hirdetés

Partnereink

Új formában tér vissza a Skechers Energy

hirdetés

Új formában tér vissza a Skechers Energy

A Skechers különleges kollekcióval emlékezik meg az Energy modell két évtizeddel ezelőtti berobbanásáról, amely egyben a chunky sneaker trend világhódító útjának kezdetét jelentette.

A Skechers 20 évvel ezelőtt, 1999-ben mutatta be a világnak mára már ikonikussá vált Skechers Energy modelljét. A cipő különleges, teljesen egyedi formájával, amely nem hasonlított semmi másra a cipőboltok polcain, nagyon hamar lelkes rajongótáborra tett szert, és a mai napig több mint 100 millió pár kelt el belőle ‒ beleszámítva a férfi és női modelleket. Ám az Energy sikere csupán a kezdet volt: neki köszönhetően indult el az azóta is töretlenül népszerű, napjainkban pedig újult erővel hódító chunky sneaker trend. A Skechers most exkluzív kollekcióval ünnepli az évfordulót, hű maradva az eredeti modell lehengerlő stílusához.

hirdetés

A 90-es évek inspirálta kollekció három különböző, limitált színösszeállításban lesz elérhető, amely egyben visszautalás a kultikus Energy korszakban megvalósult „It’s the S” reklámkampányra. A népszerű forma első visszatérte pedig csak a kezdet, a Skechers ugyanis az év folyamán további színösszeállításokkal örvendezteti meg az Energy-rajongókat.

„Amikor visszatekintünk a Skechers megalapítása óta eltelt 27 év során kiadott több ezer modellre, az Energy az, amely leginkább kiemelkedik, mint a márkánkat meghatározó darab” ‒ mondta Michael Greenberg, a vállalat elnöke. ‒ „Britney Spears-szel az oldalunkon, aki a Skechers Energy arca volt, ez volt az első nagy, globális sikerünk, amely ránk irányította a világ figyelmét. Nagyon örülünk neki, hogy a divatrajongók és influencerek körében ismét tombol a chunky sneaker trend, és az emberek a legtöbbet hozzák ki a stílusból! Ennek köszönhető a Skechers D’Lites kollekcióink kirobbanó sikere is! Ez a különleges évforduló pedig tökéletes alkalom, hogy visszavigyük a Skechers rajongókat oda, ahonnan az egész elkezdődött.”

Miután a Skechers 20 évvel ezelőtt a chunky sneaker trend úttörője lett, Skechers Energy és Stamina modelljei bemutatásával, a vállalat továbbfejlesztette a stílust, és 2007-ben megjelentette első D’lites kollekcióját: az eredeti forma légiesebb változatát. Bár a kollekció mindig is stabil és hűséges vásárlói bázisnak örvendett világszerte, az utóbbi két évben Ázsiában egyenesen az egekbe szökött a népszerűsége: a kontinensen trendformáló, ikonikus fazonként tartják számon, Szöulban, Shanghaiban és Hong Kong-ban pedig rendszerint kígyózó sorok várják az új modellek megérkezését. A vállalat 2017-ben, 10 évvel az első sorozat bemutatkozása után újabb, még légiesebb D’Lites kollekcióval rukkolt elő, nem sokkal ezelőtt pedig bemutatta a D’Lites 3.0-át, amely elődeinek egy modernebb, jóval „chunky-bb” változata. A Skechers-rajongók legközelebb az ugyancsak 20 éves Skechers Stamina visszatértének örülhetnek.

Forrás: KRQ

 

 

 

 

 

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 09.18.

Ma Diána napja van.

Meddig várjon Opitz Barbi?

A 2016-os X-Faktor győztese a ’Meddig várjak?’ klipjében görkorcsolyán szeli át Budapest legnevesebb helyszíneit miközben komoly gondolatokat oszt meg...

  • 2019-09-18 07:21
Első nemzetközi Beatles hétvége itthon!

Egy szelet Liverpool Budapesten! Az első magyarországi Beatles Fesztivált - a Beatles Weekendet október 5-én és 6-án tartják első nap az Analog Music ...

  • 2019-09-17 20:34
Lenyűgözte a világ legjobb breaktáncosait a budapesti World Urban Games

Breaktánc-történelmet írt a World Urban Games Budapesten. A világ legjobb női és férfi breaktáncosai autentikus környezetben, a Régi Nagyvásártelep kö...

  • 2019-09-17 16:52
Új modellekkel frissült a TAG Heuer Carrera Calibre kollekció

A TAG Heuer Carrera karórákat nemcsak az autóversenyzők, hanem a hagyományokat és az innovatív kialakítást preferáló felhasználók is szívesen viselik....

  • 2019-09-17 14:37
Road Trip Project - Európai fiatalok hátizsákos kalandjai

Európa több mint 30 régiójával, köztük Szabolcs-Szatmár-Bereg megyével ismertet meg 8 fiatalt az Európai Bizottság által indított Road Trip Project.

  • 2019-09-17 12:11

hirdetés

Tudatosabban táplálkoznak a magyar gyerekek

A gyerekek ma már a közösségi médiából és az influencerektől is tájékozódnak a táplálkozásról, de a résztvevők több mint háromnegyedénél még mindig a ...

  • 2019-09-17 10:30
Egyre többen vásárolnának elektromos autót

Gondolta volna? Meglepő, de igaz a hír: azok közül a magyarok közül, akik autóvásárlást terveznek a közeljövőben, 29 százalék elektromos autót venne. ...

  • 2019-09-17 08:10
Skechers Energy feat. Anna Amélie Lines

Oláh Anna igazi kreatív közegben nőtt fel: édesanyja festő-, apukája ötvösművész, a testvére pedig formatervezőnek tanul. Mivel a szülei hagyták, hog...

  • 2019-09-13 15:37
Antal Nimróddal nyomozhatunk ősztől az RTL Spike-on

Izgalmas ősz elé néz, aki az RTL Spike-ot választja. Szeptembertől egy országos - és egy csatornapremierrel erősít a csatorna.

  • 2019-09-13 14:04
Felfűtötte a nyaralópiacot a klímaváltozás

A klímaváltozás betette a lábát a nyaralók piacára azzal, hogy az éven belül sokkal hosszabb ideig tart a nyári időjárás - derül ki az ingatlan.com le...

  • 2019-09-13 10:09

Minden cikk

hirdetés

hirdetés