Ezek voltak a legnépszerűbb karórák 2020-ban
hirdetés
Bár a koronavírus járvány első hulláma miatti kijárási korlátozások nem kímélték a hazai órapiacot, az év második felében valamelyest magára talált a szegmens. „Bár Casio hazájában, Japánban is korlátozásokra volt szükség a koronavírus elleni küzdelem miatt, ennek ellenére kis késéssel sikerült bevezetni a legtöbb újdonságot” – hívta fel a figyelmet a Casio termékmenedzsere, Nagy Sándor.
A klasszikus termékvonalat képviselő karórák között továbbra is nagy népszerűségnek örvend a Vintage-kollekcióba tartozó A168WA-1YES modell, amely Casio modellpalettáján a legnagyobb darabszámban értékesített karóra volt 2020-ban. Aranyszínű változatát (A168WG-9EF) is nagyon sokan keresték, emiatt a Vintage-kollekció második legnépszerűbb darabjává lépett elő. A klasszikus Casio karórák iránti kereslet várhatóan idén tovább erősödik, mivel a japán óramanufaktúra időről-időre előáll újabb változatokkal, amiket már nemcsak a „vintage-stílus”, vagy retró órák kedvelői, hanem a gyűjtők is előszeretettel vásárolnak meg.
hirdetés
Hódít az egyszerűség és az elegancia
Idehaza évek óta megfigyelhető trend, hogy sokan vásárolnak olyan digitális órát, amely egyszerű kezelhetőséggel rendelkezik. Ennek megfelelően a Vintage-kollekció mellett tavaly is töretlen volt a folyadékkristályos kijelzővel és a számológépes karakterstílussal rendelkező W-800H-1AVES népszerűsége. Ezt a karórát ugyanakkor leginkább a gyerek és a fiatal választják maguknak Magyarországon.
A Casio régóta kínál üzleti megjelenésű karórákat is az Edifice család személyében. A Forma-1-es szponzoráció miatt ez a karóracsalád kiemelt figyelmet kapott az elmúlt években. Ennek köszönhetően nemcsak az elegáns, hanem a sportosabb változatokat is keresik a vásárlók belőle. „Az Edifice Premiumok közül a legjobb ár-érték arányt képviselő Bluetooth-os kapcsolatra képes termékek voltak népszerűek, amelyek a telefonhoz csatlakoztatva onnan frissítik a pontos időt. Az ECB-10 nyolc szögletű lünettája és kék számlapja nagyon jó párosításnak bizonyult” – emelte ki Casio termékmenedzsere.
Új G-Shock és G-Squad modellek
A tavaly bemutatott GA-2100-zal mindenképpen új korszak kezdődött a G-Shock életében. „Rég nem övezett ilyen érdeklődés egy belépő árfekvésű terméket, mint ezt a markáns megjelenésű karórát. Túlzás nélkül állítható, hogy a gyártósorok nem bírták kielégíteni a megrendeléseket. Bár az új oktogonális lünettával készülő karóra többféle színben érhető el, a legtöbben a szénfekete kiadást keresték belőle” – hangsúlyozta Nagy Sándor.
Ugyancsak a Casio rázkódás, ütés- és vízálló órái között új fejezet nyílt a GBD-H1000 pulzusmérős karórájának köszönhetően, amelynek hazai bevezetése késve indult, de az év egyik legnagyobb durranása lett a Casio, illetve a G-Shock karórák között. „Ez az új generációs karóra olyan, mint egy profi személyi edzőtárs, ami számos, az aktív életet maximálisan támogató funkcióval rendelkezik” – emelte ki a Casio termékmenedzsere. Szintén kelendő volt a G-Steel család is. A G-Steel évekkel ezelőtti bevezetése nagy űrt töltött ki a „mindenálló” G-Shock kínálatában. Az acéllal kombinált tok üzleti megjelenésre is alkalmassá tette a terméket, mindezt persze úgy, hogy a legendás ütésállósága megmaradt. Tavaly a Bluetooth-os, fényenergiás GST-B100 lett a befutó.
Természetjárás Casio-val
A női órák közül az LTP-2069D-4AVEF rózsaszín számlapos, acél tokkal és szíjjal rendelkező volt a befutó, míg a speciális felhasználású karórák közül a ProTrekre mutatkozott jelentős igény. „Ez a modellcsalád - annak ellenére, hogy szűk célcsoportot céloz - ikonikus márka az outdoor rajongók körében. Szenzoraival minden, a túrázáshoz szükséges adat mérhető, fényenergiás szerkezete pedig biztosan nem hagyja lemerülni az órát egy nagy kaland kellős közepén. A zöld szövetszíjas változat még közelebb hozza az óra viselőjét a természethez, ami hozzájárulhat növekvő népszerűségéhez”- hangsúlyozta a Casio termékmenedzsere.
Forrás: One on One Kommunikáció