hirdetés

Partnereink

Új formában tér vissza a Skechers Energy

hirdetés

Új formában tér vissza a Skechers Energy

A Skechers különleges kollekcióval emlékezik meg az Energy modell két évtizeddel ezelőtti berobbanásáról, amely egyben a chunky sneaker trend világhódító útjának kezdetét jelentette.

A Skechers 20 évvel ezelőtt, 1999-ben mutatta be a világnak mára már ikonikussá vált Skechers Energy modelljét. A cipő különleges, teljesen egyedi formájával, amely nem hasonlított semmi másra a cipőboltok polcain, nagyon hamar lelkes rajongótáborra tett szert, és a mai napig több mint 100 millió pár kelt el belőle ‒ beleszámítva a férfi és női modelleket. Ám az Energy sikere csupán a kezdet volt: neki köszönhetően indult el az azóta is töretlenül népszerű, napjainkban pedig újult erővel hódító chunky sneaker trend. A Skechers most exkluzív kollekcióval ünnepli az évfordulót, hű maradva az eredeti modell lehengerlő stílusához.

hirdetés

A 90-es évek inspirálta kollekció három különböző, limitált színösszeállításban lesz elérhető, amely egyben visszautalás a kultikus Energy korszakban megvalósult „It’s the S” reklámkampányra. A népszerű forma első visszatérte pedig csak a kezdet, a Skechers ugyanis az év folyamán további színösszeállításokkal örvendezteti meg az Energy-rajongókat.

„Amikor visszatekintünk a Skechers megalapítása óta eltelt 27 év során kiadott több ezer modellre, az Energy az, amely leginkább kiemelkedik, mint a márkánkat meghatározó darab” ‒ mondta Michael Greenberg, a vállalat elnöke. ‒ „Britney Spears-szel az oldalunkon, aki a Skechers Energy arca volt, ez volt az első nagy, globális sikerünk, amely ránk irányította a világ figyelmét. Nagyon örülünk neki, hogy a divatrajongók és influencerek körében ismét tombol a chunky sneaker trend, és az emberek a legtöbbet hozzák ki a stílusból! Ennek köszönhető a Skechers D’Lites kollekcióink kirobbanó sikere is! Ez a különleges évforduló pedig tökéletes alkalom, hogy visszavigyük a Skechers rajongókat oda, ahonnan az egész elkezdődött.”

Miután a Skechers 20 évvel ezelőtt a chunky sneaker trend úttörője lett, Skechers Energy és Stamina modelljei bemutatásával, a vállalat továbbfejlesztette a stílust, és 2007-ben megjelentette első D’lites kollekcióját: az eredeti forma légiesebb változatát. Bár a kollekció mindig is stabil és hűséges vásárlói bázisnak örvendett világszerte, az utóbbi két évben Ázsiában egyenesen az egekbe szökött a népszerűsége: a kontinensen trendformáló, ikonikus fazonként tartják számon, Szöulban, Shanghaiban és Hong Kong-ban pedig rendszerint kígyózó sorok várják az új modellek megérkezését. A vállalat 2017-ben, 10 évvel az első sorozat bemutatkozása után újabb, még légiesebb D’Lites kollekcióval rukkolt elő, nem sokkal ezelőtt pedig bemutatta a D’Lites 3.0-át, amely elődeinek egy modernebb, jóval „chunky-bb” változata. A Skechers-rajongók legközelebb az ugyancsak 20 éves Skechers Stamina visszatértének örülhetnek.

Forrás: KRQ

 

 

 

 

 

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 07.09.

Ma Lukrécia napja van.

Komárnoban folytatódik a FEBO Fesztivál!

Fesztivál határok nélkül szlogennel tavasszal útjára indult ingyenes eseménysorozat a kényszerpihenőt követően július 9-én a szlovákiai Komárnoban fol...

  • 2020-07-07 12:08
A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást

A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást: 1000 forintos kuponnal kárpótolja vásárlóit, ha mégis későn érkezne meg a rendelés.

  • 2020-07-07 08:54
Grillezett pizza? Fördős Zé gasztrotippjei a tuti kerti partyhoz

A nyár szó hallatán sok minden eszünkbe jut: strand, kánikula, jeges italok és persze a grillezés. Most, hogy végre kiszabadultunk a négy fal közül, t...

  • 2020-07-07 07:34
Évente több mint 2500 csecsemőt hordanak ki külföldi szülők számára az ukrán béranyák

Több száz csecsemő várakozik külföldi szüleire Ukrajnában. A babákat béranyák hozták világra, és a járvány miatt korlátozások következtében egyelőre ő...

  • 2020-07-05 18:02
Magyarország lélegeztetőgép-nagyhatalom

Huszonkét vizsgált, eltérő fejlettségű ország átlagában 26 lélegeztetőgép jut 100 ezer lakosra. A legtöbb az Egyesült Államokban: 54. De csak majdnem ...

  • 2020-07-05 15:25

hirdetés

Tarol a paradicsom és az eper

A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a...

  • 2020-07-05 14:17
Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközök...

  • 2020-07-05 12:33
Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái.

  • 2020-07-05 10:57
A vevők és eladók közti növekvő szakadék miatt csökkenhetnek a lakásárak

A vásárlási szándék látványos erősödése ellenére nem születik több adásvétel, mert az eladók nem alkalmazkodtak a piaci trendhez, azaz a vásárlóerőhöz...

  • 2020-07-05 09:48
A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a nö...

  • 2020-06-30 18:23

Minden cikk

hirdetés

hirdetés