hirdetés

Partnereink

Influencerek, akik saját márkát építettek

hirdetés

Influencerek, akik saját márkát építettek

Csinosak, sikeresek, népszerű influencerek és sikeres üzletasszonyok – Iszak Eszti, Dukai Regina és Molnár Nini karrierje is modellként indult, majd meghatározó véleményvezérekből építették ki saját divatbirodalmukat.

Az ISAAN, a My Love Shop és a Nini Molnar Bags sikerének egyik titka, hogy népszerű influencerekként betekintést nyújtanak oldalaikon a stílusukba, kedvenceikbe, divat és beauty tippjeikbe, valamint legújabb kollekcióikba. Karrier titkaikba pedig szeptember 19-én is beavatják az érdeklődőket az első Influencer Festivalon.

hirdetés

Iszak Eszti – ISAAN

9 évig dédelgette saját ruhakollekciójáról szövögetett álmait Iszak Eszti, aki évek óta megkerülhetetlen szereplője a beauty és fashion világának, fiatalos stílusáért 180 ezer Instagram követője rajong. Az álom tavaly vált valósággá, amikor Eszti megalapította ISAAN divatmárkáját, melynek kollekcióit a fiatal műsorvezető utazásai és a zene adta öröm inspirálja. „Az ISAAN életre kelti viselőjének sokszínű személyiségét, és lehetőséget ad, hogy az öltözködés önkifejezés legyen!” – osztotta meg filozófiáját Eszti. Sikeres üzletasszonyként és népszerű véleményvezérként olyan világmárkák is beálltak mögé, mint a Coca-Cola Magyarország, melynek Eszti évek óta meghatározó arca - influencer együttműködésük mellett az ISAAN bemutatóin minden alkalommal megjelenik az ikonikus üdítőital, a csinos véleményvezér pedig legutóbb a Coca-Cola nyílt castingjának zsűritagjaként kereste a márka új plakátarcát. 

Dukai Regina – My Love Shop

Dukai Regina 5 évvel ezelőtt alapította sikeres My Love Shopját, melyet azzal a szándékkal indított útjára, hogy azok a lányok/hölgyek, akik nap, mint nap követik a stílusát, kedvelik a Sugarbird, a Cango & Rinaldi, vagy legújabb kedvencét, a Katie Loxton márkát, könnyedén hozzá tudjanak jutni egy-egy darabhoz otthonról vagy akár külföldről is.  “A ruhákban és kiegészítőkben mindig van valami Reginás, vagy a szín összeállítás, vagy a fazon vonalvezetése, valami plusz, amitől közel áll a szívemhez. Szerettem volna, ha az oldal segítségével megmutathatom, én miként viselem ezeket a darabokat, ötleteket adhassak, milyen kiegészítőkkel dobhatják fel őket és ezeket honnan szerezhetik be a követőeim” – árulta el Regina, akit 2018-ban a GLAMOUR Women of The Year – Az év vállalkozója díjra is jelölték My Love Shopjával.

Molnár Nini – Nini Molnar Bags

Molnár Nini 2015-ben indította útnak saját, Nini Molnar Bags márkáját. A Pombag névre keresztelt nagy pom-pom táskáival egy csapásra berobbant a köztudatba, a bloggerek és a fashionisták kedvence lett – onnan pedig nem volt megállás. 2017-ben az év kiegészítőtervezőjének választották a GLAMOUR Women of The Year gálán, idén tavasszal pedig megnyitotta az első Nini Molnar Bags pop up store-t a Váci utcán. “Rengeteg influencert találni ma már a piacon, viszont kevésnek van saját márkája. A Nini Molnar Bags-szel együtt forrtuk ki magunkat márkaként és influencerként, ami ma már egy full time job” – árulta el Nini, aki tudatosan építette a self-bandingjét mind a social mediában, mind a divatiparban. 

Szöveg, fotó: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 09.18.

Ma Diána napja van.

Nőtt, de még mindig nem elégséges a gyermekek tejtermékfogyasztása

Javultak a gyermekek táplálkozással kapcsolatos ismeretei, 10-ből 8 gyermek már ismeri a tej- és tejtermékek kalciumtartalmának élettani hasznosságát,...

  • 2018-09-16 15:40
Sneakermánia és plogging

Sneaker-rajongók és környezetvédők - egy különleges programsorozat hozza össze ezt a két, valószínűleg egymástól kicsit távolabb álló csoportot. Az ap...

  • 2018-09-16 11:17
Mire elég 42 másodperc?

kiélvezni a kávéfőzés minden pillanatát, de nem akarják, hogy ez a folyamat sok időt vegyen igénybe” – hívta fel a figyelmet Lucza András, a Sencor te...

  • 2018-09-16 09:32
Egymillió forintba is kerülhet a fővárosi életkezdés

Jelentős kompromisszumokra kényszerül, aki most ősszel költözne a fővárosba – köztük elsősorban a friss egyetemisták ütközhetnek nehézségekbe.

  • 2018-09-12 21:54
Folytatódik a SPAR Életmód Program

Fejlődik a SPAR Életmód Programja: az egészségtudatos termékek választékának bővítésén túl a SPAR egy praktikus receptkönyvvel is segíti a vásárlókat....

  • 2018-09-12 17:59

hirdetés

Egészséget az uzsonnáscsomagba!

Becsöngettek. Ez ugyebár elsősorban az iskolás gyerekeknek szól, de voltaképpen a szülőknek is. Leginkább az anyukáknak, akik ilyenkor újra kezdhetik ...

  • 2018-09-12 14:53
Csobot Adél: „Bencéből ösztönösen jön minden apai gondolat”

Egy harmonikus családban elengedhetetlen, hogy az anyuka mellett az édesapa is partner legyen a gyermeknevelésben. Majoros Hajnalka és Csobot Adél osz...

  • 2018-09-12 12:29
Összefogás a biztonságos közlekedés érdekében

A Continental szakmai partnere a Safety-Hungary a motorosok vezetéstechnikai képzésében és a fiatalok biztonságos közlekedésre nevelésében. Évente köz...

  • 2018-09-12 10:14
Így gyógyulnak a sztárok

Hajlamosak vagyunk azt gondolni, hogy a sztároknak milyen könnyű, hiszen szépek, gazdagok és általában sugárzóan boldogok is. De az igazság az, hogy b...

  • 2018-09-12 08:27
Nagy Adri: „Eltűntek a legnagyobb félelmeim”

Az anyaság minden pillanatát ajándékként éli meg Nagy Adri, aki alig néhány hete adott életet első gyermekének, Benedeknek. Az énekesnő várandósága al...

  • 2018-09-11 14:47

Minden cikk

hirdetés

hirdetés