Partnereink

Kasza Tibi: Szégyenlős fiú voltam

Bár idegenkedik a strandoktól, szegedi születése révén Kasza Tibi mégis nagy vízimádó. Így a népszerű előadó az uszodák vagy wellnessközpontok helyett inkább otthonában lazít a nagy nyári melegben is. Nem csoda, saját jakuzzijában nem kell idegenekhez alkalmazkodnia kikapcsolódás közben.

„A nagyszüleimnek Kunfehértón volt egy pici nyaralója, így sokszor jártunk arrafelé a tesómmal, ott teltek a nyarak, elég sok időt töltöttünk náluk. A víz közelsége adott volt, akárcsak a szülővárosomban” – avatott be korai emlékeibe Kasza Tibi. „Szegedi gyerek vagyok, a Tisza miatt az ember vonzódik a vízhez. Igazi vízisportos város, úszni is, vízilabdázni is beírattak minket a bátyámmal. Bár nem lettünk profik, de egy ideig szegedi színekben játszottunk.”

hirdetés

A népszerű zenésznek azonban egész életét meghatározzák a vízilabdás évek. „Két év után kiderült, hogy nem ez az én utam, de sokat köszönhetek ennek az időszaknak. Azóta is nagyon magabiztosan érzem magam a vízben, olyannyira, hogyha valaki bepánikol körülöttem, könnyedén tudok neki segíteni. Volt már példa hasonló esetre, amikor mély vízből kellett kivinnem valakit a partra” – mesélte Tibi, aki azt is elárulta, hogy egyszer a tengerből kellett kimentenie egy embert.

A zenész, bár jó úszó, és imádja, ha ázhat a vízben, mégis ritkán választja a nyilvános fürdőket. „A strandokhoz valahogy sosem vonzódtam, szégyenlős fiú voltam, nem szívesen mászkáltam fecskében mások előtt. Én emiatt szeretem nagyon a jakuzzit, nemrég a Wellistől szereztem be egyet. Képes vagyok akár korábban felkelni, hogy itt ihassam meg a reggeli kávémat, ott olvashassam el a híreket. Nekem az a pihenés csúcsa, amikor este kiülök egy deci borral, csak ott vagyok csendben, élvezem a hangulatfényeket. Egy új szempont, hogy a kislányom is imádja, rengeteget pancsolunk együtt. Nekünk ez megadja azt az élményt, hogy otthon nyaralunk. Nem akarsz mindenáron elmenni, mert otthon meg tudod élni a víz közelségét” – tette hozzá Tibi, aki már másodszor szavazott bizalmat a Wellisnek.

Kép, szöveg: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Párkapcsolat

Névnap 11.22.

Ma Cecília napja van.

Jelnyelvet oktató AI-technológiát teszteltek gyerekek

Tizenöt Funside School-os gyerek érkezett az őszi szünet egyik délelőttjén a SignAll Technologies bázisára, hogy teszteljék a siketek és hallók kommun...

• 2019-11-22 20:41
Francia siker a világ legnagyobb akció- és kalandfotó pályázatán

Lenyűgöző helyszínen hirdették ki a Red Bull Illume 2019 díjazottjait. A világ legnagyobb akció- és kalandfotó pályázatának győzteseit az olasz Alpokb...

• 2019-11-22 19:42
Hatalmas jótékonysági akcióval zárul a Fény Utcai Piac éves programsorozata

Egy hónapos adománygyűjtéssel zárja az évet a Fény Utcai Piac idei programsorozata. A naptár sűrű volt, míg egyes akciók pár napig, mások akár több hé...

• 2019-11-22 10:52
Mit keresünk idén a Black Friday-en?

Idén novemberben ismét itt a Black Friday – a Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérésében arra kereste a választ, hogy mennyire várják az embere...

• 2019-11-22 09:29
Mi is az a startup paradoxon?

Startup lázban él a világ és Magyarország is, folyamatosan halljuk a híreket új és izgalmas vállalkozásokról, de ha visszatekintünk az elmúlt tíz év s...

• 2019-11-21 12:18

hirdetés

A progressive house hazai világsztár dj duója itthon!

A StadiumX dj-producer páros lassan a világ összes jelentős klubjában, fesztiválján megfordult, legutóbb a Tomorrowland-en képviselték hazánkat. Most ...

• 2019-11-21 10:47
Új EP a Néhai Báránytól!

Az NKA Hangfoló Programjának keretében Mozgás címmel megjelent a Néhai Bárány új kislemeze. A címadó dalhoz korábban már készült egy kreatív kisfilm R...

• 2019-11-21 09:25
Helló Buda! A Stand 25 megérkezett

Széll Tamásék bisztró stílusú étterme, a Stand25 megnyitott új, budai helyszínén és várja vendégeit. A gulyás és a rakottkrumpli után a halászlé, a be...

• 2019-11-19 19:42
Túllépnének a pedagógusok az iskolai kereteken

Több, külsős szakmai forrásból származó ismeretre, támogatásra lenne szüksége az általános- és középiskolai tanároknak, hogy a diákjaik pályaválasztás...

• 2019-11-19 18:04
Ismét ingyenes AsiaCenter Kozmosz Kalauz

Idén is lenyűgöző előadásokkal, valamint az Utazó Planetárium fantasztikus képi világával várja vendégeit az AsiaCenter Kozmosz Kalauz november 18-24-...