hirdetés

Partnereink

Csődegyezséget kötött a 10. születésnapját ünneplő Bónusz Brigád

hirdetés

Csődegyezséget kötött a 10. születésnapját ünneplő Bónusz Brigád

Tíz éve, 2010. szeptember 1-én indult el a közösségi vásárlás Magyarországon, így idén szeptember 1-én ünnepelte tizedik születésnapját a Bónusz Brigád. A piacvezető kuponos cég számára a legnagyobb születésnapi ajándék éppen az, hogy egy nappal korábban sikerült csődegyezséget kötnie a hitelezőivel.

Indulása óta a Bónusz Brigád több mint 34 milliárd forintot spórolt meg a vásárlóinak. A csődvédelem alatt is kaphatóak szolgáltatások és utazások a kuponos oldalon, de a folyamat lezárása után újra termékeket is vásárolhatnak majd a felhasználók.

hirdetés

A Bónusz Brigád egyik legnagyobb értéke, hogy hiánypótló platformmal köti össze a felhasználókat és a szolgáltatásokat, utazásokat, termékeket kínáló mikro-, kis- és középvállalkozásokat. A jubileumát ünneplő cég feladata, hogy új alapokra helyezve folytassa működését. Mivel ez időbe telik, ezért továbbra is kérik felhasználóik és partnereik türelmét.

A Bónusz Brigád az amerikai Groupon cég üzleti modelljét alkalmazza. A közösségi vásárlás első magyar képviselője és legsikeresebb üzleti szereplője már több mint négymillió bónuszt értékesített 10 éves működése során.

Indulása óta a cég közel 11 ezer szolgáltató partnernek nyújtott óriási segítséget, hiszen modelljével a partnerek úgy jutnak jelentős hirdetési felülethez – nemcsak a Bónusz Brigád oldalán és hírlevelein keresztül, de minden más médium hirdetési felületein is –, hogy az nekik előzetes kiadással nem jár, mivel ők jutalékot csak azon vásárlók után fizetnek, akik ténylegesen igénybe veszik a szolgáltatásukat. A Bónusz Brigád partnerei reklámköltésének túlnyomó részét átvállalta az elmúlt években, akkor is, amikor az ajánlatukra nem érkezett vásárlás. Ez kiemelten igaz a járvány kitörése óta eltelt időszakra.

A weboldal korábban csak hagyományosan értékesítő szolgáltatókat – például éttermeket, szépségszalonokat, tanfolyamokat, wellnessközpontokat – és élményeket tett elérhetővé online, átalakítva a magyar kiskereskedelmi piac működését. Ezért is nyerte el több alkalommal az év honlapja díjat, jótékonysági programjának köszönhetően pedig a MAF Leginnovatívabb Támogatói Programjai közé került. Superbrands és Magyar Brands díjazott, a Kiváló magyar tartalom elismerés és Az Év Internetes Kereskedője díj tulajdonosa is.

A koronavírus-járvány rendkívüli helyzetet teremtett a világban és Magyarországon is. Az utazási- és egyéb szolgáltató szektorok bedőlése, a vásárlási szokások megváltozása a Bónusz Brigádot is nehéz helyzetbe hozta.

A közösségi vásárlásra épülő bónuszos/kuponos üzleti modellt a 2008-2009-es gazdasági világválság hívta életre. A jelenlegi helyzetben a Bónusz Brigád célja, hogy a koronavírus második hulláma után segíteni tudjon a szolgáltatóknak a talpraállásban, a vásárlóknak pedig abban, hogy kedvező áron jussanak hozzá azokhoz a szolgáltatásokhoz, amiket korábban már megszoktak és megszerettek.

Forrás: LWp Kommunikáció

Fotó: Stock Adobe

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 12.01.

Ma Elza napja van.

A magyar felhasználók bíznak bankjuk tanácsaiban és nyitottak az újdonságokra

A Mastercard 2020-as, Az európai bankolási szokások fejlődése című tanulmánya rámutat, hogy a karantén időszakkal járó, mindennapi életünkben tapaszta...

  • 2020-11-30 23:53
Állandóság és változás jellemzi 2020- ban az ingatlanpiacot

„Semmi sem állandó, csak a változás maga” – Hérakleitosz ókori bölcsessége napjainkban igazabb, mint valaha. Az úgynevezett „harmonika-effektus”, azaz...

  • 2020-11-30 22:41
Miért annyira népszerűek a diótörő figurák?

A karácsonyi időszak közeledtével sztárok és lakberendezők is egyre gyakrabban használják ünnepi kiegészítőkként a diótörő bábukat. Sokan Csajkovszkij...

  • 2020-11-30 21:21
A SIÓ a hazai junior CSR élvonalában

Idén a "Köszönjük, SIÓ!" Iskolatáska Program nyerte el a junior kategóriában a CSR Hungary Díjat, vagyis a Magyar Üzleti Felelősség Díját és az elisme...

  • 2020-11-30 20:15
Magyar könyv készült Ennio Morricone életéről

A Maestro - egyszerűen csak így hívták a szakmában Ennio Morriconét, akit hazájában nemcsak Olaszország büszkeségeként, de az évszázad zeneszerzőjekén...

  • 2020-11-30 18:31

hirdetés

December 1-én nyílik az M2 Gyerekcsatorna Adventi Kalandáriuma

A közmédia legkisebbeknek szóló csatornájára költöznek a karácsonymanók advent idejére. Az Adventi Kalandárium tündéri apróságai napról napra beavatjá...

  • 2020-11-30 16:03
Százak kaptak életfogytiglant Törökországban

Életfogytiglani börtönbüntetésre ítélt 337 embert egy török bíróság a 2016-os puccskísérletben való részvétele miatt. Az elítéltek nagyrészt katonatis...

  • 2020-11-30 14:45
Együtt száll szembe az uniós többséggel a lengyel és a magyar kormány

Együtt száll szembe a lengyel és a magyar kormány az uniós többséggel a jogállamisági mechanizmus eltörlése érdekében. Mateusz Morawiecki lengyel és O...

  • 2020-11-30 12:36
Ízletes szárnyas pho

Sokak számára elképzelhetetlen a nem marhából, de legalábbis jó adag disznóból készített pho, én se ettem túl sok emlékezetest. De ennek most vége, me...

  • 2020-11-30 11:10
Az ország egyetlen Dragon Ball Z és One Piece karóráját most bárki megnyerheti

Magyarországon 1998-99 között, vagyis több mint 20 évvel ezelőtt vetítették a Dragon Ball Z japán manga animációs sorozatot. Kevesebb, mint tíz évvel ...

  • 2020-11-30 09:47

Minden cikk

hirdetés

hirdetés