Partnereink

A szexit szeretik a magyar férfiak, de a csalást nem

A szexit szeretik a magyar férfiak, de a csalást nem

A cseh, szlovák és magyar lakosok ízlését vizsgáló 2500 fős, online kutatásból megtudhatjuk, milyen is az idei fürdőruha trend. A már Magyarországon is elérhető, nemzetközi fürdőruha és fehérnemű márka, a LASCANA kutatása szerint a színek és minták terén nagy az egyetértés a nemek között, de arról másként gondolkodunk, mennyit láttatnánk, és mennyit látnánk.

Míg a csehek és a szlovákok szerint egyértelműen a minél színesebb ruhák kedveltek, addig, itthon a férfiak 33%-a inkább a klasszikus, egyszínű felé húz, és a nők 39%-a sem választott másként. Mindemellett Magyarországon is a legtöbb szavazatot a színes ruhák kapták, de jóval kisebb arányban, mint a többi vizsgált országban. Az élénk neon színek már a múlté, mindkét nem szerint a harmadik helyen tanyáznak, jó hír ez a fagyi és a púder színek szerelmeseinek.

Mindegy, csak legyen szexi

Leginkább a szlovák férfiakat (a megkérdezettek 90%-át) hagyja hidegen a fürdőruha mintája. Azonban rólunk is elmondható, hogy a férfiak 62%-a és a nők 52%-a szerint teljesen mindegy, hogy geometriai mintásat, virágosat, párducmintásat vagy épp pöttyöset választunk, a lényeg, hogy legyen szexi. Ha már mindenképpen választani kell, a magyar nők a virág vagy párduc mintásra, míg a férfiak inkább geometriai ábrákra szavaznak.

A nők csalnának, de a férfiak nem vevők rá

A magyar nők közel 60%-a olyan bikinit szeretne, amiben csinosabbnak látszik. A magyar urak jobban tisztelik a női testet, és inkább látnák olyannak, amilyen. Náluk jobban, már csak a szlovák férfiak hisznek jobban a természetesben, ott 80% fogadja el a hölgyeket olyannak, amilyenek. A magyar nők 20%-a vékonyabbnak szeretné láttatni magát bikinijében, ebben 20 százaléknyi férfi támogatását is élvezik.

A szexi az abszolút nyerő

Magyar vonalon nagy az egyetértés, a hölgyek 44% körüli arányban választanak inkább szexi fürdőruhát, az urak 67%-a is szívesebben látja őket így. Ebben a kérdésben a cseh hölgyek lógnak ki a sorból, ők 44%-ban a funkcionális darabok mellett kampányolnak.

A magyar férfiak nem kíváncsiak rá

Hogy mire? Az előnytelen területekre. A férfiak 54%-a szívesen veszi, ha nem veszi észre ezeket. Nem így a csehek és szlovákok, akik 50-60%-os többséggel arra jutottak, hogy egy fürdőruha fedjen minél kisebb területet. Nálunk ezzel szemben a hölgyek 87%-a is a férfiakkal van, azaz inkább nem mutogatnánk nekik, amire nem vagyunk büszkék. A fennmaradó válaszok azonban mind a kisebb méretű fürdőruhákat pártolják, a nagyobb darabok ideje nem jött el, és ezt talán mi nem bánjuk.

A nők vetkőznének, a férfiak öltöztetnének. Hogy van ez?

Érdekes, hogy míg a magyar férfiak a szexi bikiniket kedvelik inkább, 54%-uk egy hasonlóan szexi strandruhával még megtoldaná a hölgyek outfitjét. A magyar nők azonban nem szeretik túlbonyolítani, amit nem szükséges, így 56%-os arányban arra jutottak, hogy egy jó bikini felé nem kell semmi. Mindeközben a szlovák férfiak, akik a legelfogadóbak a régióban, nagyon szívesen veszik, ha a fürdőruhát egy szexi strandruha is fedi (80%).

A tuti befutó kétrészes és szexi

A felmérés utolsó szakaszában 12 fürdőruha közül kellett a megkérdezetteknek választaniuk. Egy és kétrészesek, színesek, pasztellek, szexik és konszolidáltak versenyeztek, a befutó azonban mindhárom ország szerint egy mintás, kétrészes, nyakpántos, pushup melltartós darab lett. A magyar férfiak csak a második helyre szavazták ezt a darabot, és egy szintén kétrészes, de háromszög melltartós korall színű bikinit választottak a mezőny élére. A dobogó harmadik fokára a magyar hölgyeknél a férfiak kedvence, míg az uraknál egy színes, pánt nélküli darab került. 2016 és a felmérés tanulsága szerint tehát, hiába a tervezők igyekezete, a pasztell egyrészesek kora még mindig nem érkezett el, legalábbis a nemzetközi sikermárka, a LASCANA kutatása és a magyar nők és férfiak válaszai szerint.

Szöveg, fotók: Arvalicom

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 08.17.

Ma Jácint napja van.

Egy elbűvölő Disney-klasszikus: Pocahontas

Egy igazi példakép érkezik a Disney Csatornára: a Pocahontas című mesét 1995-ben mutatták be, ám tanításai örökérvényűek.

  • 2017-08-02 18:47
Mégis igaza lenne szüleinknek? Megéri egy jó szakmát tanulni?

Aki ma szeretne jó szakembert találni, könnyen szembesül a kínzó szakemberhiánnyal, melyet az építőipar élénkülése csak tovább fokozott. Az építő szak...

  • 2017-07-31 09:48
Bor, mámor, Badacsony

Újabb kuriózum hellyel bővült a kiváló boráról híres badacsonyi régió: ezúttal ugyanis Badacsony legmagasabb pontján fekvő Kisfaludy-Ház Étterem büszk...

  • 2017-07-30 18:43
Dollármilliárdokat költünk arra, hogy megbetegedjünk

A fosszilis energia (szén, kőolaj, földgáz) kitermelésének és felhasználásának támogatására mintegy 2800 milliárd dollárt fordítanak a világ leggazdag...

  • 2017-07-30 15:16
Nyaralás okostelefonnal, női és férfi szemmel

Hatékonyabban használják ki az okostelefonjaikat a nők, mint a férfiak, előrébb járnak a mobilfizetés, a navigáció és egy sor más, a nyaralás alatt fo...

  • 2017-07-30 12:34

hirdetés

A Boszporusz után a Dunát is átúszná Kiss Gergely

Átúszott Ázsiából Európába Kiss Gergely háromszoros olimpiai bajnok vízilabdázónk, akinek a Budapest Urban Games (BUG) keretein belül szeptember 2-án ...

  • 2017-07-30 10:24
Vadvacsorák

Az állatmesék mindig szórakoztatóak gyerekek és felnőttek számára egyaránt.

  • 2017-07-30 08:26
Hollywoodból a Pappa Pia rendezői székébe

Csupó Gábor, a Hollywoodba zarándokolt legendás rajzfilmes ezúttal ismeretlen vizekre evezett. Gábor a Playboynak adott nagyinterjúban elárulta, hogy ...

  • 2017-07-29 20:38
4 tipp, hogy könnyedén vedd a fesztiválszezont

Kevés alkalmatlanabb hely van az egészséges életmód fenntartására, mint egy fesztivál. Pedig többnapos buliból még jó néhány vár rád a nyár végéig, ah...

  • 2017-07-29 19:05
A zöld kürtösök 150. évfordulója

Érdemes most felvállalni a családi programfelelős státuszt, hisz izgalmas kikapcsolódást ígér a zöld ruhás, nagy táskás postások múltjának és jelenéne...

  • 2017-07-29 17:26

Minden cikk

hirdetés

Likeolj minket

hirdetés