Partnereink

Gyengült a plázák népszerűsége

Gyengült a plázák népszerűsége

Az elmúlt évtizedben 30 százalékkal csökkent az a forgalom, amelyet a középiskolások generáltak a plázákban, ezért egyre több bevásárlóközpont kénytelen bezárni – derül ki a Quartz, egy 7500 tizenévesen végzett amerikai felmérése alapján.

Az amerikai fiatalok szerint már nem annyira menő a plázákban lógni, a vásárlás nem tartozik a kedvenc időtöltések közé. Helyette inkább beülnek egy étterembe, kávéznak, beszélgetnek, minőségi időt töltenek a barátaikkal.

A felmérésből kiderül, hogy ezek a fiatalok a hagyományos vásárlás helyett gyakrabban rendelnek online. Ami amellett, hogy kényelmes megoldás, számos más, pozitív előnnyel bír – adta hírül az Nlcafé.hu.

Ez a tendencia hazánkat is elérte. A tavalyi évben végzett felmérések adatai alapján elmondható, hogy a webshopoknak egyre több új, huszonéves regisztrált vásárlója van.

„2016 második félévében közel 70 ezer új regisztrált vásárlónk lett a 18-24 éves korosztályból – mondta Gerhát-Molnár Irina a Brands.hu ügyvezető igazgatója – érezhető, hogy egyre több fiatal választja az online vásárlást a hagyományos vásárlás helyett. Ez érthető is, hiszen az internetes vásárlás számos előnnyel jár. A fiatal nem költ többet, mint amennyit eltervezett - nincs hamburger, süti, kávé, váratlan költés - nem kell azonnal fizetni, (ráér napokkal később, amikor megérkezik a csomag), összehasonlíthatja a vásárlás pillanatában az árakat más webshopokkal, így számára a „legmegfelelőbb” helyen vásárolhat. A plázák szinte teljes kínálata fent van weben is, hiszen a legtöbb márkának önálló webshopja van, illetve ott vannak azok a fashion webáruházak is, - mint pl. a Brands.hu – amelyek egyszerre akár 100 márka kínálatát tartják” – tette hozzá a szakember.

Szöveg: Emerald PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 06.28.

Ma Levente, Irén napja van.

Red Bull Air Race: Budapesten dől majd el a holtverseny

Július 1-2-án, immáron tizedik alkalommal tér vissza Budapestre a Red Bull Air Race versenysorozat. A jövő hétvégén igazán kiélezett versenyre számíth...

  • 2017-06-25 17:53
5+1 működő szülői intelem fesztiválokra

Minden szülő életében elérkezik az idő, amikor el kell engednie a gyermekét az első fesztiváljára, vagy legalább gólyatáborba. A „vigyázz magadra!” és...

  • 2017-06-25 13:49
Citrus, a nyár legmenőbb illata

Ha beköszönt a nyár, ugrásszerűen megnő a limonádéfogyasztás. Előszeretettel kortyolgatunk bodzás, levendulás, epres, málnás frissítőt, de azért a slá...

  • 2017-06-25 11:03
Először jön Magyarországra a Foster The People

Ugye neked is egyből beindul a lábad, ha felcsendül egy buliban a Pumped Up Kicks? Ha igen, akkor neked is ott a helyed július 4-én a Budapest Parkban...

  • 2017-06-24 19:35
Amit eddig nem mondtak a glutén bevezetéséről

A hozzátáplálásról sokszor, sok helyen olvashatunk. Nemsokára pedig útjára indul Előke címmel egy olyan konferencia-sorozat is, amely kitűnő szakértők...

  • 2017-06-24 17:11

hirdetés

A yesyes a VIVA júniusi kedvence

Két pimaszul fiatal zenész, akik az elektronikus popzenei alapokat mesterien ötvözik az élőzene szépségével. A tehetségkutatókból ismert harmonikás-én...

  • 2017-06-20 10:50
Mario Vargas Llosa: Öt sarok

Öt sarok címmel adta ki a Nobel-díjas perui szerző, Mario Vargas Llosa új regényét az Európa Könyvkiadó. Az eredeti nyelven 2016-ban megjelent kötetbe...

  • 2017-06-19 21:46
Sokszínű Babilon

A Thievery Corporation egy saját zenei világot teremtett, melynek kiindulópontja a brazil bossa nova volt, mára azonban elektronikus zenei világukba a...

  • 2017-06-19 19:57
Védjük meg a bolygónk!

Tripsánszki Dávid, Tripo kortárs festőművész, gyerekkora óta hivatásának érzi a rajzot, a festészetet. Nem iskolában tanulta a művészetet, autodidakta...

  • 2017-06-19 18:40
Divatikonok az Európa Könyvkiadónál

Az idei év első felében két ikonikus divattervezőről jelentetett meg életrajzi kötetet az Európa Könyvkiadó. Yves Saint Laurent-ről Laurence Benaïm ír...

  • 2017-06-19 17:23

Minden cikk

hirdetés

Likeolj minket

hirdetés