Egyre többen keresik a színes háztartási gépeket
hirdetés
A színek mindenkire hatással vannak és komoly befolyásoló erővel bírnak. Személyiségtől függően egyes színeket kifejezetten utálunk, míg másokat szeretünk. A különböző árnyalatok is máshogy hatnak ránk. A színek a lakberendezésben, köztük a konyhában is hatalmas szerepet kaptak az elmúlt években. A színes ma divatos, az emberek pedig stílusosan szeretnek élni.
hirdetés
Minden kornak megvannak a maga trendjei. A konyhában a tavalyi és idei év slágerei egyértelműen a pasztell termékek. A konyha ma már központi teret tölt be az otthonokban, a nők és háziasszonyok, valamint gourmet-rajongók pedig mindennap ebben a térben töltik el a legtöbb időt. Ennek köszönhetően alakultak át az igények is a konyha berendezése és az ott használatos gépek terén. Nem elég a funkció, mellette olyan plusz igények dominálnak, mint a vélemény és az egyéniség kifejezése, hangsúlyozása, valamint az egyediség.
„A Sencor egy évvel ezelőtt dobta piacra pasztell-kollekcióját. A márka szakértői megvizsgálták a piacot és ezt követően döntöttek úgy, hogy a naponta használatos konyhai kisgépek közül a legnépszerűbbeket öltöztetik pasztellszínekbe. A visszajelzések alapján a vásárlók szeretik ezeket a termékeket és a vásárláskor abszolút befolyásolja őket a termék színe, különösen a hölgyeket” – hangsúlyozza Lucza András, a Sencor magyarországi termékmenedzsere.
Az emberek többsége – körülbelül 80 százaléka – vásárláskor általában érzelmi alapon dönt, amit rendkívül nagy hányadban befolyásolnak a színek. Különösen igaz ez a lakberendezési tárgyakra, bútorokra és ma már a konyhai gépekre is. A Sencor termékei a kifinomult stílus mellett kiemelkedő teljesítményt nyújtanak, emellett egyes termékekre akár 6 év garanciát is vállal a cég.
A Sencor-ról
A SENCOR egy fogyasztói elektronikai termékek gyártására és kereskedelmére szakosodott vállalat, melyet a 60-as évek végén, Japánban alapítottak. Az elsődleges cél magas presztízs elérése volt az audio technológiai megoldások terén. A korai 90-es években, amikor a SENCOR európai márka lett, a termékskála jelentősen bővült. A SENCOR a legmodernebb technológiák megalkotásának és alkalmazásának japán márkákra jellemző tradícióját köti össze a modern, komfortos otthon trendjeivel - kiegészülve emocionális, egyediségre törekvő és szórakoztató jellemzőkkel.
Napjainkban a SENCOR több mint ezerféle terméket kínál hat nagyobb termékcsoportban - fogyasztói elektronikai termékek, tabletek, mobiltelefonok, irodai és autós elektronikai termékek, háztartási készülékek, egészség és szépségápolás -, világszerte több mint 25 országban. A design a cég számára elsődleges fontosságú - magára a termékre és annak csomagolására vonatkozóan is. Számos termékkategóriában a SENCOR kínálja a legszélesebb színskálát.
Szöveg, kép: One On One Kommunikáció