hirdetés

Partnereink

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

hirdetés

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított. Hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére, újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.

Az O’Neill márka Jack O’Neill szörfös nevéhez kötődik, aki a Csendes-óceán partján álmodta meg az első darabokat. Jack varrásmentes board shortjaival, vízhatlan és innovatív sport ruházatával már a kezdetektől az élvonalat erősítette, és Tenger Odüsszeia missziójával 1996-ban a gyermekek számára hirdetett edukációs programot az élővilág és a tengerek fontosságának megismertetésére. Mára azonban a szörfösök kedvenc partjai és vizei olyan veszélynek lettek kitéve a világ óceánjain lebegő, több mint 8 millió tonna műanyag szemétnek köszönhetően, hogy a márka úgy érzte, igazi felelősségvállalásra van szükség részükről is.

hirdetés

Indul az óceáni misszió

Az O’Neill Blue – Óceáni misszió keretin belül olyan újrahasznosított ruhákat vásárolhatunk, amelyeket bionikus, azaz tengerparti műanyag hulladékból készült szállal varrtak. Mindezt annak reményében is, hogy az évi 1 millió madár és több mint 100 ezer tengeri emlős, akik a szennyezések miatt elpusztulnak, megmenekülhessenek.

Az első O’Neill Blue tavaszi kollekció board és walk shortokat, valamint pólókat tartalmaz, melyek 200 000 műanyag üveggel kevesebb szemetet jelentenek a világ tengerpartjai számára. A program megálmodói azt remélik, hogy nem csak ennyivel járulhatnak hozzá az óceánok tisztaságához, hanem missziójuk inspiráció lesz vásárlóik számára is egy környezettudatosabb életre és az óceánok tisztaságának megőrzésére.  A kezdeményezés és a bionikus szállal átszőtt ruhák  mellett többek között olyan nevek is letették a voksukat, mint Tai Graham, világhírű szörfös és az O’Neill márka egyik nagykövete. Bár Magyarországon az óceánjáró szörfösök száma viszonylag alacsony, azonban a környezettudatos élet, a tengerek, óceánok megmentése mindenki közös érdeke és felelőssége. 

Magyarország is kiveszi a részét

Szabó Kimmel Tamás, az O’Neill Blue kampány hazai arca érdekes és figyelemfelkeltő kísérletbe kezdett.  Tamás célja és feladata, hogy 10 napon keresztül eldobható műanyagok nélkül élje mindennapjait, példát és irányt mutatva ezzel mindenki számára, egy környezettudatosabb és kevésbé szennyező életvitel kialakításáért. A kísérletet egy videónapló rögzíti, bemutatva, hogy lehet-e, és ha igen hogyan, műanyag nélkül élni a mindennapokat. Úgy tűnik, nem könnyű…

Szöveg, fotók: Arvalicom

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 11.19.

Ma Erzsébet napja van.

Vastag Csaba szívbemarkoló üzenetet küldött elhunyt bálványának!

Vastag Csaba lassan két évtizede van a zenei pályán, és szűk tíz éve már annak, hogy az egyik hazai tehetségkutatóban meghódította az egész országot. ...

  • 2018-11-19 08:28
A cukorbeteg gyerekek és fiatalok támogatására gyűjt idén az MTVA

A cukorbeteg gyerekek és fiatalok támogatására, táboroztatásának segítésére gyűjt idén a közmédia Jónak lenni jó! című adománygyűjtő műsora december 1...

  • 2018-11-15 14:25
Így változik Meghan Markle étrendje a terhesség alatt

Mivel úton van a következő royal baba, Meghannek még jobban oda kell figyelnie arra, hogy mikor mit eszik. Nem csoda, hogy Erzsébet királynő és az egé...

  • 2018-11-15 13:40
Informatikusok és mérnökök akarnak lenni a mai középiskolások

Keresett, jól fizető szakmának tartják a középiskolások a mérnöki hivatást, és minden negyedik megkérdezett közülük el is tudja képzelni magát ezen a ...

  • 2018-11-15 09:54
Gyerekek vették át az irányítást a tűzoltóságon

Néhány órára gyerekek vették át a II. kerületi tűzoltó laktanya irányítását, ők adták a parancsnokot, a híradós ügyeletet és a riasztásra is kis lángl...

  • 2018-11-15 08:25

hirdetés

Íme a Playboy 2018-as szuperhős csapata

Negyedik alkalommal indítja el nagyszabású jótékonysági kampányát Magyarország emblematikus férfi életmódmagazinja. A Playboy Hero célja, hogy olyan p...

  • 2018-11-14 22:26
Szuperkoncert Sting Shaggy, vendégzenekar Punnany Massif

A Szerencsejáték Zrt., mint a hazai kulturális élet elkötelezett támogatója, november 24-én Budapesten, a Hősök terén este 18:00 órától nagyszabású, i...

  • 2018-11-14 21:10
Különleges megoldás az elvándorlás megállítására

Magyarországról globális cégnél nemzetközi fizetés mellett távmunka? Sokak álma lenne. De ma már nem csak álom. Havi kétmilliós álombérek mellett hama...

  • 2018-11-14 17:40
3 tipp, ami megkönnyíti a visszatérést a munkába kisgyerekes anyáknak

A szülést követő időszak után nem könnyű visszatérni a munka világába: a babával szoros együttlétben töltött hónapok után új időrendhez, más típusú el...

  • 2018-11-14 15:28
10 éve robbant ki a válság – Meddig emelkedhetnek még a lakásárak?

A gazdaság minden részét, így az ingatlanpiacot is komolyan érintő válság tízéves évfordulója és a 2014 óta tartó lakáspiaci élénkülés miatt egyre töb...

  • 2018-11-14 13:05

Minden cikk

hirdetés

hirdetés