Ismét öt jó ügynek gyűjtött a Playboy
hirdetés
Sikeresen zárult a harmadik Playboy Hero jótékonysági kampány, közel másfél millió forint gyűlt össze a résztvevő szervezetek részére. Idén azonban nem csak hősök, hanem hősnők is csatlakoztak a kezdeményezéshez. Lilu, Barabás Évi és Görög Zita is szívszorítóan mesélt a képviselt ügyek fontosságáról és saját tapasztalatáról.
Minden évben öt ügy mellett áll ki Playboy Hero kampány, amelyben üzletemberek hírességekkel alkotnak párokat, hogy egy-egy fontos problémára hívják fel a figyelmet és adományokat gyűjtsenek. Lilu és Csillik Timur az Eszter Alapítvány támogatásáért állt ki, amely minden erőszakot elszenvedett embernek szeretne jogi és lelki segítséget nyújtani.„Már évek óta járom az országot a műsorom miatt és a legmegdöbbentőbb az, hogy a történeteim többségében valahol felbukkan a családon belüli erőszak. Beszélgetek az erőszakot elszenvedett nőkkel és mindig megkérdezem, hogy miért maradnak ebben a helyzetben. A választ nagyon fontos, hogy mindenki meghallja: Hova forduljak?” – mondta el Lilu.
hirdetés
Görög Zita Kutvölgyi Pállal alkotott párt, hogy megmutassák a Mosoly Alapítvány tevékenységének fontosságát. A szervezet 20 éve nyújt segítséget olyan gyerekeknek, akiket betegségük vagy nehéz élethelyzetük megfosztott az örömteli gyerekkortól. „Szeretném, hogy az emberek kicsit felébredjenek és odafigyeljenek a saját lelkükre, a gyermekeik lelkére, sajnos a lélekkel sokkal kevesebbet foglalkozunk, mint a testtel. Úgy gondolom, minden betegség lelki eredetű és ha utólag lehet a lelket gyógyítani, akkor úgy gondolom, hogy megelőzni is lehet lelki szinten ezeket a betegségeket” – mondta el Görög Zita.
Barabás Évi és Vardanjan Tigran az SOS Gyermekfalvak Alapítványt mutatta be, amely azoknak a gyermekeknek segít, akiknek nem adatott meg a gondoskodó család köteléke.„Az SOS Gyermekfalvakban nevelőszülők, szülőpárok éjjel-nappal, boldogágban és szomorúságban is ott vannak a gyerekek mellett, mint az igazi szülők. Mindent megtesznek, hogy a gyerekekkel elfeledtessék az elveszett gyerekkort, az elveszett családot és segítenek, hogy a gyermekek megértsék, csak velük együtt kerek ez a világ" - mondta el Barabás Évi.
Szabó Simon Balogh Péterrel együtt népszerűsítette a Hősök Tere Kezdeményezést, Harsányi Levente és Lobenwein Norbert pedig azon munkálkodott, hogy felhívják a figyelmet az #angyalvagy programra.
A kampányt lezáró jótékonysági vacsorán kihirdették a közönségszavazás nyertesét, amely az esélyegyenlőségért és a sztereotípiák leküzdéséért dolgozó Hősök Tere Kezdeményezés lett, valamint átadták a Mazda különdíját is, a 400 gyermeknek otthont adó SOS Gyermekfalvak Alapítványnak. A rendezvényt Szabó Leslie szívszorító produkciója zárta.
Szöveg, kép: RedLemonMedia