hirdetés

Partnereink

Ingatlanhirdetés: Legyünk frappánsak, de ne túl viccesek!

hirdetés

Ingatlanhirdetés: Legyünk frappánsak, de ne túl viccesek!

Biztosan mindenki találkozott már olyan ingatlanhirdetéssel, amelyet olvasva nagyon mulatságosnak talált. Természetesen fontos a választékos, igényes szóhasználat, nyugodtan eltérhetünk a sablonoktól, de ne felejtsük el, hogy nem meglepni, vagy szórakoztatni kell a hirdetésünk olvasóját, hanem a lakás fő jellemzőit kell röviden bemutatnunk.

A lényeges információkat pedig akár kiemeléssel, nagybetűvel jelezhetjük. Az okostelefonok és a social media világában az emberek, így az ingatlanhirdetések olvasói is a rövid, impulzív dolgokat kedvelik, így nem most kell kibontakoztatni írói vénánkat. A szöveg tartalmazzon információt a lakás építésének, felújításának idejéről, a jelenlegi műszaki állapotról és az esetleges átépítési, felújítási ötletekről, 1-2 mondatot a környékről, az infrastruktúráról. Ne ömlesztve, hanem tördelve, bekezdésekre osztva tegyük fel a szöveget, és még egyszer hangsúlyozzuk, feltöltés, élesítés előtt ellenőrizzük, hogy nem maradt-e hiba, elírás benne.

hirdetés

Lépjünk ki az online térből!

Mivel az online felületek ontják ránk az információkat, érdemes más eszközben is gondolkodni. Ha az ingatlan alkalmas rá, használjunk molinót! A szakértők ezt nagyon gyakran javasolják, ha van megfelelő ablak, erkély, kerítés, éljünk ezzel a lehetőséggel! És mi legyen a molinón? Négyzetméter és telefonszám, ha mi magunk hirdetünk. Az ingatlanközvetítők által kihelyezett molinókon inkább csak telefonszám van, mert ők a környéken kereső minden vevőt szeretnének ezzel bevonzani, de ha a saját ingatlanunkat hirdetjük, a lakás méretét mindenképpen ráírhatjuk. Gyakran láthatunk kiragasztott, vagy postaládába dobott cédulákat is, amelyek ingatlant hirdetnek, de ezek általában inkább ingatlanközvetítőkhöz fűződnek, akik ily módon az adott területen pozícionálják magukat, mint szakértők, és hosszú távon bővítik a vevőcsoportjukat. Amúgy eladóként sem haszontalan egy-egy papírt kinyomtatni és a környék forgalmasabb helyein (zöldségesnél, kisboltban, ingyenes hirdetőtáblán) kihelyezni, ez is könnyen hozhat számunkra érdeklődőket.

Forduljunk szakértőhöz!

Miért tegyük ezt? Mert lehet, hogy sokkal hamarabb megérkezik a vevő. Szakértők preferáltan a már felmért adatbázisban kezelt vevőcsoportoknak küldik a hirdetéseket, sokkal inkább információorientáltan, kvázi, hogy miért ez a vevő számára a megfelelő ingatlan. A meglévő adatbázisok jellemzően inkább a nagyobb hálózatoknál vannak jelen. A Central Home szakértője, Ben-Ezra Orran szerint a vevő felkutatásánál még fontosabb, hogy tapasztalataik alapján az adott ingatlanoknak megmondják a reális értékét és az adott értékhez tartozó várható értékesítési időt. Ez azért fontos, hogy az eladó tudjon tervezni, mikor fog elköltözni, hogy induljon el esetlegesen ő is a megfelelő ingatlan vásárlása útján. A bizonytalanságot senki sem szereti, egy területileg tapasztalt szakértő sokat segíthet abban, hogy nagyjából mire számíthatunk, mennyi idő alatt adhatunk el sikeresen egy ingatlant. Jóslásokba senki sem szeret bocsátkozni, de a belvárosi ingatlanok specialistájaként elismert hálózat büszke arra, hogy gyakran előfordul náluk, hogy akár 1-2 hét alatt is el tudnak adni egy ingatlant, hiszen pontosan tudják, hogy ki keres éppen ilyet a potenciális vevőjelöltek között.

Forrás, kép: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 07.22.

Ma Magdolna napja van.

A mesterséges intelligencia nem vág hajat

Július 22. a fodrászok védőszentje, Magdolna napja. Ezen a napon levágott haj szerencsét hoz, amire szükség is van, mert a munkaerőhiány elérte a fodr...

  • 2019-07-21 18:04
Férfias sportóra a búvárkodás szerelmeseinek

A Longines sportóráinak ikonikus modellcsaládja a HydroConquest kollekció, amit azok számára fejlesztettek ki, akik egyaránt vonzódnak a nyílt tengere...

  • 2019-07-21 16:17
Superfood és skinfood

Az vagy, amit megeszel. Régi bölcsesség és igaz is. A táplálkozási szokásainkat szó szerint a bőrünkön is érezhetjük, hiszen ha jól választjuk meg éte...

  • 2019-07-21 11:28
Villanyautó-támogatás: félfordulat a jó irányba

Közel 10 milliárd adófizetői forintot költött 2016 óta a magyar állam a villanyautó-gyártók támogatására. Sajnos a támogatás tervezői egy fontos szemp...

  • 2019-07-21 08:06
Bontsuk le együtt az apa-mítoszokat!

Az anyaság, nőiség megélése kapcsán szinte naponta látnak napvilágot hasznos tippek, érdekességek. Míg az apák még mindig kevesebb figyelmet kapnak, v...

  • 2019-07-17 21:29

hirdetés

London fényei

A Disney Channel izgalmas, vadiúj sorozatának, a Dalmata utca 101-nek ikonikus helyszíne nem más, mint London.

  • 2019-07-17 17:47
Mit együnk a strandon?

Nyári kánikula ide, nyári kánikula oda, sokszor a strandon is hajlamosak vagyunk nehéz ételeket enni. Pedig a melegben lassabb az emésztésünk, és ezek...

  • 2019-07-17 15:24
Tuti tippek fesztiválozóknak!

Még javában dübörög a fesztiválszezon, és ilyenkor, a hosszú nyári estéken azok életében is helyet kapnak a bulik és a lazítás, akik profi sportolók, ...

  • 2019-07-17 11:50
Bemutatták az Extreme E elektromos széria versenyjárművét

Az angliai Goodwood Sebesség Fesztiválon mutatkozott be a nagyközönség számára az Extreme E sorozat első versenyjárműve és vele együtt a szériához kif...

  • 2019-07-17 10:35
Továbbra is szárnyal a kártyás fizetés a Balatonnál

A Mastercard legfrissebb adatai szerint tovább növekedett a kártyás fizetési tranzakciók száma a balatoni hajókon és jegypénztárakban. A kártyabirtoko...

  • 2019-07-17 07:43

Minden cikk

hirdetés

hirdetés