hirdetés

Partnereink

A UPC Direct új, előre fizetéses TV szolgáltatást vezet be

hirdetés

A UPC Direct új, előre fizetéses TV szolgáltatást vezet be

A UPC Direct nagyfokú szabadságot ad ügyfelei kezébe az új, előre fizetéses MyTime szolgáltatással, amely lehetővé teszi, hogy mostantól a csomagok között rugalmasan, akár egyik hónapról a másikra váltsanak. A szeptembertől elérhető MyTime szolgáltatás az aktuális igényekhez igazodó, rugalmas televíziózási élményt nyújt.

Sokan szeretnék még ősszel is átélni a nyári lazulást, folytatni a kikapcsolódást, de már inkább otthon, bekuckózva, új, prémium műsorokkal és sorozatmaratonokkal. Ebben nyújt segítséget a UPC Direct új szolgáltatása, a MyTime, amely a rugalmas csomagválasztás koncepciójára alapozva teszi színesebbé az őszt és tervezhetőbbé a tévés tartalomfogyasztást. A MyTime segítségével a tévénézők előre eldönthetik, akár hónapról hónapra, hogy mely televíziós csomag műsorkínálatát szeretnék igénybe venni: a Medium TV-től a szélesebb programkínálatú Plus HD TV-ig a prémium csomagokon át.

hirdetés

A MyTime működése alapvetően hasonlít a telefonos feltöltőkártyákéhoz, amelyek lehetővé teszik, hogy egy adott, előre befizetett összegért cserébe, adott időszakra hozzájussunk a szolgáltatáshoz.

Előre fizetéses szolgáltatás lévén a MyTime az időszakos igényekre koncentrál, és költséghatékonyan menedzselhető: arra a hónapra történik a feltöltés, amikor a tévénézőknek ténylegesen szükségük van a tévészolgáltatásra, és olyan csomagra, amilyet épp szeretnének.

Szezonról szezonra változtathatják az előfizetésüket

A UPC Direct Magyarországon az első szolgáltató, amely egyszerre kínál hagyományos előfizetéses és havi szintű feltöltős televízió szolgáltatást is. A MyTime bevezetésével a UPC Direct egy olyan szerződéses szolgáltatást ad az ügyfelek kezébe, amellyel rugalmasan dönthetnek a tévé-előfizetésükről: a MyTime-ot választó ügyfelek szabadon váltogathatnak a csomagok között, időszakosan feltölthetik vagy akár átmenetileg szüneteltethetik a televízió szolgáltatásukat az aktuális igényeiknek megfelelően.

A MyTime szolgáltatással a UPC Direct ügyfelei eldönthetik, hogy az adott hónapban a minimális feltöltési szintet jelentő Medium TV csomagot választják, vagy egy nagyobb csomag mellett döntenek. Sőt, arra is lehetőségük van, hogy prémium csomagokat – HBO Pak, HBO MaxPak, FilmBox Pak, Active Pak – adjanak az előfizetésükhöz és más típusú programokba, műsorokba is betekintést nyerjenek a feltöltési időszak alatt.

További rugalmasságot ad, hogy a feltöltés – amely egy hónapos időegységekre tagolódik - történhet a hónap bármely napján, nem szükséges a hónap elejére vagy végére ütemezni azt. Emellett az előfizetők eldönthetik, hogy havonta töltik fel a MyTime szolgáltatást, vagy több hónapra előre, akár maximum 12 hónapos időszakra egyszerre.

A MyTime feltöltést többféle módon intézhetik az ügyfelek a szolgáltatáshoz tartozó smart kártyájukon: online feltöltéssel, vagy személyesen a UPC Direct partnereinél, ahol a feltöltéshez külön PIN-kódot is vásárolhatnak, felkészülve egy későbbi tévézési időszakra is.  Mivel a MyTime szolgáltatás független a felhasználótól, akár azt is megteheti bárki, hogy szeretteit, hozzátartozóit meglepi egy feltöltéssel, amennyiben ismeri a MyTime szolgáltatáshoz kapcsolódó smart kártyájuk számát.

A MyTime szolgáltatás új koncepcióját a McCann kreatív ügynökség vizualizálta, online és offline is bemutatva egy olyan tévészolgáltatás korlátlanságát, amit elérhetünk amikor és ahogyan csak akarunk.

Forrás: LWp Kommunikáció

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 12.12.

Ma Gabriella napja van.

Több fronton is változást hozott Lilu életébe a várandósság

Lilu lenmagolajjal küzd a striák ellen, Nagy Réka kegyetlen recepttel izzasztja barátait. Többek között ezekről is szó esett a Természetes gyógymódok ...

  • 2019-12-10 21:25
Karbonsemlegességet 2050-re!

Közép- és kelet-európai zöld civil szervezetek nyílt levélben kérik az eddig vétózó magyar, cseh és lengyel miniszterelnököt, hogy a december 12-13-i ...

  • 2019-12-10 19:22
Több mint 3 millió magyar érkezik haza külföldről az ünnepekre

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a csa...

  • 2019-12-10 17:38
Ezért van több női coach, mint férfi

Hazánkban is egyre kevésbé kell magyarázni, hogy létjogosultsága van a business és life coach szakmának. A világtrendhez hasonlóan itthon is több nő v...

  • 2019-12-10 14:47
12 000 iskolatáska talált gazdára

Segíteni jó. Adni jó. Karácsonyhoz közeledvén mindig különleges erejük van ezeknek a szavaknak, de szerencsére sokan érzik úgy, hogy nem csak az év eg...

  • 2019-12-10 12:32

hirdetés

A visszatérés küszöbén

Teljes értékű edzésmunkával készül a visszatérésre Baji Balázs. A februárban súlyos sérülést szenvedett világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüs...

  • 2019-12-10 10:52
Vegyszermentes téli hajápolás

Megérkezett a tél, és vele a hajproblémák is. A kinti hideg és a benti meleg, a száraz levegő szárítják a fejbőrt és a hajat, a sapkától könnyebben zs...

  • 2019-12-10 09:00
Élhető jövőért kampányol a Z-generáció

2018-ban 580 millió darab (17.000 tonna) tejes- és gyümölcsleves italos kartondoboz került forgalomba, 2019 végére ez a szám várhatóan 590 millióra (1...

  • 2019-12-08 19:53
Megrendezték a SPAR első Uzsinapját

Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészít...

  • 2019-12-08 17:30
Az anyatejes táplálás is hozzájárulhat a kisgyermekkorban kialakuló tejfehérje-allergia megelőzéséhez

A tejfehérje-allergia egy specifikus; tejet vagy tejszármazékot tartalmazó élelmiszer fogyasztása után jelentkező tünetegyüttes. A tejben található fe...

  • 2019-12-08 14:19

Minden cikk

hirdetés

hirdetés