hirdetés

Partnereink

A Mastercard régiós influenszer közösségen keresztül segíti a külföldre utazókat

hirdetés

A Mastercard régiós influenszer közösségen keresztül segíti a külföldre utazókat

A Mastercard idén nyáron is több népszerű influenszerrel működik együtt, hogy megmutassa a készpénzmentes nyaralás előnyeit és bemutassa azokat a helyeket, amelyeket mindenképp érdemes felkeresnünk külföldi útjaink során. A vloggerek egymást vendégül látva mutatják be a régió különlegességeit és rejtett kincseit.

Fördős Zé és a Street Kitchen csapata a Felzabáltuk sorozatban mutatja meg Lisszabon és Isztria legjobb éttermeit és street food helyeit, míg Lakatos Márk a gasztronómia és a divatvilág újdonságait fedezi fel Máltán és Londonban.  

hirdetés

Szirmai Gergő egyike lett azoknak a vloggereknek, akiket idén nyáron a Mastercard arra kért fel, hogy a közép-európai régiót járják be. A kampány különlegessége, hogy a résztvevő influenszerek egymásnak mutatják majd be mindazt, amit saját hazájukban a legjobban szeretnek. Így nem csak turistaként, de a házigazda szerepkörében is megismerhetjük őket.  A vlogger közösség létrehozásával a Mastercard célja, hogy az ismert turisztikai célpontok mellett a régió rejtett kincseit is bemutassa, e mellett pedig segítse a külföldre utazókat hasznos úti tippekkel és országspecifikus javaslatokkal.

„A Mastercardnál fontosnak tartjuk, hogy megmutassuk a régió sokszínűségét, legyen szó akár egy készpénzmentes fesztiválról Magyarországon, egy tengerparti naplementéről Görögországban, vagy egy jóleső túráról a szlovén Alpokban. Hiszünk abban, hogy a mostanihoz hasonló együttműködésekkel nem csak felejthetetlen pillanatokat szerezhetünk a kártyabirtokosoknak, de felhívhatjuk a figyelmüket a készpénzmentes utazásban rejlő előnyökre is: a gyors, kényelmes és biztonságos fizetésekre és azokra a különleges ajánlatokra, amelyekkel a Priceless Cities programunkon keresztül a Mastercard kártyabirtokosoknak kedveskedünk világszerte." - mondta Eölyüs Endre a Mastercard Magyarországért és Szlovéniáért felelős igazgatója.

Fontos tudni, hogy a külföldi bankkártyás vásárlások/fizetések az esetek többségében ugyanúgy díjmentesek, mint itthon. Érdemes tehát utazás előtt információt gyűjteni a célországunk kártyás elfogadóhelyeiről, hiszen így megkímélhetjük magunkat a pénzváltás nehézségeitől, és nem kell feleslegesen valutát tartani magunknál. A Mastercard kártyabirtokosok ráadásul számos exkluzív ajánlatot és élményt találnak a priceless.com oldalon.

A Magyarországon kibocsátott Mastercard és Maestro kártyákat külföldön is lehet használni, függetlenül attól, hogy forint vagy deviza alapú számla kapcsolódik hozzá. Érdemes a kereskedőknél érdeklődni a kártya elfogadásáról, de ha ki van téve a kártyánknak megfelelő logó, akkor szinte biztosak lehetünk benne, hogy a kártyánkat elfogadják.

Forrás: LocalTime

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szabadidő

Névnap 07.09.

Ma Lukrécia napja van.

Komárnoban folytatódik a FEBO Fesztivál!

Fesztivál határok nélkül szlogennel tavasszal útjára indult ingyenes eseménysorozat a kényszerpihenőt követően július 9-én a szlovákiai Komárnoban fol...

  • 2020-07-07 12:08
A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást

A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást: 1000 forintos kuponnal kárpótolja vásárlóit, ha mégis későn érkezne meg a rendelés.

  • 2020-07-07 08:54
Grillezett pizza? Fördős Zé gasztrotippjei a tuti kerti partyhoz

A nyár szó hallatán sok minden eszünkbe jut: strand, kánikula, jeges italok és persze a grillezés. Most, hogy végre kiszabadultunk a négy fal közül, t...

  • 2020-07-07 07:34
Évente több mint 2500 csecsemőt hordanak ki külföldi szülők számára az ukrán béranyák

Több száz csecsemő várakozik külföldi szüleire Ukrajnában. A babákat béranyák hozták világra, és a járvány miatt korlátozások következtében egyelőre ő...

  • 2020-07-05 18:02
Magyarország lélegeztetőgép-nagyhatalom

Huszonkét vizsgált, eltérő fejlettségű ország átlagában 26 lélegeztetőgép jut 100 ezer lakosra. A legtöbb az Egyesült Államokban: 54. De csak majdnem ...

  • 2020-07-05 15:25

hirdetés

Tarol a paradicsom és az eper

A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a...

  • 2020-07-05 14:17
Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközök...

  • 2020-07-05 12:33
Fokozatosan újranyitja ügyfélszolgálati irodáit az E.ON

Július 6-ától a megfelelő biztonsági óvintézkedések mellett újranyitnak az E.ON központi személyes ügyfélszolgálati irodái.

  • 2020-07-05 10:57
A vevők és eladók közti növekvő szakadék miatt csökkenhetnek a lakásárak

A vásárlási szándék látványos erősödése ellenére nem születik több adásvétel, mert az eladók nem alkalmazkodtak a piaci trendhez, azaz a vásárlóerőhöz...

  • 2020-07-05 09:48
A L’Oréal bemutatja fenntarthatósági céljainak új generációját

A L'Oréal elindítja új fenntarthatósági programját „L'Oréal a jövőért” néven, amely a Csoport legújabb céljait határozza meg 2030-ig. Tekintettel a nö...

  • 2020-06-30 18:23

Minden cikk

hirdetés

hirdetés