hirdetés

Partnereink

A KAJAHU lett az év kereskedője

hirdetés

A KAJAHU lett az év kereskedője

A KAJAHU közösségi étterem és piac lett idén Az Év Kereskedője verseny abszolút győztese. A második helyezettnek járó elismerést ezúttal a tavalyi győztes Decathlon kapta, a képzeletbeli dobogó harmadik fokára pedig három kereskedő, a Spar Magyarország, a Laptop.hu és a Rossmann állhatott fel.

 A Mastercard  második alkalommal hirdette meg Az Év Kereskedője versenyt azzal a céllal, hogy felhívja a figyelmet az eredeti és különleges megoldásokra, valamint inspirálja a fejlesztéseket, bővítéseket és elismerésben részesítse azokat a kereskedőket, akik minden téren szeretnének többet nyújtani vásárlóiknak.  A meghirdetetett 3+1 kategóriában összesen 30 pályázat érkezett, melyekből hatfős független szakmai zsűri választotta ki a legkiemelkedőbbeket.

hirdetés

Az egyik legnépszerűbb kategória A legjobb ügyfélélmény volt, 21 érvényes pályázattal. Olyan kereskedők szálltak versenybe a címért, akik a termékértékesítés során extra élményt nyújtanak vásárlóiknak. A kategória győztese aCybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac lett, akik újszerű digitális megoldásukkal, valamint sokoldalú szórakoztató lehetőségeikkel – élménypiac, élményfőzés – nyerték el a zsűri elismerését. A második helyezettnek járó oklevelet a Spar Magyarország vehette át az érdi Interspar áruházban megvalósított különleges vevőélményeket bemutató pályázatával. A harmadik helyet a City Taxi szerezte meg megújult mobilapplikációjával, hybrid autókampányával és „Ilyen is volt Budapest” szolgáltatásával.

A legjobb multichannel értékesítés kategóriában a szervezők olyan kereskedők nevezését várták, akik többcsatornás értékesítési stratégiát követnek, azaz fizikai bolt mellett online is értékesítenek. A pályázatokban szerepelt az, hogy miként egészíti ki egymást a két értékesítési modell, a kereskedő a fizikaihoz képest milyen különbségeket tapasztal az online értékesítésben, és ehhez milyen információkat, adatokat gyűjt, illetve milyen visszaigazolásokat kap a vásárlóktól. Ebben a kategóriában a Decathlon pályázata bizonyult a legjobbnak, kiemelkedően innovatív megoldásaival. Második a BOOK 24 lett többcsatornás eladói rendszerével, melynek része a könyvkuckó, a könyvautomata és még a mobilapplikáció is. A harmadik helyért járó elismerést az Online Príma Hungary kapta a webes és mobil bevásárlásokra fejlesztetett komplex kiskereskedelmi rendszeréről készített pályázatával.

A legjobb mobil app digitális fizetéssel kategóriában az IMO Hungary vitte el a fődíjat IMO Smart alkalmazásával, amely segítségével az ügyfelek könnyedén megtalálhatják a hozzájuk közel eső IMO autómosót, az alkalmazásból kiválaszthatják a mosóprogramot, és bankkártyával ki is tudják fizetni a szolgáltatást. Ebben a kategóriában olyan Magyarországon bejegyzett és hazánkban is értékesítő kereskedők nevezhettek, akik termékeiket mobil applikációs csatornán is értékesítik, és ezen keresztül a vásárlóknak valamely digitális fizetési megoldás használatát is nyújtják.

Azok a kereskedők, akik a meghirdetett három kategória egyikében neveztek, automatikusan versenybe szálltak  Az Év Kereskedője elismerésért is. A zsűri abszolút első helyezését A legjobb ügyfélélmény kategóriában győztes Cybergastro, azaz a KAJAHU közösségi étterem és piac érdemelte ki. A második helyezettnek járó elismerést a tavalyi győztesDecathlon kapta. A harmadik helyért járó oklevelet pedig három kereskedő, a Spar Magyarország, a Laptop.hu és aRossmann vehette át. A zsűri értékelési szempontjai közül az eredetiség és a hatékonyság mellett a következetes és koherens kivitelezés, a kreatív kommunikáció, valamint az adott megoldásban rejlő fejlesztési, bővítési lehetőségek voltak fókuszban. Ezt a díjat az egyéb kategóriában nem nyertes vállalkozások is megkaphatták.

 Eölyüs Endre, a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója a versennyel kapcsolatban elmondta:

„Nagy öröm számunkra, hogy idén is számos pályázó szállt versenybe Az Év Kereskedője elismerésért. A benyújtott pályamunkák magas száma és kimagasló minősége is azt bizonyítja, hogy a megmérettetésnek van létjogosultsága a magyar piacon. Bízom benne, hogy a most bemutatott innovatív megoldások példaként szolgálnak majd a szektorban, és a fogyasztók még több ügyfélbarát szolgáltatással találkozhatunk majd vásárlásaik során.”

Az idei év legjobbjait a Business Days 2017 konferencián hirdették ki Tapolcán 2017. szeptember 27-én este, ünnepélyes díjátadó keretében. A kategóriák győztesei egy éven át (2017. október 1. és 2018. szeptember 30. között) használhatják a „Az Év Kereskedője 2017” emblémát és megnevezést.

A verseny szervezője a Wonderduck Agency, szakmai partnere a Trade Magazin.

További információ: www.azevkereskedoje.hu

Szöveg, kép: localtime.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Kreatív

Névnap 11.21.

Ma Olivér napja van.

Mi is az a startup paradoxon?

Startup lázban él a világ és Magyarország is, folyamatosan halljuk a híreket új és izgalmas vállalkozásokról, de ha visszatekintünk az elmúlt tíz év s...

  • 2019-11-21 12:18
A progressive house hazai világsztár dj duója itthon!

A StadiumX dj-producer páros lassan a világ összes jelentős klubjában, fesztiválján megfordult, legutóbb a Tomorrowland-en képviselték hazánkat. Most ...

  • 2019-11-21 10:47
Új EP a Néhai Báránytól!

Az NKA Hangfoló Programjának keretében Mozgás címmel megjelent a Néhai Bárány új kislemeze. A címadó dalhoz korábban már készült egy kreatív kisfilm R...

  • 2019-11-21 09:25
Helló Buda! A Stand 25 megérkezett

Széll Tamásék bisztró stílusú étterme, a Stand25 megnyitott új, budai helyszínén és várja vendégeit. A gulyás és a rakottkrumpli után a halászlé, a be...

  • 2019-11-19 19:42
Túllépnének a pedagógusok az iskolai kereteken

Több, külsős szakmai forrásból származó ismeretre, támogatásra lenne szüksége az általános- és középiskolai tanároknak, hogy a diákjaik pályaválasztás...

  • 2019-11-19 18:04

hirdetés

Ismét ingyenes AsiaCenter Kozmosz Kalauz

Idén is lenyűgöző előadásokkal, valamint az Utazó Planetárium fantasztikus képi világával várja vendégeit az AsiaCenter Kozmosz Kalauz november 18-24-...

  • 2019-11-19 14:56
Öntömítő abroncsokat kap a Volkswagen ID.3

A Continental gumiabroncsait választotta a Volkswagen első szerelésűként legújabb elektromos modelljéhez, az ID.3-as hoz. A német autógyártó választás...

  • 2019-11-18 20:24
Ne pörgessük túl magunkat! - Édesítés mesterfokon

Bevalljuk, vagy sem, az idei óraátállítás meglehetősen rosszul esik legtöbbünknek. Olyan sokáig élvezhettük az őszi napsugarakat, hogy a hirtelen bekö...

  • 2019-11-18 18:03
Nagyszabású kampányt indított a Nyitottak vagyunk és az ELLE

100 hazai cégvezető együtt állt ki a Nyitottak vagyunkés az ELLE közös kezdeményezésében azért, hogy a nők és a férfiak ugyanolyan esélyeket kapjanak ...

  • 2019-11-18 16:25
Batman történeteit eleveníti meg a Converse új kapszulakollekciója

80 éves lett Batman! A nem mindennapi mérföldkő előtt a Converse a Warner Bros. filmstúdióval és a DC Comics képregénykiadóval együttműködve egy közös...

  • 2019-11-18 14:11

Minden cikk

hirdetés

hirdetés