Ismét keresi Az év dalát a VIVA
hirdetés
Sia, Rihanna, a DNCE, Zara Larsson vagy Ariana Grande slágerei pörögtek idén a legtöbbet? Melyek voltak 2016 legnépszerűbb klipjei? A VIVA idén is keresi Az év dalát: a nézők a zenecsatorna által összeállított top 100-as videoklip listából választhatják ki kedvenceiket december 18 éjfélig. A szavazók között értékes ajándékcsomagokat sorolnak ki.
A tavalyi nagy sikerre való tekintettel a VIVA idén is megszavaztatja Az év dalát a nézőkkel: a csatorna rajongói 2016 legtöbbet játszott, és legnépszerűbb klipjeiből összeállított százas listából választhatják ki idei kedvenceiket. Szavazni online, a vivatv.hu/#azevdala2016oldalon lehet öt héten át, december 23-án 16:00-kor pedig kiderül, hogy a nézők szerint melyik sláger lett Az év dala.
hirdetés
A tavalyi címet, több mint 18.000 szavazat alapján a Halott Pénz nyerte el Van valami a levegőben című slágerükkel, idén a népszerű banda Élnünk kellett volna még és Majd című számaival újra felkerült a listára, így van rá esély, hogy megvédik címüket.
„Valószínűleg idén is elől végeznek majd Marsalkó Dávidék, 2016 egyértelműen az ő évük volt: rengeteget koncerteztek, mindig óriási, teltházas tömeg előtt, ráadásul mindkét listán szereplő slágerük rendkívül népszerű a rajongók körében” – mondta Iszak Eszti. A csinos műsorvezető a magyar banda mellett Justin Biebernek is nagy esélyt jósol. „Justinnak idén egy nagyon erős albumot raktak össze, minden számból sláger lett a Sorry-tól kezdve a Love Yourself-en át, a What Do You Mean?-ig. Ügyesen ráéreztek az aktuális ízlésre, szóval biztos vagyok benne, hogy ha nem ő nyer, akkor a top 3-ban lesz” – mesélte Eszti.
Melyik lesz Az év dala? Ha nehéz a döntés, elég nézni hétfőtől csütörtökig 17:00-kor a VIVA-t, mert a csatorna egyórás zenei sávban a jelölt dalokból válogat, így bárki könnyen ihletet kaphat a szavazáshoz. A voksokat december 18 éjfélig várják, a szavazók között exkluzív nyereményeket sorsolnak ki. További információk Az év daláról a VIVA Facebook oldalán és a honlapon.
Szöveg, kép: Red Lemon Media