hirdetés

Partnereink

Új vezető a L’Oréal magyar leányvállalata élén

hirdetés

Új vezető a L’Oréal magyar leányvállalata élén

Brigitte Strellert nevezték ki a L’Oréal Csehország, Magyarország és Szlovákia új Ügyvezető Igazgatójának. Tomáš Hruška-t váltja pozíciójában, akit a kozmetikai vállalat skandináv régiójának élére neveztek ki.

Brigitte Streller közvetlenül egyetemi évei után csatlakozott a kozmetikai vállalathoz Ausztriában, ahol marketing területen kezdte meg karrierjét. Később Franciaországban zóna koordinációs csapatban dolgozott. Az elmúlt 15 évben pedig az ő vezetésével hozták létre a szerb és bolgár leányvállalatokat, ezt követően pedig az Adria-Balkán régió központosítását vezette, amely nem kevesebb, mint kilenc piacot foglal magába Délkelet-Európában.

hirdetés

Új pozíciójában, március 1-jétől a magyar, cseh és szlovák piacokért felel.

„Ami lenyűgöz és motivál a L’Oréalnál ilyen hosszú idő után is, az az, hogy nem csak az üzleti sikerek számítanak, hanem más olyan értékek is egyaránt fontosak, mint az emberek, a szépség, az etika és a fenntarthatóság. Megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok egy ilyen sikeres csapathoz és az eddigi kiemelkedő eredményekre alapozva, együtt tovább fejlődhetünk. Alig várom, hogy felfedezhessem országaink és piacaink minden sajátosságát és szépségét, illetve, hogy megismerjem annak a csapatnak a sikereit és kihívásait, amellyel együtt fogok dolgozni” – mondta el kinevezése kapcsán Brigitte Streller.

A L’Oréal Csehország, Magyarország és Szlovákia több mint 600 embert foglalkoztat a régióban, 28 márkát forgalmaz, 170 millió euró nettó árbevételt generált 2018-ban, és egy elosztóközpontot működtet, amely kiszolgálja ki a régió piacait.

A L’Oréal számára nem csak az üzleti siker fontos, hanem hogy példamutató, vonzó vállalat és elkötelezett vállalati polgár legyen.

A L’Oréal Csehország a hallgatók szavazatai alapján 1. helyezést ért el a TOP Employers (TOP Munkáltatók) felmérés fogyasztási cikkek iparág kategóriájában 2018-ban és 2019-ben is. Bekerült a TOP 5 Responsible Companies for Women (Top 5 Felelős Vállalat a Nőkért) listára 2019-ben és a TOP Responsible Big Companies-be (TOP Felelős Nagyvállalat) a Byznys pro společnost (Business for Society) által.

A L’Oréal Magyarországot 2018-ban az egyik legvonzóbb munkáltatóként minősítették az országban a Korn Ferry munkavállalói elégedettség felmérése alapján. A magyar leányvállalat elkötelezett a társadalmi felelőségvállalás és a fenntarthatóság iránt. 2019-ben két CSR Hungary díjjal is elismerték a céget; belső CSR megoldásaiért és a magyar kutatónőket támogató, a L’Oréal - UNESCO A nőkért és a tudományért nevű programjáért.

Forrás: Avantgarde

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 05.27.

Ma Hella napja van.

Bemutatták az új európai élelmiszeripari stratégiát

Az Európai Bizottság Brüsszelben bemutatta a környezetbarátabb mezőgazdasági termeléssel és a biológiai sokféleséggel, az úgynevezett biodiverzitással...

  • 2020-05-26 14:30
Chile: robban a járvány, miközben az éhség az utcára hajtja az embereket

Automata fegyverekkel felszerelt katonák özönlötték el a chilei főváros, Santiago több munkások és középosztálybeliek lakta negyedét, miután a hétfőn ...

  • 2020-05-26 12:10
Újabb nagy roham lehet az online játékpiacon

A szülők, nagyszülők igen gyorsan átálltak az online vásárlásra a gyerekjátékoknál, sporteszközöknél is, hamar megrohamozták az online boltokat. Húsvé...

  • 2020-05-26 08:20
A gyógynövények erejével: bodorrózsa, teafaolaj és borsmenta

A gyógynövények erejéhez már a kezdetek kezdetén is fordulhattunk – szerencsére nincs ez másként napjainkban sem! Akadnak azonban olyan gyógynövények,...

  • 2020-05-24 20:24
Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek

Az emberek szívesen ajánlják fel adójuk 1%-át civil szervezeteknek, de fontos a visszajelzés a pénz felhasználásáról. A többség ugyanannak a szervezet...

  • 2020-05-24 18:13

hirdetés

Aláírást gyűjtenek az augusztus 20-i tűzijáték ellen

Az idei augusztus 20-i tűzijáték eltörléséért indított petíciót pár nap alatt több mint 33 ezer ember írta alá. A kampányt elindító Homonnay Gergely a...

  • 2020-05-24 15:33
Ennyit hajlandók engedni az árból a lakáseladók, és ezek a motivációik

A lakáseladást tervezők legnagyobb része, 46 százaléka maximum 5 százalékot engedne az árból, közel 29 százalékuk pedig 10 százalékkal is hajlandó len...

  • 2020-05-24 13:26
Így változtak az online vásárlási szokások Európában és Magyarországon

Az online vásárlás az elmúlt hónapban meghaladta az összes egyéb költési formát: a magyarok több mint egyharmada (35%) elmondása szerint még soha nem ...

  • 2020-05-24 12:10
Minden SPAR-ban elérhetőek a többszörhasználatos zöldség-gyümölcs és pékáru tasakok

A SPAR 2019-ben több olyan környezetbarát csomagolástechnikai megoldást vezetett be, amelyeknek köszönhetően még kevesebb eldobható műanyag hulladék k...

  • 2020-05-24 10:46
Drasztikus bezuhanás után ismét szárnyal a bitcoinpiac

Március közepén a bitcoin piaci értéke ugyanúgy zuhant a mélybe, ahogy történt ez a tradicionális részvénypiacokon is. Akkor a bitcoinonkénti árfolyam...

  • 2020-05-20 15:05

Minden cikk

hirdetés

hirdetés