Élvezzük ki az apró pillanatokat – üzeni a SodaStream
hirdetés
 
            A világ vezető szénsavas-víz márkája, a SodaStream világszerte elindította ünnepi kampányát, amelyben arra hívják fel a figyelmet, hogy tanuljuk meg újra értékelni az apró dolgokat. „A SodaStream eddigi valaha volt legnagyobb kampányának főszereplője a hip-hop legenda, Snoop Dogg, aki arra bátorít mindenkit, hogy fókuszáljanak az élet apró, de annál fontosabb dolgaira, a közelgő ünnepi időszakban. A kampány középpontjában ezúttal is az emberek állnak, de teret kap a karácsonyi készülődés varázsa is”– hívta fel a figyelmet Széll-Szőke Krisztina, a SodaStream termékmenedzsere.
A 49 éves sztárral a SodaStream egy videót is forgatott, amelynek sztorija szerint a rapper a nagyívű tervek helyett otthon marad és elhatározza, hogy kiélvezi az apró, ám annál fontosabb pillanatokat az ünnepi készülődés jegyében. Ahogy mindig, úgy ezúttal is fontos környezetvédelmi üzenetet fogalmaz meg a Sodastream videója, amikor Snoop Dogg társaságához egy animált tengeri teknős is csatlakozik. Az amerikai sztár ekkor felhívja a figyelmet arra, hogy bár kis lépésnek tűnhet eldobhatóról újratölthető palackra váltani, mégis nagy segítség lehet a bolygónknak. Egy SodaStream szénsavasító palackkal több ezer egyszerhasználatos műanyagtól óvhatjuk meg a Földet.
hirdetés
Ahogy mindig, úgy ezúttal is ezeket a fontos üzeneteket a SodaStream a rá jellemző könnyed stílusban adagolja. Ennek köszönhetően Snoop Doggot olyan ünnepi készülődéssel kapcsolatos pillanatokban láthatjuk, mint például a süteménysütés, vagy éppen mézeskalács házikó készítés. Egy másik jelenetben pedig Snoop a családi vacsoránál megpróbálja a családtagokat rábírni arra, hogy hagyjanak fel az okostelefonjaik bámulásával.
„A SodaStreamnél mi mindig a pozitív változásra bátorítjuk az embereket. Idén egy olyan kampányt szerettünk volna, ami mindenki számára fontos üzenetet fogalmaz meg” – hívta fel a figyelmet a SodaStream termékmenedzsere. Hozzátette: a SodaStream a változás lehetősége az egyszerhasználatos műanyagok csökkentésére, Snoop Dogg pedig egy nagyszerű partner abban, hogy ezt az üzenetet szórakoztató módon lehessen megosztani a világgal.
„Szeretem a SodaStream gépemet, ezért gondolkodás nélkül igent mondtam erre a kampányra. Kiváló termékeket csinálnak, amelyek nagy változásokat idézhetnek elő a világon. Boldog vagyok, hogy terjeszthetem a szeretetet!” – jegyezte meg Snoop Dogg az együttműködéssel kapcsolatban. A SodaStream szpotját Jake Szymanski rendezte, a vállalat eddig képviselt könnyed és játékos stílusával összhangban. Az amerikai rendező olyan alkotásokkal vált ismertté, mint a „Mike és Dave esküvőhöz csajt keres”, valamint a „A csomag” című vígjáték, de számtalan epizódot rendezett már a „Halálosan komolytalan”, vagy a „Szombat esti láz” című sorozatokból is.
Forrás: One on One Kommunikáció
Hozzászólások
hírdetés
Kapcsolódó cikkek
 Egyedi rózsaszín kerül a híres kék festésbe
                    Egyedi rózsaszín kerül a híres kék festésbe
                
                            
                     Jó hírekkel jelentkezett a SZIN
                    Jó hírekkel jelentkezett a SZIN
                
                            
                     Tóth Evelin és Maria Mazzotta a Müpában
                    Tóth Evelin és Maria Mazzotta a Müpában
                
                            
                     Beszélgetéssorozat indul a klímaválságról a kortárs irodalom bevonásával
                    Beszélgetéssorozat indul a klímaválságról a kortárs irodalom bevonásával
                
                            
                     Már minden lakásnál láthatók az állami támogatások
                    Már minden lakásnál láthatók az állami támogatások
                
                            
                     Egy színpadon Nógrádi György, Pál Feri atya és Jelasity Radován
                    Egy színpadon Nógrádi György, Pál Feri atya és Jelasity Radován
                
                            
                     Máltai Szimfónia program - A zene felemel
                    Máltai Szimfónia program - A zene felemel
                
                            
                     Házasság Hete - ikonikus filmekkel és sorozatokkal várják a nézőket a közmédia csatornái
                    Házasság Hete - ikonikus filmekkel és sorozatokkal várják a nézőket a közmédia csatornái
                
                     
     
            

 
         
         
         
        


















