hirdetés

Partnereink

A L’Oréal folytatja átalakulását

hirdetés

A L’Oréal folytatja átalakulását

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.

A L'Oréal 2005 és 2018 között 77%-kal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben 38%-kal növelte termelését. A tavalyi év végére a L'Oréal 38 ipari telephelye karbonsemlegessé vált. Ez megmutatja azt is, hogy miközben a vállalat gazdasági sikereket ér el, képes jelentősen csökkenteni a környezeti hatását.

hirdetés

A CDP is elismerte ezeket az eredményeket, hiszen a L'Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három egymást követő évben is „AAA” besorolást, azaz a legmagasabb minősítést kapta mind a három értékelt kategóriában: az éghajlatvédelem, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőirtás elleni küzdelem területén is.

A L’Oréal vállalati felelősségvállalás vezetője, Alexandra Palt a következőképpen nyilatkozott: „Az éghajlatváltozás komoly aggodalomra ad okot a világ számára, és következményei sürgős fellépést igényelnek. A L'Oréal Csoport igyekszik vezető szerepet játszani ennek a kihívásnak a legyőzésében. A vállalatoknak részt kell vállalniuk, cselekedeteink és eredményeink alapján kell megítélni bennünket.”

A márkák lépéseket tesznek

A L'Oréal arra ösztönzi márkáit, hogy felhívják partnereik, ügyfeleik és fogyasztóik figyelmét, és mozgósítsák őket a főbb környezeti és társadalmi problémák terén. A „Sharing Beauty With All” program részeként a márkák kiválasztanak egy-egy konkrét ügyet és figyelemfelkeltő kampánnyal támogatják. 2018-ban a Csoport márkáinak több mint fele (57%) vállalt részt ebben, többek között az Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay és a Ralph Lauren.

SPOT értékelési eszköz: az első a kozmetikai iparban

A Csoport valamennyi márkáján bevezetett fenntartható termékoptimalizálás eszköz (SPOT= Sustainable Product Optimisation Tool) az első a kozmetikai iparban, mely képes a termékek környezeti és társadalmi hatásait mérni. A SPOT fontos szerepet játszik abban, hogy 2020 végére a L'Oréal elérje azon célját, hogy az új termékei esetében javítsa azok társadalmi vagy környezeti profilját. 2018-ban az új vagy megújított termékek 100%-át - összesen 2 195 terméket – értékeltek a SPOT segítségével, és a termékek 79%-ánál javult a mért teljesítmény.

Forrás: Avantgarde, L'Oreal

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 01.23.

Ma Rajmund, Zelma napja van.

Milyen szempontok alapján válasszunk középiskolát?

Tavaly a középiskolai felvételit 81759 nyolcadikos, 8340 hatodikos és 5230 negyedikes írta meg, hasonlóan sokan készültek idén is erre a megmérettetés...

  • 2020-01-20 21:47
A lepra még mindig nem tűnt el!

„A lepra nem az, aminek gondolod!" Ezt a jelmondatot fogalmazta meg 2020-ra a lepra elleni harc világnapjának mottójául a genfi székhelyű ILEP, azaz a...

  • 2020-01-20 19:35
Afrika „leggazdagabb” asszonya

Hogyan tett szert Afrika leggazdagabb asszonya tekintélyes vagyonára saját országa kifosztásával és korrupcióval – ennek részleteit ismerteti a BBC ki...

  • 2020-01-20 18:10
100 éve született a mozi mestere

A világ egyik legelismertebb filmrendezője egy 1978-as interjúban úgy fogalmazta meg hitvallását, a történet önmagában semmi, az érzések azok, amelyek...

  • 2020-01-20 15:17
Brazília: bezár az olimpiai szellem stadion

Egy Rio de Janeiró-i bíróság elrendelte a 2016-os olimpiai játékokra épített Olimpiai Park bezárását. A döntést azzal indokolták, hogy a parknak nincs...

  • 2020-01-20 13:48

hirdetés

10 százalékos drágulással nyitotta az évet az albérletpiac

Még mindig tempós emelkedést mutatnak az átlagos bérleti díjak Budapesten és a megyeszékhelyeken, ám a részletes adatok alapján már vannak fővárosi ke...

  • 2020-01-20 12:01
Még bárki lehet az év fiatal vezetője

Meghosszabbított határidővel keresik az Év Fiatal Vezetőjét azok között, akik már 40 éves koruk előtt kimagasló eredményeket értek el vezetőként. Az e...

  • 2020-01-19 20:29
A Vogue Italia zölddé vált

A Vogue Italia zölddé vált, vagyis elköteleződött a környezetvédelem mellett. A népszerű divatmagazinban januárban nem láthatók fotók, helyettük festm...

  • 2020-01-19 17:10
Megkezdődött a Trump elleni eljárás

Megkezdődött az amerikai elnök elleni alkotmányos vádemelési eljárás a szenátusban. Az impeachment első lépéseként a vádat előterjesztő hét úgynevezet...

  • 2020-01-19 13:27
Évi húsz kiló péksüteményt eszünk

Miközben a hazai kenyérfogyasztás mértéke éves szinten stagnál, vagy kicsit csökken, addig a péksüteményekből 2014 óta folyamatosan többet eszünk. A K...

  • 2020-01-19 12:12

Minden cikk

hirdetés

hirdetés