hirdetés

Partnereink

A L’Oréal folytatja átalakulását

hirdetés

A L’Oréal folytatja átalakulását

A L’Oréal nem sokkal a Föld Napja után közzétette fenntarthatósági programjának éves jelentését. A „Sharing Beauty With All” program jelentős eredményeket mutat a vállalat éghajlatváltozás elleni küzdelemben vállalt kötelezettségét tekintve.

A L'Oréal 2005 és 2018 között 77%-kal csökkentette üzemeinek és elosztóközpontjainak szén-dioxid-kibocsátását, miközben 38%-kal növelte termelését. A tavalyi év végére a L'Oréal 38 ipari telephelye karbonsemlegessé vált. Ez megmutatja azt is, hogy miközben a vállalat gazdasági sikereket ér el, képes jelentősen csökkenteni a környezeti hatását.

hirdetés

A CDP is elismerte ezeket az eredményeket, hiszen a L'Oréal az első és egyetlen vállalat a világon, amely három egymást követő évben is „AAA” besorolást, azaz a legmagasabb minősítést kapta mind a három értékelt kategóriában: az éghajlatvédelem, a fenntartható vízgazdálkodás és az erdőirtás elleni küzdelem területén is.

A L’Oréal vállalati felelősségvállalás vezetője, Alexandra Palt a következőképpen nyilatkozott: „Az éghajlatváltozás komoly aggodalomra ad okot a világ számára, és következményei sürgős fellépést igényelnek. A L'Oréal Csoport igyekszik vezető szerepet játszani ennek a kihívásnak a legyőzésében. A vállalatoknak részt kell vállalniuk, cselekedeteink és eredményeink alapján kell megítélni bennünket.”

A márkák lépéseket tesznek

A L'Oréal arra ösztönzi márkáit, hogy felhívják partnereik, ügyfeleik és fogyasztóik figyelmét, és mozgósítsák őket a főbb környezeti és társadalmi problémák terén. A „Sharing Beauty With All” program részeként a márkák kiválasztanak egy-egy konkrét ügyet és figyelemfelkeltő kampánnyal támogatják. 2018-ban a Csoport márkáinak több mint fele (57%) vállalt részt ebben, többek között az Armani, Biolage, Biotherm, Garnier, La Roche-Posay és a Ralph Lauren.

SPOT értékelési eszköz: az első a kozmetikai iparban

A Csoport valamennyi márkáján bevezetett fenntartható termékoptimalizálás eszköz (SPOT= Sustainable Product Optimisation Tool) az első a kozmetikai iparban, mely képes a termékek környezeti és társadalmi hatásait mérni. A SPOT fontos szerepet játszik abban, hogy 2020 végére a L'Oréal elérje azon célját, hogy az új termékei esetében javítsa azok társadalmi vagy környezeti profilját. 2018-ban az új vagy megújított termékek 100%-át - összesen 2 195 terméket – értékeltek a SPOT segítségével, és a termékek 79%-ánál javult a mért teljesítmény.

Forrás: Avantgarde, L'Oreal

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 12.12.

Ma Gabriella napja van.

Ezt választották kedvenc márkájuknak

A német Sportauto autósmagazin (19/12 számában) bemutatott „2019 Legjobb Márkája” olvasói kutatás résztvevői szerint a Continental rendelkezik a legjo...

  • 2019-12-12 10:33
Több fronton is változást hozott Lilu életébe a várandósság

Lilu lenmagolajjal küzd a striák ellen, Nagy Réka kegyetlen recepttel izzasztja barátait. Többek között ezekről is szó esett a Természetes gyógymódok ...

  • 2019-12-10 21:25
Karbonsemlegességet 2050-re!

Közép- és kelet-európai zöld civil szervezetek nyílt levélben kérik az eddig vétózó magyar, cseh és lengyel miniszterelnököt, hogy a december 12-13-i ...

  • 2019-12-10 19:22
Több mint 3 millió magyar érkezik haza külföldről az ünnepekre

A Mastercard legfrissebb kutatása szerint több mint 3 millió magyar száll majd repülőre, buszra vagy vonatra az ünnepek előtt, hogy a Karácsonyt a csa...

  • 2019-12-10 17:38
Ezért van több női coach, mint férfi

Hazánkban is egyre kevésbé kell magyarázni, hogy létjogosultsága van a business és life coach szakmának. A világtrendhez hasonlóan itthon is több nő v...

  • 2019-12-10 14:47

hirdetés

12 000 iskolatáska talált gazdára

Segíteni jó. Adni jó. Karácsonyhoz közeledvén mindig különleges erejük van ezeknek a szavaknak, de szerencsére sokan érzik úgy, hogy nem csak az év eg...

  • 2019-12-10 12:32
A visszatérés küszöbén

Teljes értékű edzésmunkával készül a visszatérésre Baji Balázs. A februárban súlyos sérülést szenvedett világbajnoki bronzérmes és Európa-bajnoki ezüs...

  • 2019-12-10 10:52
Vegyszermentes téli hajápolás

Megérkezett a tél, és vele a hajproblémák is. A kinti hideg és a benti meleg, a száraz levegő szárítják a fejbőrt és a hajat, a sapkától könnyebben zs...

  • 2019-12-10 09:00
Élhető jövőért kampányol a Z-generáció

2018-ban 580 millió darab (17.000 tonna) tejes- és gyümölcsleves italos kartondoboz került forgalomba, 2019 végére ez a szám várhatóan 590 millióra (1...

  • 2019-12-08 19:53
Megrendezték a SPAR első Uzsinapját

Közel kétszáz pályázat vett részt a SPAR Uzsidoboz Programjában. A kampány elsődleges célja az volt, hogy a szülők az otthoni tízórai és uzsonnakészít...

  • 2019-12-08 17:30

Minden cikk

hirdetés

hirdetés