hirdetés

Partnereink

Stratégiai együttműködés jött létre a magyar utazási piacon

hirdetés

Stratégiai együttműködés jött létre a magyar utazási piacon

Partnerségre lépett egymással a magyar üdülési piac két meghatározó szereplője, az invia.hu és az utazzitthon.hu. Míg előbbi az elmúlt tíz évben elsősorban a külföldi desztinációk felé irányuló kínálatát bővítette, addig az utóbbi immár tizennégy éve a belföldi üdülésék megszervezéséhez nyújt teljes körű segítséget.

A két cég szoros együttműködésével mostantól az emberek minden utazással kapcsolatos információt, ajánlatot, illetve egyéb szolgáltatást egy helyen érhetnek el, legyen szó akár magyarországi, vagy határainkon túli útról.

Dőlnek a rekordok a hazai turizmusban. A tavalyi esztendő még a kimagasló eredményeket felmutató 2016-hoz képest is jobban sikerült.  Egy év alatt több mint 14 százalékkal nőtt a forgalom ebben a szektorban, ami azt jelenti, hogy a magyarok a külföldi nyaralás mellett egyre gyakrabban pihennek belföldön is, akár egy évben többször is. Bár a határokon belüli utazások jellemzően rövidek: az év nagyobb részében főként a hosszú hétvégékre koncentrálódnak, emiatt a foglalások közel 2/3-ada még mindig 1-2 napra szól.

A trendek 2018-ban is változatlanul biztatóak, és nem csak az idei évben várható hosszú hétvégék rekordmagas száma miatt. Iparági előrejelzések szerint a magyar szálláspiacon újabb, akár 7 százalékot is meghaladó bevételnövekedés prognosztizálható, ami a korábbiaknál erőteljesebb motivációt jelentett a legnagyobb hazai online utazásközvetítő iroda, az Invia.hu számára, hogy az ebben érintett utasok kényelme és minőségi kiszolgálása érdekében bővítse belföldi kínálatát. Ennek megfelelően partneri együttműködést alakított ki a magyarországi utakra specializálódott, immár 14 éves múlttal rendelkező utazzitthon.hu-val, ahol az utazni vágyók a 700 különböző szálláshelyet, ezernél is több programot és 7000 látnivalót felölelő kínálatból válogathatnak.

„Miután az Invia magyarországi működése során a kiutaztatásra specializálódott, ezért az ügyfeleink kényelme, az ajánlatok megbízhatósága, megfelelő minősége érdekében mindenképpen olyan partnerrel szerettünk volna együttműködni, akinek már több éves tapasztalat és kipróbált, megbízható, folyamatosan fejlesztett üzleti modell van a háta mögött. Mind az utazzitthon.hu, mind az invia.hu szemlélete, értékrendje hasonló, és a két cég által használt rendszerek, illetve adatbázisok fókuszában is az ügyfelek állnak.” – fejtette ki a Zakar Jozef, az invia.hu ügyvezetője.

Az együttműködés részeként összehangolták a két vállalkozás online felületeit, így a magyar utasok mostantól egy, elsősorban az ő igényeiknek megfelelően kialakított platformon érhetnek el mindent, ami utazással kapcsolatos, kezdve az előzetes információtól az ajánlatok óriási választékán át egészen a kiegészítő szolgáltatásokig és programokig belföldi, illetve külföldi út esetében is.

Nagy Viktória, az Invia marketing menedzsere hangsúlyozta, hogy alapvetően nem új ügyfelekre számítanak ezzel a lépéssel, hanem a meglévő ügyfeleiknek a korábbinál szélesebb körű kiszolgálása a cél. Ennek megfelelően a fejlesztés elsődlegesen arra az igényre kívánt reflektálni, hogy azok, akik korábban már velük utaztak, a jövőben belföldi útjaik előkészítése és megszervezése során is bizalommal fordulhassanak hozzájuk, de természetesen az ennek köszönhető új utasaikat is a korábban megszokott, minőségi és ügyfélközpontú kiszolgálással és asszisztenciával várják.

Forrás: Good Option PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szabadidő

Névnap 05.23.

Ma Dezső napja van.

Camila Cabello londoni koncertjére repít az MTV!

Camila Cabello június 12-én Londonban tart nagykoncertet, napra pontosan öt hónappal első szólólemeze, a Camila debütálása után. A magyar MTV és Sony ...

  • 2018-05-22 21:02
Szárnyakat kap az ikonikus Rubik kocka

Vakmerő extrém sportokat követően legendás magyar logikai játék mellé áll a Red Bull. A világszerte ismert energiaital márka ezúttal a Rubik kockának ...

  • 2018-05-22 20:26
Gerbeaud 160 – hagyomány és innováció

Idén ünnepli 160. születésnapját a hazai kávéházkultúra legismertebb reprezentánsa és a modern cukrászművészet nagy innovátora, a Gerbeaud. Az ünnepr...

  • 2018-05-22 16:54
A jó humor teszi igazán emlékezetessé a filmeket?

A Mastercard a cannes-i filmfesztivál hivatalos partnereként végzett kutatást, melyből kiderül: a magyarok a két főszereplő találkozását szeretik a le...

  • 2018-05-22 15:47
Simább dekoltázs feltöltéssel

A nyári szezon spagetti pántos ruháiban vagy a kivágott felsőkben dekoltázsunk megkerülhetetlenül a pillantások kereszttüzébe kerül.

  • 2018-05-21 17:54

hirdetés

Falfestés színnel, lélekkel

Fagylaltszínekkel, a Szalmarózsa stílusos eleganciájával, a különböző árnyalatok játékos eklektikájával és a kreatív önkifejezés lehetőségével köszönt...

  • 2018-05-21 15:26
Köszönésben és mosolygásban világszínvonalon állnak a magyar eladók

Világszínvonalon teljesítenek a magyar eladók és a kormányhivatalokban dolgozók a köszönés tekintetében. A Föld ötven országára kiterjedő felmérésben ...

  • 2018-05-21 12:15
Lehet, hogy Ön is színtévesztő?

Az emberi szem körülbelül 160 színárnyalat megkülönböztetésére képes, az emberiség 4%-a azonban valamilyen mértékben felcseréli vagy nem látja ezeket ...

  • 2018-05-21 11:28
Szépségtippek 40 éves kor felett

A 40 éves kor sokak számára valódi fordulópont. Nem csak úgy általában az életet, az elért eredményeinket, illetve további céljainkat gondoljuk ilyenk...

  • 2018-05-16 10:22
Így lehet minden fesztivál műanyagmentes

2018-ban megszületett az összefogás: No Plastic Fantastic néven hozott létre szövetséget a Street Food Egyesület, a Zöld Övezet Társulás és Doremi.Tod...

  • 2018-05-16 08:19

Minden cikk

hirdetés

hirdetés