hirdetés

Partnereink

A L’Oréal folytatja átalakulását

hirdetés

A L’Oréal folytatja átalakulását

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.

A L'Oréal 2005 és 2018 között 77%-kal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben 38%-kal növelte termelését. A tavalyi év végére a L'Oréal 38 ipari telephelye karbonsemlegessé vált. Ez megmutatja azt is, hogy miközben a vállalat gazdasági sikereket ér el, képes jelentősen csökkenteni a környezeti hatását.

hirdetés

A CDP is elismerte ezeket az eredményeket, hiszen a L'Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három egymást követő évben is „AAA” besorolást, azaz a legmagasabb minősítést kapta mind a három értékelt kategóriában: az éghajlatvédelem, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőirtás elleni küzdelem területén is.

A L’Oréal vállalati felelősségvállalás vezetője, Alexandra Palt a következőképpen nyilatkozott: „Az éghajlatváltozás komoly aggodalomra ad okot a világ számára, és következményei sürgős fellépést igényelnek. A L'Oréal Csoport igyekszik vezető szerepet játszani ennek a kihívásnak a legyőzésében. A vállalatoknak részt kell vállalniuk, cselekedeteink és eredményeink alapján kell megítélni bennünket.”

A márkák lépéseket tesznek

A L'Oréal arra ösztönzi márkáit, hogy felhívják partnereik, ügyfeleik és fogyasztóik figyelmét, és mozgósítsák őket a főbb környezeti és társadalmi problémák terén. A „Sharing Beauty With All” program részeként a márkák kiválasztanak egy-egy konkrét ügyet és figyelemfelkeltő kampánnyal támogatják. 2018-ban a Csoport márkáinak több mint fele (57%) vállalt részt ebben, többek között az Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay és a Ralph Lauren.

SPOT értékelési eszköz: az első a kozmetikai iparban

A Csoport valamennyi márkáján bevezetett fenntartható termékoptimalizálás eszköz (SPOT= Sustainable Product Optimisation Tool) az első a kozmetikai iparban, mely képes a termékek környezeti és társadalmi hatásait mérni. A SPOT fontos szerepet játszik abban, hogy 2020 végére a L'Oréal elérje azon célját, hogy az új termékei esetében javítsa azok társadalmi vagy környezeti profilját. 2018-ban az új vagy megújított termékek 100%-át - összesen 2 195 terméket – értékeltek a SPOT segítségével, és a termékek 79%-ánál javult a mért teljesítmény.

Forrás: Avantgarde, L'Oreal

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 06.26.

Ma János, Pál napja van.

A Naptól is óvja gyermekeit Lilu

Fejest ugrottunk a nyárba, ám nem szabad megfeledkezni arról, hogy a szikrázó napsütés komoly veszélyeket hordoz magában. A RossmanNő soron következő ...

  • 2019-06-25 13:16
Bátrabb nyelvtudásra volna szükség

Május 22-én írták az általános iskolák 6. és 8. osztályai a nyelvi kompetenciamérés feladatait. Évek óta látható tendencia, hogy sokkal jobb eredménye...

  • 2019-06-25 11:04
Aminosavak: tested építőköveiről közérthetően

A testépítés mellett szinte minden sportágban kulcskérdés az izmok építése illetve megtartása, amely a megfelelő tápanyagok folyamatos bevitelével érh...

  • 2019-06-24 22:07
Pécset is meghódítják a blinkee.city elektromos robogói

20 robogóval indult el az E.ON és a blinkee.city együttműködése Pécsen. A főváros után elsőként az egyetemi városban élvezhetik a hazai használók a 10...

  • 2019-06-24 19:23
Kollagén: az ízületeid védőbástyája

Ha keményen edzel, akkor bizony előfordulhat, hogy a tested ízületei is extrém terhelést kapnak, rosszabb esetben károsodhatnak is.

  • 2019-06-24 16:39

hirdetés

Egy karóra, amit a nőiesség szimbóluma ihletett

A Szingapúr égboltja felé nyíló szirmokkal az ArtScience Múzeum olyan hatást kelt, mintha lebegne a víz felett. A modern épület tökéletesen mintázza m...

  • 2019-06-24 15:01
Fekete berkenye lett az év pálinkája

Az 1Csepp Pálinka fekete berkenyéje lett 2019-ben az ország legjobb pálinkája. Az Országos Pálinka- és Törkölypálinka Verseny díjait július 20-án adtá...

  • 2019-06-24 13:51
Pulykát a piknikkosárba!

Itt a nyár, ilyenkor még a megrögzött otthonülők is a szabadba kívánkoznak. Kirándulás helyett vagy mellett élvezhetjük a szabadtéri étkezés örömeit.

  • 2019-06-24 10:29
A nyár slágere: rosé és fröccs a teraszokon

A nyári időszakban legszívesebben hangulatos teraszon rosét isznak a közösségi média használók, ilyenkor inkább édes vagy félszáraz ízt választanak, é...

  • 2019-06-24 08:43
Magyarország látványosságait fedezhetik fel a gyerekek a SPAR-ral

A SPAR csatlakozott a Magyar Turisztikai Ügynökség kezdeményezéséhez, és a nyári vakációban egy egyedi matricagyűjtő akciót indít a gyermekek számára.

  • 2019-06-20 18:37

Minden cikk

hirdetés

hirdetés