hirdetés

Partnereink

A KAJAHU lett az év kereskedője

hirdetés

A KAJAHU lett az év kereskedője

A KAJAHU közösségi étterem és piac lett idén Az Év Kereskedője verseny abszolút győztese. A második helyezettnek járó elismerést ezúttal a tavalyi győztes Decathlon kapta, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig három kereskedő, a Spar Magyarország, a Laptop.hu és a Rossmann állhatott fel.

 A Mastercard  második alkalommal hirdette meg Az Év Kereskedője versenyt azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.  A meghirdetetett 3+1 kategóriában összesen 30 pályázat érkezett, melyekből hatfős független szakmai zsűri választotta ki a legkiemelkedőbbeket.

hirdetés

Az egyik legnépszerűbb kategória A legjobb ügyfélélmény volt, 21 érvényes pályázattal. Olyan kereskedők szálltak versenybe a címért, akik a termékértékesítés során extra élményt nyújtanak vásárlóiknak. A kategória győztese aCybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac lett, akik újszerű digitális megoldásukkal, valamint sokoldalú szórakoztató lehetőségeikkel – élménypiac, élményfőzés – nyerték el a zsűri elismerését. A második helyezettnek járó oklevelet a Spar Magyarország vehette át az érdi Interspar áruházban megvalósított különleges vevőélményeket bemutató pályázatával. A harmadik helyet a City Taxi szerezte meg megújult mobilapplikációjával, hybrid autókampányával és „Ilyen is volt Budapest” szolgáltatásával.

A legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett online is értékesítenek. A pályázatokban szerepelt az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell, a kereskedő a fizikaihoz képest milyen különbségeket tapasztal az online értékesítésben, és ehhez milyen információkat, adatokat gyűjt, illetve milyen visszaigazolásokat kap a vásárlóktól. Ebben a kategóriában a Decathlon pályázata bizonyult a legjobbnak, kiemelkedően innovatív megoldásaival. Második a BOOK 24 lett többcsatornás eladói rendszerével, melynek része a könyvkuckó, a könyvautomata és még a mobilapplikáció is. A harmadik helyért járó elismerést az Online Príma Hungary kapta a webes és mobil bevásárlásokra fejlesztetett komplex kiskereskedelmi rendszeréről készített pályázatával.

A legjobb mobil app digitális fizetéssel kategóriában az IMO Hungary vitte el a fődíjat IMO Smart alkalmazásával, amely segítségével az ügyfelek könnyedén megtalálhatják a hozzájuk közel eső IMO autómosót, az alkalmazásból kiválaszthatják a mosóprogramot, és bankkártyával ki is tudják fizetni a szolgáltatást. Ebben a kategóriában olyan Magyarországon bejegyzett és hazánkban is értékesítő kereskedők nevezhettek, akik termékeiket mobil applikációs csatornán is értékesítik, és ezen keresztül a vásárlóknak valamely digitális fizetési megoldás használatát is nyújtják.

Azok a kereskedők, akik a meghirdetett három kategória egyikében neveztek, automatikusan versenybe szálltak  Az Év Kereskedője elismerésért is. A zsűri abszolút első helyezését A legjobb ügyfélélmény kategóriában győztes Cybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac érdemelte ki. A második helyezettnek járó elismerést a tavalyi győztesDecathlon kapta. A harmadik helyért járó oklevelet pedig három kereskedő, a Spar Magyarország, a Laptop.hu és aRossmann vehette át. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. Ezt a díjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták.

 Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a versennyel kapcsolatban elmondta:

„Nagy öröm számunkra, hogy idén is számos pályázó szállt versenybe Az Év Kereskedője elismerésért. A benyújtott pályamunkák magas száma és kimagasló minősége is azt bizonyítja, hogy a megmérettetésnek van létjogosultsága a magyar piacon. Bízom benne, hogy a most bemutatott innovatív megoldások példaként szolgálnak majd a szektorban, és a fogyasztók még több ügyfélbarát szolgáltatással találkozhatunk majd vásárlásaik során.”

Az idei év legjobbjait a Business Days 2017 konferencián hirdették ki Tapolcán 2017. szeptember 27-én este, ünnepélyes díjátadó keretében. A kategóriák győztesei egy éven át (2017. október 1. és 2018. szeptember 30. között) használhatják a „Az Év Kereskedője 2017” emblémát és megnevezést.

A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade Magazin.

További információ: www.azevkereskedoje.hu

Szöveg, kép: localtime.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Kreatív

Névnap 04.20.

Ma Tivadar napja van.

Idén ezek a legnépszerűbb húsvéti programok

Kifejezetten húsvéti programra vágyunk húsvétkor, azaz nyuszit simogatunk és tojást festünk vagy a négynapos hétvége egyszerűen csak jó alkalom egy we...

  • 2019-04-19 22:17
Így lehet otthon mindig frissítő a vendégváráshoz

Vendégek fogadása esetén kellemetlen lehet, amikor elfogy a frissítő és már nincs mivel megkínálni a látogatókat. Egy szénsavasító készülék ilyenkor n...

  • 2019-04-19 21:10
Együtt a gyermekházasságok ellen

Kafiya, a Szomáliából gyermekházasság elől elmenekült lány nyitotta meg a Daalarna április 12-ei divatbemutatóját, amelyen az új REBELLE esküvői és al...

  • 2019-04-19 19:47
Magyar fejlesztésű 3D nyomtatóval készítették a Trónok harca figuráit

Budapestre is megérkezett a tél. A magyarországi bemutatóra a sorozatban látható sárkányok és a vastrón élethű mását a CraftBot magyar 3D nyomtatóival...

  • 2019-04-19 17:45
Újra Nyuladalom Siófokon

Idén is izgalmas programokkal várja a családokat Siófok a húsvéti négynapos ünnep alatt. A város jelképének számító Víztorony mellett nagypéntektől eg...

  • 2019-04-19 16:13

hirdetés

Véget ér a a Soy Luna

3 év után véget ér egyik kedvenc sorozatunk, a Soy Luna. Derítsd ki hogyan végződik a sztori, és csípd el a sorozat záró évadjának utolsó epizódját!

  • 2019-04-19 14:26
Kobayashi Ken-Ichiro vezényli Verdi legszebb operáját

Sokak szerint a Requiem Verdi legszebb operája. A mű egyházi szövegre, valóságos személy emlékére készült, több éven át formálódott azzá ami. Kezdetbe...

  • 2019-04-19 10:22
Két éve az utcán élt az RTL Klub képernyőse

Két éve került menhelyi gondozásba Kevin kutya, aki azóta nem csak szerető családra talált, de a média világába is belekóstolhatott. Az RTL Klubon fut...

  • 2019-04-19 08:45
Megtelnek a fővárosi szabadtéri kondiparkok

Tizennyolc állomásos, személyre szabott tanácsadással kísért, ingyenes edzéssorozat indult a Budapest Sportfőváros évad keretében. Június 8-ig minden ...

  • 2019-04-17 18:04
Gyerekekért gyűrte a kilométereket Fördős Zé

Fördős Zé is tagja volt annak az ötven fős UNICEF csapatnak, amely másfél millió forintot gyűjtött a szervezet gyerekeket segítő munkájára a 34. Telek...

  • 2019-04-17 14:24

Minden cikk

hirdetés

hirdetés