15 éve jelent meg először a magyar National Geographic
hirdetés
Idén ünnepli tizenötödik évfordulóját, és változatlanul őrzi piacvezető pozícióját a National Geographic magazinmagyar nyelvű kiadása.
A világ egyik leghíresebb márkájaként tartalmában és formájában is megújul az ismeretterjesztés etalonja, az immár 36 nyelven megjelenő National Geographic magazin – százharminc éves története során talán a legnagyobb mértékben. Az indíttatás, a cél természetesen marad, ami mindig is volt. A lap legfőbb törekvése, hogy tanítson és gyönyörködtessen – s ami mindennél fontosabb: biztos alapokat adjon és irányt mutasson a jövő nemzedékeinek.Ám mindamellett, hogy híven őrzi hagyományait, a National Geographic magazin mindinkább középpontba helyezi a világ aktuális gondjait, a tudományos kutatás társadalmi fontosságát és felelősségét.
hirdetés
“A megújult magazin kész vállalni a kockázatot – az emberiség legsúlyosabb, legmegosztóbb, legellentmondásosabb problémáit teszi boncasztralra. A gonoszság agyi háttere, droglegalizálás, migráció, transzneműség, rasszizmus, függőség, szexuális zaklatás – a folyóirat szakírók és fotósok legjobbjait mozgósítva, objektív módon, tudományos szigorral tárgyalja a háttérben húzódó tényeket, keresi a kibontakozás, a megoldás lehetőségeit” – mondja ifj. Vitray Tamás, a kiadvány főszerkesztője.
A magyar kiadás munkatársai hónapról hónapra megkeresik mindehhez a releváns kapcsolódási pontokat – a honi tudomány neves alakjainak megszólaltatásával, az aktuális hírek, eredmények bemutatásával, a fiatalabbaknak szánt Junior rovattal igyekeznek még izgalmasabbá tenni a lapot az olvasóközönség minden korosztálya számára.
Szöveg, kép: Red Lemon Media