hirdetés

Partnereink

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

hirdetés

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított. Hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére, újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.

Az O’Neill márka Jack O’Neill szörfös nevéhez kötődik, aki a Csendes-óceán partján álmodta meg az első darabokat. Jack varrásmentes board shortjaival, vízhatlan és innovatív sport ruházatával már a kezdetektől az élvonalat erősítette, és Tenger Odüsszeia missziójával 1996-ban a gyermekek számára hirdetett edukációs programot az élővilág és a tengerek fontosságának megismertetésére. Mára azonban a szörfösök kedvenc partjai és vizei olyan veszélynek lettek kitéve a világ óceánjain lebegő, több mint 8 millió tonna műanyag szemétnek köszönhetően, hogy a márka úgy érzte, igazi felelősségvállalásra van szükség részükről is.

Indul az óceáni misszió

Az O’Neill Blue – Óceáni misszió keretin belül olyan újrahasznosított ruhákat vásárolhatunk, amelyeket bionikus, azaz tengerparti műanyag hulladékból készült szállal varrtak. Mindezt annak reményében is, hogy az évi 1 millió madár és több mint 100 ezer tengeri emlős, akik a szennyezések miatt elpusztulnak, megmenekülhessenek.

Az első O’Neill Blue tavaszi kollekció board és walk shortokat, valamint pólókat tartalmaz, melyek 200 000 műanyag üveggel kevesebb szemetet jelentenek a világ tengerpartjai számára. A program megálmodói azt remélik, hogy nem csak ennyivel járulhatnak hozzá az óceánok tisztaságához, hanem missziójuk inspiráció lesz vásárlóik számára is egy környezettudatosabb életre és az óceánok tisztaságának megőrzésére.  A kezdeményezés és a bionikus szállal átszőtt ruhák  mellett többek között olyan nevek is letették a voksukat, mint Tai Graham, világhírű szörfös és az O’Neill márka egyik nagykövete. Bár Magyarországon az óceánjáró szörfösök száma viszonylag alacsony, azonban a környezettudatos élet, a tengerek, óceánok megmentése mindenki közös érdeke és felelőssége. 

Magyarország is kiveszi a részét

Szabó Kimmel Tamás, az O’Neill Blue kampány hazai arca érdekes és figyelemfelkeltő kísérletbe kezdett.  Tamás célja és feladata, hogy 10 napon keresztül eldobható műanyagok nélkül élje mindennapjait, példát és irányt mutatva ezzel mindenki számára, egy környezettudatosabb és kevésbé szennyező életvitel kialakításáért. A kísérletet egy videónapló rögzíti, bemutatva, hogy lehet-e, és ha igen hogyan, műanyag nélkül élni a mindennapokat. Úgy tűnik, nem könnyű…

Szöveg, fotók: Arvalicom

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 02.21.

Ma Eleonóra napja van.

Szorongás a várandósság alatt – miért veszélyes?

Elkészül-e időben a babaszoba, mit ehetek, ami jó a babának, egészséges lesz-e a kicsi, milyen lesz a szülés? Megannyi hasonló kérdésen gyötrődnek a k...

  • 2018-02-20 12:10
Inkább a gyógyvizek, mit a fájdalom csillapítók!

A balneológia viszonylag fiatal tudományág, a gyógyvizek szervezetre gyakorolt hatásával foglalkozik. Mindenki tapasztalta már, hogy egy fárasztó nap ...

  • 2018-02-20 09:05
Rajzpályázat: Színes, mint egy papagáj!

Csipog, csivitel, beszél. Lehet 9 centiméteres, de akár 1 méteres is. Lehet kék, sárga, piros, lila, de talán a legtöbbjük mégiscsak zöld. Lehet nimfa...

  • 2018-02-19 19:20
Két országos tévépremierrel indítja a tavaszt az AXN

Nem aprózza el a szezonkezdést az AXN Magyarország; a SWAT - Különleges egység című sorozattal visszatér a képernyőkre Shemar Moore, akit a Gyilkos el...

  • 2018-02-19 18:52
Könnyed hangulat és könnyű falatok az év leglazább jelmezes buliján

Itt a farsang, áll a bál, és az év legjobb jelmezes házibuliját vendégváróként sem akarjuk végig főzőcskézéssel tölteni: gyors, egyszerű receptekre va...

  • 2018-02-19 14:58

hirdetés

Új főgonosszal veszik fel a harcot a Tini Nindzsa Teknőcök

A Nickelodeon egyik legnépszerűbb sorozata, a Tini Nindzsa Teknőcök újabb, 26 részes tévésorozattal folytatódik. A várhatóan októbertől képernyőkre ke...

  • 2018-02-19 13:45
Az érzelmileg feltöltő vállalati kultúra alapjai

Szeretnéd, hogy munkavállalóid elkötelezettek és hatékonyak legyenek? Nem tudod, hogyan is érhetnéd el mindezt? Akkor a következő bejegyzés hasznos ol...

  • 2018-02-19 10:24
Így álltam fel a gödörből

A GLAMOUR Women of the Year 2018 jelöltjei csupa erős és talpraesett nők, akik sokunk számára példaképek, ezért gyakran hajlamosak vagyunk elfelejteni...

  • 2018-02-18 18:54
Felbecsülhetetlen pillanatokra hívja Pelé a futball szerelmeseit

A Start Something Priceless kampányhoz rövidfilm is készült, amelyben a brazil futballzseni nem mindennapi meglepetéssel várja a Bajnokok Ligája legna...

  • 2018-02-18 14:13
Kiugró évet zárt az építőipar 2017-ben

Kiugró évet zárt a magyar építőipar, 2017-ben ugyanis 29,6 százalékkal bővült az ágazat termelése. A szektor tavaly már több mint 300 ezer embernek ad...

  • 2018-02-18 10:34

Minden cikk

hirdetés

hirdetés