hirdetés

Partnereink

Felkerült a második csillag a franciák mezére

hirdetés

Felkerült a második csillag a franciák mezére

Igencsak hangsúlyosra sikeredett a Nike jelenléte a 2018-as labdarúgó világbajnokságon. Nem csak azért, mert most először volt példa arra, hogy két Nike által szponzorált csapat vett részt a döntőben, de a brand sportolói több különdíjat is hazavihettek a hétvégén.

„Három csapatunk volt a legjobb négy között, majd kettő döntőbe is jutott. Több mint 20 éve vagyunk jelen a futball világában, éppen itt volt az ideje egy Nike döntőnek.” – mondta Elliott Hill, a Nike fogyasztói és piaci szegmensekért felelős elnöke. Az idei világbajnokság 32 csapatából 10 viselt Nike felszerelést Oroszországban. Franciaország pedig fényes győzelmet aratva egy újabb, második csillagot szerzett a mezére. „A mezeken kívül természetesen a játékosainkkal is nagy sikerünk volt. A pályán eltöltött percek több mint 65%-a Nike cipőt viselő sportolókhoz köthető” – tette hozzá Hill.

hirdetés

Az egyik ilyen játékos, Kylian Mbappe, akit a torna legjobb fiatal játékosának választottak és 19 évesen berobbant a legnagyobb sztárok közé – döntőben szerzett gólja jól tükrözte a pályán nyújtott teljesítményét is. A világbajnokság legjobb játékosának járó aranylabdát pedig a horvátok csapatkapitánya, Luka Modric kapta. A világbajnokság egyik legnagyobb sztárja pedig az angol Harry Kane lett, aki hat góljával elnyerte az aranycipőt, amit a torna legjobb góllövőjének ítélnek. Kane góljaival hozzájárult a Nike cipőben játszó focisták által összesen szerzett 100 gólhoz is. Az idei bajnokságon az új Nike Mercurial 360-ban több gólt lőttek, mint bármely más cipőben összesen – szám szerint 66-ot.

A Nike körüli nyüzsgés már a torna előtt megkezdődött, amikor bemutatták a világbajnokságon résztvevő csapatok új mezeit. A nigériai kollekció az egész világ figyelmét magára vonta és hazai mezük azonnal ikonikussá vált, míg Angliában a labdarúgó szövetség retró edzőfelsője vált szurkolók százezreinek kedvencévé. Az Oroszországban játszott négy hét alatt a Nike Believe kampánya olyan sztárok történetét mutatta be közelebbről a rajongóknak, mint Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. és még sokan mások. A kampányfilmek több mint 100 milliós nézettséget generáltak. Ezek, a pályán kívüli mezek különkiadásai és a Moszkvában felépített Nike pavilon egy igazán különleges hangulatot teremtett a játéknak a pályán kívülre is.

Szöveg, fotó: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 04.21.

Ma Konrád napja van.

A fiatalok 40%-a influencer akar lenni!

A Follow Me Influencer Marketing Agency és az ArvaliCom első alkalommal készítette el nem reprezentatív, online kutatását 727, meghatározó mértékben Y...

  • 2019-04-20 20:15
Segítség, lázas a gyerek!

Rengeteg tévhit forog közszájon a lázzal kapcsolatban, például, hogy kicsapja a magas láz a fehérjéket, vagy begörcsöl a gyerek. Az igazság, és az elf...

  • 2019-04-20 18:16
Hétfőtől tt a Noob Csapat!

Húsvét hétfőn startol a Nickelodeonon a Noob Csapat, a gyerekcsatorna külföldön már nagy népszerűségnek örvendő, új sorozata. A főszereplő, Silvia, ho...

  • 2019-04-20 14:14
Hallottál már a leoldható géllakk előnyeiről?

Mi az, amit könnyű felvinni, mint a körömlakkot, tartós, mint a zselé és 5 perc alatt leoldható? Természetesen a CND Shellac Beau leoldható géllakk, a...

  • 2019-04-20 12:08
Ma ingyenes a húsvéti fotózás az AsiaCenter nyuszijával!

Egész nap ingyenes húsvéti fotózással ajándékozza meg látogatóit a családbarát üzletközpont a Keleti Szárny 1. emeletén, ahol vidám, tavaszi háttér el...

  • 2019-04-20 10:52

hirdetés

Idén ezek a legnépszerűbb húsvéti programok

Kifejezetten húsvéti programra vágyunk húsvétkor, azaz nyuszit simogatunk és tojást festünk vagy a négynapos hétvége egyszerűen csak jó alkalom egy we...

  • 2019-04-19 22:17
Így lehet otthon mindig frissítő a vendégváráshoz

Vendégek fogadása esetén kellemetlen lehet, amikor elfogy a frissítő és már nincs mivel megkínálni a látogatókat. Egy szénsavasító készülék ilyenkor n...

  • 2019-04-19 21:10
Együtt a gyermekházasságok ellen

Kafiya, a Szomáliából gyermekházasság elől elmenekült lány nyitotta meg a Daalarna április 12-ei divatbemutatóját, amelyen az új REBELLE esküvői és al...

  • 2019-04-19 19:47
Magyar fejlesztésű 3D nyomtatóval készítették a Trónok harca figuráit

Budapestre is megérkezett a tél. A magyarországi bemutatóra a sorozatban látható sárkányok és a vastrón élethű mását a CraftBot magyar 3D nyomtatóival...

  • 2019-04-19 17:45
Újra Nyuladalom Siófokon

Idén is izgalmas programokkal várja a családokat Siófok a húsvéti négynapos ünnep alatt. A város jelképének számító Víztorony mellett nagypéntektől eg...

  • 2019-04-19 16:13

Minden cikk

hirdetés

hirdetés