hirdetés

Partnereink

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

hirdetés

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított. Hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére, újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.

Az O’Neill márka Jack O’Neill szörfös nevéhez kötődik, aki a Csendes-óceán partján álmodta meg az első darabokat. Jack varrásmentes board shortjaival, vízhatlan és innovatív sport ruházatával már a kezdetektől az élvonalat erősítette, és Tenger Odüsszeia missziójával 1996-ban a gyermekek számára hirdetett edukációs programot az élővilág és a tengerek fontosságának megismertetésére. Mára azonban a szörfösök kedvenc partjai és vizei olyan veszélynek lettek kitéve a világ óceánjain lebegő, több mint 8 millió tonna műanyag szemétnek köszönhetően, hogy a márka úgy érzte, igazi felelősségvállalásra van szükség részükről is.

Indul az óceáni misszió

Az O’Neill Blue – Óceáni misszió keretin belül olyan újrahasznosított ruhákat vásárolhatunk, amelyeket bionikus, azaz tengerparti műanyag hulladékból készült szállal varrtak. Mindezt annak reményében is, hogy az évi 1 millió madár és több mint 100 ezer tengeri emlős, akik a szennyezések miatt elpusztulnak, megmenekülhessenek.

Az első O’Neill Blue tavaszi kollekció board és walk shortokat, valamint pólókat tartalmaz, melyek 200 000 műanyag üveggel kevesebb szemetet jelentenek a világ tengerpartjai számára. A program megálmodói azt remélik, hogy nem csak ennyivel járulhatnak hozzá az óceánok tisztaságához, hanem missziójuk inspiráció lesz vásárlóik számára is egy környezettudatosabb életre és az óceánok tisztaságának megőrzésére.  A kezdeményezés és a bionikus szállal átszőtt ruhák  mellett többek között olyan nevek is letették a voksukat, mint Tai Graham, világhírű szörfös és az O’Neill márka egyik nagykövete. Bár Magyarországon az óceánjáró szörfösök száma viszonylag alacsony, azonban a környezettudatos élet, a tengerek, óceánok megmentése mindenki közös érdeke és felelőssége. 

Magyarország is kiveszi a részét

Szabó Kimmel Tamás, az O’Neill Blue kampány hazai arca érdekes és figyelemfelkeltő kísérletbe kezdett.  Tamás célja és feladata, hogy 10 napon keresztül eldobható műanyagok nélkül élje mindennapjait, példát és irányt mutatva ezzel mindenki számára, egy környezettudatosabb és kevésbé szennyező életvitel kialakításáért. A kísérletet egy videónapló rögzíti, bemutatva, hogy lehet-e, és ha igen hogyan, műanyag nélkül élni a mindennapokat. Úgy tűnik, nem könnyű…

Szöveg, fotók: Arvalicom

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 06.20.

Ma Rafael napja van.

Kiállítást kapott a SZIN

A legnagyobb múltú hazai fesztivál, az idén 50 éves Szegedi Ifjúsági Napok legemlékezetesebb pillanatai köszönnek vissza azon a 300 méter hosszú kiáll...

  • 2018-06-20 15:35
Irreális hirdetésekkel kecsegtetik az álláskeresőket

„Könnyű fizikai munka azonnali kezdéssel Nyugat-Európában! Rendkívül magas fizetés, szállás, ellátás és kiutazás biztosított, nyelvtudás és szaktudás ...

  • 2018-06-20 14:31
Miért félünk a prosztatavizsgálattól?

Június harmadik vasárnapján az apákat ünnepeltük. Egyre többen hálálják meg apró meglepetésekkel az apai gondoskodást is, a legnagyobb ajándék azonban...

  • 2018-06-20 12:16
Jó irányba változnak a magyarok étkezési szokásai

Számos tanulmány látott napvilágot az utóbbi időben, amelyekből kiderül, hogy sajnos elhízás tekintetében Európa élmezőnyébe tartozunk. A GfK legfriss...

  • 2018-06-20 10:20
Neked is lehet feszes hasad, combod a nyaralásig!

Hacsak nem a jövő héten utazunk el nyaralni, még van időnk az év nagy részében takarásban lévő testtájaink feszesítésére!

  • 2018-06-20 08:17

hirdetés

Napozni márpedig jó!

Az élet záloga bolygónkon a napfény, amely egész sor bizonyítottan pozitív hatást fejt ki a szervezetre!

  • 2018-06-19 18:54
Új pályázat: A fény szabadsága

A Zepter International idén már 15-ik alkalommal, ismét meghirdeti formatervezési pályázatát, az ArtZeptet. A 2018-as év témája: A fény szabadsága.

  • 2018-06-19 17:11
Tombolj az MTV-vel Beyoncé és Jay-Z koncertjén!

A magyar MTV és a Sony most Beyoncé és Jay-Z június 30-i varsói koncertjére repít egy szerencsést másodmagával. A csatorna gondoskodik a szállásról és...

  • 2018-06-19 14:45
Ákossal és Lovasival ünnepel Siófok

Feltűnően erős programválasztékkal várja a látogatókat idén Siófok. A siófoki tengerparton, a Plázson a legnépszerűbb hazai előadók, köztük az ötvenév...

  • 2018-06-19 12:20
A bántalmazó nevelés szexuális kizsákmányoláshoz vezethet

A szexuális kizsákmányolás áldozataira leggyakrabban a személyes kapcsolatokat kihasználva csapnak le az emberkereskedők. Akár olyan hétköznapi helyek...

  • 2018-06-19 10:21

Minden cikk

hirdetés

hirdetés