hirdetés

Partnereink

2019 lett az az év, amikor karácsonyra élményt adtunk és kaptunk

hirdetés

2019 lett az az év, amikor karácsonyra élményt adtunk és kaptunk

A Bónusz Brigád évek óta kitartóan arra buzdít, hogy karácsonyra, születésnapra, bármilyen esemény kapcsán ajándékba minél többen élményt adjanak egymásnak. Úgy tűnik, 2019 karácsonyára ez a törekvés célba ért: az élmény lett a fő ajándék.

Soha korábban annyian nem vettek élményt a kuponos oldalon mint 2019 utolsó negyedévében – ezzel az idén 10 éves Bónusz Brigád fennállása óta a legjobb utolsó negyedévét zárta – összesen több mint 1,250 milliárd forintot költöttek a vásárlók ebben az időszakban az oldalon. Ebben az év végi időszakban elsősorban ajándékokat kerestek a vásárlók, de éves viszonylatban is a teljes eladás 27 százalékát ajándékok teszik ki.

hirdetés

Az egész online piac óriási fejlődésen ment keresztül: a GKI Digital adatai szerint az aktív online vásárlók száma 2018-ban már 3,2 millió volt, ők átlagosan 12 alkalommal vásároltak online. A Bónusz Brigád felületein eddig 1,5 milliónyian regisztráltak és 650 ezren vásároltak, naponta 1000 vásárlás történik jelenleg az oldalon és mintegy 50 ezer látogató válogat minden nap az ajánlatok közül.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése szerint a kutatásban megkérdezettek 36 százaléka kifejezetten ajándékokat keres az oldalon, minden ötödik válaszadó a szabadideje eltöltésére keres ötleteket, 10 százalék pedig adott hétvégére keres programlehetőségeket. Terméket a válaszadók harmada keresett az oldalon.

2019 utolsó negyedévében több mint 70 ezer élmény talált gazdára a Bónusz Brigád oldalain, a legnépszerűbbek között sok a páros élmény: 4 fogásos vacsora egy francia étteremben, gasztro-wellness egy négycsillagos hotelben és kétszemélyes masszázs voltak a dobogósok. Az élmények kosárértéke is erőteljes növekedésnek indult: míg 2017-ben még átlagosan 6117 forintért tettek élményt a kosarukba az emberek, addig 2019-ben ennél több mint 40 százalékkal magasabb, 8611 forint lett az átlagos kosárérték. Akik nem mertek konkrét élményt venni, azok ajándékkártya formájában nyújtották át meglepetésüket: ebből is 25 százalékkal több fogyott mint a korábbi évben.

A Bónusz Brigád és a GKI Digital közös felmérése szerint a válaszadók 46 százaléka belföldi utazást készült ajándékozni: ennek az időszaknak legnépszerűbb utazása egy luxus wellnessezés volt, sokan találták ezt a bónuszt a karácsonyfa alatt.

„Jelentős átalakuláson van túl a bónuszos-kuponos piac. Korábban az alacsony ár volt a legfontosabb, most pedig a lehető legjobb élmény” – mondta Kaprinay Zoltán, a Bónusz Brigád egyik alapítója. „Mára inkább tartom magunkat élmény webshopnak, mint kuponos oldalnak. Az induláskor jellemző napi egy kedvezményes ajánlattól mára addig jutottunk, hogy jelenleg 1800 ajánlat szerepel az oldalon.”

A nem specializált online bónuszos-kuponos piac teljes forgalma 2019-ben 3,5 md forint körül alakult, ebből a Bónusz Brigád forgalma több mint 3,2 md forint volt, azaz a nem specializált kuponos-bónuszos piac forgalmának 90 százalékát a Bónusz Brigád termeli. 2020-ban várhatóan 4,3 md forint körül alakul majd a piac, 4 md forint körül a Bónusz Brigád forgalma. A cég 2019. június 30-án lezárt pénzügyi évében mínusz 150 millió forinttal zárt, ám ez tudatos építkezés, az üzletbe való befektetés eredménye volt. A rekordbevétellel záró 2019-es év pénzügyi eredményei 2020. június 30-a után lesznek elérhetők.

 

Forrás: Bónusz Brigád, LWp Kommunikáció

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 02.22.

Ma Gerzson napja van.

Okosnövénnyel a jó párkapcsolatért - indul a LovePlant kihívás

A digitalizáció az emberi kapcsolatok elidegenedéséhez vezet, vagy a telefonunk pont hogy képes közelebb hozni minket egymáshoz? Erre keresi a választ...

  • 2020-02-21 13:27
Van-e hatással a koronavírus a budapesti ingatlanpiacra?

Miközben a világ aggódva figyeli a koronavírus terjedéséről szóló híreket, gazdasági szakértők azt latolgatják, milyen hatással lesz a Kínából induló ...

  • 2020-02-21 10:00
Virágzik a stand up-comedy műfaja Dubajban

A világ legnagyobb nevettetőitől kezdve a helyi, még kezdőnek számító komikusokig, bekukkantottunk a színfalak mögé Dubajban, találkoztunk néhány hely...

  • 2020-02-21 07:14
Árvizek a Dennis vihar után

Komoly áradásokat okozott Nagy-Britanniában a Dennis nevű vihar, amely 150 kilométer per órás széllökésekkel söpört végig a hétvégén. Angliában több h...

  • 2020-02-21 00:10
Hogyan ne stresszeljük le a gyerekeket a nyelvvizsgával?

A British Council évek óta végzi 7-12 éves gyerekek nyelvvizsgáztatását – idén a Cambridge-i Egyetem világszerte sikeres nyelvvizsgái már a Funside Sc...

  • 2020-02-18 07:34

hirdetés

Egy hét múlva kiderül, kik a hazai gasztronómiai élet legjobbjai

Várhatók-e változások az élmezőnyben? Mely Magyarország legszerethetőbb étterme, és melyik az, ahol a fenntarthatóság is szempont? 2019 sok új nyitást...

  • 2020-02-17 23:51
Mindjárt kezdődik a karnevál Rio de Janeiróban

Az Umbanda és a Candomble vallások hívői látványos szertartással tisztították meg Rio de Janeiróban a Sapucaí arénát a karnevál hivatalos kezdete előt...

  • 2020-02-17 22:36
Puskás Peti és Weisz Fanni is megfürödhet a Nickelodeon zöld trutyitengerében

A Nickelodeon's Kids' Choice Awards-on idén is a gyerekek által kiosztható legnagyobb és „legtrutyisabb" elismeréseket adják át, megfürdetve a legnagy...

  • 2020-02-17 21:24
Szeresd önmagad – üzeni a Converse legújabb kollekciója

Idén tavaszra a Converse tervezői az önszeretet, az egység és a közösség erejéből inspirálódtak. Így született meg a „Love Fearlessly" kollekció, amel...

  • 2020-02-17 09:55
Szitárvirtuóz apja méltó örököse

Hipnotikus hangok rezonálnak Anoushka Shankar szitárjából. A sokoldalú virtuóz nemrégiben a lyoni Auditoriumban lépett fel a francia város szimfonikus...

  • 2020-02-16 22:46

Minden cikk

hirdetés

hirdetés