hirdetés

Partnereink

Felkerült a második csillag a franciák mezére

hirdetés

Felkerült a második csillag a franciák mezére

Igencsak hangsúlyosra sikeredett a Nike jelenléte a 2018-as labdarúgó világbajnokságon. Nem csak azért, mert most először volt példa arra, hogy két Nike által szponzorált csapat vett részt a döntőben, de a brand sportolói több különdíjat is hazavihettek a hétvégén.

„Három csapatunk volt a legjobb négy között, majd kettő döntőbe is jutott. Több mint 20 éve vagyunk jelen a futball világában, éppen itt volt az ideje egy Nike döntőnek.” – mondta Elliott Hill, a Nike fogyasztói és piaci szegmensekért felelős elnöke. Az idei világbajnokság 32 csapatából 10 viselt Nike felszerelést Oroszországban. Franciaország pedig fényes győzelmet aratva egy újabb, második csillagot szerzett a mezére. „A mezeken kívül természetesen a játékosainkkal is nagy sikerünk volt. A pályán eltöltött percek több mint 65%-a Nike cipőt viselő sportolókhoz köthető” – tette hozzá Hill.

hirdetés

Az egyik ilyen játékos, Kylian Mbappe, akit a torna legjobb fiatal játékosának választottak és 19 évesen berobbant a legnagyobb sztárok közé – döntőben szerzett gólja jól tükrözte a pályán nyújtott teljesítményét is. A világbajnokság legjobb játékosának járó aranylabdát pedig a horvátok csapatkapitánya, Luka Modric kapta. A világbajnokság egyik legnagyobb sztárja pedig az angol Harry Kane lett, aki hat góljával elnyerte az aranycipőt, amit a torna legjobb góllövőjének ítélnek. Kane góljaival hozzájárult a Nike cipőben játszó focisták által összesen szerzett 100 gólhoz is. Az idei bajnokságon az új Nike Mercurial 360-ban több gólt lőttek, mint bármely más cipőben összesen – szám szerint 66-ot.

A Nike körüli nyüzsgés már a torna előtt megkezdődött, amikor bemutatták a világbajnokságon résztvevő csapatok új mezeit. A nigériai kollekció az egész világ figyelmét magára vonta és hazai mezük azonnal ikonikussá vált, míg Angliában a labdarúgó szövetség retró edzőfelsője vált szurkolók százezreinek kedvencévé. Az Oroszországban játszott négy hét alatt a Nike Believe kampánya olyan sztárok történetét mutatta be közelebbről a rajongóknak, mint Cristiano Ronaldo, Neymar Jr. és még sokan mások. A kampányfilmek több mint 100 milliós nézettséget generáltak. Ezek, a pályán kívüli mezek különkiadásai és a Moszkvában felépített Nike pavilon egy igazán különleges hangulatot teremtett a játéknak a pályán kívülre is.

Szöveg, fotó: Red Lemon Media

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 12.08.

Ma Mária napja van.

Megrendezték a SPAR első Uzsinapját

Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészít...

  • 2019-12-08 17:30
Az anyatejes táplálás is hozzájárulhat a kisgyermekkorban kialakuló tejfehérje-allergia megelőzéséhez

A tejfehérje-allergia egy specifikus; tejet vagy tejszármazékot tartalmazó élelmiszer fogyasztása után jelentkező tünetegyüttes. A tejben található fe...

  • 2019-12-08 14:19
Idén is gyűjti az ajándékokat a Mikulástroli

Ünnepélyes keretek között, Dorosz Dávid főpolgármester-helyettes jelenlétében indult ajándékgyűjtő útjára a Mikulástroli december 5-én, csütörtökön.

  • 2019-12-08 11:35
A vevők örülhetnek a legjobban a lakáspiaci fordulatnak

Kínálati boom várható a jövőben, ugyanis az ingatlan.com mérlege szerint nyár óta 5 ezerrel nőtt az eladó lakások száma a nagyvárosokban.

  • 2019-12-06 17:04
Föld körüli utazásra csábít a Nemzeti Énekkar

Az este az adventi és karácsonyi időszak semmihez sem hasonlítható időszakát járja körül. A legszebb európai karácsonyi dalok (Mária-énekek, kolindák)...

  • 2019-12-06 13:27

hirdetés

Az ország legnagyobb gyerekszobája a Gellértben

December 7-én és 8-án ismét várja az apróságokat és szüleiket a Danubius Hotel Gellért, ami hetedik alkalommal változik Adventi Mesehotellé. Az ország...

  • 2019-12-06 11:54
A Rakuten Viber 9. születésnapja alkalmából megajándékozza felhasználóit

A mára világszerte több mint egymilliárd ember által használt üzenetküldő alkalmazás, a Rakuten Viber örömmel mutatja be az exkluzív ajándékbotot – hi...

  • 2019-12-06 08:21
A tökéletes kenyér saját határainkat feszegeti

Vajda József pékmester egy spirituális gasztroutazásra hív minket A kenyér lelke című kötetével. Receptjei és kalandos történetei a kenyér nyelvére ta...

  • 2019-12-05 15:53
Megyei Prima díjat kapott a Fricska!

Budapesti és Pest megyei Regionális Príma díjat kapott a Fricska Táncegyüttes. A méltatással járó jutalmat saját iskolájuk elindítására fordítják.

  • 2019-12-05 14:03
A felsőlégúti nyavalyák könnyen megkeseríthetik a karácsonyt

Nátha, arcüreggyulladás, orrmandulagyulladás, torokmandulagyulladás, középfülgyulladás akut és krónikus formában. Betegségek, melyek leginkább megnehe...

  • 2019-12-05 12:16

Minden cikk

hirdetés

hirdetés