hirdetés

Partnereink

A közösség erejére épít az E.ON új márkakampánya

hirdetés

A közösség erejére épít az E.ON új márkakampánya

A zöldebb jövő, a fenntartható új energiavilág a közösségekben rejlő erőre épül, mondja az E.ON Hungária Csoport most induló új márkakampánya, amelynek fő üzenete: „Mi együtt nem ismerünk lehetetlent!”. Az év végéig tartó kampányban az energiavállalat arra hívja fel a figyelmet, hogy ha összefogunk, együtt, közösen valódi sikereket érhetünk el, és mindannyiunk számára jobbá alakíthatjuk a világot.

Az E.ON Hungária Csoport évek óta vezető szerepet tölt be a fenntartható fejlődésben, támogatja a környezet- és energiatudatosságot, és hozzájárul a napenergia és az e-mobilitás elterjedéséhez. A vállalat stratégiai céljai között szerepel a fenntarthatóság, amely most az E.ON új márkakampányában is kiemelt szerepet kap. Az energiacégnél hisznek abban, hogy partnereikkel, ügyfeleikkel és munkatársaikkal összefogva olyan jövőbemutató, bátor célokat valósíthatnak meg, melyek egyedül elérhetetlenek lennének, hiszen vallják: közösségként még többet tehetünk.

hirdetés

„Világszerte 70 ezer kollégával és 50 millió ügyféllel tartozunk össze: ez olyan erő, ami valóban nem ismer lehetetlent. A fenntarthatósággal kapcsolatban szeretnénk bátorítani azokat, akik úgy gondolják, hogy ők egyedül nem elegek. Egyetlen okosotthon megvalósítása, egyetlen napelem beépítése, egyetlen zöldenergia-szerződés önmagában valóban nem tűnik elég nagy horderejűnek, de ha azt nézzük, hogy ezek többszörös nagyságrendben valósulnak meg, annak már van igazi átalakító súlya” - mondta Károlyi Zsuzsanna, az E.ON marketing és kommunikációs vezetője.

Az energiacég „Mi nem ismerünk lehetetlent!” kampánya üzenetére olyan átfogó szemléletmódként tekint, amely a napi munka, a közösségi lét, a társadalmi felelősségvállalás, a fenntartható üzleti működés minden aspektusát áthatja és irányítja. Célja, hogy az ügyfelek számára szerethető, és az embereknek a termékein keresztül kényelmet kínáló innovatív közösségi márka képét közvetítse.

„A közösség mindig is fontos része volt a filozófiánknak, elég, ha csak a fesztiválmegjelenésekre, a Blinkee-együttműködésre, az E.ON energiaközösségekre, vagy más társadalmi programjainkra gondolunk” - tette hozzá Kovács Alexandra, márka-és marketing szakterületvezető.

A közösségek, az összefogás erejét bemutató reklámokkal hamarosan tévében, online felületeken, hirdetésekben találkozhatnak a nézők és az olvasók. A kampány szeptember végétől az év végig tart, de az abban megjelenő alapértékek hosszú távon meghatározzák majd az energiacég márkakommunikációját.

forrás: Avantgarde

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 10.27.

Ma Szabina napja van.

Tényleg érdemes ingatlanirodát nyitni a válság idején?

Egységben az erő – ez a mondás igaznak bizonyul 2020-ban, és minden bizonnyal a következő időszakban is mindazok számára, akik ingatlanközvetítéssel s...

  • 2020-10-26 20:25
A gumiszervizek többsége az extra költségek ellenére sem tervez áremelést

Csökkent a gumiszervizek forgalma a tavaszi lezárások idején, harmaduk pedig még ennél is gyengébb eredményre számít az őszi szezonban – ez derült ki ...

  • 2020-10-26 18:07
Nagyot üt a friss Toxi-klip

„Nem én leszek, ki a végén feladja"- üvölti átütő erővel a Toxikoma című film dalbetétjéből készült, most megjelenő klipben a tehetséges ifjú színész,...

  • 2020-10-26 15:12
Új búvárórát mutatott be a Casio a búvárkodás szerelmeseinek

A Casio idehaza is elérhetővé tette első analóg búváróráját, a Frogmant, amely a népszerű G-Shock család stílusjegyeivel és funkcióival büszkélkedhet....

  • 2020-10-22 17:00
Hőszigetelés: a leghatékonyabb energiaspórolás – tervezzünk körültekintően!

A megfelelő homlokzati hőszigeteléssel akár 20-30 százalékkal csökkenthetjük fűtési költségeinket, de a nyári melegben is hűvösen tarthatjuk a lakást....

  • 2020-10-22 15:40

hirdetés

Gamification-nel segítik az oktatást a mérnökök

Tény, hogy ma még a fizika, a kémia, a matematika, a biológia, vagy az informatika nem azok közé a tantárgyak közé tartozik, amelyeket a diákok többsé...

  • 2020-10-22 12:48
Hajrá immunerősítés!

Így október közepén mindenhonnan az immunerősítés fontosságáról olvashatunk. Számtalan praktikát és még több csodaszert, tuti receptet ajánlanak, amik...

  • 2020-10-22 10:56
Már elérhető Feng Chen Wang és a Converse közös kreációja, a Chuck 70 2-in-1

Több mint két évvel ezelőtt, a New York-i divathétnek köszönhetően kezdte meg a közös munkát Feng Chen Wang és a Converse. Ennek a látványos együttműk...

  • 2020-10-22 09:31
Budapestről is jelentkezik a 2020-as MTV EMA gála

A 2020-as MTV Europe Music Awards több szempontból is rendhagyó eseménynek ígérkezik. Az egyik legizgalmasabb, hogy 2020-ban Magyarország is a gála hi...

  • 2020-10-22 08:09
Nemzetközi cégek és világhírű szakértők csatlakoztak a Priceless Planet Koalícióhoz

A jelenlegi világjárvány is hangsúlyossá tette, hogy kölcsönösen összekapcsolt világban élünk, és hogy bolygónk egészsége és jóléte szorosan összefügg...

  • 2020-10-21 23:24

Minden cikk

hirdetés

hirdetés