hirdetés

Partnereink

3 tipp a jó ingatlanhirdetéshez

hirdetés

3 tipp a jó ingatlanhirdetéshez

Pörög a magyarországi ingatlanpiac, úgy tűnik, hogy nagy a kereslet, de sokan mégis hónapokig, évekig hiába hirdetik ingatlanjukat.

Ben-Ezra Orran, a Central Home ingatlanközvetítő hálózat vezetője foglalja össze, hogy szakértői szemmel milyen a jó ingatlanhirdetés, melyek azok a csapdák, amelyeket érdemes elkerülni ahhoz, hogy rövid idő alatt sikeres üzlet köttessen, mely mindkét fél megelégedésére zárul.

hirdetés

Találjuk meg a megfelelő hirdetési csatornát!

Többnyire mindenki az online lehetőségekben gondolkodik, hiszen így 0-24-ben elérhető a hirdetés, olcsóbb eszköz, emiatt sok ember használja. Bár jegyezzük meg, hogy a legtöbb releváns oldalon a részletes, például fényképes megjelenítéshez már fizetnünk is kell valamennyit. Ha nem kiemelt a hirdetésünk, ezt hátrébb sorolja a kereső. Az ingatlanközvetítő hálózatok általában csomag-előfizetést használnak, így náluk többnyire jobb helyre kerül a hirdetés, illetve a saját honlapjukon, hirdetési felületeiken is meg tudják jeleníteni azt. Ha privát személyként hirdet valaki, első lépés mindenképpen, hogy nézzen körül, van-e hasonló ingatlan, azt milyen módon hirdetik, hasonlítsuk össze a paramétereket, így tippet, ötletet nyerhetünk az árképzéshez is. Ebben azért mindenképpen érdemes szakértői segítséget is igénybe venni, hiszen az ingatlanközvetítők nem csak a hirdetések áraival, hanem a megköttetett ügyletekkel is tisztában vannak, így segítenek abban, hogy ne legyen kint egy hirdetés túl sokáig irreális áron.

Legyünk precízek, pontosak!

A hirdetés szövegében semmiképpen se ejtsünk helyesírási hibát, és inkább többször ellenőrizzünk le minden fontos részletet, akár a négyzetmétert, akár a közös költség összegét, de leginkább magát a telefonos elérhetőséget. Aktiváláskor győződjünk meg róla, hogy a hirdetés már valóban él, ezt egy külön ablakban nézhetjük meg, és igyekezzünk rendszeresen ellenőrizni azt is, hogy látogatják-e, kattintják-e a hirdetésünket. Ha nem, módosítsunk, szövegen, fotón, kiemelésen, lehet, hogy nem lett elég figyelemfelhívó az ajánlatunk.

Fotó, fotó, fotó!

Az első dolog, amire a vevő felfigyel, az ár és a lokáció keresése után minden bizonnyal a kép lesz. Fontos arra is törekedni, hogy a kép minősége megfelelő legyen, és ehhez már egy jó minőségű okostelefon is megfelelő megoldást nyújt. Legalább ennyire lényeges, hogy miről szól a kép. Törekedni kell arra, hogy a helység, amelyik a képen szerepel, rendezett és tiszta legyen, próbáljunk olyan szögből fényképezni, amely a helység legnagyobb előnyeit emeli ki. Semmiképp sem érdemes torzítani, panorámafotót készíteni, különleges effekteket használni, mert az a fő, hogy a lakás önmaga legyen, különben kellemetlenek lesznek a későbbi vevői megtekintések. Ügyeljünk a helyes fényviszonyokra, a napsütés sokat segít a vonzó fotók elkészítésében. Ha a lakás panorámás, érdemes ezt is mellékelni, ha a ház kívülről nagyon rendben van, javasolt esetleg erről is feltenni egy képet. Igyekezzünk minden helységet lefotózni, akár körbejárható sorrendben, a hirdetést böngésző vevőjelöltnek fontos, hogy a feltöltött alaprajzhoz képest nagyjából tudja, hogy mit lát a képen. Az alaprajz elkészítéséhez számos programot használhatunk. Ha ingatlanközvetítővel dolgozunk, akkor egyértelmű, hogy pontosan leméri a helységeket és méretarányos alaprajz készül a hirdetéshez.

Forrás, kép: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 05.22.

Ma Júlia, Rita napja van.

Inspiráló mély színek, egyedi struktúrák a falfelületeken

Mostantól a lágy pasztell árnyalatok helyett választhatjuk a merész, de otthonos sötétebb árnyalatokat is. Megérkezett a Poli-Farbe Platinum Decor hét...

  • 2019-05-22 20:35
Ismét támadnak az apró vérszívók!

Az enyhe tavaszi napokat a legtöbben arra használják ki, hogy a természetben töltődjenek fel. Ezek a kirándulások azonban nem mindig végződnek felhőtl...

  • 2019-05-22 17:14
Újjászületett a margitszigeti Platán Étterem

A Platán Étterem felújításával befejeződött a főváros legnagyobb gyógy-wellness részlegét és 12 konferenciatermet magába foglaló margitszigeti szállod...

  • 2019-05-22 14:11
Két speciális karórával tiszteleg a TAG Heuer a legendás autóverseny előtt

A vasárnap megrendezésre kerülő legendás Indy 500 autóverseny tiszteletére a TAG Heuer két sportos karórát mutat be, amelyek kialakítását az autós ese...

  • 2019-05-22 13:19
A magyarok több mint 60 százaléka megy idén nyaralni

Idén a magyarok többsége tervez nyaralást, és a külföldi úti célok közül az európai országok, a belföldiek közül pedig a Balaton a legnépszerűbbek – d...

  • 2019-05-22 08:30

hirdetés

Így érdemes sportot választani a kisgyermekeknek

Már akár egy – két évesen is elkezdhetik a szülők a sportolásra szoktatást a gyermekeiknél. Viszont a tapasztalatok azt mutatják, hogy négy éves kortó...

  • 2019-05-21 14:17
A L’Oréal a Viva Tech-en mutatta be a jövő szépségét

A párizsi technológiai világkonferencián mutatta be a L’Oréal a „Határtalan szépség”-et, a Csoport legújabb hangvezérelt, mesterséges intelligenciával...

  • 2019-05-21 11:11
Ezeket az állatbarát szállásokat szerettük legjobban

Közeleg a nyár, sok gazdinak okoz gondot, hogy hová tegye addig a cicáját, kutyáját, amíg ő nyaral. Persze vannak segítőkész rokonok, barátok, akik jó...

  • 2019-05-21 09:00
PLÁZS, a balatoni nyaralás epicentruma

A Nagystrand hatalmas, fehérhomokos partszakaszán elterülő PLÁZS minden nyáron a nyaralás alfája és omegája, hisz' mind programjaiban, mind lehetősége...

  • 2019-05-20 12:13
Siófok a Balaton Sportfővárosa

Évek óta tartó trend, hogy a turizmusban egyre fontosabbá válik az aktív pihenés és a sportolás szerepe. Siófok a balatoni régió legnagyobb települése...

  • 2019-05-20 09:24

Minden cikk

hirdetés

hirdetés