hirdetés

Partnereink

2019 lett az az év, amikor karácsonyra élményt adtunk és kaptunk

hirdetés

2019 lett az az év, amikor karácsonyra élményt adtunk és kaptunk

A Bónusz Brigád évek óta kitartóan arra buzdít, hogy karácsonyra, születésnapra, bármilyen esemény kapcsán ajándékba minél többen élményt adjanak egymásnak. Úgy tűnik, 2019 karácsonyára ez a törekvés célba ért: az élmény lett a fő ajándék.

Soha korábban annyian nem vettek élményt a kuponos oldalon mint 2019 utolsó negyedévében – ezzel az idén 10 éves Bónusz Brigád fennállása óta a legjobb utolsó negyedévét zárta – összesen több mint 1,250 milliárd forintot költöttek a vásárlók ebben az időszakban az oldalon. Ebben az év végi időszakban elsősorban ajándékokat kerestek a vásárlók, de éves viszonylatban is a teljes eladás 27 százalékát ajándékok teszik ki.

hirdetés

Az egész online piac óriási fejlődésen ment keresztül: a GKI Digital adatai szerint az aktív online vásárlók száma 2018-ban már 3,2 millió volt, ők átlagosan 12 alkalommal vásároltak online. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 650 ezren vásároltak, naponta 1000 vásárlás történik jelenleg az oldalon és mintegy 50 ezer látogató válogat minden nap az ajánlatok közül.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése szerint a kutatásban megkérdezettek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, 10 százalék pedig adott hétvégére keres programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon.

2019 utolsó negyedévében több mint 70 ezer élmény talált gazdára a Bónusz Brigád oldalain, a legnépszerűbbek között sok a páros élmény: 4 fogásos vacsora egy francia étteremben, gasztro-wellness egy négycsillagos hotelben és kétszemélyes masszázs voltak a dobogósok. Az élmények kosárértéke is erőteljes növekedésnek indult: míg 2017-ben még átlagosan 6117 forintért tettek élményt a kosarukba az emberek, addig 2019-ben ennél több mint 40 százalékkal magasabb, 8611 forint lett az átlagos kosárérték. Akik nem mertek konkrét élményt venni, azok ajándékkártya formájában nyújtották át meglepetésüket: ebből is 25 százalékkal több fogyott mint a korábbi évben.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése szerint a válaszadók 46 százaléka belföldi utazást készült ajándékozni: ennek az időszaknak legnépszerűbb utazása egy luxus wellnessezés volt, sokan találták ezt a bónuszt a karácsonyfa alatt.

„Jelentős átalakuláson van túl a bónuszos-kuponos piac. Korábban az alacsony ár volt a legfontosabb, most pedig a lehető legjobb élmény” – mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója. „Mára inkább tartom magunkat élmény webshopnak, mint kuponos oldalnak. Az induláskor jellemző napi egy kedvezményes ajánlattól mára addig jutottunk, hogy jelenleg 1800 ajánlat szerepel az oldalon.”

A nem specializált online bónuszos-kuponos piac teljes forgalma 2019-ben 3,5 md forint körül alakult, ebből a Bónusz Brigád forgalma több mint 3,2 md forint volt, azaz a nem specializált kuponos-bónuszos piac forgalmának 90 százalékát a Bónusz Brigád termeli. 2020-ban várhatóan 4,3 md forint körül alakul majd a piac, 4 md forint körül a Bónusz Brigád forgalma. A cég 2019. június 30-án lezárt pénzügyi évében mínusz 150 millió forinttal zárt, ám ez tudatos építkezés, az üzletbe való befektetés eredménye volt. A rekordbevétellel záró 2019-es év pénzügyi eredményei 2020. június 30-a után lesznek elérhetők.

 

Forrás: Bónusz Brigád, LWp Kommunikáció

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 04.01.

Ma Hugó napja van.

Mentha fia a Hősök új klipjében!

A Hősök a vigyázzunkegymásra dalba foglalt aktuális üzenete után, máris az Olyan egyszerű új klipjével lepi meg rajongóit.

  • 2020-03-31 21:33
Ingyenes matek távoktatás elsőtől az emelt szintű érettségiig

Ingyenes matematika távoktatási programot állított össze első osztálytól az emelt szintű érettségiig a Matek Oázis, az egyik legnépszerűbb digitális t...

  • 2020-03-31 20:43
Megérkezett a brit hadsereg számára fejlesztett Mudmaster

A Casio G-Shock a brit hadsereg hivatalos partnerévé vált és különleges, kifejezetten a HM Armed Forces számára kifejlesztett karórát mutatott be. A B...

  • 2020-03-31 19:10
A Bocuse d'Or séfjei az Országos Mentőszolgálatnak és kórházi dolgozóknak főznek

A Magyar Bocuse d’Or Akadémia az elkövetkező időszakban az Országos Mentőszolgálat Központi Irányítócsoport, a SOTE Sürgősségi Betegellátó és a Fejér ...

  • 2020-03-31 17:38
Szünetelnek az easyJet kereskedelmi járatai

Az easyJet az elmúlt napokban 45 000 utasát vitte haza 650 „mentő” járatán, ezt a tevékenységét a kormányzati szervekkel együttműködve folytatja a lég...

  • 2020-03-31 15:45

hirdetés

Élet a járvány idején a fegyelmezett Svédországban

Míg szinte az össze európai országban feje tetejére állt az élet a koronavírus-járvány miatt, van egy ország a kontinensen, ahol a mindennapok még köz...

  • 2020-03-31 14:19
A gyógyulás kulcsa a lélegeztetőgép, amiből nincs elég

A WHO szerint hat COVID-19-ben szenvedő betegből egynek egész biztosan olyan súlyos légzési nehézségei vannak, hogy mesterségesen kell segíteni ezt az...

  • 2020-03-31 12:01
Megjelent Manuel első önálló klipje az X-Faktor óta!

’Elegem van’ beszédes címmel jelent meg Manuel új klipje. Az X-Faktor alatt szinte hetente jelentek meg új zenéi a fiatal rappernek, akit több százezr...

  • 2020-03-31 10:42
New Level Empire új lemez és karanténkoncert!

Megtörténünk címen megjelent a harmadik NLE album. Az élő lemezbemutató koncert ugyan elmaradt, de addig is egy online mini koncerttel kárpótolta rajo...

  • 2020-03-28 21:50
Videoreceptekkel jelentkezik Tomán Szabina

A praktikus, céltudatos, gazdaságos főzés talán még sosem volt olyan aktuális, mint napjainkban. A rendkívüli helyzet sokakat kényszerít most napi főz...

  • 2020-03-28 19:57

Minden cikk

hirdetés

hirdetés