hirdetés

Partnereink

Stratégiai együttműködés jött létre a magyar utazási piacon

hirdetés

Stratégiai együttműködés jött létre a magyar utazási piacon

Partnerségre lépett egymással a magyar üdülési piac két meghatározó szereplője, az invia.hu és az utazzitthon.hu. Míg előbbi az elmúlt tíz évben elsősorban a külföldi desztinációk felé irányuló kínálatát bővítette, addig az utóbbi immár tizennégy éve a belföldi üdülésék megszervezéséhez nyújt teljes körű segítséget.

A két cég szoros együttműködésével mostantól az emberek minden utazással kapcsolatos információt, ajánlatot, illetve egyéb szolgáltatást egy helyen érhetnek el, legyen szó akár magyarországi, vagy határainkon túli útról.

hirdetés

Dőlnek a rekordok a hazai turizmusban. A tavalyi esztendő még a kimagasló eredményeket felmutató 2016-hoz képest is jobban sikerült.  Egy év alatt több mint 14 százalékkal nőtt a forgalom ebben a szektorban, ami azt jelenti, hogy a magyarok a külföldi nyaralás mellett egyre gyakrabban pihennek belföldön is, akár egy évben többször is. Bár a határokon belüli utazások jellemzően rövidek: az év nagyobb részében főként a hosszú hétvégékre koncentrálódnak, emiatt a foglalások közel 2/3-ada még mindig 1-2 napra szól.

A trendek 2018-ban is változatlanul biztatóak, és nem csak az idei évben várható hosszú hétvégék rekordmagas száma miatt. Iparági előrejelzések szerint a magyar szálláspiacon újabb, akár 7 százalékot is meghaladó bevételnövekedés prognosztizálható, ami a korábbiaknál erőteljesebb motivációt jelentett a legnagyobb hazai online utazásközvetítő iroda, az Invia.hu számára, hogy az ebben érintett utasok kényelme és minőségi kiszolgálása érdekében bővítse belföldi kínálatát. Ennek megfelelően partneri együttműködést alakított ki a magyarországi utakra specializálódott, immár 14 éves múlttal rendelkező utazzitthon.hu-val, ahol az utazni vágyók a 700 különböző szálláshelyet, ezernél is több programot és 7000 látnivalót felölelő kínálatból válogathatnak.

„Miután az Invia magyarországi működése során a kiutaztatásra specializálódott, ezért az ügyfeleink kényelme, az ajánlatok megbízhatósága, megfelelő minősége érdekében mindenképpen olyan partnerrel szerettünk volna együttműködni, akinek már több éves tapasztalat és kipróbált, megbízható, folyamatosan fejlesztett üzleti modell van a háta mögött. Mind az utazzitthon.hu, mind az invia.hu szemlélete, értékrendje hasonló, és a két cég által használt rendszerek, illetve adatbázisok fókuszában is az ügyfelek állnak.” – fejtette ki a Zakar Jozef, az invia.hu ügyvezetője.

Az együttműködés részeként összehangolták a két vállalkozás online felületeit, így a magyar utasok mostantól egy, elsősorban az ő igényeiknek megfelelően kialakított platformon érhetnek el mindent, ami utazással kapcsolatos, kezdve az előzetes információtól az ajánlatok óriási választékán át egészen a kiegészítő szolgáltatásokig és programokig belföldi, illetve külföldi út esetében is.

Nagy Viktória, az Invia marketing menedzsere hangsúlyozta, hogy alapvetően nem új ügyfelekre számítanak ezzel a lépéssel, hanem a meglévő ügyfeleiknek a korábbinál szélesebb körű kiszolgálása a cél. Ennek megfelelően a fejlesztés elsődlegesen arra az igényre kívánt reflektálni, hogy azok, akik korábban már velük utaztak, a jövőben belföldi útjaik előkészítése és megszervezése során is bizalommal fordulhassanak hozzájuk, de természetesen az ennek köszönhető új utasaikat is a korábban megszokott, minőségi és ügyfélközpontú kiszolgálással és asszisztenciával várják.

Forrás: Good Option PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szabadidő

Névnap 08.10.

Ma Lőrinc napja van.

Hogyan lehetünk felelősségteljes „sharentek”?

A legbiztonságosabb tanács az lenne, hogy „ne tegyünk közzé semmilyen, a gyermekeinkkel kapcsolatos tartalmat a közösségi médiában”, ám ennek a kihívá...

  • 2020-08-08 05:41
Meddig zuhannak vajon a belvárosi ingatlanárak?

A koronavírus térhódítása egy csapásra véget vetett az évek óta tartó budapesti ingatlan-áremelkedésnek. Bár bizonyos jelei már 2019-ben is megvoltak ...

  • 2020-08-08 00:12
„Pocketdoki” - forradalmi újítás a diagnosztikában

Az INNObyte Informatikai Zrt. olyan komplex egészségügyi digitális mérőeszközt és felhőalapú applikációt fejleszt, mely segítségével lehetővé válik a ...

  • 2020-08-07 22:56
Balkán export, nem csak rezesbandákkal – koronavírus idején épít hidat a MOST

10 zenekar, 20 fesztivál, 26 fiatal menedzser, 10 kreatív városi projekt – a budapesti Hangvető vezette MOST projekt célja hidat építeni a balkáni teh...

  • 2020-08-07 20:34
Jön a Kilakoltatás - forog az új magyar film

A Kilakoltatás egy szatirikus hangvételű film, amely egy fiatal, elszánt bírósági végrehajtó (Orosz Ákos) és egy elkeseredett, kilakoltatás előtt álló...

  • 2020-08-07 18:37

hirdetés

Az első Séf Fesztivál Tihanyban debütál

Egy gasztrofesztivál, amit nem a nagy márkák, hanem a hazai alapanyagtermelők támogatnak Az első Séf Fesztivál Tihanyban debütál, és a szervezők szánd...

  • 2020-08-05 22:37
Ismét bővült a SPAR környezetbarát csomagolótermékeinek kínálata

Környezetbarát szendvicscsomagolókkal és ételtárolókkal bővült az INTERSPAR hipermarketek termékköre. Az áruházlánc folyamatosan frissíti az élelmisze...

  • 2020-08-05 21:19
Házi kedvencek mellé is ideális lehet a Sencor új állóporszívója

Egy jó vezeték nélküli állóporszívóval nagyon sok idő, pénz és energia spórolható meg. Ráadásul kényelmesebbé és egyszerűbbé teszi a takarítást. A Sen...

  • 2020-08-05 18:10
Megtartják a Bőköz Fesztivált

Megtartják az V. Bőköz Fesztivált a meghirdetett időpontban szeptember 3. és 6. között az előzetesen kiadott programmal Kémesen, Szaporcán, Tésenfán é...

  • 2020-08-05 15:49
Sharenting – szülőnek lenni a közösségi média rivaldafényében

Hogyan befolyásolhatja a gyermekeink közeli és távoli jövőjét, ha az életük minden pillanatát megosztjuk a közösségi oldalakon? Hogyan tudjuk csökkent...

  • 2020-08-04 16:34

Minden cikk

hirdetés

hirdetés