hirdetés

Partnereink

A szexit szeretik a magyar férfiak, de a csalást nem

hirdetés

A szexit szeretik a magyar férfiak, de a csalást nem

A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend. A már Magyarországon is elérhető, nemzetközi fürdőruha és fehérnemű márka, a LASCANA kutatása szerint a színek és minták terén nagy az egyetértés a nemek között, de arról másként gondolkodunk, mennyit láttatnánk, és mennyit látnánk.

Míg a csehek és a szlovákok szerint egyértelműen a minél színesebb ruhák kedveltek, addig, itthon a férfiak 33%-a inkább a klasszikus, egyszínű felé húz, és a nők 39%-a sem választott másként. Mindemellett Magyarországon is a legtöbb szavazatot a színes ruhák kapták, de jóval kisebb arányban, mint a többi vizsgált országban. Az élénk neon színek már a múlté, mindkét nem szerint a harmadik helyen tanyáznak, jó hír ez a fagyi és a púder színek szerelmeseinek.

hirdetés

Mindegy, csak legyen szexi

Leginkább a szlovák férfiakat (a megkérdezettek 90%-át) hagyja hidegen a fürdőruha mintája. Azonban rólunk is elmondható, hogy a férfiak 62%-a és a nők 52%-a szerint teljesen mindegy, hogy geometriai mintásat, virágosat, párducmintásat vagy épp pöttyöset választunk, a lényeg, hogy legyen szexi. Ha már mindenképpen választani kell, a magyar nők a virág vagy párduc mintásra, míg a férfiak inkább geometriai ábrákra szavaznak.

A nők csalnának, de a férfiak nem vevők rá

A magyar nők közel 60%-a olyan bikinit szeretne, amiben csinosabbnak látszik. A magyar urak jobban tisztelik a női testet, és inkább látnák olyannak, amilyen. Náluk jobban, már csak a szlovák férfiak hisznek jobban a természetesben, ott 80% fogadja el a hölgyeket olyannak, amilyenek. A magyar nők 20%-a vékonyabbnak szeretné láttatni magát bikinijében, ebben 20 százaléknyi férfi támogatását is élvezik.

A szexi az abszolút nyerő

Magyar vonalon nagy az egyetértés, a hölgyek 44% körüli arányban választanak inkább szexi fürdőruhát, az urak 67%-a is szívesebben látja őket így. Ebben a kérdésben a cseh hölgyek lógnak ki a sorból, ők 44%-ban a funkcionális darabok mellett kampányolnak.

A magyar férfiak nem kíváncsiak rá

Hogy mire? Az előnytelen területekre. A férfiak 54%-a szívesen veszi, ha nem veszi észre ezeket. Nem így a csehek és szlovákok, akik 50-60%-os többséggel arra jutottak, hogy egy fürdőruha fedjen minél kisebb területet. Nálunk ezzel szemben a hölgyek 87%-a is a férfiakkal van, azaz inkább nem mutogatnánk nekik, amire nem vagyunk büszkék. A fennmaradó válaszok azonban mind a kisebb méretű fürdőruhákat pártolják, a nagyobb darabok ideje nem jött el, és ezt talán mi nem bánjuk.

A nők vetkőznének, a férfiak öltöztetnének. Hogy van ez?

Érdekes, hogy míg a magyar férfiak a szexi bikiniket kedvelik inkább, 54%-uk egy hasonlóan szexi strandruhával még megtoldaná a hölgyek outfitjét. A magyar nők azonban nem szeretik túlbonyolítani, amit nem szükséges, így 56%-os arányban arra jutottak, hogy egy jó bikini felé nem kell semmi. Mindeközben a szlovák férfiak, akik a legelfogadóbak a régióban, nagyon szívesen veszik, ha a fürdőruhát egy szexi strandruha is fedi (80%).

A tuti befutó kétrészes és szexi

A felmérés utolsó szakaszában 12 fürdőruha közül kellett a megkérdezetteknek választaniuk. Egy és kétrészesek, színesek, pasztellek, szexik és konszolidáltak versenyeztek, a befutó azonban mindhárom ország szerint egy mintás, kétrészes, nyakpántos, pushup melltartós darab lett. A magyar férfiak csak a második helyre szavazták ezt a darabot, és egy szintén kétrészes, de háromszög melltartós korall színű bikinit választottak a mezőny élére. A dobogó harmadik fokára a magyar hölgyeknél a férfiak kedvence, míg az uraknál egy színes, pánt nélküli darab került. 2016 és a felmérés tanulsága szerint tehát, hiába a tervezők igyekezete, a pasztell egyrészesek kora még mindig nem érkezett el, legalábbis a nemzetközi sikermárka, a LASCANA kutatása és a magyar nők és férfiak válaszai szerint.

Szöveg, fotók: Arvalicom

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 10.17.

Ma Hedvig napja van.

Őszi divatsláger: sikkes sneaker szettek

Az ősz a megfeszített tempójú munka időszaka is. Ilyenkor jár egy kis extra kényelem mindenkinek, aki irodában dolgozik, különösen a rohangálós hétköz...

  • 2019-10-17 10:10
Dél-Korea kedvenc üdítője hazánkba is megérkezett

Éppen harminc éve dobta piacra Ázsia egyik legnagyobb üdítőital-gyártója azóta legendás üdítőjét, a Milkis-t. A frissítő – ahogyan a neve is mutatja –...

  • 2019-10-17 08:45
Az őszi természet szépítő kincsei

Az ősz csodálatos gyümölcsökkel és termésekkel ajándékoz meg, melyekből isteni házi natúrkozmetikumokat készíthetünk. Varga-Darabos Andrea szappantünd...

  • 2019-10-16 18:49
Környezetbarát vászontáskák

A társadalmi célú programokban a SPAR több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal dolgozik együtt. Legújabb közös kezdeményezésük keretébe...

  • 2019-10-16 16:58
A garázscégtől a világpiacig 5 év alatt

A CraftUnique Kft csak néhány éve alakult, de a magyar fejlesztésű és gyártású 3D nyomtató, a CraftBot Plus már több nemzetközi díjat is nyert, és köz...

  • 2019-10-16 15:33

hirdetés

AutoBild teszt: A Continental van az első helyen

Nagyszabású téli gumiabroncs tesztet készített a német Auto Bild magazin (19/39 szám). Az újságírók a világ egyik legátfogóbb tesztjét valósították me...

  • 2019-10-16 12:14
A világ TOP 5 legfurcsább üdítője

Ahány nemzet, annyi íz, és a másik nemzet ételei és italai sok esetben furcsák lehetnek a mi ízlésünknek. Persze ugyanez fordítva is igaz, legyen szó ...

  • 2019-10-16 08:15
Panel himnuszt írt Lóci!

Panelparadicsom címen ismét egy poénos videó készült a Lóci Játszik kreatív műhelyében. A klip megjelenését követően november 15-én jelenik meg a zene...

  • 2019-10-15 16:12
Csúcsminőségű eszközökkel segít felszerelni a konyhát a SPAR

Az amerikai KitchenAid márka egyedi konyhai eszközei és elektromos kisgépei tökéletes segítőtársai lesznek a kezdő és a szakértő szakácsoknak egyaránt...

  • 2019-10-15 14:15
Így válassz új közösséget a gyermeked számára!

A bölcsődébe szoktatás minden gyermek és szülő életében óriási mérföldkő. Ilyenkor kerül a család szeme fénye először közösségbe, és ez bizony nemcsak...

  • 2019-10-15 11:43

Minden cikk

hirdetés

hirdetés