hirdetés

Partnereink

Skechers Energy feat. Anna Amélie Lines

hirdetés

Skechers Energy feat. Anna Amélie Lines

Oláh Anna igazi kreatív közegben nőtt fel: édesanyja festő-, apukája ötvösművész, a testvére pedig formatervezőnek tanul.  Mivel a szülei hagyták, hogy azt csinálja, amihez kedve van, Anna a Moholy-Nagy Művészeti Egyetem textil- és bőrszakára jelentkezett és 2010-ben el is végezte azt.

Egy évvel később megalapította a saját márkáját, az Anna Amélie-t. „Anyukám bőrdíszműves is, és csodálatos táskákat készített. Imádtam a műhelyünkben lenni, nagy hatással volt rám az a milliő. A táska a divatipar jolly jokere. Azért is fantasztikus, mert mindenkinek szól, és könnyen feldobhatjuk vele a hétköznapi viseletet, vagy akár egy egyszerű ruhát is.” – mesélte Anna, akinek egyedi táskái már a kezdetekben is hatalmas sikert arattak. De nem csak a különleges modelljei, hanem a grafikái is, pedig eredetileg csak hobbiból rajzolt. „Ez egyfajta terápiás foglalkozást jelentett és jelent számomra. Amikor mérges vagy boldog vagyok, azt érzem, hogy le kell ülnöm alkotni. 2017-ben aztán létrehoztam egy Instagram oldalt, amire elkezdtem feltenni a munkáimat és én magam csodálkoztam a legjobban, hogy mennyi megkeresést kaptam. Így szépen lassan elkezdtem ezzel is komolyabban foglalkozni és megszületett az Anna Amélie Lines. Tehát már nem csak táskákat készítek, hanem rajzolok is – akár hatalmas falakra-, vagy épp most cipőkre, emellett workshopjaim is vannak.”

hirdetés

 Mivel Anna vonalvezetése és rajzai valóban nagyon egyediek, a Skechers is felfigyelt a tehetséges dizájnerre. Anna nagyon örült, hogy a népszerű cipőmárka megkereste és együtt dolgozhat velük. Szerinte egyszerűen csodálatos ez az együttműködés, a márka modelljei pedig szuperkényelmesek.  Mindezt saját tapasztalatból is mondja, hiszen hosszú órákat szokott állni a tervezőasztala mellett. „Hatalmas rajongója lettem a Skechersnek! Örök szerelem.” – jelentette ki határozottan Anna, aki a Skechers exkluzív rendezvényén varázsolta az Energy Sneakereket még egyedibbé a rajzaival. „Soha nem csinálok vázlatot. Az eseményen is mindenkivel beszélgettem kicsit, hogy ki mit szeretne a cipőjére és egy közös gondolatmeneten elindulva készítettem el a grafikáimat. Ahhoz, hogy jól sikerüljön egy munka, bizalom kell. Az együttes ötletelgetésből nagyon jó dolgok születhetnek, legyen szó egy cipőről vagy egy óriási falról.”

Forrás: KRQ

Fotó: Joy.hu

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 07.09.

Ma Lukrécia napja van.

Komárnoban folytatódik a FEBO Fesztivál!

Fesztivál határok nélkül szlogennel tavasszal útjára indult ingyenes eseménysorozat a kényszerpihenőt követően július 9-én a szlovákiai Komárnoban fol...

  • 2020-07-07 12:08
A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást

A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást: 1000 forintos kuponnal kárpótolja vásárlóit, ha mégis későn érkezne meg a rendelés.

  • 2020-07-07 08:54
Grillezett pizza? Fördős Zé gasztrotippjei a tuti kerti partyhoz

A nyár szó hallatán sok minden eszünkbe jut: strand, kánikula, jeges italok és persze a grillezés. Most, hogy végre kiszabadultunk a négy fal közül, t...

  • 2020-07-07 07:34
Évente több mint 2500 csecsemőt hordanak ki külföldi szülők számára az ukrán béranyák

Több száz csecsemő várakozik külföldi szüleire Ukrajnában. A babákat béranyák hozták világra, és a járvány miatt korlátozások következtében egyelőre ő...

  • 2020-07-05 18:02
Magyarország lélegeztetőgép-nagyhatalom

Huszonkét vizsgált, eltérő fejlettségű ország átlagában 26 lélegeztetőgép jut 100 ezer lakosra. A legtöbb az Egyesült Államokban: 54. De csak majdnem ...

  • 2020-07-05 15:25

hirdetés

Tarol a paradicsom és az eper

A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a...

  • 2020-07-05 14:17
Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközök...

  • 2020-07-05 12:33
Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái.

  • 2020-07-05 10:57
A vevők és eladók közti növekvő szakadék miatt csökkenhetnek a lakásárak

A vásárlási szándék látványos erősödése ellenére nem születik több adásvétel, mert az eladók nem alkalmazkodtak a piaci trendhez, azaz a vásárlóerőhöz...

  • 2020-07-05 09:48
A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a nö...

  • 2020-06-30 18:23

Minden cikk

hirdetés

hirdetés