hirdetés

Partnereink

Ingatlanhirdetés: Legyünk frappánsak, de ne túl viccesek!

hirdetés

Ingatlanhirdetés: Legyünk frappánsak, de ne túl viccesek!

Biztosan mindenki találkozott már olyan ingatlanhirdetéssel, amelyet olvasva nagyon mulatságosnak talált. Természetesen fontos a választékos, igényes szóhasználat, nyugodtan eltérhetünk a sablonoktól, de ne felejtsük el, hogy nem meglepni, vagy szórakoztatni kell a hirdetésünk olvasóját, hanem a lakás fő jellemzőit kell röviden bemutatnunk.

A lényeges információkat pedig akár kiemeléssel, nagybetűvel jelezhetjük. Az okostelefonok és a social media világában az emberek, így az ingatlanhirdetések olvasói is a rövid, impulzív dolgokat kedvelik, így nem most kell kibontakoztatni írói vénánkat. A szöveg tartalmazzon információt a lakás építésének, felújításának idejéről, a jelenlegi műszaki állapotról és az esetleges átépítési, felújítási ötletekről, 1-2 mondatot a környékről, az infrastruktúráról. Ne ömlesztve, hanem tördelve, bekezdésekre osztva tegyük fel a szöveget, és még egyszer hangsúlyozzuk, feltöltés, élesítés előtt ellenőrizzük, hogy nem maradt-e hiba, elírás benne.

hirdetés

Lépjünk ki az online térből!

Mivel az online felületek ontják ránk az információkat, érdemes más eszközben is gondolkodni. Ha az ingatlan alkalmas rá, használjunk molinót! A szakértők ezt nagyon gyakran javasolják, ha van megfelelő ablak, erkély, kerítés, éljünk ezzel a lehetőséggel! És mi legyen a molinón? Négyzetméter és telefonszám, ha mi magunk hirdetünk. Az ingatlanközvetítők által kihelyezett molinókon inkább csak telefonszám van, mert ők a környéken kereső minden vevőt szeretnének ezzel bevonzani, de ha a saját ingatlanunkat hirdetjük, a lakás méretét mindenképpen ráírhatjuk. Gyakran láthatunk kiragasztott, vagy postaládába dobott cédulákat is, amelyek ingatlant hirdetnek, de ezek általában inkább ingatlanközvetítőkhöz fűződnek, akik ily módon az adott területen pozícionálják magukat, mint szakértők, és hosszú távon bővítik a vevőcsoportjukat. Amúgy eladóként sem haszontalan egy-egy papírt kinyomtatni és a környék forgalmasabb helyein (zöldségesnél, kisboltban, ingyenes hirdetőtáblán) kihelyezni, ez is könnyen hozhat számunkra érdeklődőket.

Forduljunk szakértőhöz!

Miért tegyük ezt? Mert lehet, hogy sokkal hamarabb megérkezik a vevő. Szakértők preferáltan a már felmért adatbázisban kezelt vevőcsoportoknak küldik a hirdetéseket, sokkal inkább információorientáltan, kvázi, hogy miért ez a vevő számára a megfelelő ingatlan. A meglévő adatbázisok jellemzően inkább a nagyobb hálózatoknál vannak jelen. A Central Home szakértője, Ben-Ezra Orran szerint a vevő felkutatásánál még fontosabb, hogy tapasztalataik alapján az adott ingatlanoknak megmondják a reális értékét és az adott értékhez tartozó várható értékesítési időt. Ez azért fontos, hogy az eladó tudjon tervezni, mikor fog elköltözni, hogy induljon el esetlegesen ő is a megfelelő ingatlan vásárlása útján. A bizonytalanságot senki sem szereti, egy területileg tapasztalt szakértő sokat segíthet abban, hogy nagyjából mire számíthatunk, mennyi idő alatt adhatunk el sikeresen egy ingatlant. Jóslásokba senki sem szeret bocsátkozni, de a belvárosi ingatlanok specialistájaként elismert hálózat büszke arra, hogy gyakran előfordul náluk, hogy akár 1-2 hét alatt is el tudnak adni egy ingatlant, hiszen pontosan tudják, hogy ki keres éppen ilyet a potenciális vevőjelöltek között.

Forrás, kép: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 05.22.

Ma Júlia, Rita napja van.

Inspiráló mély színek, egyedi struktúrák a falfelületeken

Mostantól a lágy pasztell árnyalatok helyett választhatjuk a merész, de otthonos sötétebb árnyalatokat is. Megérkezett a Poli-Farbe Platinum Decor hét...

  • 2019-05-22 20:35
Ismét támadnak az apró vérszívók!

Az enyhe tavaszi napokat a legtöbben arra használják ki, hogy a természetben töltődjenek fel. Ezek a kirándulások azonban nem mindig végződnek felhőtl...

  • 2019-05-22 17:14
Újjászületett a margitszigeti Platán Étterem

A Platán Étterem felújításával befejeződött a főváros legnagyobb gyógy-wellness részlegét és 12 konferenciatermet magába foglaló margitszigeti szállod...

  • 2019-05-22 14:11
Két speciális karórával tiszteleg a TAG Heuer a legendás autóverseny előtt

A vasárnap megrendezésre kerülő legendás Indy 500 autóverseny tiszteletére a TAG Heuer két sportos karórát mutat be, amelyek kialakítását az autós ese...

  • 2019-05-22 13:19
A magyarok több mint 60 százaléka megy idén nyaralni

Idén a magyarok többsége tervez nyaralást, és a külföldi úti célok közül az európai országok, a belföldiek közül pedig a Balaton a legnépszerűbbek – d...

  • 2019-05-22 08:30

hirdetés

Így érdemes sportot választani a kisgyermekeknek

Már akár egy – két évesen is elkezdhetik a szülők a sportolásra szoktatást a gyermekeiknél. Viszont a tapasztalatok azt mutatják, hogy négy éves kortó...

  • 2019-05-21 14:17
A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et, a Csoport legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával...

  • 2019-05-21 11:11
Ezeket az állatbarát szállásokat szerettük legjobban

Közeleg a nyár, sok gazdinak okoz gondot, hogy hová tegye addig a cicáját, kutyáját, amíg ő nyaral. Persze vannak segítőkész rokonok, barátok, akik jó...

  • 2019-05-21 09:00
PLÁZS, a balatoni nyaralás epicentruma

A Nagystrand hatalmas, fehérhomokos partszakaszán elterülő PLÁZS minden nyáron a nyaralás alfája és omegája, hisz' mind programjaiban, mind lehetősége...

  • 2019-05-20 12:13
Siófok a Balaton Sportfővárosa

Évek óta tartó trend, hogy a turizmusban egyre fontosabbá válik az aktív pihenés és a sportolás szerepe. Siófok a balatoni régió legnagyobb települése...

  • 2019-05-20 09:24

Minden cikk

hirdetés

hirdetés