hirdetés

Partnereink

Nem lehet ráismerni a MOM Parkra

hirdetés

Nem lehet ráismerni a MOM Parkra

Ünnepi díszbe öltözik a budai oldal egyik legkedveltebb bevásárlóközpontja, a MOM Park. Nem is akármilyen külsőt ölt idén, ugyanis teljes pompájában felragyog az épületen belül és kívül a karácsonyi dekoráció, amit az esztétika mellett kifejezetten a fenntarthatósági szempontoknak megfelelve választottak és helyeznek ki.

A látványos, környezettudatos fényjáték csak felvezető eleme az adventi időszakra számos programmal készülő bevásárlóközpontnak, ahol november végén nyit az ünnepi vásár, valamint a már hagyománynak tekinthető karitatív karácsonyi fotózás.

hirdetés

A MOM Park vezetői elköteleződtek az energiahatékonyság, a fenntarthatóság iránt, ezért ebben az évben öt éves programot indítottak, amelynek részeként biológiailag lebomló, a szerkezetét, illetve az elektromos részegységeit tekintve is újrahasznosított anyagokból álló díszkivilágítást kap az épület. November elején került fel a külső falakra és beltérre az aprólékos kreatív designtervezés után kialakított környezetbarát BIOPRINT díszítés, amely már messziről megkapó látványt nyújt és köszönhetően a hideg, illetve a meleg fényű alkotóelemek vegyítésének, egyedi és mindenki számára szerethető hatást kelt. A felszerelt dekorációt öt évig szeretnék használni, melynek minden feltétele adott, miután a környezetbarát kialakítása révén a teljes BIOPRINT erre tökéletesen alkalmas.

A MOM Parkba érkező vendégeket, vásárlókat idén sok más meglepetés, illetve program is várja. Az ünnepi hangulat megalapozásáról már rögtön a főbejáratnál elhelyezett egyedi kialakítású karácsonyfa installáció gondoskodik, amely máris ízelítőt ad a trendszetter bevásárlóközpont év végi átalakulásából. Az épület belső terei ugyanis a koncepciónak megfelelően a külső dekorációval azonos felfogásban kapnak elegáns megjelenést az adventi időszakban. Viszont nem csupán a változatos dekorációs elemek teremtik meg bent a karácsonyi légkört. Az épületen belül színes, nyüzsgő forgatag is várja majd az érdeklődőket, akik november 25-től kereshetik fel a földszinten a kézműves édességeket, kozmetikumokat, játékokat és egyéb egyedi karácsonyi meglepetéseket kínáló ünnepi vásárt. Továbbá november 30. és december 15. között a kihelyezett karácsonyi díszletek között a közös családi fotóikat is elkészítethetik a már hagyományosnak tekinthető adománygyűjtő fotózás keretében.

Forrás: Good Option PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 12.11.

Ma Árpád, Árpádina napja van.

Több fronton is változást hozott Lilu életébe a várandósság

Lilu lenmagolajjal küzd a striák ellen, Nagy Réka kegyetlen recepttel izzasztja barátait. Többek között ezekről is szó esett a Természetes gyógymódok ...

  • 2019-12-10 21:25
Karbonsemlegességet 2050-re!

Közép- és kelet-európai zöld civil szervezetek nyílt levélben kérik az eddig vétózó magyar, cseh és lengyel miniszterelnököt, hogy a december 12-13-i ...

  • 2019-12-10 19:22
Több mint 3 millió magyar érkezik haza külföldről az ünnepekre

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a csa...

  • 2019-12-10 17:38
Ezért van több női coach, mint férfi

Hazánkban is egyre kevésbé kell magyarázni, hogy létjogosultsága van a business és life coach szakmának. A világtrendhez hasonlóan itthon is több nő v...

  • 2019-12-10 14:47
12 000 iskolatáska talált gazdára

Segíteni jó. Adni jó. Karácsonyhoz közeledvén mindig különleges erejük van ezeknek a szavaknak, de szerencsére sokan érzik úgy, hogy nem csak az év eg...

  • 2019-12-10 12:32

hirdetés

A visszatérés küszöbén

Teljes értékű edzésmunkával készül a visszatérésre Baji Balázs. A februárban súlyos sérülést szenvedett világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüs...

  • 2019-12-10 10:52
Vegyszermentes téli hajápolás

Megérkezett a tél, és vele a hajproblémák is. A kinti hideg és a benti meleg, a száraz levegő szárítják a fejbőrt és a hajat, a sapkától könnyebben zs...

  • 2019-12-10 09:00
Élhető jövőért kampányol a Z-generáció

2018-ban 580 millió darab (17.000 tonna) tejes- és gyümölcsleves italos kartondoboz került forgalomba, 2019 végére ez a szám várhatóan 590 millióra (1...

  • 2019-12-08 19:53
Megrendezték a SPAR első Uzsinapját

Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészít...

  • 2019-12-08 17:30
Az anyatejes táplálás is hozzájárulhat a kisgyermekkorban kialakuló tejfehérje-allergia megelőzéséhez

A tejfehérje-allergia egy specifikus; tejet vagy tejszármazékot tartalmazó élelmiszer fogyasztása után jelentkező tünetegyüttes. A tejben található fe...

  • 2019-12-08 14:19

Minden cikk

hirdetés

hirdetés