Kardashian, mint HM tervező
hirdetés
A divat nagyon sok embernek fontos, hiszen többnyire jelentős szerepet játszik a párválasztás során. Például kár is tagadni, hogy a férfiak legelőször egy nő külsejét nézik meg, illetve arra figyelnek fel és csak ez után kerül sor a társalgásra, ismerkedésre. Nem véletlen tehát, hogy a divatcégek virágoznak. Egy ilyen virágzó márka napjainkban a H&M is, amely az utóbbi időkben igyekszik olyan sztárokkal népszerűsíteni a termékeket, akiket az egész világ ismer.
A termékeket egyébként viszonylag megfizethető áron lehet beszerezni és világszerte szinte mindenhol kaphatóak. Visszatérve a népszerűsítéshez, ismét találtak egy ismert celebet, mégpedig egy Kardashian-lányt.
hirdetés
Mint megszokhattad, a H&M minden évben bemutat egy-egy szuper kollekciót, amit nagy divatházakkal, vagy épp hírességekkel közösen készít el. David Beckham például már évek óta tervez féhernemű és fürdőnaci kollekciókat, sőt legutóbb már ruhákat is piacra dobott (ráadásul ő is mutatja be a darabokat, hmm..). De biztosan emlékszel még a csúcsszuper Alexander Wang, Versace, Stella McCartney, vagy Jimmy Choo kollaborációkra is. Az új csatlakozó világmárka pedig nem más, mint az egyik legpatinánsabb divatház, a Balmain. Extra különlegessége a dolognak, hogy a Balmain tervezője, Olivier Roustening és a modellkedő Jourdan Dunn mellett Kendall Jenner is részt vesz a tervezésben! A hírt stílusosan ők maguk jelentették be a Billboard Music Awardson, a közös munka első darabjait viselve. A kollekciót a #HMBalmaination mozgalom kíséri majd, hiszen a highfashion és az utcai viselet keresztezésével készült, pop zene ihlette rucikkal főként a fiatal generációt szeretnék megszólítani. A Kardashian-lány egyébként egyre nagyobb nevet szerez a divatvilágban, hiszen igencsak beindult a modellkarrierje, és már legnagyobb márkák versengenek érte. A közös munka pedig biztosan sikeres lesz, hiszen Kendallnak igazán jó ízlése van, a Balmain pedig a csodaszép luxusanyagokból készült, extravagáns ruháiról vált világhírűvé, amit most a H&M tesz mindeki számára elérhetővé. A #HMBalmaination kollekció november 5-étől lesz megvásárolható a világ 250 H&M üzletében és a webshopban is!- olvasható a cosmopolitan.hu oldalon.
Az utóbbi időkben a svéd márka neve leginkább a nyugdíjas focista, David Beckham nevétől zengett, ugyanis szinte még a csapból is az folyt, hogy visszavonulása után sikeres fehérnemű modell lett. Elképesztő nagyot húzott ezzel a divatcég, ugyanis Beckhamnek rendkívül nagy a népszerűsége mind a nők, mind a férfiak körében is. Az időzítés pedig a lehető legjobb volt, ugyanis nagyon sokan kíváncsiak voltak a legendára, hiszen éppen ebben az időszakban vonult vissza a focitól. Azóta pedig talán még nagyobb népszerűségre tett szert a reklámokban való szereplése által, ide tartozik például a H&M reklám is. A Kardashian-lánnyal az együttműködés egy picit viszont másabb, mint a foci legendával, ugyanis rá leginkább tervezőként tekintenek, viszont Beckham leginkább a népszerűsítésben játszotta a jelentősebb szerepet. Sőt, ez a törekvés nem is csak a Kardashian lányról fog szólni, hanem egyéb elismert divatcégek is részt vesznek a tervezésben, ahogyan fentebb olvashattuk. Ez pedig ígéretes lehet, hiszen minél több tapasztalt tervező dolgozik együtt, annál valószínűbb, hogy népszerű kollekciót tudnak majd a piacra dobni. Leginkább a fiatalokat megcélzó tervező csapat egyébként ilyen formában még nem dolgozott együtt. Ugyanakkor valószínűleg jól fog illeszkedni a svéd márkához a kollekció, hiszen maga a H&M, mint brand is leginkább a fiataloknak szól.