hirdetés

Partnereink

Influencerek, akik saját márkát építettek

hirdetés

Influencerek, akik saját márkát építettek

Csinosak, sikeresek, népszerű influencerek és sikeres üzletasszonyok – Iszak Eszti, Dukai Regina és Molnár Nini karrierje is modellként indult, majd meghatározó véleményvezérekből építették ki saját divatbirodalmukat.

Az ISAAN, a My Love Shop és a Nini Molnar Bags sikerének egyik titka, hogy népszerű influencerekként betekintést nyújtanak oldalaikon a stílusukba, kedvenceikbe, divat és beauty tippjeikbe, valamint legújabb kollekcióikba. Karrier titkaikba pedig szeptember 19-én is beavatják az érdeklődőket az első Influencer Festivalon.

hirdetés

Iszak Eszti – ISAAN

9 évig dédelgette saját ruhakollekciójáról szövögetett álmait Iszak Eszti, aki évek óta megkerülhetetlen szereplője a beauty és fashion világának, fiatalos stílusáért 180 ezer Instagram követője rajong. Az álom tavaly vált valósággá, amikor Eszti megalapította ISAAN divatmárkáját, melynek kollekcióit a fiatal műsorvezető utazásai és a zene adta öröm inspirálja. „Az ISAAN életre kelti viselőjének sokszínű személyiségét, és lehetőséget ad, hogy az öltözködés önkifejezés legyen!” – osztotta meg filozófiáját Eszti. Sikeres üzletasszonyként és népszerű véleményvezérként olyan világmárkák is beálltak mögé, mint a Coca-Cola Magyarország, melynek Eszti évek óta meghatározó arca - influencer együttműködésük mellett az ISAAN bemutatóin minden alkalommal megjelenik az ikonikus üdítőital, a csinos véleményvezér pedig legutóbb a Coca-Cola nyílt castingjának zsűritagjaként kereste a márka új plakátarcát. 

Dukai Regina – My Love Shop

Dukai Regina 5 évvel ezelőtt alapította sikeres My Love Shopját, melyet azzal a szándékkal indított útjára, hogy azok a lányok/hölgyek, akik nap, mint nap követik a stílusát, kedvelik a Sugarbird, a Cango & Rinaldi, vagy legújabb kedvencét, a Katie Loxton márkát, könnyedén hozzá tudjanak jutni egy-egy darabhoz otthonról vagy akár külföldről is.  “A ruhákban és kiegészítőkben mindig van valami Reginás, vagy a szín összeállítás, vagy a fazon vonalvezetése, valami plusz, amitől közel áll a szívemhez. Szerettem volna, ha az oldal segítségével megmutathatom, én miként viselem ezeket a darabokat, ötleteket adhassak, milyen kiegészítőkkel dobhatják fel őket és ezeket honnan szerezhetik be a követőeim” – árulta el Regina, akit 2018-ban a GLAMOUR Women of The Year – Az év vállalkozója díjra is jelölték My Love Shopjával.

Molnár Nini – Nini Molnar Bags

Molnár Nini 2015-ben indította útnak saját, Nini Molnar Bags márkáját. A Pombag névre keresztelt nagy pom-pom táskáival egy csapásra berobbant a köztudatba, a bloggerek és a fashionisták kedvence lett – onnan pedig nem volt megállás. 2017-ben az év kiegészítőtervezőjének választották a GLAMOUR Women of The Year gálán, idén tavasszal pedig megnyitotta az első Nini Molnar Bags pop up store-t a Váci utcán. “Rengeteg influencert találni ma már a piacon, viszont kevésnek van saját márkája. A Nini Molnar Bags-szel együtt forrtuk ki magunkat márkaként és influencerként, ami ma már egy full time job” – árulta el Nini, aki tudatosan építette a self-bandingjét mind a social mediában, mind a divatiparban. 

Szöveg, fotó: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 09.18.

Ma Diána napja van.

Meddig várjon Opitz Barbi?

A 2016-os X-Faktor győztese a ’Meddig várjak?’ klipjében görkorcsolyán szeli át Budapest legnevesebb helyszíneit miközben komoly gondolatokat oszt meg...

  • 2019-09-18 07:21
Első nemzetközi Beatles hétvége itthon!

Egy szelet Liverpool Budapesten! Az első magyarországi Beatles Fesztivált - a Beatles Weekendet október 5-én és 6-án tartják első nap az Analog Music ...

  • 2019-09-17 20:34
Lenyűgözte a világ legjobb breaktáncosait a budapesti World Urban Games

Breaktánc-történelmet írt a World Urban Games Budapesten. A világ legjobb női és férfi breaktáncosai autentikus környezetben, a Régi Nagyvásártelep kö...

  • 2019-09-17 16:52
Új modellekkel frissült a TAG Heuer Carrera Calibre kollekció

A TAG Heuer Carrera karórákat nemcsak az autóversenyzők, hanem a hagyományokat és az innovatív kialakítást preferáló felhasználók is szívesen viselik....

  • 2019-09-17 14:37
Road Trip Project - Európai fiatalok hátizsákos kalandjai

Európa több mint 30 régiójával, köztük Szabolcs-Szatmár-Bereg megyével ismertet meg 8 fiatalt az Európai Bizottság által indított Road Trip Project.

  • 2019-09-17 12:11

hirdetés

Tudatosabban táplálkoznak a magyar gyerekek

A gyerekek ma már a közösségi médiából és az influencerektől is tájékozódnak a táplálkozásról, de a résztvevők több mint háromnegyedénél még mindig a ...

  • 2019-09-17 10:30
Egyre többen vásárolnának elektromos autót

Gondolta volna? Meglepő, de igaz a hír: azok közül a magyarok közül, akik autóvásárlást terveznek a közeljövőben, 29 százalék elektromos autót venne. ...

  • 2019-09-17 08:10
Skechers Energy feat. Anna Amélie Lines

Oláh Anna igazi kreatív közegben nőtt fel: édesanyja festő-, apukája ötvösművész, a testvére pedig formatervezőnek tanul. Mivel a szülei hagyták, hog...

  • 2019-09-13 15:37
Antal Nimróddal nyomozhatunk ősztől az RTL Spike-on

Izgalmas ősz elé néz, aki az RTL Spike-ot választja. Szeptembertől egy országos - és egy csatornapremierrel erősít a csatorna.

  • 2019-09-13 14:04
Felfűtötte a nyaralópiacot a klímaváltozás

A klímaváltozás betette a lábát a nyaralók piacára azzal, hogy az éven belül sokkal hosszabb ideig tart a nyári időjárás - derül ki az ingatlan.com le...

  • 2019-09-13 10:09

Minden cikk

hirdetés

hirdetés