hirdetés

Partnereink

Egyre többen keresik a színes háztartási gépeket

hirdetés

Egyre többen keresik a színes háztartási gépeket

A színek mindenkire hatással vannak és komoly befolyásoló erővel bírnak. Személyiségtől függően egyes színeket kifejezetten utálunk, míg másokat szeretünk. A különböző árnyalatok is máshogy hatnak ránk. A színek a lakberendezésben, köztük a konyhában is hatalmas szerepet kaptak az elmúlt években. A színes ma divatos, az emberek pedig stílusosan szeretnek élni.

hirdetés

Minden kornak megvannak a maga trendjei. A konyhában a tavalyi és idei év slágerei egyértelműen a pasztell termékek. A konyha ma már központi teret tölt be az otthonokban, a nők és háziasszonyok, valamint gourmet-rajongók pedig mindennap ebben a térben töltik el a legtöbb időt. Ennek köszönhetően alakultak át az igények is a konyha berendezése és az ott használatos gépek terén. Nem elég a funkció, mellette olyan plusz igények dominálnak, mint a vélemény és az egyéniség kifejezése, hangsúlyozása, valamint az egyediség.

A Sencor egy évvel ezelőtt dobta piacra pasztell-kollekcióját. A márka szakértői megvizsgálták a piacot és ezt követően döntöttek úgy, hogy a naponta használatos konyhai kisgépek közül a legnépszerűbbeket öltöztetik pasztellszínekbe. A visszajelzések alapján a vásárlók szeretik ezeket a termékeket és a vásárláskor abszolút befolyásolja őket a termék színe, különösen a hölgyeket” – hangsúlyozza Lucza András, a Sencor magyarországi termékmenedzsere.

Az emberek többsége – körülbelül 80 százaléka – vásárláskor általában érzelmi alapon dönt, amit rendkívül nagy hányadban befolyásolnak a színek. Különösen igaz ez a lakberendezési tárgyakra, bútorokra és ma már a konyhai gépekre is. A Sencor termékei a kifinomult stílus mellett kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, emellett egyes termékekre akár 6 év garanciát is vállal a cég.

A Sencor-ról

A SENCOR egy fogyasztói elektronikai termékek gyártására és kereskedelmére szakosodott vállalat, melyet a 60-as évek végén, Japánban alapítottak. Az elsődleges cél magas presztízs elérése volt az audio technológiai megoldások terén. A korai 90-es években, amikor a SENCOR európai márka lett, a termékskála jelentősen bővült. A SENCOR a legmodernebb technológiák megalkotásának és alkalmazásának japán márkákra jellemző tradícióját köti össze a modern, komfortos otthon trendjeivel - kiegészülve emocionális, egyediségre törekvő és szórakoztató jellemzőkkel.

Napjainkban a SENCOR több mint ezerféle terméket kínál hat nagyobb termékcsoportban - fogyasztói elektronikai termékek, tabletek, mobiltelefonok, irodai és autós elektronikai termékek, háztartási készülékek, egészség és szépségápolás -, világszerte több mint 25 országban. A design a cég számára elsődleges fontosságú - magára a termékre és annak csomagolására vonatkozóan is. Számos termékkategóriában a SENCOR kínálja a legszélesebb színskálát.

Szöveg, kép: One On One Kommunikáció

 

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 12.12.

Ma Gabriella napja van.

Gyümölcsös pezsgőkkel szeretné „berúgni az ajtót"

A Magyarországon évente 14 millió palack bort értékesítő badacsonyörsi Varga Pincészet mostantól nem csak borokat, hanem prémium pezsgőket is készít. ...

  • 2019-12-12 11:56
Ezt választották kedvenc márkájuknak

A német Sportauto autósmagazin (19/12 számában) bemutatott „2019 Legjobb Márkája” olvasói kutatás résztvevői szerint a Continental rendelkezik a legjo...

  • 2019-12-12 10:33
Több fronton is változást hozott Lilu életébe a várandósság

Lilu lenmagolajjal küzd a striák ellen, Nagy Réka kegyetlen recepttel izzasztja barátait. Többek között ezekről is szó esett a Természetes gyógymódok ...

  • 2019-12-10 21:25
Karbonsemlegességet 2050-re!

Közép- és kelet-európai zöld civil szervezetek nyílt levélben kérik az eddig vétózó magyar, cseh és lengyel miniszterelnököt, hogy a december 12-13-i ...

  • 2019-12-10 19:22
Több mint 3 millió magyar érkezik haza külföldről az ünnepekre

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a csa...

  • 2019-12-10 17:38

hirdetés

Ezért van több női coach, mint férfi

Hazánkban is egyre kevésbé kell magyarázni, hogy létjogosultsága van a business és life coach szakmának. A világtrendhez hasonlóan itthon is több nő v...

  • 2019-12-10 14:47
12 000 iskolatáska talált gazdára

Segíteni jó. Adni jó. Karácsonyhoz közeledvén mindig különleges erejük van ezeknek a szavaknak, de szerencsére sokan érzik úgy, hogy nem csak az év eg...

  • 2019-12-10 12:32
A visszatérés küszöbén

Teljes értékű edzésmunkával készül a visszatérésre Baji Balázs. A februárban súlyos sérülést szenvedett világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüs...

  • 2019-12-10 10:52
Vegyszermentes téli hajápolás

Megérkezett a tél, és vele a hajproblémák is. A kinti hideg és a benti meleg, a száraz levegő szárítják a fejbőrt és a hajat, a sapkától könnyebben zs...

  • 2019-12-10 09:00
Élhető jövőért kampányol a Z-generáció

2018-ban 580 millió darab (17.000 tonna) tejes- és gyümölcsleves italos kartondoboz került forgalomba, 2019 végére ez a szám várhatóan 590 millióra (1...

  • 2019-12-08 19:53

Minden cikk

hirdetés

hirdetés