hirdetés

Partnereink

Ingatlanhirdetés: Legyünk frappánsak, de ne túl viccesek!

hirdetés

Ingatlanhirdetés: Legyünk frappánsak, de ne túl viccesek!

Biztosan mindenki találkozott már olyan ingatlanhirdetéssel, amelyet olvasva nagyon mulatságosnak talált. Természetesen fontos a választékos, igényes szóhasználat, nyugodtan eltérhetünk a sablonoktól, de ne felejtsük el, hogy nem meglepni, vagy szórakoztatni kell a hirdetésünk olvasóját, hanem a lakás fő jellemzőit kell röviden bemutatnunk.

A lényeges információkat pedig akár kiemeléssel, nagybetűvel jelezhetjük. Az okostelefonok és a social media világában az emberek, így az ingatlanhirdetések olvasói is a rövid, impulzív dolgokat kedvelik, így nem most kell kibontakoztatni írói vénánkat. A szöveg tartalmazzon információt a lakás építésének, felújításának idejéről, a jelenlegi műszaki állapotról és az esetleges átépítési, felújítási ötletekről, 1-2 mondatot a környékről, az infrastruktúráról. Ne ömlesztve, hanem tördelve, bekezdésekre osztva tegyük fel a szöveget, és még egyszer hangsúlyozzuk, feltöltés, élesítés előtt ellenőrizzük, hogy nem maradt-e hiba, elírás benne.

hirdetés

Lépjünk ki az online térből!

Mivel az online felületek ontják ránk az információkat, érdemes más eszközben is gondolkodni. Ha az ingatlan alkalmas rá, használjunk molinót! A szakértők ezt nagyon gyakran javasolják, ha van megfelelő ablak, erkély, kerítés, éljünk ezzel a lehetőséggel! És mi legyen a molinón? Négyzetméter és telefonszám, ha mi magunk hirdetünk. Az ingatlanközvetítők által kihelyezett molinókon inkább csak telefonszám van, mert ők a környéken kereső minden vevőt szeretnének ezzel bevonzani, de ha a saját ingatlanunkat hirdetjük, a lakás méretét mindenképpen ráírhatjuk. Gyakran láthatunk kiragasztott, vagy postaládába dobott cédulákat is, amelyek ingatlant hirdetnek, de ezek általában inkább ingatlanközvetítőkhöz fűződnek, akik ily módon az adott területen pozícionálják magukat, mint szakértők, és hosszú távon bővítik a vevőcsoportjukat. Amúgy eladóként sem haszontalan egy-egy papírt kinyomtatni és a környék forgalmasabb helyein (zöldségesnél, kisboltban, ingyenes hirdetőtáblán) kihelyezni, ez is könnyen hozhat számunkra érdeklődőket.

Forduljunk szakértőhöz!

Miért tegyük ezt? Mert lehet, hogy sokkal hamarabb megérkezik a vevő. Szakértők preferáltan a már felmért adatbázisban kezelt vevőcsoportoknak küldik a hirdetéseket, sokkal inkább információorientáltan, kvázi, hogy miért ez a vevő számára a megfelelő ingatlan. A meglévő adatbázisok jellemzően inkább a nagyobb hálózatoknál vannak jelen. A Central Home szakértője, Ben-Ezra Orran szerint a vevő felkutatásánál még fontosabb, hogy tapasztalataik alapján az adott ingatlanoknak megmondják a reális értékét és az adott értékhez tartozó várható értékesítési időt. Ez azért fontos, hogy az eladó tudjon tervezni, mikor fog elköltözni, hogy induljon el esetlegesen ő is a megfelelő ingatlan vásárlása útján. A bizonytalanságot senki sem szereti, egy területileg tapasztalt szakértő sokat segíthet abban, hogy nagyjából mire számíthatunk, mennyi idő alatt adhatunk el sikeresen egy ingatlant. Jóslásokba senki sem szeret bocsátkozni, de a belvárosi ingatlanok specialistájaként elismert hálózat büszke arra, hogy gyakran előfordul náluk, hogy akár 1-2 hét alatt is el tudnak adni egy ingatlant, hiszen pontosan tudják, hogy ki keres éppen ilyet a potenciális vevőjelöltek között.

Forrás, kép: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 08.11.

Ma Zsuzsanna, Tiborc napja van.

Hogyan lehetünk felelősségteljes „sharentek”?

A legbiztonságosabb tanács az lenne, hogy „ne tegyünk közzé semmilyen, a gyermekeinkkel kapcsolatos tartalmat a közösségi médiában”, ám ennek a kihívá...

  • 2020-08-08 05:41
Meddig zuhannak vajon a belvárosi ingatlanárak?

A koronavírus térhódítása egy csapásra véget vetett az évek óta tartó budapesti ingatlan-áremelkedésnek. Bár bizonyos jelei már 2019-ben is megvoltak ...

  • 2020-08-08 00:12
„Pocketdoki” - forradalmi újítás a diagnosztikában

Az INNObyte Informatikai Zrt. olyan komplex egészségügyi digitális mérőeszközt és felhőalapú applikációt fejleszt, mely segítségével lehetővé válik a ...

  • 2020-08-07 22:56
Balkán export, nem csak rezesbandákkal – koronavírus idején épít hidat a MOST

10 zenekar, 20 fesztivál, 26 fiatal menedzser, 10 kreatív városi projekt – a budapesti Hangvető vezette MOST projekt célja hidat építeni a balkáni teh...

  • 2020-08-07 20:34
Jön a Kilakoltatás - forog az új magyar film

A Kilakoltatás egy szatirikus hangvételű film, amely egy fiatal, elszánt bírósági végrehajtó (Orosz Ákos) és egy elkeseredett, kilakoltatás előtt álló...

  • 2020-08-07 18:37

hirdetés

Az első Séf Fesztivál Tihanyban debütál

Egy gasztrofesztivál, amit nem a nagy márkák, hanem a hazai alapanyagtermelők támogatnak Az első Séf Fesztivál Tihanyban debütál, és a szervezők szánd...

  • 2020-08-05 22:37
Ismét bővült a SPAR környezetbarát csomagolótermékeinek kínálata

Környezetbarát szendvicscsomagolókkal és ételtárolókkal bővült az INTERSPAR hipermarketek termékköre. Az áruházlánc folyamatosan frissíti az élelmisze...

  • 2020-08-05 21:19
Házi kedvencek mellé is ideális lehet a Sencor új állóporszívója

Egy jó vezeték nélküli állóporszívóval nagyon sok idő, pénz és energia spórolható meg. Ráadásul kényelmesebbé és egyszerűbbé teszi a takarítást. A Sen...

  • 2020-08-05 18:10
Megtartják a Bőköz Fesztivált

Megtartják az V. Bőköz Fesztivált a meghirdetett időpontban szeptember 3. és 6. között az előzetesen kiadott programmal Kémesen, Szaporcán, Tésenfán é...

  • 2020-08-05 15:49
Sharenting – szülőnek lenni a közösségi média rivaldafényében

Hogyan befolyásolhatja a gyermekeink közeli és távoli jövőjét, ha az életük minden pillanatát megosztjuk a közösségi oldalakon? Hogyan tudjuk csökkent...

  • 2020-08-04 16:34

Minden cikk

hirdetés

hirdetés