hirdetés

Partnereink

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

hirdetés

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított. Hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére, újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.

Az O’Neill márka Jack O’Neill szörfös nevéhez kötődik, aki a Csendes-óceán partján álmodta meg az első darabokat. Jack varrásmentes board shortjaival, vízhatlan és innovatív sport ruházatával már a kezdetektől az élvonalat erősítette, és Tenger Odüsszeia missziójával 1996-ban a gyermekek számára hirdetett edukációs programot az élővilág és a tengerek fontosságának megismertetésére. Mára azonban a szörfösök kedvenc partjai és vizei olyan veszélynek lettek kitéve a világ óceánjain lebegő, több mint 8 millió tonna műanyag szemétnek köszönhetően, hogy a márka úgy érzte, igazi felelősségvállalásra van szükség részükről is.

Indul az óceáni misszió

Az O’Neill Blue – Óceáni misszió keretin belül olyan újrahasznosított ruhákat vásárolhatunk, amelyeket bionikus, azaz tengerparti műanyag hulladékból készült szállal varrtak. Mindezt annak reményében is, hogy az évi 1 millió madár és több mint 100 ezer tengeri emlős, akik a szennyezések miatt elpusztulnak, megmenekülhessenek.

Az első O’Neill Blue tavaszi kollekció board és walk shortokat, valamint pólókat tartalmaz, melyek 200 000 műanyag üveggel kevesebb szemetet jelentenek a világ tengerpartjai számára. A program megálmodói azt remélik, hogy nem csak ennyivel járulhatnak hozzá az óceánok tisztaságához, hanem missziójuk inspiráció lesz vásárlóik számára is egy környezettudatosabb életre és az óceánok tisztaságának megőrzésére.  A kezdeményezés és a bionikus szállal átszőtt ruhák  mellett többek között olyan nevek is letették a voksukat, mint Tai Graham, világhírű szörfös és az O’Neill márka egyik nagykövete. Bár Magyarországon az óceánjáró szörfösök száma viszonylag alacsony, azonban a környezettudatos élet, a tengerek, óceánok megmentése mindenki közös érdeke és felelőssége. 

Magyarország is kiveszi a részét

Szabó Kimmel Tamás, az O’Neill Blue kampány hazai arca érdekes és figyelemfelkeltő kísérletbe kezdett.  Tamás célja és feladata, hogy 10 napon keresztül eldobható műanyagok nélkül élje mindennapjait, példát és irányt mutatva ezzel mindenki számára, egy környezettudatosabb és kevésbé szennyező életvitel kialakításáért. A kísérletet egy videónapló rögzíti, bemutatva, hogy lehet-e, és ha igen hogyan, műanyag nélkül élni a mindennapokat. Úgy tűnik, nem könnyű…

Szöveg, fotók: Arvalicom

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 05.26.

Ma Evelin, Fülöp napja van.

Gluténmentes termékeket fejleszt a SPAR

Hosszú távra tervezi az együttműködését a Lisztérzékenyek Érdekképviseletének Országos Egyesülete (LÉOE) és a SPAR Magyarország, melynek keretében haz...

  • 2018-05-23 13:58
Varázsfonalakkal fiatalodhatunk

Ugye nagyszerű lenne, ha egy tündér arckontúrjainkat mesebeli varázsfonalakkal húzná vissza a régi helyükre? Ha arcvonásainkat villámgyorsan és fájdal...

  • 2018-05-23 10:07
Falszínek itthon és a nagyvilágban

A Poli-Farbe festékgyár piaci ismeretei alapján 2018/2019-ben számos olyan nemzetközi trend figyelhető meg, amelyek a falfestésre is nagyban kihatnak.

  • 2018-05-23 07:49
Camila Cabello londoni koncertjére repít az MTV!

Camila Cabello június 12-én Londonban tart nagykoncertet, napra pontosan öt hónappal első szólólemeze, a Camila debütálása után. A magyar MTV és Sony ...

  • 2018-05-22 21:02
Szárnyakat kap az ikonikus Rubik kocka

Vakmerő extrém sportokat követően legendás magyar logikai játék mellé áll a Red Bull. A világszerte ismert energiaital márka ezúttal a Rubik kockának ...

  • 2018-05-22 20:26

hirdetés

Gerbeaud 160 – hagyomány és innováció

Idén ünnepli 160. születésnapját a hazai kávéházkultúra legismertebb reprezentánsa és a modern cukrászművészet nagy innovátora, a Gerbeaud. Az ünnepr...

  • 2018-05-22 16:54
A jó humor teszi igazán emlékezetessé a filmeket?

A Mastercard a cannes-i filmfesztivál hivatalos partnereként végzett kutatást, melyből kiderül: a magyarok a két főszereplő találkozását szeretik a le...

  • 2018-05-22 15:47
Simább dekoltázs feltöltéssel

A nyári szezon spagetti pántos ruháiban vagy a kivágott felsőkben dekoltázsunk megkerülhetetlenül a pillantások kereszttüzébe kerül.

  • 2018-05-21 17:54
Falfestés színnel, lélekkel

Fagylaltszínekkel, a Szalmarózsa stílusos eleganciájával, a különböző árnyalatok játékos eklektikájával és a kreatív önkifejezés lehetőségével köszönt...

  • 2018-05-21 15:26
Köszönésben és mosolygásban világszínvonalon állnak a magyar eladók

Világszínvonalon teljesítenek a magyar eladók és a kormányhivatalokban dolgozók a köszönés tekintetében. A Föld ötven országára kiterjedő felmérésben ...

  • 2018-05-21 12:15

Minden cikk

hirdetés

hirdetés