hirdetés

Partnereink

A KAJAHU lett az év kereskedője

hirdetés

A KAJAHU lett az év kereskedője

A KAJAHU közösségi étterem és piac lett idén Az Év Kereskedője verseny abszolút győztese. A második helyezettnek járó elismerést ezúttal a tavalyi győztes Decathlon kapta, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig három kereskedő, a Spar Magyarország, a Laptop.hu és a Rossmann állhatott fel.

 A Mastercard  második alkalommal hirdette meg Az Év Kereskedője versenyt azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.  A meghirdetetett 3+1 kategóriában összesen 30 pályázat érkezett, melyekből hatfős független szakmai zsűri választotta ki a legkiemelkedőbbeket.

hirdetés

Az egyik legnépszerűbb kategória A legjobb ügyfélélmény volt, 21 érvényes pályázattal. Olyan kereskedők szálltak versenybe a címért, akik a termékértékesítés során extra élményt nyújtanak vásárlóiknak. A kategória győztese aCybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac lett, akik újszerű digitális megoldásukkal, valamint sokoldalú szórakoztató lehetőségeikkel – élménypiac, élményfőzés – nyerték el a zsűri elismerését. A második helyezettnek járó oklevelet a Spar Magyarország vehette át az érdi Interspar áruházban megvalósított különleges vevőélményeket bemutató pályázatával. A harmadik helyet a City Taxi szerezte meg megújult mobilapplikációjával, hybrid autókampányával és „Ilyen is volt Budapest” szolgáltatásával.

A legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett online is értékesítenek. A pályázatokban szerepelt az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell, a kereskedő a fizikaihoz képest milyen különbségeket tapasztal az online értékesítésben, és ehhez milyen információkat, adatokat gyűjt, illetve milyen visszaigazolásokat kap a vásárlóktól. Ebben a kategóriában a Decathlon pályázata bizonyult a legjobbnak, kiemelkedően innovatív megoldásaival. Második a BOOK 24 lett többcsatornás eladói rendszerével, melynek része a könyvkuckó, a könyvautomata és még a mobilapplikáció is. A harmadik helyért járó elismerést az Online Príma Hungary kapta a webes és mobil bevásárlásokra fejlesztetett komplex kiskereskedelmi rendszeréről készített pályázatával.

A legjobb mobil app digitális fizetéssel kategóriában az IMO Hungary vitte el a fődíjat IMO Smart alkalmazásával, amely segítségével az ügyfelek könnyedén megtalálhatják a hozzájuk közel eső IMO autómosót, az alkalmazásból kiválaszthatják a mosóprogramot, és bankkártyával ki is tudják fizetni a szolgáltatást. Ebben a kategóriában olyan Magyarországon bejegyzett és hazánkban is értékesítő kereskedők nevezhettek, akik termékeiket mobil applikációs csatornán is értékesítik, és ezen keresztül a vásárlóknak valamely digitális fizetési megoldás használatát is nyújtják.

Azok a kereskedők, akik a meghirdetett három kategória egyikében neveztek, automatikusan versenybe szálltak  Az Év Kereskedője elismerésért is. A zsűri abszolút első helyezését A legjobb ügyfélélmény kategóriában győztes Cybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac érdemelte ki. A második helyezettnek járó elismerést a tavalyi győztesDecathlon kapta. A harmadik helyért járó oklevelet pedig három kereskedő, a Spar Magyarország, a Laptop.hu és aRossmann vehette át. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. Ezt a díjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták.

 Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a versennyel kapcsolatban elmondta:

„Nagy öröm számunkra, hogy idén is számos pályázó szállt versenybe Az Év Kereskedője elismerésért. A benyújtott pályamunkák magas száma és kimagasló minősége is azt bizonyítja, hogy a megmérettetésnek van létjogosultsága a magyar piacon. Bízom benne, hogy a most bemutatott innovatív megoldások példaként szolgálnak majd a szektorban, és a fogyasztók még több ügyfélbarát szolgáltatással találkozhatunk majd vásárlásaik során.”

Az idei év legjobbjait a Business Days 2017 konferencián hirdették ki Tapolcán 2017. szeptember 27-én este, ünnepélyes díjátadó keretében. A kategóriák győztesei egy éven át (2017. október 1. és 2018. szeptember 30. között) használhatják a „Az Év Kereskedője 2017” emblémát és megnevezést.

A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade Magazin.

További információ: www.azevkereskedoje.hu

Szöveg, kép: localtime.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Kreatív

Névnap 06.18.

Ma Arnold, Levente napja van.

Tematikus portált vásárolt a Central Digitális Média

Újabb fontos területen hajtott végre akvizíciót a Central Digitális Média, bővítve ezzel az amúgy is színes portfolióját. Hazánk egyik vezető médiavál...

  • 2019-06-16 19:12
Nő a szállodák, csökken a kiadó magánlakások népszerűsége

Az emberek 95 százaléka utazott kikapcsolódás céljából az elmúlt egy évben: a válaszadók háromnegyede belföldön, 55 százalékuk pedig külföldön töltött...

  • 2019-06-16 17:01
Hitelopciók között is kiigazodnak ezek a diákok

Több mint 8200 diák indult a tanév elején a K&H Vigyázz, kész, pénz! pénzügyi vetélkedőn, majd két online forduló és a regionális középdöntők próbatét...

  • 2019-06-16 14:51
Hazánk sereghajtó a közlekedési széndioxid-kibocsátáscsökkentési tervekben

Magyarország messze a legrosszabbul teljesít a közlekedés üvegházhatású gázkibocsátásának csökkentéséről szóló tervében. Ez derül ki az Európai Közlek...

  • 2019-06-16 11:43
Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki! Akár versenyszerűen, akár hobbiból sportolsz, a nagy hármast Te sem kerülheted ki, h...

  • 2019-06-16 10:14

hirdetés

Lezárult a Sportfőváros programja

A kánikula sem tartotta vissza a legelszántabbakat attól, hogy részt vegyenek a Budapest 2019 Európa Sportfővárosa évad szünet előtti utolsó saját tes...

  • 2019-06-15 12:59
A Fölszállott a páva ismét a gyerekeké!

„Helyet, helyet nekünk is, ha kicsikék vagyunk is!” – hangzik a jól ismert csujogatás és erről szól ebben az évben a Duna Televízió Fölszállott a páva...

  • 2019-06-15 10:24
Új műsor a közmédia csatornáin: Édes anyanyelvünk

A magyar nyelv értékeinek bemutatására vállalkozik a közmédia új műsora, amely június közepétől lesz látható a Duna Televízióban, a Duna World-ön és a...

  • 2019-06-15 08:01
Korlátlan hanghívás jár a PC World mellé

A júniusi magazin leggyorsabb vásárlói harminc napon keresztül ingyenesen hívhatnak bármilyen magyar vezetékes és mobilszámot a lap mellé járó Viber O...

  • 2019-06-13 16:25
Tamáska Gabi, Lotfi Begi és Fluor Tomi megalkották a nyár slágerét!

A 2018-as X-Faktor döntőse új dalát igazi nagyágyúkkal készítette el. Hazánk legsikeresebb producer-dj-je Lotfi Begi és a népszerű rapper Fluor Tomi k...

  • 2019-06-12 20:15

Minden cikk

hirdetés

hirdetés