hirdetés

Partnereink

Stratégiai együttműködés jött létre a magyar utazási piacon

hirdetés

Stratégiai együttműködés jött létre a magyar utazási piacon

Partnerségre lépett egymással a magyar üdülési piac két meghatározó szereplője, az invia.hu és az utazzitthon.hu. Míg előbbi az elmúlt tíz évben elsősorban a külföldi desztinációk felé irányuló kínálatát bővítette, addig az utóbbi immár tizennégy éve a belföldi üdülésék megszervezéséhez nyújt teljes körű segítséget.

A két cég szoros együttműködésével mostantól az emberek minden utazással kapcsolatos információt, ajánlatot, illetve egyéb szolgáltatást egy helyen érhetnek el, legyen szó akár magyarországi, vagy határainkon túli útról.

hirdetés

Dőlnek a rekordok a hazai turizmusban. A tavalyi esztendő még a kimagasló eredményeket felmutató 2016-hoz képest is jobban sikerült.  Egy év alatt több mint 14 százalékkal nőtt a forgalom ebben a szektorban, ami azt jelenti, hogy a magyarok a külföldi nyaralás mellett egyre gyakrabban pihennek belföldön is, akár egy évben többször is. Bár a határokon belüli utazások jellemzően rövidek: az év nagyobb részében főként a hosszú hétvégékre koncentrálódnak, emiatt a foglalások közel 2/3-ada még mindig 1-2 napra szól.

A trendek 2018-ban is változatlanul biztatóak, és nem csak az idei évben várható hosszú hétvégék rekordmagas száma miatt. Iparági előrejelzések szerint a magyar szálláspiacon újabb, akár 7 százalékot is meghaladó bevételnövekedés prognosztizálható, ami a korábbiaknál erőteljesebb motivációt jelentett a legnagyobb hazai online utazásközvetítő iroda, az Invia.hu számára, hogy az ebben érintett utasok kényelme és minőségi kiszolgálása érdekében bővítse belföldi kínálatát. Ennek megfelelően partneri együttműködést alakított ki a magyarországi utakra specializálódott, immár 14 éves múlttal rendelkező utazzitthon.hu-val, ahol az utazni vágyók a 700 különböző szálláshelyet, ezernél is több programot és 7000 látnivalót felölelő kínálatból válogathatnak.

„Miután az Invia magyarországi működése során a kiutaztatásra specializálódott, ezért az ügyfeleink kényelme, az ajánlatok megbízhatósága, megfelelő minősége érdekében mindenképpen olyan partnerrel szerettünk volna együttműködni, akinek már több éves tapasztalat és kipróbált, megbízható, folyamatosan fejlesztett üzleti modell van a háta mögött. Mind az utazzitthon.hu, mind az invia.hu szemlélete, értékrendje hasonló, és a két cég által használt rendszerek, illetve adatbázisok fókuszában is az ügyfelek állnak.” – fejtette ki a Zakar Jozef, az invia.hu ügyvezetője.

Az együttműködés részeként összehangolták a két vállalkozás online felületeit, így a magyar utasok mostantól egy, elsősorban az ő igényeiknek megfelelően kialakított platformon érhetnek el mindent, ami utazással kapcsolatos, kezdve az előzetes információtól az ajánlatok óriási választékán át egészen a kiegészítő szolgáltatásokig és programokig belföldi, illetve külföldi út esetében is.

Nagy Viktória, az Invia marketing menedzsere hangsúlyozta, hogy alapvetően nem új ügyfelekre számítanak ezzel a lépéssel, hanem a meglévő ügyfeleiknek a korábbinál szélesebb körű kiszolgálása a cél. Ennek megfelelően a fejlesztés elsődlegesen arra az igényre kívánt reflektálni, hogy azok, akik korábban már velük utaztak, a jövőben belföldi útjaik előkészítése és megszervezése során is bizalommal fordulhassanak hozzájuk, de természetesen az ennek köszönhető új utasaikat is a korábban megszokott, minőségi és ügyfélközpontú kiszolgálással és asszisztenciával várják.

Forrás: Good Option PR

Hozzászólások

hírdetés

Kapcsolódó cikkek

Szabadidő

Névnap 07.13.

Ma Jenő napja van.

Ezekbe nyaralókba menekülnének a vevők az esetleges második hullám elől

Egyre nagyobb az érdeklődés a Tisza-tónál lévő nyaralók iránt, ami nem csoda, mert viszonylag olcsón megszerezhetőek. Az abádszalóki nyaralók négyzetm...

  • 2020-07-10 12:10
Ma lenne 40 éves Fábián Juli

Az M2 Petőfi TV ma este 22 óra 10 perctől a Like a child című dokumentumfilmmel emlékezik az aranytorkú énekesnőre, Fábián Julira, aki a mai napon len...

  • 2020-07-10 08:47
Jön a sikersorozat negyedik évada az M2 Gyerekcsatornára

Az Alvin és a mókusok legújabb, negyedik évada július 10-én kezdődik a közmédia gyerekcsatornáján. A különös hangú mókusok története az 1950-es évekre...

  • 2020-07-10 07:34
Komárnoban folytatódik a FEBO Fesztivál!

Fesztivál határok nélkül szlogennel tavasszal útjára indult ingyenes eseménysorozat a kényszerpihenőt követően július 9-én a szlovákiai Komárnoban fol...

  • 2020-07-07 12:08
A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást

A SPAR online shopja garantálja a pontos kiszállítást: 1000 forintos kuponnal kárpótolja vásárlóit, ha mégis későn érkezne meg a rendelés.

  • 2020-07-07 08:54

hirdetés

Grillezett pizza? Fördős Zé gasztrotippjei a tuti kerti partyhoz

A nyár szó hallatán sok minden eszünkbe jut: strand, kánikula, jeges italok és persze a grillezés. Most, hogy végre kiszabadultunk a négy fal közül, t...

  • 2020-07-07 07:34
Évente több mint 2500 csecsemőt hordanak ki külföldi szülők számára az ukrán béranyák

Több száz csecsemő várakozik külföldi szüleire Ukrajnában. A babákat béranyák hozták világra, és a járvány miatt korlátozások következtében egyelőre ő...

  • 2020-07-05 18:02
Magyarország lélegeztetőgép-nagyhatalom

Huszonkét vizsgált, eltérő fejlettségű ország átlagában 26 lélegeztetőgép jut 100 ezer lakosra. A legtöbb az Egyesült Államokban: 54. De csak majdnem ...

  • 2020-07-05 15:25
Tarol a paradicsom és az eper

A fiatalabbak több zöldséget és gyümölcsöt fogyasztanak, a paradicsom és az eper a kedvenc, tarol a csirkehús, növekszik a halfogyasztás – derült ki a...

  • 2020-07-05 14:17
Így lehetünk sikeresek a koronavírus után a munkaerőpiacon

Alkalmazkodóképesség, nyitottság az új ismeretek és kiemelten a technológia világa iránt – a magyar top vállalatok 90%-a számára informatikai eszközök...

  • 2020-07-05 12:33

Minden cikk

hirdetés

hirdetés