hirdetés

Partnereink

Új vezető a L’Oréal magyar leányvállalata élén

hirdetés

Új vezető a L’Oréal magyar leányvállalata élén

Brigitte Strellert nevezték ki a L’Oréal Csehország, Magyarország és Szlovákia új Ügyvezető Igazgatójának. Tomáš Hruška-t váltja pozíciójában, akit a kozmetikai vállalat skandináv régiójának élére neveztek ki.

Brigitte Streller közvetlenül egyetemi évei után csatlakozott a kozmetikai vállalathoz Ausztriában, ahol marketing területen kezdte meg karrierjét. Később Franciaországban zóna koordinációs csapatban dolgozott. Az elmúlt 15 évben pedig az ő vezetésével hozták létre a szerb és bolgár leányvállalatokat, ezt követően pedig az Adria-Balkán régió központosítását vezette, amely nem kevesebb, mint kilenc piacot foglal magába Délkelet-Európában.

hirdetés

Új pozíciójában, március 1-jétől a magyar, cseh és szlovák piacokért felel.

„Ami lenyűgöz és motivál a L’Oréalnál ilyen hosszú idő után is, az az, hogy nem csak az üzleti sikerek számítanak, hanem más olyan értékek is egyaránt fontosak, mint az emberek, a szépség, az etika és a fenntarthatóság. Megtiszteltetés számomra, hogy csatlakozhatok egy ilyen sikeres csapathoz és az eddigi kiemelkedő eredményekre alapozva, együtt tovább fejlődhetünk. Alig várom, hogy felfedezhessem országaink és piacaink minden sajátosságát és szépségét, illetve, hogy megismerjem annak a csapatnak a sikereit és kihívásait, amellyel együtt fogok dolgozni” – mondta el kinevezése kapcsán Brigitte Streller.

A L’Oréal Csehország, Magyarország és Szlovákia több mint 600 embert foglalkoztat a régióban, 28 márkát forgalmaz, 170 millió euró nettó árbevételt generált 2018-ban, és egy elosztóközpontot működtet, amely kiszolgálja ki a régió piacait.

A L’Oréal számára nem csak az üzleti siker fontos, hanem hogy példamutató, vonzó vállalat és elkötelezett vállalati polgár legyen.

A L’Oréal Csehország a hallgatók szavazatai alapján 1. helyezést ért el a TOP Employers (TOP Munkáltatók) felmérés fogyasztási cikkek iparág kategóriájában 2018-ban és 2019-ben is. Bekerült a TOP 5 Responsible Companies for Women (Top 5 Felelős Vállalat a Nőkért) listára 2019-ben és a TOP Responsible Big Companies-be (TOP Felelős Nagyvállalat) a Byznys pro společnost (Business for Society) által.

A L’Oréal Magyarországot 2018-ban az egyik legvonzóbb munkáltatóként minősítették az országban a Korn Ferry munkavállalói elégedettség felmérése alapján. A magyar leányvállalat elkötelezett a társadalmi felelőségvállalás és a fenntarthatóság iránt. 2019-ben két CSR Hungary díjjal is elismerték a céget; belső CSR megoldásaiért és a magyar kutatónőket támogató, a L’Oréal - UNESCO A nőkért és a tudományért nevű programjáért.

Forrás: Avantgarde

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szépség

Névnap 07.06.

Ma Csaba napja van.

Évente több mint 2500 csecsemőt hordanak ki külföldi szülők számára az ukrán béranyák

Több száz csecsemő várakozik külföldi szüleire Ukrajnában. A babákat béranyák hozták világra, és a járvány miatt korlátozások következtében egyelőre ő...

  • 2020-07-05 18:02
Magyarország lélegeztetőgép-nagyhatalom

Huszonkét vizsgált, eltérő fejlettségű ország átlagában 26 lélegeztetőgép jut 100 ezer lakosra. A legtöbb az Egyesült Államokban: 54. De csak majdnem ...

  • 2020-07-05 15:25
Tarol a paradicsom és az eper

A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a...

  • 2020-07-05 14:17
Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközök...

  • 2020-07-05 12:33
Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái.

  • 2020-07-05 10:57

hirdetés

A vevők és eladók közti növekvő szakadék miatt csökkenhetnek a lakásárak

A vásárlási szándék látványos erősödése ellenére nem születik több adásvétel, mert az eladók nem alkalmazkodtak a piaci trendhez, azaz a vásárlóerőhöz...

  • 2020-07-05 09:48
A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a nö...

  • 2020-06-30 18:23
EP: bocsánatkérésre szólították fel a WHO vezetőjét

Bocsánatkérésre szólították fel az Egészségügyi Világszervezet vezetőjét az Európai Parlamentben tartott meghallgatáson. A bírálatok szerint a WHO gya...

  • 2020-06-30 15:02
Így előzhetjük meg a penész megjelenését nyáron!

Legtöbbször a csapadékosabb, őszi idő beköszöntével kezdünk el foglalkozni a falfelületeinket csúfító penészfoltokkal, pedig a nyári hónapokban kellen...

  • 2020-06-30 12:52
Új, környezetbarát csomagolótermékeket kínál a SPAR

Ismét bővült a SPAR környezetbarát termékeinek köre. Az áruházlánc új, élelmiszerek csomagolására és tárolására szolgáló megoldásaival a háztartásokba...

  • 2020-06-30 12:05

Minden cikk

hirdetés

hirdetés