hirdetés

Partnereink

A UPC Direct új, előre fizetéses TV szolgáltatást vezet be

hirdetés

A UPC Direct új, előre fizetéses TV szolgáltatást vezet be

A UPC Direct nagyfokú szabadságot ad ügyfelei kezébe az új, előre fizetéses MyTime szolgáltatással, amely lehetővé teszi, hogy mostantól a csomagok között rugalmasan, akár egyik hónapról a másikra váltsanak. A szeptembertől elérhető MyTime szolgáltatás az aktuális igényekhez igazodó, rugalmas televíziózási élményt nyújt.

Sokan szeretnék még ősszel is átélni a nyári lazulást, folytatni a kikapcsolódást, de már inkább otthon, bekuckózva, új, prémium műsorokkal és sorozatmaratonokkal. Ebben nyújt segítséget a UPC Direct új szolgáltatása, a MyTime, amely a rugalmas csomagválasztás koncepciójára alapozva teszi színesebbé az őszt és tervezhetőbbé a tévés tartalomfogyasztást. A MyTime segítségével a tévénézők előre eldönthetik, akár hónapról hónapra, hogy mely televíziós csomag műsorkínálatát szeretnék igénybe venni: a Medium TV-től a szélesebb programkínálatú Plus HD TV-ig a prémium csomagokon át.

hirdetés

A MyTime működése alapvetően hasonlít a telefonos feltöltőkártyákéhoz, amelyek lehetővé teszik, hogy egy adott, előre befizetett összegért cserébe, adott időszakra hozzájussunk a szolgáltatáshoz.

Előre fizetéses szolgáltatás lévén a MyTime az időszakos igényekre koncentrál, és költséghatékonyan menedzselhető: arra a hónapra történik a feltöltés, amikor a tévénézőknek ténylegesen szükségük van a tévészolgáltatásra, és olyan csomagra, amilyet épp szeretnének.

Szezonról szezonra változtathatják az előfizetésüket

A UPC Direct Magyarországon az első szolgáltató, amely egyszerre kínál hagyományos előfizetéses és havi szintű feltöltős televízió szolgáltatást is. A MyTime bevezetésével a UPC Direct egy olyan szerződéses szolgáltatást ad az ügyfelek kezébe, amellyel rugalmasan dönthetnek a tévé-előfizetésükről: a MyTime-ot választó ügyfelek szabadon váltogathatnak a csomagok között, időszakosan feltölthetik vagy akár átmenetileg szüneteltethetik a televízió szolgáltatásukat az aktuális igényeiknek megfelelően.

A MyTime szolgáltatással a UPC Direct ügyfelei eldönthetik, hogy az adott hónapban a minimális feltöltési szintet jelentő Medium TV csomagot választják, vagy egy nagyobb csomag mellett döntenek. Sőt, arra is lehetőségük van, hogy prémium csomagokat – HBO Pak, HBO MaxPak, FilmBox Pak, Active Pak – adjanak az előfizetésükhöz és más típusú programokba, műsorokba is betekintést nyerjenek a feltöltési időszak alatt.

További rugalmasságot ad, hogy a feltöltés – amely egy hónapos időegységekre tagolódik - történhet a hónap bármely napján, nem szükséges a hónap elejére vagy végére ütemezni azt. Emellett az előfizetők eldönthetik, hogy havonta töltik fel a MyTime szolgáltatást, vagy több hónapra előre, akár maximum 12 hónapos időszakra egyszerre.

A MyTime feltöltést többféle módon intézhetik az ügyfelek a szolgáltatáshoz tartozó smart kártyájukon: online feltöltéssel, vagy személyesen a UPC Direct partnereinél, ahol a feltöltéshez külön PIN-kódot is vásárolhatnak, felkészülve egy későbbi tévézési időszakra is.  Mivel a MyTime szolgáltatás független a felhasználótól, akár azt is megteheti bárki, hogy szeretteit, hozzátartozóit meglepi egy feltöltéssel, amennyiben ismeri a MyTime szolgáltatáshoz kapcsolódó smart kártyájuk számát.

A MyTime szolgáltatás új koncepcióját a McCann kreatív ügynökség vizualizálta, online és offline is bemutatva egy olyan tévészolgáltatás korlátlanságát, amit elérhetünk amikor és ahogyan csak akarunk.

Forrás: LWp Kommunikáció

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 10.17.

Ma Hedvig napja van.

Színházjegyet szinte csak online veszünk

A vígjáték és a musical egyértelműen vezet a Bónusz Brigád és a GKI Digital kutatása szerint, melyben a magyar internetezők színházba járási szokásait...

  • 2019-10-17 21:41
Magyar ezüstérem a nemzetközi gyerekfoci tornán

A felcsúti Puskás Ferenc Labdarúgó Akadémia a 2. helyen, míg az ETO FC Győr csapata a 17. helyen végzett az idei Danone Focikupa a Gyermekekért tornán...

  • 2019-10-17 18:51
Soma Mamagésa: Kajarendelő-szűz vagyok!

Steiner Kristóf eheti vendége a Kristóf’s Kitchen in The Studiosban Spitzer Göngyi Soma Mamagésa, akiért a műsorvezető hosszú évek óta szenvedélyesen ...

  • 2019-10-17 17:36
Őszi divatsláger: sikkes sneaker szettek

Az ősz a megfeszített tempójú munka időszaka is. Ilyenkor jár egy kis extra kényelem mindenkinek, aki irodában dolgozik, különösen a rohangálós hétköz...

  • 2019-10-17 10:10
Dél-Korea kedvenc üdítője hazánkba is megérkezett

Éppen harminc éve dobta piacra Ázsia egyik legnagyobb üdítőital-gyártója azóta legendás üdítőjét, a Milkis-t. A frissítő – ahogyan a neve is mutatja –...

  • 2019-10-17 08:45

hirdetés

Az őszi természet szépítő kincsei

Az ősz csodálatos gyümölcsökkel és termésekkel ajándékoz meg, melyekből isteni házi natúrkozmetikumokat készíthetünk. Varga-Darabos Andrea szappantünd...

  • 2019-10-16 18:49
Környezetbarát vászontáskák

A társadalmi célú programokban a SPAR több mint húsz éve a Magyar Máltai Szeretetszolgálattal dolgozik együtt. Legújabb közös kezdeményezésük keretébe...

  • 2019-10-16 16:58
AutoBild teszt: A Continental van az első helyen

Nagyszabású téli gumiabroncs tesztet készített a német Auto Bild magazin (19/39 szám). Az újságírók a világ egyik legátfogóbb tesztjét valósították me...

  • 2019-10-16 12:14
A világ TOP 5 legfurcsább üdítője

Ahány nemzet, annyi íz, és a másik nemzet ételei és italai sok esetben furcsák lehetnek a mi ízlésünknek. Persze ugyanez fordítva is igaz, legyen szó ...

  • 2019-10-16 08:15
Panel himnuszt írt Lóci!

Panelparadicsom címen ismét egy poénos videó készült a Lóci Játszik kreatív műhelyében. A klip megjelenését követően november 15-én jelenik meg a zene...

  • 2019-10-15 16:12

Minden cikk

hirdetés

hirdetés