hirdetés

Partnereink

Érkezik a Skechers új, limitált kiadású kollekciója

hirdetés

Érkezik a Skechers új, limitált kiadású kollekciója

Végre Európába is megérkezik a Skechers legújabb, anime-inspirálta kollekciója, a One Piece, miután Ázsiából indulva Amerikában és Kanadában már megkezdte hódító útját. A színekben gazdag kollekció a népszerű japán animációs sorozat, a „One Piece” vizuális világát egyesíti a lábbeliket gyártó vállalat egyik klasszikus modelljével, a Skechers D’Lites-szal.

A több mint 20 éve futó, kultikus japán anime sorozat, a „One Piece” és a klasszikus Skechers stílus találkozása hatalmas sikert aratott Dél-Koreában és Kínában, ahonnan az utóbbi években számtalan divathullám indult világkörüli útra. „A világ stílusdiktátorai a keblükre ölelték a „chunky sneaker”trendet és vele együtt a Skechers D’Lites-ot, most pedig azt látjuk, hogy a Skechers X One Piece kollekció darabjai is kötelező kellékként jelennek meg a nagy divatmagazinok lapjain” — mondta Michael Greenberg, a SKECHERS elnöke. „Ezért, bár a One Piece kollekciókat kizárólag Ázsiában terveztük forgalmazni, Amerika és Kanada után most Európában is bemutatkoznak, méghozzá egyszerre.” A kollekció darabjai több színösszeállításban elérhetőek, amelyek mind az animációs sorozat egy-egy karakterét idézik meg.

A Skechers két évtizeddel ezelőtt lett a „chunky sneaker”trend úttörője, amikor piacra bocsátotta legendás Skechers Energy és Stamina modelljeit. A stílus haladt a korral, és a vállalat 2007-ben bemutatta a Skechers D’Lites-ot, az első modellek légiesebb változatát. A kollekció azóta is stabil és hűséges vásárlói bázissal büszkélkedhet világszerte, ám Ázsiában az utóbbi két évben különösképpen megnövekedett a népszerűsége. Tavaly, az első kollekció bemutatkozásának tizedik évfordulóján, a Skechers ismét újragondolta a formát, és egy még könnyedebb változattal rukkolt elő.

„A „chunky sneaker”stílus végigsöpört az európai kifutókon, és intenzív hatást gyakorol a divatvilágra” — mondta Marvin Bernstein, a SKECHERS S.á.r.l. ügyvezetője. „Ezért izgalmas lehetőség számunkra, hogy elhozhatjuk Európába a stílust megteremtő D’Lites és a legendás anime sorozat alkotóinak közös kollekcióját, ahol bizonyára szintén megtalálja trendkövető közönségét.”

A „One Piece” című anime sorozat Eiichiro Oda hasonló című manga képregénye alapján készült, amely máig a műfaj legnagyobb példányszámban eladott műve, világszerte 430 millió példánnyal. Az 1997-ben indult sorozat túl van több mint 800 epizódon és 15 mozifilmen, és generációkat átívelő rajongói tábornak örvend. Gyártójához, a Toei Animation stúdióhoz olyan legendás anime sorozatok kötődnek, mint a Dragon Ball, a Sailor Moon vagy a Digimon.

Szöveg és fotó: KRQ

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 05.27.

Ma Hella napja van.

Gluténmentes termékeket fejleszt a SPAR

Hosszú távra tervezi az együttműködését a Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesülete (LÉOE) és a SPAR Magyarország, melynek keretében haz...

  • 2018-05-23 13:58
Varázsfonalakkal fiatalodhatunk

Ugye nagyszerű lenne, ha egy tündér arckontúrjainkat mesebeli varázsfonalakkal húzná vissza a régi helyükre? Ha arcvonásainkat villámgyorsan és fájdal...

  • 2018-05-23 10:07
Falszínek itthon és a nagyvilágban

A Poli-Farbe festékgyár piaci ismeretei alapján 2018/2019-ben számos olyan nemzetközi trend figyelhető meg, amelyek a falfestésre is nagyban kihatnak.

  • 2018-05-23 07:49
Camila Cabello londoni koncertjére repít az MTV!

Camila Cabello június 12-én Londonban tart nagykoncertet, napra pontosan öt hónappal első szólólemeze, a Camila debütálása után. A magyar MTV és Sony ...

  • 2018-05-22 21:02
Szárnyakat kap az ikonikus Rubik kocka

Vakmerő extrém sportokat követően legendás magyar logikai játék mellé áll a Red Bull. A világszerte ismert energiaital márka ezúttal a Rubik kockának ...

  • 2018-05-22 20:26

hirdetés

Gerbeaud 160 – hagyomány és innováció

Idén ünnepli 160. születésnapját a hazai kávéházkultúra legismertebb reprezentánsa és a modern cukrászművészet nagy innovátora, a Gerbeaud. Az ünnepr...

  • 2018-05-22 16:54
A jó humor teszi igazán emlékezetessé a filmeket?

A Mastercard a cannes-i filmfesztivál hivatalos partnereként végzett kutatást, melyből kiderül: a magyarok a két főszereplő találkozását szeretik a le...

  • 2018-05-22 15:47
Simább dekoltázs feltöltéssel

A nyári szezon spagetti pántos ruháiban vagy a kivágott felsőkben dekoltázsunk megkerülhetetlenül a pillantások kereszttüzébe kerül.

  • 2018-05-21 17:54
Falfestés színnel, lélekkel

Fagylaltszínekkel, a Szalmarózsa stílusos eleganciájával, a különböző árnyalatok játékos eklektikájával és a kreatív önkifejezés lehetőségével köszönt...

  • 2018-05-21 15:26
Köszönésben és mosolygásban világszínvonalon állnak a magyar eladók

Világszínvonalon teljesítenek a magyar eladók és a kormányhivatalokban dolgozók a köszönés tekintetében. A Föld ötven országára kiterjedő felmérésben ...

  • 2018-05-21 12:15

Minden cikk

hirdetés

hirdetés