hirdetés

Partnereink

Superstore díjat nyert a Lidl

hirdetés

Superstore díjat nyert a Lidl

A Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti áruházának ítélte a SuperStore idei versenyének szakmai zsűrije a SuperStore 2019 Diszkont kategória győztesének járó díjat.

Idén ötödik alkalommal hirdette meg a hazai értékesítési helyek számára a Trade Magazin a SuperStore versenyt. A rangos megmérettetésen ezúttal is azok az üzletek indulhattak sikerrel, amelyek külső és belső megjelenése leginkább harmonizál vásárlóik igényeivel, ahol a koncepciónak megfelelő a dizájn, és ahol mindez jól láthatóan visszaköszön a kiszolgálásban, a kommunikációban is.

hirdetés

A szakmai zsűri véleménye alapján a Lidl Magyarország budapesti Fehérvári úti üzlete érdemelte ki a SuperStore címet diszkont kategóriában. A rangos díjjal az áruház komplex innovatív megoldásait ismerték el, melyek a fenntartható fejlődés jegyében megvalósult környezettudatos és környezetbarát megoldások alkalmazása révén járulnak hozzá az áruház működésének hatékonyságához, a munkafolyamatok optimalizálásához, ezáltal pedig a vásárlók elégedettségének növeléséhez.

A 4-6 méteres belmagassággal rendelkező, több mint 1300 m2-es eladótér nagyobb térérzetet és kellemes bevásárlási élményt biztosít a vásárlóknak. Az áruház a 140 m2-es egybefüggő üvegfelületnek köszönhetően maximálisan kihasználja a kinti természetes fényt, ennek, valamint a modern LED-es világításnak köszönhetően tovább csökkenti ökológiai lábnyomát. A raktárban elhelyezett modern hűtőkamráknak köszönhetően jelentősen csökken a hűtés energiaigénye, továbbá az eladótérben elhelyezett egybefüggő 37,5 méter hosszú hűtőpult, mind az áruház környezettudatos működését segítik elő. Az innovatív logisztikai és környezetbarát megoldásokon felül az új áruházban olyan fejlesztéseket valósítottak meg, - mint például a kibővített árufogadó zóna a raktárban vagy a raktár és a kiszolgáló területek közötti racionalizált útvonalak kialakítása – melyek eredményesebb munkavégzést tesznek lehetővé, ezáltal is támogatva a vásárlók magas szintű, hatékony és gyors kiszolgálását.

A Fehérvári úti Lidl áruházban az emberközpontú tervezési szemlélet egyszerre szolgálja a vásárlókat és a munkatársakat, míg a hatékony technológiai megoldások a környezetet is óvják. Külön öröm, hogy a SuperStore elismerés is azt mutatja, hogy a szakmai bizottság és a vásárlók egyaránt nagyra értékelik a Lidl Magyarország ez irányú törekvéseit” – emelte ki Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője.

Forrás: Good Option PR, Lidl Magyarország

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Könyvajánló

Névnap 08.13.

Ma Ipoly napja van.

Már két halott a belarusz tüntetéseken, az EU közvetíteni akar

Már két halálos áldozatuk van a belarusz elnökválasztás miatt kirobbant tüntetéseknek. Az ottani hatóságok megerősítették, hogy meghalt egy őrizetbe v...

  • 2020-08-13 20:30
Hőségben sportolni? - Erre kell figyelni, hogy ne száradjunk ki!

Sokan a nyári hőségben vagy bekapcsolt klíma mellett is rendszeresen sportolnak, ami rendkívül veszélyes is tud lenni, ha nem pótoljuk közben az elves...

  • 2020-08-13 17:56
Marton Adri és Edvin: 13 éve szerelmesek!

2007 augusztusában ismerkedtek meg, és azóta elválaszthatatlanok. Az évfordulót minden évben méltán megünneplik, és mivel imádják a vízparti piknikezé...

  • 2020-08-13 16:38
Hogyan lehetünk felelősségteljes „sharentek”?

A legbiztonságosabb tanács az lenne, hogy „ne tegyünk közzé semmilyen, a gyermekeinkkel kapcsolatos tartalmat a közösségi médiában”, ám ennek a kihívá...

  • 2020-08-08 05:41
Meddig zuhannak vajon a belvárosi ingatlanárak?

A koronavírus térhódítása egy csapásra véget vetett az évek óta tartó budapesti ingatlan-áremelkedésnek. Bár bizonyos jelei már 2019-ben is megvoltak ...

  • 2020-08-08 00:12

hirdetés

„Pocketdoki” - forradalmi újítás a diagnosztikában

Az INNObyte Informatikai Zrt. olyan komplex egészségügyi digitális mérőeszközt és felhőalapú applikációt fejleszt, mely segítségével lehetővé válik a ...

  • 2020-08-07 22:56
Balkán export, nem csak rezesbandákkal – koronavírus idején épít hidat a MOST

10 zenekar, 20 fesztivál, 26 fiatal menedzser, 10 kreatív városi projekt – a budapesti Hangvető vezette MOST projekt célja hidat építeni a balkáni teh...

  • 2020-08-07 20:34
Jön a Kilakoltatás - forog az új magyar film

A Kilakoltatás egy szatirikus hangvételű film, amely egy fiatal, elszánt bírósági végrehajtó (Orosz Ákos) és egy elkeseredett, kilakoltatás előtt álló...

  • 2020-08-07 18:37
Az első Séf Fesztivál Tihanyban debütál

Egy gasztrofesztivál, amit nem a nagy márkák, hanem a hazai alapanyagtermelők támogatnak Az első Séf Fesztivál Tihanyban debütál, és a szervezők szánd...

  • 2020-08-05 22:37
Ismét bővült a SPAR környezetbarát csomagolótermékeinek kínálata

Környezetbarát szendvicscsomagolókkal és ételtárolókkal bővült az INTERSPAR hipermarketek termékköre. Az áruházlánc folyamatosan frissíti az élelmisze...

  • 2020-08-05 21:19

Minden cikk

hirdetés

hirdetés