hirdetés

Partnereink

3 tipp a jó ingatlanhirdetéshez

hirdetés

3 tipp a jó ingatlanhirdetéshez

Pörög a magyarországi ingatlanpiac, úgy tűnik, hogy nagy a kereslet, de sokan mégis hónapokig, évekig hiába hirdetik ingatlanjukat.

Ben-Ezra Orran, a Central Home ingatlanközvetítő hálózat vezetője foglalja össze, hogy szakértői szemmel milyen a jó ingatlanhirdetés, melyek azok a csapdák, amelyeket érdemes elkerülni ahhoz, hogy rövid idő alatt sikeres üzlet köttessen, mely mindkét fél megelégedésére zárul.

hirdetés

Találjuk meg a megfelelő hirdetési csatornát!

Többnyire mindenki az online lehetőségekben gondolkodik, hiszen így 0-24-ben elérhető a hirdetés, olcsóbb eszköz, emiatt sok ember használja. Bár jegyezzük meg, hogy a legtöbb releváns oldalon a részletes, például fényképes megjelenítéshez már fizetnünk is kell valamennyit. Ha nem kiemelt a hirdetésünk, ezt hátrébb sorolja a kereső. Az ingatlanközvetítő hálózatok általában csomag-előfizetést használnak, így náluk többnyire jobb helyre kerül a hirdetés, illetve a saját honlapjukon, hirdetési felületeiken is meg tudják jeleníteni azt. Ha privát személyként hirdet valaki, első lépés mindenképpen, hogy nézzen körül, van-e hasonló ingatlan, azt milyen módon hirdetik, hasonlítsuk össze a paramétereket, így tippet, ötletet nyerhetünk az árképzéshez is. Ebben azért mindenképpen érdemes szakértői segítséget is igénybe venni, hiszen az ingatlanközvetítők nem csak a hirdetések áraival, hanem a megköttetett ügyletekkel is tisztában vannak, így segítenek abban, hogy ne legyen kint egy hirdetés túl sokáig irreális áron.

Legyünk precízek, pontosak!

A hirdetés szövegében semmiképpen se ejtsünk helyesírási hibát, és inkább többször ellenőrizzünk le minden fontos részletet, akár a négyzetmétert, akár a közös költség összegét, de leginkább magát a telefonos elérhetőséget. Aktiváláskor győződjünk meg róla, hogy a hirdetés már valóban él, ezt egy külön ablakban nézhetjük meg, és igyekezzünk rendszeresen ellenőrizni azt is, hogy látogatják-e, kattintják-e a hirdetésünket. Ha nem, módosítsunk, szövegen, fotón, kiemelésen, lehet, hogy nem lett elég figyelemfelhívó az ajánlatunk.

Fotó, fotó, fotó!

Az első dolog, amire a vevő felfigyel, az ár és a lokáció keresése után minden bizonnyal a kép lesz. Fontos arra is törekedni, hogy a kép minősége megfelelő legyen, és ehhez már egy jó minőségű okostelefon is megfelelő megoldást nyújt. Legalább ennyire lényeges, hogy miről szól a kép. Törekedni kell arra, hogy a helység, amelyik a képen szerepel, rendezett és tiszta legyen, próbáljunk olyan szögből fényképezni, amely a helység legnagyobb előnyeit emeli ki. Semmiképp sem érdemes torzítani, panorámafotót készíteni, különleges effekteket használni, mert az a fő, hogy a lakás önmaga legyen, különben kellemetlenek lesznek a későbbi vevői megtekintések. Ügyeljünk a helyes fényviszonyokra, a napsütés sokat segít a vonzó fotók elkészítésében. Ha a lakás panorámás, érdemes ezt is mellékelni, ha a ház kívülről nagyon rendben van, javasolt esetleg erről is feltenni egy képet. Igyekezzünk minden helységet lefotózni, akár körbejárható sorrendben, a hirdetést böngésző vevőjelöltnek fontos, hogy a feltöltött alaprajzhoz képest nagyjából tudja, hogy mit lát a képen. Az alaprajz elkészítéséhez számos programot használhatunk. Ha ingatlanközvetítővel dolgozunk, akkor egyértelmű, hogy pontosan leméri a helységeket és méretarányos alaprajz készül a hirdetéshez.

Forrás, kép: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 07.16.

Ma Valter napja van.

Több mint 10 millió Casio G-Shock karóra készült tavaly

Rekord mennyiségű, 10 milliónál is több G-Shock karórát gyártott le 2019-ben a nagy múltra visszatekintő Casio. A G-Shock története során első ízben h...

  • 2020-07-15 19:44
Ismerd meg a Raven Otthona kulisszatitkait!

Bevetettük magunkat a Raven otthona stábjának kamerái mögé, hogy meglessük, milyen az élet egy Disney Channel showműsorának forgatásán. Ki a stáb udva...

  • 2020-07-15 18:26
Már a Velencei-tó környékén is elérhető a SPAR online shop házhoz szállítása

„Vállalatunk tavaly indított online shop szolgáltatása egyre növekvő népszerűségnek örvend, ezért folyamatosan bővítjük azon települések körét, ahol a...

  • 2020-07-15 14:31
Orvosi tippek: így nyaraljunk idén is szabadon

Most, hogy berobbant az igazi nyár, és a szállodák is újra megnyitottak, egyre többen terveznek nyaralást. A hazai vendéglátók pedig mindent megteszne...

  • 2020-07-15 12:51
Adománnyal segíti a Szent László kórházban dolgozókat a SodaStream

A SodaStream adományt juttatott el a DPC Centrumkórházhoz tartozó Szent László kórháznak azzal a céllal, hogy segítse a koronavírus járványban fertőzö...

  • 2020-07-14 18:52

hirdetés

Új részleget hoz létre a Continental

A Continental gumiabronccsal foglalkozó üzleti területe már évek óta folyamatos elkötelezettségéről tesz tanúbizonyságot a fenntarthatóságot érintően,...

  • 2020-07-14 15:47
Az életmentés nem állhat meg! Adj vérplazmát!

Most mindenki ott segít, ahol tud. Az életmentés nem állhat meg – a vér és vérkészítmények biztosítása a betegek számára létfontosságú kérdés. Tomán S...

  • 2020-07-14 13:41
Sztárdömping a Czeizel Intézetben

Tóth Gabi, Nagy Adri, Kulcsár Edina és Németh Kristóf is részt vett a Czeizel Intézet postnatal megnyitó eseményén. A sztárszülők mindannyian azt vall...

  • 2020-07-14 11:24
Vitaminital a táborozó gyerekeknek

Három raklapnyi gyermek vitaminitalt adományozott az akasztói R-Water Kft. a Katolikus Karitásznak. Az adomány több mint 3200 palackot jelent, amit a ...

  • 2020-07-14 09:03
Ezekbe nyaralókba menekülnének a vevők az esetleges második hullám elől

Egyre nagyobb az érdeklődés a Tisza-tónál lévő nyaralók iránt, ami nem csoda, mert viszonylag olcsón megszerezhetőek. Az abádszalóki nyaralók négyzetm...

  • 2020-07-10 12:10

Minden cikk

hirdetés

hirdetés