hirdetés

Partnereink

A szexit szeretik a magyar férfiak, de a csalást nem

hirdetés

A szexit szeretik a magyar férfiak, de a csalást nem

A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend. A már Magyarországon is elérhető, nemzetközi fürdőruha és fehérnemű márka, a LASCANA kutatása szerint a színek és minták terén nagy az egyetértés a nemek között, de arról másként gondolkodunk, mennyit láttatnánk, és mennyit látnánk.

Míg a csehek és a szlovákok szerint egyértelműen a minél színesebb ruhák kedveltek, addig, itthon a férfiak 33%-a inkább a klasszikus, egyszínű felé húz, és a nők 39%-a sem választott másként. Mindemellett Magyarországon is a legtöbb szavazatot a színes ruhák kapták, de jóval kisebb arányban, mint a többi vizsgált országban. Az élénk neon színek már a múlté, mindkét nem szerint a harmadik helyen tanyáznak, jó hír ez a fagyi és a púder színek szerelmeseinek.

Mindegy, csak legyen szexi

Leginkább a szlovák férfiakat (a megkérdezettek 90%-át) hagyja hidegen a fürdőruha mintája. Azonban rólunk is elmondható, hogy a férfiak 62%-a és a nők 52%-a szerint teljesen mindegy, hogy geometriai mintásat, virágosat, párducmintásat vagy épp pöttyöset választunk, a lényeg, hogy legyen szexi. Ha már mindenképpen választani kell, a magyar nők a virág vagy párduc mintásra, míg a férfiak inkább geometriai ábrákra szavaznak.

A nők csalnának, de a férfiak nem vevők rá

A magyar nők közel 60%-a olyan bikinit szeretne, amiben csinosabbnak látszik. A magyar urak jobban tisztelik a női testet, és inkább látnák olyannak, amilyen. Náluk jobban, már csak a szlovák férfiak hisznek jobban a természetesben, ott 80% fogadja el a hölgyeket olyannak, amilyenek. A magyar nők 20%-a vékonyabbnak szeretné láttatni magát bikinijében, ebben 20 százaléknyi férfi támogatását is élvezik.

A szexi az abszolút nyerő

Magyar vonalon nagy az egyetértés, a hölgyek 44% körüli arányban választanak inkább szexi fürdőruhát, az urak 67%-a is szívesebben látja őket így. Ebben a kérdésben a cseh hölgyek lógnak ki a sorból, ők 44%-ban a funkcionális darabok mellett kampányolnak.

A magyar férfiak nem kíváncsiak rá

Hogy mire? Az előnytelen területekre. A férfiak 54%-a szívesen veszi, ha nem veszi észre ezeket. Nem így a csehek és szlovákok, akik 50-60%-os többséggel arra jutottak, hogy egy fürdőruha fedjen minél kisebb területet. Nálunk ezzel szemben a hölgyek 87%-a is a férfiakkal van, azaz inkább nem mutogatnánk nekik, amire nem vagyunk büszkék. A fennmaradó válaszok azonban mind a kisebb méretű fürdőruhákat pártolják, a nagyobb darabok ideje nem jött el, és ezt talán mi nem bánjuk.

A nők vetkőznének, a férfiak öltöztetnének. Hogy van ez?

Érdekes, hogy míg a magyar férfiak a szexi bikiniket kedvelik inkább, 54%-uk egy hasonlóan szexi strandruhával még megtoldaná a hölgyek outfitjét. A magyar nők azonban nem szeretik túlbonyolítani, amit nem szükséges, így 56%-os arányban arra jutottak, hogy egy jó bikini felé nem kell semmi. Mindeközben a szlovák férfiak, akik a legelfogadóbak a régióban, nagyon szívesen veszik, ha a fürdőruhát egy szexi strandruha is fedi (80%).

A tuti befutó kétrészes és szexi

A felmérés utolsó szakaszában 12 fürdőruha közül kellett a megkérdezetteknek választaniuk. Egy és kétrészesek, színesek, pasztellek, szexik és konszolidáltak versenyeztek, a befutó azonban mindhárom ország szerint egy mintás, kétrészes, nyakpántos, pushup melltartós darab lett. A magyar férfiak csak a második helyre szavazták ezt a darabot, és egy szintén kétrészes, de háromszög melltartós korall színű bikinit választottak a mezőny élére. A dobogó harmadik fokára a magyar hölgyeknél a férfiak kedvence, míg az uraknál egy színes, pánt nélküli darab került. 2016 és a felmérés tanulsága szerint tehát, hiába a tervezők igyekezete, a pasztell egyrészesek kora még mindig nem érkezett el, legalábbis a nemzetközi sikermárka, a LASCANA kutatása és a magyar nők és férfiak válaszai szerint.

Szöveg, fotók: Arvalicom

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 02.18.

Ma Bernadett napja van.

Ilyen a tökéletes lánykérés a magyarok szerint

Lehet bármikor, csak négyszemközt, romantikus módon, térden állva történjen és legyen meglepetés. Ilyen a tökéletes lánykérés a magyarok többsége szer...

  • 2018-02-18 08:54
Készítsünk karneváli koktélokat!

Hivatalosan is elindulhat a visszaszámlálás, hiszen itt a farsangi időszak, ami nem jelent mást, mint hogy méltó módon mondjunk búcsút a téli szürkesé...

  • 2018-02-12 19:15
Látványos trutyi-zuhatagok várhatók

Világszerte hódít a slime. A gyerekek körében most a legtrendibb játék a ragacsos-nyúlós trutyi, mely tetszés szerint alakítható, lehet átlátszó, csil...

  • 2018-02-12 16:25
Álommunkahelyek: ezek voltak a legjobb irodák

Átadták Az Év Irodája Verseny díjait, 18 kategóriában választottak győzteseket. Elismerésben részesült például egy volt gőzmalomnak és egy villamosrem...

  • 2018-02-12 14:09
Kétmillió forint szervezetek támogatására

A JOY Tündér ismét szárnyalt, a népszerű női magazin kiadója, a Marquard Media és a lapok árushelyi forgalmazását végző Lapker Zrt. minden egyes elado...

  • 2018-02-12 10:54

hirdetés

Szívmelengető adomány a hideg téli napokra

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gyermekvédelmi Központ és Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat kampányt indított, hogy szebbé tegyék a Gyermekváros szo...

  • 2018-02-12 09:00
Inspiráló magyar nőkkel kampányol az ELLE

Folytatódik az ELLE magazin #többnőt kampánya: a következő hónapokban világsztárok helyett olyan magyar nőkkel találkozhatunk a címlapokon, akik saját...

  • 2018-02-11 21:56
Ez Király Viktor véleménye A Dalról

Csütörtök délután a Sláger TV Híradó egyik vendége Király Viktor volt. A népszerű énekes többek között arról is beszélt, hogyan igyekszik egyensúlyt t...

  • 2018-02-11 19:50
Hogyan lesz kirobbanó az energiád?

Ha azt hitted, hogy a hatékony izomépítés csak abból áll, hogy nekigyürkőzöl a vasaknak, akkor figyelmen kívül hagytál valami nagyon fontosat: az amin...

  • 2018-02-11 17:19
Pokorny Lia elfoglalta az NLCafé Facebookját!

Magyarországon először a médiacég próbálta ki a tengeren túlon már bevett social media takeovert. A rendhagyó kampány keretében Pokorny Lia színésznő ...

  • 2018-02-11 15:53

Minden cikk

hirdetés

hirdetés