Állati hely lett a MOM Park
hirdetés
Mostantól nem okozhat gondot senkinek, hogy hová tegye, kire bízza házi állatát, amíg el kell mennie bevásárolnia, egy találkozóra, vagy éppen ügyet intézni.
A folyamatos fejlesztéseket megvalósító MOM Park megújulása következő mérföldkőhöz érkezett: szélesre tárta a kapuit a kis kedvencek előtt és április 15.-től állatbarát üzletközpontként üzemel tovább. Ez a mindennapokban azt jelenti, hogy a budai bevásárlóközpont területére fajtától, mérettől, életkortól függetlenül, az egészséges, tiszta, ápolt kis- és nagytestű kutyák, macskák, nyulak, vadászgörények és egyéb állatok is beléphetnek
hirdetés
„A célunk ezzel a kezdeményezéssel az, hogy megkönnyítsük az emberek életét, kényelmesebbé tegyük az ittlétüket azzal is, hogy ne kelljen otthon, vagy az autóban hagyniuk a házi kedvenceiket, amikor betérnek hozzánk egy találkozóra, vagy éppen vásárolni.” – fejtette ki Szegedi Anna, a MOM Park marketing és PR igazgatója.
A bejárás szabad, csupán pár alapvető szabályt kell mindenkinek betartania, amit aházirend foglal magába. Az épületben tartózkodásuk ideje alatt a gazdáiknak teljes körű felelősséget kell értük vállalniuk a házi kedvencekért, a kutyák pórázon, vagy hordozóban, míg a macskák, nyulak, vadászgörények és más, a házirendben engedélyezett állat hordozótáskában, vagy ketrecben hozható be az épületbe. A gazdáik pedig bemehetnek velük azokba az üzletekbe, amelyek ezt engedélyezik, illetve külön, a bejáratnál kihelyezett piktogrammal jelzik. Ez alól kivételt képeznek az élelmiszert előállító, vagy árusító helyek, valamint egészügyi – és higiéniás előírások miatt az üzletközpont hivatalos, nyilvános helyiségeiben sem tartózkodhatnak állatok.
A bevezetés és a házirend célja, hogy valóban olyan környezetet teremthessenek, amely az embereknek és a kedvenceiknek is egyaránt megteremti a harmonikus együttlét feltételeit. A hangsúly természetesen azon lesz, hogy ezek a szabályok a mindennapokban senkinek, semmilyen fennakadást ne okozzanak. Épp ezért a MOM Parkban folyamatosan figyelemmel kísérik a látogatók visszajelzéseit, javaslatait, és a bevásárlóközpont pedig azon dolgozik, hogy minden betérő vendég, minél kellemesebben töltse el náluk az idejét, akkor is, ha négylábon érkezik.
Szöveg és fotó: Good Option PR