hirdetés

Partnereink

Ingatlanhirdetés: Legyünk frappánsak, de ne túl viccesek!

hirdetés

Ingatlanhirdetés: Legyünk frappánsak, de ne túl viccesek!

Biztosan mindenki találkozott már olyan ingatlanhirdetéssel, amelyet olvasva nagyon mulatságosnak talált. Természetesen fontos a választékos, igényes szóhasználat, nyugodtan eltérhetünk a sablonoktól, de ne felejtsük el, hogy nem meglepni, vagy szórakoztatni kell a hirdetésünk olvasóját, hanem a lakás fő jellemzőit kell röviden bemutatnunk.

A lényeges információkat pedig akár kiemeléssel, nagybetűvel jelezhetjük. Az okostelefonok és a social media világában az emberek, így az ingatlanhirdetések olvasói is a rövid, impulzív dolgokat kedvelik, így nem most kell kibontakoztatni írói vénánkat. A szöveg tartalmazzon információt a lakás építésének, felújításának idejéről, a jelenlegi műszaki állapotról és az esetleges átépítési, felújítási ötletekről, 1-2 mondatot a környékről, az infrastruktúráról. Ne ömlesztve, hanem tördelve, bekezdésekre osztva tegyük fel a szöveget, és még egyszer hangsúlyozzuk, feltöltés, élesítés előtt ellenőrizzük, hogy nem maradt-e hiba, elírás benne.

hirdetés

Lépjünk ki az online térből!

Mivel az online felületek ontják ránk az információkat, érdemes más eszközben is gondolkodni. Ha az ingatlan alkalmas rá, használjunk molinót! A szakértők ezt nagyon gyakran javasolják, ha van megfelelő ablak, erkély, kerítés, éljünk ezzel a lehetőséggel! És mi legyen a molinón? Négyzetméter és telefonszám, ha mi magunk hirdetünk. Az ingatlanközvetítők által kihelyezett molinókon inkább csak telefonszám van, mert ők a környéken kereső minden vevőt szeretnének ezzel bevonzani, de ha a saját ingatlanunkat hirdetjük, a lakás méretét mindenképpen ráírhatjuk. Gyakran láthatunk kiragasztott, vagy postaládába dobott cédulákat is, amelyek ingatlant hirdetnek, de ezek általában inkább ingatlanközvetítőkhöz fűződnek, akik ily módon az adott területen pozícionálják magukat, mint szakértők, és hosszú távon bővítik a vevőcsoportjukat. Amúgy eladóként sem haszontalan egy-egy papírt kinyomtatni és a környék forgalmasabb helyein (zöldségesnél, kisboltban, ingyenes hirdetőtáblán) kihelyezni, ez is könnyen hozhat számunkra érdeklődőket.

Forduljunk szakértőhöz!

Miért tegyük ezt? Mert lehet, hogy sokkal hamarabb megérkezik a vevő. Szakértők preferáltan a már felmért adatbázisban kezelt vevőcsoportoknak küldik a hirdetéseket, sokkal inkább információorientáltan, kvázi, hogy miért ez a vevő számára a megfelelő ingatlan. A meglévő adatbázisok jellemzően inkább a nagyobb hálózatoknál vannak jelen. A Central Home szakértője, Ben-Ezra Orran szerint a vevő felkutatásánál még fontosabb, hogy tapasztalataik alapján az adott ingatlanoknak megmondják a reális értékét és az adott értékhez tartozó várható értékesítési időt. Ez azért fontos, hogy az eladó tudjon tervezni, mikor fog elköltözni, hogy induljon el esetlegesen ő is a megfelelő ingatlan vásárlása útján. A bizonytalanságot senki sem szereti, egy területileg tapasztalt szakértő sokat segíthet abban, hogy nagyjából mire számíthatunk, mennyi idő alatt adhatunk el sikeresen egy ingatlant. Jóslásokba senki sem szeret bocsátkozni, de a belvárosi ingatlanok specialistájaként elismert hálózat büszke arra, hogy gyakran előfordul náluk, hogy akár 1-2 hét alatt is el tudnak adni egy ingatlant, hiszen pontosan tudják, hogy ki keres éppen ilyet a potenciális vevőjelöltek között.

Forrás, kép: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 09.19.

Ma Vilhelmina napja van.

Steiner Kristóf: „Nimi és én nagy szimbiózisban élünk”

A Kristóf’s Kitchen in The Studios című vegán gasztroműsorban Steiner Kristófot sous chefként szerelme, Nimrod Dagan segíti. A pár hatalmas szimbiózis...

  • 2019-09-18 15:25
Dj Dominique és Barátai Jubileumi Jótékonysági Nap!

Szeptember 26-án Dj Dominique szervezésében idén 25. alkalommal valósul meg ingyenesen a Jótékonysági Nap a Budapest Sportarénában.

  • 2019-09-18 13:33
A UPC Direct új, előre fizetéses TV szolgáltatást vezet be

A UPC Direct nagyfokú szabadságot ad ügyfelei kezébe az új, előre fizetéses MyTime szolgáltatással, amely lehetővé teszi, hogy mostantól a csomagok kö...

  • 2019-09-18 09:41
Meddig várjon Opitz Barbi?

A 2016-os X-Faktor győztese a ’Meddig várjak?’ klipjében görkorcsolyán szeli át Budapest legnevesebb helyszíneit miközben komoly gondolatokat oszt meg...

  • 2019-09-18 07:21
Első nemzetközi Beatles hétvége itthon!

Egy szelet Liverpool Budapesten! Az első magyarországi Beatles Fesztivált - a Beatles Weekendet október 5-én és 6-án tartják első nap az Analog Music ...

  • 2019-09-17 20:34

hirdetés

Lenyűgözte a világ legjobb breaktáncosait a budapesti World Urban Games

Breaktánc-történelmet írt a World Urban Games Budapesten. A világ legjobb női és férfi breaktáncosai autentikus környezetben, a Régi Nagyvásártelep kö...

  • 2019-09-17 16:52
Új modellekkel frissült a TAG Heuer Carrera Calibre kollekció

A TAG Heuer Carrera karórákat nemcsak az autóversenyzők, hanem a hagyományokat és az innovatív kialakítást preferáló felhasználók is szívesen viselik....

  • 2019-09-17 14:37
Road Trip Project - Európai fiatalok hátizsákos kalandjai

Európa több mint 30 régiójával, köztük Szabolcs-Szatmár-Bereg megyével ismertet meg 8 fiatalt az Európai Bizottság által indított Road Trip Project.

  • 2019-09-17 12:11
Tudatosabban táplálkoznak a magyar gyerekek

A gyerekek ma már a közösségi médiából és az influencerektől is tájékozódnak a táplálkozásról, de a résztvevők több mint háromnegyedénél még mindig a ...

  • 2019-09-17 10:30
Egyre többen vásárolnának elektromos autót

Gondolta volna? Meglepő, de igaz a hír: azok közül a magyarok közül, akik autóvásárlást terveznek a közeljövőben, 29 százalék elektromos autót venne. ...

  • 2019-09-17 08:10

Minden cikk

hirdetés

hirdetés