hirdetés

Partnereink

Influencerek, akik saját márkát építettek

hirdetés

Influencerek, akik saját márkát építettek

Csinosak, sikeresek, népszerű influencerek és sikeres üzletasszonyok – Iszak Eszti, Dukai Regina és Molnár Nini karrierje is modellként indult, majd meghatározó véleményvezérekből építették ki saját divatbirodalmukat.

Az ISAAN, a My Love Shop és a Nini Molnar Bags sikerének egyik titka, hogy népszerű influencerekként betekintést nyújtanak oldalaikon a stílusukba, kedvenceikbe, divat és beauty tippjeikbe, valamint legújabb kollekcióikba. Karrier titkaikba pedig szeptember 19-én is beavatják az érdeklődőket az első Influencer Festivalon.

hirdetés

Iszak Eszti – ISAAN

9 évig dédelgette saját ruhakollekciójáról szövögetett álmait Iszak Eszti, aki évek óta megkerülhetetlen szereplője a beauty és fashion világának, fiatalos stílusáért 180 ezer Instagram követője rajong. Az álom tavaly vált valósággá, amikor Eszti megalapította ISAAN divatmárkáját, melynek kollekcióit a fiatal műsorvezető utazásai és a zene adta öröm inspirálja. „Az ISAAN életre kelti viselőjének sokszínű személyiségét, és lehetőséget ad, hogy az öltözködés önkifejezés legyen!” – osztotta meg filozófiáját Eszti. Sikeres üzletasszonyként és népszerű véleményvezérként olyan világmárkák is beálltak mögé, mint a Coca-Cola Magyarország, melynek Eszti évek óta meghatározó arca - influencer együttműködésük mellett az ISAAN bemutatóin minden alkalommal megjelenik az ikonikus üdítőital, a csinos véleményvezér pedig legutóbb a Coca-Cola nyílt castingjának zsűritagjaként kereste a márka új plakátarcát. 

Dukai Regina – My Love Shop

Dukai Regina 5 évvel ezelőtt alapította sikeres My Love Shopját, melyet azzal a szándékkal indított útjára, hogy azok a lányok/hölgyek, akik nap, mint nap követik a stílusát, kedvelik a Sugarbird, a Cango & Rinaldi, vagy legújabb kedvencét, a Katie Loxton márkát, könnyedén hozzá tudjanak jutni egy-egy darabhoz otthonról vagy akár külföldről is.  “A ruhákban és kiegészítőkben mindig van valami Reginás, vagy a szín összeállítás, vagy a fazon vonalvezetése, valami plusz, amitől közel áll a szívemhez. Szerettem volna, ha az oldal segítségével megmutathatom, én miként viselem ezeket a darabokat, ötleteket adhassak, milyen kiegészítőkkel dobhatják fel őket és ezeket honnan szerezhetik be a követőeim” – árulta el Regina, akit 2018-ban a GLAMOUR Women of The Year – Az év vállalkozója díjra is jelölték My Love Shopjával.

Molnár Nini – Nini Molnar Bags

Molnár Nini 2015-ben indította útnak saját, Nini Molnar Bags márkáját. A Pombag névre keresztelt nagy pom-pom táskáival egy csapásra berobbant a köztudatba, a bloggerek és a fashionisták kedvence lett – onnan pedig nem volt megállás. 2017-ben az év kiegészítőtervezőjének választották a GLAMOUR Women of The Year gálán, idén tavasszal pedig megnyitotta az első Nini Molnar Bags pop up store-t a Váci utcán. “Rengeteg influencert találni ma már a piacon, viszont kevésnek van saját márkája. A Nini Molnar Bags-szel együtt forrtuk ki magunkat márkaként és influencerként, ami ma már egy full time job” – árulta el Nini, aki tudatosan építette a self-bandingjét mind a social mediában, mind a divatiparban. 

Szöveg, fotó: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 11.13.

Ma Szilvia napja van.

Csodabogarak az M2 Gyerekcsatornán

Új animációs filmsorozat, az Apolló és a csodabogarak érkezik az M2 Gyerekcsatornára november 25-én. Antoon Krings nagysikerű könyvén (eredeti címén D...

  • 2019-11-13 12:46
Milyen élményre vágynak a magyarok?

Vannak emberek, akik egy hétköznap esti családi társasjátékot pont annyira képesek élvezni, mint amekkora élményt másoknak egy baráti társaságban felf...

  • 2019-11-12 11:45
Orosz Cirkusz a Jégen!

December 15-én dupla előadással érkezik hazánkba a BOK Sportcsarnokba a világ első jégcirkusza, hogy egy lenyűgöző jégshow keretében éljük át a legsze...

  • 2019-11-12 09:41
Most igazán örülhetnek a Gorillaz rajongók!

Az 1998-ban alakult Gorillaz igazi rekorder a maga nemében, a brit csapat első lemeze hétmillió példányban kelt el, ezzel a teljesítményével pedig bek...

  • 2019-11-10 16:02
Megint valami új, ami elsőként jelent meg Magyarországon

Magyarországon elsőként az MKB Banknál igényelhető Mastercard World Elite bankkártya. Az új plasztik kifejezetten a magyarországi prémium célcsoportra...

  • 2019-11-10 12:26

hirdetés

Boccherini, Bach, Mozart, Vivaldi és Haydn művei csendülnek fel

A népszerű Zenemánia sorozat bevezetés a zene világába, kötetlen, beszélgetős hangversenyek formájában. Ebben az évadban a zene sokszínűsége a fő téma...

  • 2019-11-10 10:42
A legtöbbet a digitális hirdetésekre költenek Közép- és Kelet-Európában

A gazdasági jólétnek és a digitális fejlődésnek köszönhetően 2018 során a reklámipari kiadások értéke elérte a nettó 13,8 milliárd eurót, vagyis a hir...

  • 2019-11-10 08:55
Ismerjük meg jobban, mi is az a pak-choi?

Sokan keresik, kutatják az új ételeket, az egzotikus hozzávalókat, a trendek pedig mindig feldobnak ilyen újdonságokat, ebbe a kategóriába sorolható a...

  • 2019-11-07 17:04
Éveket fiatalodtak a nyugdíjas négylábúak

A Vigyél Haza Alapítvány legújabb aktivitásában olyan idős kutyákat fiatalítanak meg, akik koruk miatt kifejezetten nehezen találnak otthonra, sokszor...

  • 2019-11-07 15:04
Nettó 4 millió forintból újultak meg iskolai tornatermek

A gádorosi Kisboldogasszony Katolikus Általános Iskola és a Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola csatlakozhatott idén a ...

  • 2019-11-07 13:25

Minden cikk

hirdetés

hirdetés