hirdetés

Partnereink

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

hirdetés

Óceánból kihalászott palackokat használt fel az O’Neill legújabb kollekciójához

O’Neill Blue néven fut az a szervezett óceánmentő misszió, amit a legendás szörf márka, az O’Neill indított. Hogy ráirányítsák a figyelmet az óceán szennyezettségére, újrahasznosított, a vízből kihalászott műanyag tárgyakat használtak speciális kollekciójuk elkészítéséhez.

Az O’Neill márka Jack O’Neill szörfös nevéhez kötődik, aki a Csendes-óceán partján álmodta meg az első darabokat. Jack varrásmentes board shortjaival, vízhatlan és innovatív sport ruházatával már a kezdetektől az élvonalat erősítette, és Tenger Odüsszeia missziójával 1996-ban a gyermekek számára hirdetett edukációs programot az élővilág és a tengerek fontosságának megismertetésére. Mára azonban a szörfösök kedvenc partjai és vizei olyan veszélynek lettek kitéve a világ óceánjain lebegő, több mint 8 millió tonna műanyag szemétnek köszönhetően, hogy a márka úgy érzte, igazi felelősségvállalásra van szükség részükről is.

Indul az óceáni misszió

Az O’Neill Blue – Óceáni misszió keretin belül olyan újrahasznosított ruhákat vásárolhatunk, amelyeket bionikus, azaz tengerparti műanyag hulladékból készült szállal varrtak. Mindezt annak reményében is, hogy az évi 1 millió madár és több mint 100 ezer tengeri emlős, akik a szennyezések miatt elpusztulnak, megmenekülhessenek.

Az első O’Neill Blue tavaszi kollekció board és walk shortokat, valamint pólókat tartalmaz, melyek 200 000 műanyag üveggel kevesebb szemetet jelentenek a világ tengerpartjai számára. A program megálmodói azt remélik, hogy nem csak ennyivel járulhatnak hozzá az óceánok tisztaságához, hanem missziójuk inspiráció lesz vásárlóik számára is egy környezettudatosabb életre és az óceánok tisztaságának megőrzésére.  A kezdeményezés és a bionikus szállal átszőtt ruhák  mellett többek között olyan nevek is letették a voksukat, mint Tai Graham, világhírű szörfös és az O’Neill márka egyik nagykövete. Bár Magyarországon az óceánjáró szörfösök száma viszonylag alacsony, azonban a környezettudatos élet, a tengerek, óceánok megmentése mindenki közös érdeke és felelőssége. 

Magyarország is kiveszi a részét

Szabó Kimmel Tamás, az O’Neill Blue kampány hazai arca érdekes és figyelemfelkeltő kísérletbe kezdett.  Tamás célja és feladata, hogy 10 napon keresztül eldobható műanyagok nélkül élje mindennapjait, példát és irányt mutatva ezzel mindenki számára, egy környezettudatosabb és kevésbé szennyező életvitel kialakításáért. A kísérletet egy videónapló rögzíti, bemutatva, hogy lehet-e, és ha igen hogyan, műanyag nélkül élni a mindennapokat. Úgy tűnik, nem könnyű…

Szöveg, fotók: Arvalicom

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 02.18.

Ma Bernadett napja van.

Készítsünk karneváli koktélokat!

Hivatalosan is elindulhat a visszaszámlálás, hiszen itt a farsangi időszak, ami nem jelent mást, mint hogy méltó módon mondjunk búcsút a téli szürkesé...

  • 2018-02-12 19:15
Látványos trutyi-zuhatagok várhatók

Világszerte hódít a slime. A gyerekek körében most a legtrendibb játék a ragacsos-nyúlós trutyi, mely tetszés szerint alakítható, lehet átlátszó, csil...

  • 2018-02-12 16:25
Álommunkahelyek: ezek voltak a legjobb irodák

Átadták Az Év Irodája Verseny díjait, 18 kategóriában választottak győzteseket. Elismerésben részesült például egy volt gőzmalomnak és egy villamosrem...

  • 2018-02-12 14:09
Kétmillió forint szervezetek támogatására

A JOY Tündér ismét szárnyalt, a népszerű női magazin kiadója, a Marquard Media és a lapok árushelyi forgalmazását végző Lapker Zrt. minden egyes elado...

  • 2018-02-12 10:54
Szívmelengető adomány a hideg téli napokra

A Borsod-Abaúj-Zemplén Megyei Gyermekvédelmi Központ és Területi Gyermekvédelmi Szakszolgálat kampányt indított, hogy szebbé tegyék a Gyermekváros szo...

  • 2018-02-12 09:00

hirdetés

Inspiráló magyar nőkkel kampányol az ELLE

Folytatódik az ELLE magazin #többnőt kampánya: a következő hónapokban világsztárok helyett olyan magyar nőkkel találkozhatunk a címlapokon, akik saját...

  • 2018-02-11 21:56
Ez Király Viktor véleménye A Dalról

Csütörtök délután a Sláger TV Híradó egyik vendége Király Viktor volt. A népszerű énekes többek között arról is beszélt, hogyan igyekszik egyensúlyt t...

  • 2018-02-11 19:50
Hogyan lesz kirobbanó az energiád?

Ha azt hitted, hogy a hatékony izomépítés csak abból áll, hogy nekigyürkőzöl a vasaknak, akkor figyelmen kívül hagytál valami nagyon fontosat: az amin...

  • 2018-02-11 17:19
Pokorny Lia elfoglalta az NLCafé Facebookját!

Magyarországon először a médiacég próbálta ki a tengeren túlon már bevett social media takeovert. A rendhagyó kampány keretében Pokorny Lia színésznő ...

  • 2018-02-11 15:53
Még lehet pályázni az AranyCORE zenebajnokságra

A közmédia szervezésében az Arany-emlékév jóvoltából még tavaly novemberben elindult az AranyCORE zenebajnokság. A megzenésített Arany János verseket ...

  • 2018-02-11 12:21

Minden cikk

hirdetés

hirdetés