hirdetés

Partnereink

3 tipp a jó ingatlanhirdetéshez

hirdetés

3 tipp a jó ingatlanhirdetéshez

Pörög a magyarországi ingatlanpiac, úgy tűnik, hogy nagy a kereslet, de sokan mégis hónapokig, évekig hiába hirdetik ingatlanjukat.

Ben-Ezra Orran, a Central Home ingatlanközvetítő hálózat vezetője foglalja össze, hogy szakértői szemmel milyen a jó ingatlanhirdetés, melyek azok a csapdák, amelyeket érdemes elkerülni ahhoz, hogy rövid idő alatt sikeres üzlet köttessen, mely mindkét fél megelégedésére zárul.

hirdetés

Találjuk meg a megfelelő hirdetési csatornát!

Többnyire mindenki az online lehetőségekben gondolkodik, hiszen így 0-24-ben elérhető a hirdetés, olcsóbb eszköz, emiatt sok ember használja. Bár jegyezzük meg, hogy a legtöbb releváns oldalon a részletes, például fényképes megjelenítéshez már fizetnünk is kell valamennyit. Ha nem kiemelt a hirdetésünk, ezt hátrébb sorolja a kereső. Az ingatlanközvetítő hálózatok általában csomag-előfizetést használnak, így náluk többnyire jobb helyre kerül a hirdetés, illetve a saját honlapjukon, hirdetési felületeiken is meg tudják jeleníteni azt. Ha privát személyként hirdet valaki, első lépés mindenképpen, hogy nézzen körül, van-e hasonló ingatlan, azt milyen módon hirdetik, hasonlítsuk össze a paramétereket, így tippet, ötletet nyerhetünk az árképzéshez is. Ebben azért mindenképpen érdemes szakértői segítséget is igénybe venni, hiszen az ingatlanközvetítők nem csak a hirdetések áraival, hanem a megköttetett ügyletekkel is tisztában vannak, így segítenek abban, hogy ne legyen kint egy hirdetés túl sokáig irreális áron.

Legyünk precízek, pontosak!

A hirdetés szövegében semmiképpen se ejtsünk helyesírási hibát, és inkább többször ellenőrizzünk le minden fontos részletet, akár a négyzetmétert, akár a közös költség összegét, de leginkább magát a telefonos elérhetőséget. Aktiváláskor győződjünk meg róla, hogy a hirdetés már valóban él, ezt egy külön ablakban nézhetjük meg, és igyekezzünk rendszeresen ellenőrizni azt is, hogy látogatják-e, kattintják-e a hirdetésünket. Ha nem, módosítsunk, szövegen, fotón, kiemelésen, lehet, hogy nem lett elég figyelemfelhívó az ajánlatunk.

Fotó, fotó, fotó!

Az első dolog, amire a vevő felfigyel, az ár és a lokáció keresése után minden bizonnyal a kép lesz. Fontos arra is törekedni, hogy a kép minősége megfelelő legyen, és ehhez már egy jó minőségű okostelefon is megfelelő megoldást nyújt. Legalább ennyire lényeges, hogy miről szól a kép. Törekedni kell arra, hogy a helység, amelyik a képen szerepel, rendezett és tiszta legyen, próbáljunk olyan szögből fényképezni, amely a helység legnagyobb előnyeit emeli ki. Semmiképp sem érdemes torzítani, panorámafotót készíteni, különleges effekteket használni, mert az a fő, hogy a lakás önmaga legyen, különben kellemetlenek lesznek a későbbi vevői megtekintések. Ügyeljünk a helyes fényviszonyokra, a napsütés sokat segít a vonzó fotók elkészítésében. Ha a lakás panorámás, érdemes ezt is mellékelni, ha a ház kívülről nagyon rendben van, javasolt esetleg erről is feltenni egy képet. Igyekezzünk minden helységet lefotózni, akár körbejárható sorrendben, a hirdetést böngésző vevőjelöltnek fontos, hogy a feltöltött alaprajzhoz képest nagyjából tudja, hogy mit lát a képen. Az alaprajz elkészítéséhez számos programot használhatunk. Ha ingatlanközvetítővel dolgozunk, akkor egyértelmű, hogy pontosan leméri a helységeket és méretarányos alaprajz készül a hirdetéshez.

Forrás, kép: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 11.21.

Ma Olivér napja van.

Mi is az a startup paradoxon?

Startup lázban él a világ és Magyarország is, folyamatosan halljuk a híreket új és izgalmas vállalkozásokról, de ha visszatekintünk az elmúlt tíz év s...

  • 2019-11-21 12:18
A progressive house hazai világsztár dj duója itthon!

A StadiumX dj-producer páros lassan a világ összes jelentős klubjában, fesztiválján megfordult, legutóbb a Tomorrowland-en képviselték hazánkat. Most ...

  • 2019-11-21 10:47
Új EP a Néhai Báránytól!

Az NKA Hangfoló Programjának keretében Mozgás címmel megjelent a Néhai Bárány új kislemeze. A címadó dalhoz korábban már készült egy kreatív kisfilm R...

  • 2019-11-21 09:25
Helló Buda! A Stand 25 megérkezett

Széll Tamásék bisztró stílusú étterme, a Stand25 megnyitott új, budai helyszínén és várja vendégeit. A gulyás és a rakottkrumpli után a halászlé, a be...

  • 2019-11-19 19:42
Túllépnének a pedagógusok az iskolai kereteken

Több, külsős szakmai forrásból származó ismeretre, támogatásra lenne szüksége az általános- és középiskolai tanároknak, hogy a diákjaik pályaválasztás...

  • 2019-11-19 18:04

hirdetés

Ismét ingyenes AsiaCenter Kozmosz Kalauz

Idén is lenyűgöző előadásokkal, valamint az Utazó Planetárium fantasztikus képi világával várja vendégeit az AsiaCenter Kozmosz Kalauz november 18-24-...

  • 2019-11-19 14:56
Öntömítő abroncsokat kap a Volkswagen ID.3

A Continental gumiabroncsait választotta a Volkswagen első szerelésűként legújabb elektromos modelljéhez, az ID.3-as hoz. A német autógyártó választás...

  • 2019-11-18 20:24
Ne pörgessük túl magunkat! - Édesítés mesterfokon

Bevalljuk, vagy sem, az idei óraátállítás meglehetősen rosszul esik legtöbbünknek. Olyan sokáig élvezhettük az őszi napsugarakat, hogy a hirtelen bekö...

  • 2019-11-18 18:03
Nagyszabású kampányt indított a Nyitottak vagyunk és az ELLE

100 hazai cégvezető együtt állt ki a Nyitottak vagyunkés az ELLE közös kezdeményezésében azért, hogy a nők és a férfiak ugyanolyan esélyeket kapjanak ...

  • 2019-11-18 16:25
Batman történeteit eleveníti meg a Converse új kapszulakollekciója

80 éves lett Batman! A nem mindennapi mérföldkő előtt a Converse a Warner Bros. filmstúdióval és a DC Comics képregénykiadóval együttműködve egy közös...

  • 2019-11-18 14:11

Minden cikk

hirdetés

hirdetés