hirdetés

Partnereink

Felkerült a második csillag a franciák mezére

hirdetés

Felkerült a második csillag a franciák mezére

Igencsak hangsúlyosra sikeredett a Nike jelenléte a 2018-as labdarúgó világbajnokságon. Nem csak azért, mert most először volt példa arra, hogy két Nike által szponzorált csapat vett részt a döntőben, de a brand sportolói több különdíjat is hazavihettek a hétvégén.

„Három csapatunk volt a legjobb négy között, majd kettő döntőbe is jutott. Több mint 20 éve vagyunk jelen a futball világában, éppen itt volt az ideje egy Nike döntőnek.” – mondta Elliott Hill, a Nike fogyasztói és piaci szegmensekért felelős elnöke. Az idei világbajnokság 32 csapatából 10 viselt Nike felszerelést Oroszországban. Franciaország pedig fényes győzelmet aratva egy újabb, második csillagot szerzett a mezére. „A mezeken kívül természetesen a játékosainkkal is nagy sikerünk volt. A pályán eltöltött percek több mint 65%-a Nike cipőt viselő sportolókhoz köthető” – tette hozzá Hill.

hirdetés

Az egyik ilyen játékos, Kylian Mbappe, akit a torna legjobb fiatal játékosának választottak és 19 évesen berobbant a legnagyobb sztárok közé – döntőben szerzett gólja jól tükrözte a pályán nyújtott teljesítményét is. A világbajnokság legjobb játékosának járó aranylabdát pedig a horvátok csapatkapitánya, Luka Modric kapta. A világbajnokság egyik legnagyobb sztárja pedig az angol Harry Kane lett, aki hat góljával elnyerte az aranycipőt, amit a torna legjobb góllövőjének ítélnek. Kane góljaival hozzájárult a Nike cipőben játszó focisták által összesen szerzett 100 gólhoz is. Az idei bajnokságon az új Nike Mercurial 360-ban több gólt lőttek, mint bármely más cipőben összesen – szám szerint 66-ot.

A Nike körüli nyüzsgés már a torna előtt megkezdődött, amikor bemutatták a világbajnokságon résztvevő csapatok új mezeit. A nigériai kollekció az egész világ figyelmét magára vonta és hazai mezük azonnal ikonikussá vált, míg Angliában a labdarúgó szövetség retró edzőfelsője vált szurkolók százezreinek kedvencévé. Az Oroszországban játszott négy hét alatt a Nike Believe kampánya olyan sztárok történetét mutatta be közelebbről a rajongóknak, mint Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. és még sokan mások. A kampányfilmek több mint 100 milliós nézettséget generáltak. Ezek, a pályán kívüli mezek különkiadásai és a Moszkvában felépített Nike pavilon egy igazán különleges hangulatot teremtett a játéknak a pályán kívülre is.

Szöveg, fotó: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 08.20.

Ma István napja van.

Képminőség, hang és dizájn terén is kiemelkedőt alkotott a Sony

Az AF9 televízióban megtalálható a Sony legjobb OLED panelvezérlője, a Pixel Contrast Booster, amely úgy maximalizálja a dinamikus tartományt, hogy to...

  • 2018-08-15 08:41
Nyári vitaminbomba a bőrnek

A nyár a szabadság, a lazítás időszaka. Ilyenkor sokkal könnyedebben próbálunk élni, már ha munkánk, családunk, élethelyzetünk éppen engedi. Fesztivál...

  • 2018-08-12 20:23
23 éves virtuóz adja elő Bartók Béla I. zongoraversenyét

A mű melyet egykoron a szerző maga, Bartók Béla mutatott be, most pedig egy 23 éves zseni, Ránki Fülöp adja elő: Bartók Béla I. zongoraversenye. A Nem...

  • 2018-08-12 16:23
A felnőttképzésben már készülnek az őszi rohamra

A hazai oktatási piacon az ősz a legmozgalmasabb időszak. A nyári vakáció meghozza a tanulási kedvet a harminc és negyven esztendő feletti felnőttek k...

  • 2018-08-12 14:02
Szabó Zsófi: „Mendel a legnagyobb ajándék”

Már most igazi kis felfedező Szabó Zsófi nyolchónapos babája, Mendel. A kisfiú alig pár hete kezdett el mászni, a csinos műsorvezető azóta egy percre ...

  • 2018-08-12 12:18

hirdetés

Teljesítmény fejlesztés nem csak sportólóknak

16 magyar érem, ebből tíz arany - a magyar kajak-kenu válogatott szenzációs teljesítményt nyújtott az ifjúsági és U23-as világbajnokságon. De belegond...

  • 2018-08-12 10:57
A Sony bemutatja az otthoni televíziózás csúcsát jelentő televíziókat

A Sony új, csúcskategóriás AF9 OLED MASTER és ZF9 LCD sorozatával mérföldkőnek számít az otthoni televíziózás terén. Az új modellek a lehető legjobb k...

  • 2018-08-11 07:37
Frissítő fröccs receptek kánikula idejére

A bor és a szóda kapcsolata évszázados múltra tekint vissza, a fröccsözés már dédapáink és dédanyáink számára is természetes felfrissülést jelentett n...

  • 2018-08-10 17:13
Omega-3 zsírsavak: enni jobb, mint szedni?

Az utóbbi napokban számos helyen olvashattuk, hogy egy nagyszabású vizsgálat során nem találták hatékonynak a szív- és érrendszeri betegségek megelőzé...

  • 2018-08-10 14:15
5 tipp a zökkenőmentes iskolakezdésért

Az iskolakezdés nem csak a 6-7 éves gyerkőcöknek, hanem az egész családnak hatalmas kaland. Új napi rutin, új közösség, új szabályok, új feladatok.

  • 2018-08-10 11:41

Minden cikk

hirdetés

hirdetés