hirdetés

Partnereink

Arcápolás virágba borulva - valóra vált Tomán Szabina régi álma

hirdetés

Arcápolás virágba borulva - valóra vált Tomán Szabina régi álma

Különös tavaszt élünk, a bezártság tavaszát. Bár ez az évszak éppen arról híres, hogy nyitunk, megújulunk, indulunk a szabadba, a természetbe, beszívjuk a természet, a nyíló virágok illatát, idén ez másképp alakul. De ha nem mehetünk kifelé, akkor itt az idő, hogy meginduljunk befelé.

A kényszerű bezártságot mindenképpen érdemes pozitív irányba átfordítani, több idő juthat a családunkra, vagy éppen saját magunkra. Ennek a törődésnek pedig több oldala is lehetséges. Meditálhatunk, feldolgozhatjuk az előző időszakunk történéseit és bár még nem tudjuk, miként változtatja meg a járvány a mindennapjainkat, de végiggondolhatjuk, mire tanít bennünket a jelenlegi helyzet, mit csinálnánk esetleg másképpen. Tanulhatunk online nyelvet, vagy akár új szakmát is, és nem utolsósorban a külsőnkre is odafigyelhetünk.

hirdetés

Soha nem lehetne aktuálisabb, hogy megtaláljuk azokat a készítményeket, amelyek segítenek bennünket a megújulásban, frissességünk megőrzésében. A szépség ugyan mindig belülről kezdődik, így fontos, hogy helyesen táplálkozzunk, elegendő folyadékot vigyünk be a szervezetbe, de az sem mindegy, hogy milyen arckrémmel ápoljuk bőrünket. Tomán Szabina, a Toman Lifestyle vállalat tulajdonosa, a Toman életmódprogram megalkotója megálmodott egy olyan komplex hatású, sejtregeneráló, hidratáló arckrémet, amely modern hatóanyagok alkalmazásával segíti bőrünk feszességének visszaállítását.

„Régi álmom válik most valóra! A közel két évnyi munka végül meghozta gyümölcsét: egy olyan arckrémet sikerült kifejlesztenünk, amely magas növényi hatóanyagtartalmának köszönhetően segít megőrizni bőrünk üdeségét és fiatalságát. Súlyvesztés során a bőr még elegendő folyadékbevitel mellett is sokat veszít rugalmasságából, így a Bloom-me arckrémet bátran ajánljuk a Toman Diet vendégei számára is” – mondja Tomán Szabina. – „Tavasz van, de nem csak ezért lett az első kozmetikai termékem neve Bloom-me, hanem mert tényleg úgy gondolom, hogy az arc újra kivirágzik ettől a krémtől!”

A Bloom-me arckrém 92 %-ban természetes alapanyagok felhasználásával készült, állatkísérletmentesen, génmanipuláció nélkül. A Mythos Vita aktív hatóanyag több éves tudományos kutatómunka eredménye: a növényi őssejtek és a távol-keleti kiwibogyó-kivonat óvja a sejteket az oxidatív stressztől, segít megőrizni azok fiatalságát és javítja anyagcseréjüket. A biotechnológiai eljárásokkal előállított biofermentált peptidek serkentik a kollagén és elasztin rostok termelődését, fokozzák a kollagénszintézist, ezzel lassítva a sejtek öregedését, valamint támogatják a hatóanyagok maximális felszívódását.

A Bloom-me arckrémben található még növényi retinol, mely serkenti a kollagéntermelést és felgyorsítja a hámsejtek természetes megújulási folyamatait, ami ragyogó, feszes bőrt eredményez. A hialuronsav legfontosabb tulajdonsága, hogy saját súlyának akár az ezerszeresét képes vízben megkötni, így intenzív hidratáló hatású. Kisimítja, feltölti, puhává és rugalmassá teszi a bőrt, ráadásul bőr természetes védőrétegét is erősíti és gyulladáscsökkentő hatása is van. Az afrikai karité fa termésének magjából kivont Shea vaj, édes illatú hidratáló, amely gyorsan felszívódik a bőrbe, megnyugtatja, valamint sokoldalúan segít megszüntetni a bőrproblémákat.

„Természetesen önmagában egyetlen krém sem tesz csodát, mi is kellünk hozzá” – tanácsolja Tomán Szabina. – „A megfelelő táplálkozás, elegendő folyadékbevitel mellett a Bloom-me viszont képes simábbá, tömörebbé és fiatalosan ragyogóvá, rugalmassá tenni a bőrt, miközben sosem lesz zsíros érzetünk, könnyebben legyőzzük az esetleges bőrirritációkat, védve leszünk a külső hatások ellen, 24 órán keresztül. Sok dologban kiszolgáltatottá váltunk most, de az arcbőrünkért mi vagyunk felelősek, fontos, hogy semmilyen körülmények között se feledkezzünk meg a megfelelő bőrápolásról, még akkor sem, ha most kevesebbet járunk sminkben, nem élünk társasági életet. Hiszek egy szép nyárban, várjuk ragyogó bőrrel, kisimultan!”

Forrás: Arterego

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 07.07.

Ma Apollónia napja van.

Komárnoban folytatódik a FEBO Fesztivál!

Fesztivál határok nélkül szlogennel tavasszal útjára indult ingyenes eseménysorozat a kényszerpihenőt követően július 9-én a szlovákiai Komárnoban fol...

  • 2020-07-07 12:08
A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást

A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást: 1000 forintos kuponnal kárpótolja vásárlóit, ha mégis későn érkezne meg a rendelés.

  • 2020-07-07 08:54
Grillezett pizza? Fördős Zé gasztrotippjei a tuti kerti partyhoz

A nyár szó hallatán sok minden eszünkbe jut: strand, kánikula, jeges italok és persze a grillezés. Most, hogy végre kiszabadultunk a négy fal közül, t...

  • 2020-07-07 07:34
Évente több mint 2500 csecsemőt hordanak ki külföldi szülők számára az ukrán béranyák

Több száz csecsemő várakozik külföldi szüleire Ukrajnában. A babákat béranyák hozták világra, és a járvány miatt korlátozások következtében egyelőre ő...

  • 2020-07-05 18:02
Magyarország lélegeztetőgép-nagyhatalom

Huszonkét vizsgált, eltérő fejlettségű ország átlagában 26 lélegeztetőgép jut 100 ezer lakosra. A legtöbb az Egyesült Államokban: 54. De csak majdnem ...

  • 2020-07-05 15:25

hirdetés

Tarol a paradicsom és az eper

A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a...

  • 2020-07-05 14:17
Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközök...

  • 2020-07-05 12:33
Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái.

  • 2020-07-05 10:57
A vevők és eladók közti növekvő szakadék miatt csökkenhetnek a lakásárak

A vásárlási szándék látványos erősödése ellenére nem születik több adásvétel, mert az eladók nem alkalmazkodtak a piaci trendhez, azaz a vásárlóerőhöz...

  • 2020-07-05 09:48
A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a nö...

  • 2020-06-30 18:23

Minden cikk

hirdetés

hirdetés