hirdetés

Partnereink

Felkerült a második csillag a franciák mezére

hirdetés

Felkerült a második csillag a franciák mezére

Igencsak hangsúlyosra sikeredett a Nike jelenléte a 2018-as labdarúgó világbajnokságon. Nem csak azért, mert most először volt példa arra, hogy két Nike által szponzorált csapat vett részt a döntőben, de a brand sportolói több különdíjat is hazavihettek a hétvégén.

„Három csapatunk volt a legjobb négy között, majd kettő döntőbe is jutott. Több mint 20 éve vagyunk jelen a futball világában, éppen itt volt az ideje egy Nike döntőnek.” – mondta Elliott Hill, a Nike fogyasztói és piaci szegmensekért felelős elnöke. Az idei világbajnokság 32 csapatából 10 viselt Nike felszerelést Oroszországban. Franciaország pedig fényes győzelmet aratva egy újabb, második csillagot szerzett a mezére. „A mezeken kívül természetesen a játékosainkkal is nagy sikerünk volt. A pályán eltöltött percek több mint 65%-a Nike cipőt viselő sportolókhoz köthető” – tette hozzá Hill.

hirdetés

Az egyik ilyen játékos, Kylian Mbappe, akit a torna legjobb fiatal játékosának választottak és 19 évesen berobbant a legnagyobb sztárok közé – döntőben szerzett gólja jól tükrözte a pályán nyújtott teljesítményét is. A világbajnokság legjobb játékosának járó aranylabdát pedig a horvátok csapatkapitánya, Luka Modric kapta. A világbajnokság egyik legnagyobb sztárja pedig az angol Harry Kane lett, aki hat góljával elnyerte az aranycipőt, amit a torna legjobb góllövőjének ítélnek. Kane góljaival hozzájárult a Nike cipőben játszó focisták által összesen szerzett 100 gólhoz is. Az idei bajnokságon az új Nike Mercurial 360-ban több gólt lőttek, mint bármely más cipőben összesen – szám szerint 66-ot.

A Nike körüli nyüzsgés már a torna előtt megkezdődött, amikor bemutatták a világbajnokságon résztvevő csapatok új mezeit. A nigériai kollekció az egész világ figyelmét magára vonta és hazai mezük azonnal ikonikussá vált, míg Angliában a labdarúgó szövetség retró edzőfelsője vált szurkolók százezreinek kedvencévé. Az Oroszországban játszott négy hét alatt a Nike Believe kampánya olyan sztárok történetét mutatta be közelebbről a rajongóknak, mint Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. és még sokan mások. A kampányfilmek több mint 100 milliós nézettséget generáltak. Ezek, a pályán kívüli mezek különkiadásai és a Moszkvában felépített Nike pavilon egy igazán különleges hangulatot teremtett a játéknak a pályán kívülre is.

Szöveg, fotó: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 06.16.

Ma Jusztin napja van.

Hazánk sereghajtó a közlekedési széndioxid-kibocsátáscsökkentési tervekben

Magyarország messze a legrosszabbul teljesít a közlekedés üvegházhatású gázkibocsátásának csökkentéséről szóló tervében. Ez derül ki az Európai Közlek...

  • 2019-06-16 11:43
Fejlődj Te is úgy, mint a bajnokok!

Eddz rendszeresen, táplálkozz helyesen és a pihenést se hagyd ki! Akár versenyszerűen, akár hobbiból sportolsz, a nagy hármast Te sem kerülheted ki, h...

  • 2019-06-16 10:14
Lezárult a Sportfőváros programja

A kánikula sem tartotta vissza a legelszántabbakat attól, hogy részt vegyenek a Budapest 2019 Európa Sportfővárosa évad szünet előtti utolsó saját tes...

  • 2019-06-15 12:59
A Fölszállott a páva ismét a gyerekeké!

„Helyet, helyet nekünk is, ha kicsikék vagyunk is!” – hangzik a jól ismert csujogatás és erről szól ebben az évben a Duna Televízió Fölszállott a páva...

  • 2019-06-15 10:24
Új műsor a közmédia csatornáin: Édes anyanyelvünk

A magyar nyelv értékeinek bemutatására vállalkozik a közmédia új műsora, amely június közepétől lesz látható a Duna Televízióban, a Duna World-ön és a...

  • 2019-06-15 08:01

hirdetés

Korlátlan hanghívás jár a PC World mellé

A júniusi magazin leggyorsabb vásárlói harminc napon keresztül ingyenesen hívhatnak bármilyen magyar vezetékes és mobilszámot a lap mellé járó Viber O...

  • 2019-06-13 16:25
Tamáska Gabi, Lotfi Begi és Fluor Tomi megalkották a nyár slágerét!

A 2018-as X-Faktor döntőse új dalát igazi nagyágyúkkal készítette el. Hazánk legsikeresebb producer-dj-je Lotfi Begi és a népszerű rapper Fluor Tomi k...

  • 2019-06-12 20:15
Túlélés, megcsalás, válás és vad, érzéki szerelem

Újabb Camilla Läckberg sorozattal, egy romantikus családregénnyel, Vekerdy Tamás a válás közben felmerülő problémákat boncolgató könyvével és egy megr...

  • 2019-06-12 18:34
Barcelonában focizhat a Danone focikupa magyar győztese

Az idén Barcelonában képviselheti Magyarországot a Danone Focikupa a Gyermekekért gyermek labdarúgó torna magyar döntőjének győztese. A világ legnagyo...

  • 2019-06-12 15:35
Pitypangból készülő bicikliabroncsok

A Continental német technológiai vállalat háza táján egyre hangsúlyosabb szerephez jut a biztonságos kerékpározás és a fenntartható fejlődés megteremt...

  • 2019-06-12 14:18

Minden cikk

hirdetés

hirdetés