Partnereink

Világhírű dizájnert ihletett meg a Gorenje

Világhírű dizájnert ihletett meg a Gorenje

Már hazánkban is elérhető a Gorenje és Philippe Starck tervező közös, elegáns és innovatív konyhai kollekciója, amely csütörtök este debütált a The Showroomban a szakma képviselőinek jelenlétében. A világszerte elismert tervező és a háztartási készülékgyártó cég együttműködéséből olyan inspiráló kollekció született, amelynek köszönhetően konyhánkban egyszerre lehet jelen az intelligens dizájn és a korszerű technológia.

Új mércét állított fel a konyhában a Gorenje és Philippe Starck közös termékcsaládja: a háztartási készülékek finoman illeszkednek a környezetbe, visszatükrözve tulajdonosuk stílusát. A gondosan megtervezett minimalista részletek és az azokat átgondoltan kiegészítő jellegzetes narancssárga fogantyúkkal elért vizuális hatások együtt rendkívüli élettel töltik meg a konyhát. A The Showroom exkluzív design stúdióban megrendezett eseményen Hajnóczy Soma bűvész világbajnok kártyatrükkökkel, Sági Szilárd pedig főzőshow-val szórakoztatta a szakma és a sajtó képviselőit, akik körében az új kollekció osztatlan sikert aratott.

„A design, a magas technológiai színvonal és formatervezés elkötelezett hívei vagyunk, így a Starck kollekció mérföldkő cégünk életében” – kezdte köszöntőjét Füle Norbert, a Gorenje Magyarország Kft. ügyvezetője. „Fő célunk az volt a tervezés során, hogy élettel töltsük meg a funkcionális konyhai eszközöket, és így szerethető termékeket alkossunk. Tavaly ősszel már bemutattuk a Starck konyhát Berlinben, ahol lelkes fogadtatásban részesült. Magyarország harmadik legnagyobb gyártójaként reméljük, hogy itthon is hasonló sikere lesz a termékeknek. Abban is bízunk, hogy egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a háztartási gépek az otthontervezés során” – mondta el Füle Norbert, aki azt is hozzátette, hogy az új kollekciót csak egy szűk kereskedői kör fogja értékesíteni, mert szeretnék megvédeni azt a piaci versenytől.

A háztartási készülékgyártó és az elismert francia alkotó minimalista kollekciójának darabjai – sütők, mikrohullámú sütők, főzőlapok, hűtőszekrények, melegítő és tároló fiókok, valamint dekor panelek - rozsdamentes acél és látványosan tükröződő üveg különleges kompozícióján alapulnak. A konyhai berendezések jól kombinálhatóak egymással, a design egyszerű eleganciája mögött élvonalbeli technológiák szolgálják a kiváló teljesítményt, egyedülálló energiahatékonyságot.

Philippe Starck eddigi munkássága során egyik ikonikus alkotását hozta létre a másik után. „A Gorenje by Starck kollekció tervezése izgalmas kihívás volt. Olyan termékeket álmodtunk meg, amelyek élvonalbeli technológiákkal és anyagokkal – például rozsdamentes acéllal – rendelkeznek, technológiailag kifogástalanok, miközben élettel töltik meg a konyhát” - mondta el Starck. A The Showroomban bemutatott Gorenje by Starck kollekciót bárki megtekintheti a 2016-os Konyhakiállításon is.

A Gorenjéről

A 65 évvel ezelőtt alapított Gorenje egyike a vezető európai háztartási készülék gyártóknak, amely egyesíti a korszerű technológiákat a kiváló designnal és a kitűnő ár-érték aránnyal. Az innovatív, technológiailag tökéletesített, környezetbarát és stílusos Gorenje készülékeket több mint 70 országban értékesítik. A dizájn a legfontosabb eleme a Gorenje márkaidentitásának. A dizájnon keresztül Gorenje dacol a hagyományos formákkal rendelkező háztartási készülékekkel és új távlatokat nyitott a holisztikus felhasználói élményekben. A Gorenje úttörő szerepet vállalt a neves tervezőkkel való összefogásban; az első kooperáció Pininfarinával volt, majd Ora Ito és Karim Rashid következtek, és most a legújabb együttműködése Philippe Starck-kal.  

Szöveg, fotó: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 12.11.

Ma Árpád, Árpádina napja van.

A legvágyottabb céges ajándékok

Ha választhatnának év végi munkahelyi ajándékot, a pénznek és a wellnessutalványnak örülnének a legjobban a magyarok – derül ki a NaturMed Hotel Carbo...

  • 2017-12-07 18:15
A szülői elidegenítés súlyos károkat okoz

A szülői elidegenítés (Parental Alienation) fogalma hazánkban még kevéssé ismert. A jelenség, miszerint a szülő érzelmi zsarolással vagy fenyegetéssel...

  • 2017-12-06 13:39
A „szeretlek” az egyik legnépszerűbb tartalom a Viberen

Az emberek egyre inkább a privát csatornáikon keresztül fogadnak és osztanak meg tartalmakat. A csevegőrobot, a social media platformok új generációja...

  • 2017-12-06 09:32
Élményt karácsonyra!

A karácsonyi meghitt készülődést gyakran beárnyékolja a megfelelő ajándékok utáni ádáz hajsza. Márpedig mindenki szeretné megtalálni szeretteinek a le...

  • 2017-12-05 20:27
Ismét öt jó ügynek gyűjtött a Playboy

Sikeresen zárult a harmadik Playboy Hero jótékonysági kampány, közel másfél millió forint gyűlt össze a résztvevő szervezetek részére. Idén azonban ne...

  • 2017-12-05 19:00

hirdetés

Dukai Regina saját kollekciójában várja a telet

A modell, énekesnő már korábban is tervezett kiegészítőket a nemzetközileg is elismert magyar divatmárkával közösen, de most először volt lehetősége a...

  • 2017-12-05 17:29
Újabb mérföldkő a magzati genetikai szűrővizsgálatok terén

Mérföldkőhöz érkezett az Európában elsőként bevezetett, és jelenleg magánfinanszírozás keretében Magyarországon is elérhető non-invazív genetikai szűr...

  • 2017-12-05 16:10
Személyesen népszerűsítik a mezőgépész szakmát

Több mint 100 gépforgalmazó, legalább 26 szakiskola, közel 30 pályaválasztási nap, több száz továbbtanulás előtt álló diák… Szakiskolai előadások és p...

  • 2017-11-25 18:11
Limitált kiadású whiskey-vel ünnepli legendás bárját a Jack Daniel’s

125 évvel ezelőtt nyitotta meg Amerika egyik ikonikussá vált bárját a legendás lepárló mester, Jack Daniel. A lynchburgi Red Dog alapításának jubileum...

  • 2017-11-25 14:21
Foltmentesítére fel!

A fiatalság egyik alapvető ismérve az egységes színű makulátlan – azaz foltmentes – arcbőr.

  • 2017-11-25 12:18

Minden cikk

hirdetés

Likeolj minket

hirdetés