hirdetés

Partnereink

Tematikus portált vásárolt a Central Digitális Média

hirdetés

Tematikus portált vásárolt a Central Digitális Média

Újabb fontos területen hajtott végre akvizíciót a Central Digitális Média, bővítve ezzel az amúgy is színes portfolióját. Hazánk egyik vezető médiavállalata, a Central Médiacsoport online divíziója sokévnyi együttműködés után felvásárolta és teljesen integrálta a 24.hu-ba a vidéki és regionális híreket kínáló Sokszínű Vidéket.

A Central Digitális Média célja, hogy az online hírpiacon évek óta fejlődő, és az olvasók körében népszerű 24.hu szerepét, valamint részesedését növelje a regionális híreket kínáló tartalomszolgáltatók között is. A platform felvásárlása ennek a jól megtervezett stratégiának a következő lépcsőfoka.

hirdetés

A Sokszínű Vidék a korábbi együttműködést megtartva és megerősítve, a régi szerkesztőségével, azaz az alapítóival dolgozik tovább a 24.hu aloldalaként. A már meglévő csapat bővül további négy új szerkesztővel, akik lokális érintettségük révén sok helyi történetet hoznak majd az ország négy különböző régiójából.

„Nagyon örülünk annak, hogy tovább mélyíthetjük az évek óta épített szakmai kapcsolatunkat a Sokszínű Vidék csapatával. Az oldal tematikailag remekül kiegészíti a 24.hu meglévő anyagait, és a mostani integrációval tovább szélesedhet az általunk lefedett tartalmi spektrum” – nyilatkozta Szigeti Péter, a 24.hu főszerkesztője. „A jövőben így lehetőség kínálkozik arra is, hogy regionális alapon is fejlesszünk tartalmakat. Az elképzelések szerint négy részre osztjuk az ország területét és minden így kialakított régióból igyekszünk a korábbinál jóval több, az ott lakók és az oda látogatók érdeklődését egyaránt kiszolgáló anyagot szállítani.”

Ezzel a bővítéssel a 24.hu még több értékes, fontos és szórakoztató tartalmat szeretne nyújtani a vidéki Magyarország emberi, gasztronómiai, kulturális és természeti értékeiről, szépségeiről – mindezt úgy, hogy közben egy politikamentes és sokszínű környezetet teremt hirdető partnerei számára. A Central Digitális Média elkötelezett a 24.hu továbbfejlesztésére, így hamarosan további hírekkel szolgálnak majd.

Forrás: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Párkapcsolat

Névnap 07.09.

Ma Lukrécia napja van.

Komárnoban folytatódik a FEBO Fesztivál!

Fesztivál határok nélkül szlogennel tavasszal útjára indult ingyenes eseménysorozat a kényszerpihenőt követően július 9-én a szlovákiai Komárnoban fol...

  • 2020-07-07 12:08
A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást

A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást: 1000 forintos kuponnal kárpótolja vásárlóit, ha mégis későn érkezne meg a rendelés.

  • 2020-07-07 08:54
Grillezett pizza? Fördős Zé gasztrotippjei a tuti kerti partyhoz

A nyár szó hallatán sok minden eszünkbe jut: strand, kánikula, jeges italok és persze a grillezés. Most, hogy végre kiszabadultunk a négy fal közül, t...

  • 2020-07-07 07:34
Évente több mint 2500 csecsemőt hordanak ki külföldi szülők számára az ukrán béranyák

Több száz csecsemő várakozik külföldi szüleire Ukrajnában. A babákat béranyák hozták világra, és a járvány miatt korlátozások következtében egyelőre ő...

  • 2020-07-05 18:02
Magyarország lélegeztetőgép-nagyhatalom

Huszonkét vizsgált, eltérő fejlettségű ország átlagában 26 lélegeztetőgép jut 100 ezer lakosra. A legtöbb az Egyesült Államokban: 54. De csak majdnem ...

  • 2020-07-05 15:25

hirdetés

Tarol a paradicsom és az eper

A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a...

  • 2020-07-05 14:17
Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközök...

  • 2020-07-05 12:33
Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái.

  • 2020-07-05 10:57
A vevők és eladók közti növekvő szakadék miatt csökkenhetnek a lakásárak

A vásárlási szándék látványos erősödése ellenére nem születik több adásvétel, mert az eladók nem alkalmazkodtak a piaci trendhez, azaz a vásárlóerőhöz...

  • 2020-07-05 09:48
A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a nö...

  • 2020-06-30 18:23

Minden cikk

hirdetés

hirdetés