Civilekkel népszerűsíti új kollekcióját a BP Clothing
hirdetés
Stílusos batikolt minták, Beastie Boys, gördeszka – a kaliforniai punkrockkultúrájára emlékeztető darabokkal állt elő a BP Clothing. A kollekció érdekessége, hogy ezúttal BP-rajongók adják arcukat a termékekhez. A kiírt felhívásra jelentkezők közül végül 4 fiatal lett a befutó, akik a Hero for a Day néven futó kollekciót egyedi fotósorozaton keresztül fogják népszerűsíteni.
Egypáran most hírnévhez juthatnak, mivel hetekig köszönnek majd vissza egy-egy plakátról, videóból azok a nevezők, akik a legjobbnak bizonyultak BP Clothing pályázatán. Az ismert brand pár nap alatt jelentős számú érdeklődőt vonzott be ezzel az akcióval, amelyből végül kikerültek azok a srácok, akik ténylegesen hitelesen képviselhetik a tyedie technikával készített darabok által tükrözött életérzést.
hirdetés
„Nem szerettünk volna modellekkel dolgozni. Az volt a cél, hogy olyan hiteles arcokat keressünk, akikhez tényleg közel áll ez a stílus, és a hétköznapokban is hordják a ruháinkat. BP Clothing-os fényképeket, videókat kellett beküldeniük, ez alapján választottuk ki a kampány résztvevőit. Szerencsére sikeres volt a felhívás, hiszen mindössze öt nap alatt körülbelül ötven jelentkezés érkezett hozzánk. Elsősorban streetes, deszkásabb vonalon mozgó fiatalokat kerestünk, így végül három fiú és egy lány lett a befutó” – mondta a koncepcióról Jakab Peti, a BP Clothing egyik megálmodója.
„A tiedye a 60-as évek hippihullámában volt legerősebben jelen, de a ruhadarabokat elsősorban a kaliforniai punkrockkultúra inspirálta. Tavaly már csináltunk egy ilyen kollekciót, így már a második szériát dobjuk piacra. A különlegessége, hogy egyedi, kézzel készült, így nincs két egyforma póló” – fűzte hozzá Peti.
2011 volt az az év mikor berobbant székesfővárosunk életébe a BP Clothing, ebben az évben már egyre több fejen tünedeztek fel a klasszik logós BP sapkák. A jó fogadtatás után villámgyorsan további BP cuccok, majd teljes kollekciók kerültek a piacra és nyílt meg az első BP Shop a Wesselényi utcában, melynek területe nemsok időn belül a duplájára nőtt, elindult a webshop és már egy másik üzlet is megnyílt a Westendben.
Ezekben nem csak a Bp Clothing termékeket lehet beszerezni, de végre olyan márkák választékát is kínálják cipőkből valamint sapkákból, amit már régóta nélkülöztünk itt Budapesten. A sneakerbox.hu csapata meginterjúvolta a régmúltban a BP Clothig oszlopos tagjait, Ákost, Petit és Rolandot, íme néhány kérdés és válasz e interjúból:
Ha csak egy szóval jellemezhetnétek a BpClothingot, akkor mi lenne az?
Ákos: Fasza…
Peti: Laza…
Roland: Hungaroswag…
És hová sorolnátok be magatokat stílus szempontjából?
Egyértelműen streetwear.
Mennyire adta magát a névválasztás? “Csak” egy jó ötlet volt, vagy eleve egy “nagy terv” része?
Ákos: Nem volt semmilyen terv. Az egész úgy indult, rólam és egy haveromról készült egy random kép, amin egy B és egy P feliratú sapkát viseltünk. Amikor ránéztünk a képre, isteni szikraként jött az ötlet: BP sapka. Ezzel indult az egész, és először nem is vettünk nagyon komolyan – csak egy jó poénnak szántunk.
Egyetértetek azzal, hogy a fullcapek hozták meg számotokra az ismertséget?
Ákos: Abszolút :) Az első szériát, hamar követte a második, a harmadik… szóval igen! Fiatal korom óta nagyon szerettem a sapikat, nagyon jó kiegészítő, a stílusodat, de még az aznapi hangulatodat is tök jól tudod mutatni azzal, hogy milyen sapka van rajtad. A saját sapka már régóta álom volt azért, hogy stílusos legyen, de valami helyi dolog, nem New Yorkos, vagy Bostonos sapkában nyomuljunk.
Roland: A sapka szerencsés abból a szempontból is, hogy általában jóval kevesebb sapkád van, mint póló, és ezért többet is viseled. Ez sokat segített, hogy hamar ismertté váljon a márka.
És egyébként mi volt az a pont, amikor éreztétek, hogy komolyodik a dolog?
Peti: A 2011-es Szigeten volt a tesztrepülése a Bpestes szériának, és az első pólóknak. Azt mondtuk, ha ezt szeretni fogják az emberek, akkor folytatjuk.
Roland: Először neten lehetett megrendelni a cuccokat. A BpShop üzletet 2011. 11. 11-én nyitottuk meg, ez elég nagy löketet adott a dolgoknak, az emberek végre személyes kapcsolatba tudtak kerülni a márkával, a ruhákkal. Egészen más érzés, amikor egy boltban válogatsz, saját kezeddel megfogod a cuccokat, felpróbálod őket. A nyári üzletbővítés, az őszi új webshop indítás és a Westendben az üzletnyitás mind-mind mérföldkövek voltak, folyamatosan történnek az események!