hirdetés

Partnereink

Érkezik a Skechers új, limitált kiadású kollekciója

hirdetés

Érkezik a Skechers új, limitált kiadású kollekciója

Végre Európába is megérkezik a Skechers legújabb, anime-inspirálta kollekciója, a One Piece, miután Ázsiából indulva Amerikában és Kanadában már megkezdte hódító útját. A színekben gazdag kollekció a népszerű japán animációs sorozat, a „One Piece” vizuális világát egyesíti a lábbeliket gyártó vállalat egyik klasszikus modelljével, a Skechers D’Lites-szal.

A több mint 20 éve futó, kultikus japán anime sorozat, a „One Piece” és a klasszikus Skechers stílus találkozása hatalmas sikert aratott Dél-Koreában és Kínában, ahonnan az utóbbi években számtalan divathullám indult világkörüli útra. „A világ stílusdiktátorai a keblükre ölelték a „chunky sneaker”trendet és vele együtt a Skechers D’Lites-ot, most pedig azt látjuk, hogy a Skechers X One Piece kollekció darabjai is kötelező kellékként jelennek meg a nagy divatmagazinok lapjain” — mondta Michael Greenberg, a SKECHERS elnöke. „Ezért, bár a One Piece kollekciókat kizárólag Ázsiában terveztük forgalmazni, Amerika és Kanada után most Európában is bemutatkoznak, méghozzá egyszerre.” A kollekció darabjai több színösszeállításban elérhetőek, amelyek mind az animációs sorozat egy-egy karakterét idézik meg.

hirdetés

A Skechers két évtizeddel ezelőtt lett a „chunky sneaker”trend úttörője, amikor piacra bocsátotta legendás Skechers Energy és Stamina modelljeit. A stílus haladt a korral, és a vállalat 2007-ben bemutatta a Skechers D’Lites-ot, az első modellek légiesebb változatát. A kollekció azóta is stabil és hűséges vásárlói bázissal büszkélkedhet világszerte, ám Ázsiában az utóbbi két évben különösképpen megnövekedett a népszerűsége. Tavaly, az első kollekció bemutatkozásának tizedik évfordulóján, a Skechers ismét újragondolta a formát, és egy még könnyedebb változattal rukkolt elő.

„A „chunky sneaker”stílus végigsöpört az európai kifutókon, és intenzív hatást gyakorol a divatvilágra” — mondta Marvin Bernstein, a SKECHERS S.á.r.l. ügyvezetője. „Ezért izgalmas lehetőség számunkra, hogy elhozhatjuk Európába a stílust megteremtő D’Lites és a legendás anime sorozat alkotóinak közös kollekcióját, ahol bizonyára szintén megtalálja trendkövető közönségét.”

A „One Piece” című anime sorozat Eiichiro Oda hasonló című manga képregénye alapján készült, amely máig a műfaj legnagyobb példányszámban eladott műve, világszerte 430 millió példánnyal. Az 1997-ben indult sorozat túl van több mint 800 epizódon és 15 mozifilmen, és generációkat átívelő rajongói tábornak örvend. Gyártójához, a Toei Animation stúdióhoz olyan legendás anime sorozatok kötődnek, mint a Dragon Ball, a Sailor Moon vagy a Digimon.

Szöveg és fotó: KRQ

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 11.13.

Ma Szilvia napja van.

Csodabogarak az M2 Gyerekcsatornán

Új animációs filmsorozat, az Apolló és a csodabogarak érkezik az M2 Gyerekcsatornára november 25-én. Antoon Krings nagysikerű könyvén (eredeti címén D...

  • 2019-11-13 12:46
Milyen élményre vágynak a magyarok?

Vannak emberek, akik egy hétköznap esti családi társasjátékot pont annyira képesek élvezni, mint amekkora élményt másoknak egy baráti társaságban felf...

  • 2019-11-12 11:45
Orosz Cirkusz a Jégen!

December 15-én dupla előadással érkezik hazánkba a BOK Sportcsarnokba a világ első jégcirkusza, hogy egy lenyűgöző jégshow keretében éljük át a legsze...

  • 2019-11-12 09:41
Most igazán örülhetnek a Gorillaz rajongók!

Az 1998-ban alakult Gorillaz igazi rekorder a maga nemében, a brit csapat első lemeze hétmillió példányban kelt el, ezzel a teljesítményével pedig bek...

  • 2019-11-10 16:02
Megint valami új, ami elsőként jelent meg Magyarországon

Magyarországon elsőként az MKB Banknál igényelhető Mastercard World Elite bankkártya. Az új plasztik kifejezetten a magyarországi prémium célcsoportra...

  • 2019-11-10 12:26

hirdetés

Boccherini, Bach, Mozart, Vivaldi és Haydn művei csendülnek fel

A népszerű Zenemánia sorozat bevezetés a zene világába, kötetlen, beszélgetős hangversenyek formájában. Ebben az évadban a zene sokszínűsége a fő téma...

  • 2019-11-10 10:42
A legtöbbet a digitális hirdetésekre költenek Közép- és Kelet-Európában

A gazdasági jólétnek és a digitális fejlődésnek köszönhetően 2018 során a reklámipari kiadások értéke elérte a nettó 13,8 milliárd eurót, vagyis a hir...

  • 2019-11-10 08:55
Ismerjük meg jobban, mi is az a pak-choi?

Sokan keresik, kutatják az új ételeket, az egzotikus hozzávalókat, a trendek pedig mindig feldobnak ilyen újdonságokat, ebbe a kategóriába sorolható a...

  • 2019-11-07 17:04
Éveket fiatalodtak a nyugdíjas négylábúak

A Vigyél Haza Alapítvány legújabb aktivitásában olyan idős kutyákat fiatalítanak meg, akik koruk miatt kifejezetten nehezen találnak otthonra, sokszor...

  • 2019-11-07 15:04
Nettó 4 millió forintból újultak meg iskolai tornatermek

A gádorosi Kisboldogasszony Katolikus Általános Iskola és a Miskolci Herman Ottó Általános Iskola és Alapfokú Művészeti Iskola csatlakozhatott idén a ...

  • 2019-11-07 13:25

Minden cikk

hirdetés

hirdetés