlon pályázata bizonyult a legjobbnak, kiemelkedően innovatív megoldásaival. Második a BOOK 24 lett többcsatornás eladói rendszerével, melynek része a könyvkuckó, a könyvautomata és még a mobilapplikáció is. A harmadik helyért járó elismerést az Online Príma Hungary kapta a webes és mobil bevásárlásokra fejlesztetett komplex kiskereskedelmi rendszeréről készített pályázatával.

A legjobb mobil app digitális fizetéssel kategóriában az IMO Hungary vitte el a fődíjat IMO Smart alkalmazásával, amely segítségével az ügyfelek könnyedén megtalálhatják a hozzájuk közel eső IMO autómosót, az alkalmazásból kiválaszthatják a mosóprogramot, és bankkártyával ki is tudják fizetni a szolgáltatást. Ebben a kategóriában olyan Magyarországon bejegyzett és hazánkban is értékesítő kereskedők nevezhettek, akik termékeiket mobil applikációs csatornán is értékesítik, és ezen keresztül a vásárlóknak valamely digitális fizetési megoldás használatát is nyújtják.

Azok a kereskedők, akik a meghirdetett három kategória egyikében neveztek, automatikusan versenybe szálltak  Az Év Kereskedője elismerésért is. A zsűri abszolút első helyezését A legjobb ügyfélélmény kategóriában győztes Cybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac érdemelte ki. A második helyezettnek járó elismerést a tavalyi győztesDecathlon kapta. A harmadik helyért járó oklevelet pedig három kereskedő, a Spar Magyarország, a Laptop.hu és aRossmann vehette át. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. Ezt a díjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták.

 Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a versennyel kapcsolatban elmondta:

„Nagy öröm számunkra, hogy idén is számos pályázó szállt versenybe Az Év Kereskedője elismerésért. A benyújtott pályamunkák magas száma és kimagasló minősége is azt bizonyítja, hogy a megmérettetésnek van létjogosultsága a magyar piacon. Bízom benne, hogy a most bemutatott innovatív megoldások példaként szolgálnak majd a szektorban, és a fogyasztók még több ügyfélbarát szolgáltatással találkozhatunk majd vásárlásaik során.”

Az idei év legjobbjait a Business Days 2017 konferencián hirdették ki Tapolcán 2017. szeptember 27-én este, ünnepélyes díjátadó keretében. A kategóriák győztesei egy éven át (2017. október 1. és 2018. szeptember 30. között) használhatják a „Az Év Kereskedője 2017” emblémát és megnevezést.

A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade Magazin.

További információ: www.azevkereskedoje.hu

Szöveg, kép: localtime.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Kreatív

Névnap 11.25.

Ma Katalin napja van.

Feldebrőn felépült az Egri borvidék legnagyobb pincészete

Átadták a Varga Pincészet új borászatát az Egri borvidéken lévő Feldebrőn. A fejlesztéssel 8,1 millió literre nőtt a borászat tárolókapacitása, amelyb...

  • 2017-11-23 18:51
7000 nő vallomása a szépségről

A magyar nők egyáltalán nem sajnálják rá az időt, hogy törődjenek magukkal – a JOY Prix de Beauté kutatásából kiderült, hogy például évente átlagosan ...

  • 2017-11-23 17:41
Jótékonysági akció a Fény Utcai Piacon

A Fény Utcai Piac jótékonysági akciót indít, amellyel a Gyermekétkeztetési Alapítvány számára gyűjt élelmiszert, ruhát, játékot.

  • 2017-11-21 20:00
Újabb hazai hírességek vallanak titkaikról

Új évaddal indul az internetről a televízió képernyőjére költöző Lakástalkshow december 4-én a VIASAT3-on. A beszélgetős műsorban a sztárokat Lovász L...

  • 2017-11-21 18:22
Minden harmadik tizenéves abbahagyja a rendszeres sportolást

Stressz, a remélt siker elmaradása, korosztályváltás, a tanulás és a sport összeegyeztethetőségének problémája, szülői nyomás, kiégés. Ezek a főbb pro...

  • 2017-11-21 17:14

hirdetés

5 dolog, amit nem tudtál Hugh Hefnerről

Hugh Hefner korszakalkotó tevékenysége nagy hatást gyakorolt az egész világra. Rengeteget tett hozzá, hogy megdőljenek a szexualitást övező tabuk, kiá...

  • 2017-11-17 08:30
X-Faktor: olasz nyertese lehet az idei évadnak?

A döntőhöz közeledve Ricco és Claudia duettjének sikerült a héten a legtöbb rajongót szereznie a Facebookon, ám továbbra is Serena Rigacci áll az élen...

  • 2017-11-16 21:25
Nyereményautója motiválta a Miss Balaton győztesét

Rákos Lili fejére még augusztusban került fel a Miss Balaton koronája. A fiatal királynő most nyereményautóját is átvehette, ugyanis megszerezte a jog...

  • 2017-11-16 19:22
Kiderült, kinek a bőrébe bújna Oláh Gergő

A hétfő reggeli Morning Show adásának vendége ezúttal Oláh Gergő volt, aki többek között arról mesélt a Class FM műsorvezetőinek, Pataki Zitának, Stoh...

  • 2017-11-16 17:24
Toy Story filmek a Disney Csatornán

A Toy Story a megelevenedett játékok világába kalauzolja a kicsiket és a nagyokat egyaránt. A szívmelengető történet két részét is a műsorára tűzi a D...

  • 2017-11-14 21:03

Minden cikk

hirdetés

Likeolj minket

hirdetés